|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
siggen1 Proff
|
Posted: 30.01.2026 16:25 Post subject: |
|
|
| VÃ¥r neste egenproduserte unge stjerne, ingen tvil |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.02.2026 17:23 Post subject: |
|
|
[Marius] Otterstad har kun to spillere i sitt eget selskap: HÃ¥kon Volden i Rosenborg og Lamin Huchard-Njie fra Sandefjord.
– Jeg ønsker å ha få spillere med veldig høy oppfølging. Nå ønsker jeg ikke å ha flere spillere, sier han.
(...)
– Jeg vet at reisen med Håkon kommer til å bli den «én-prosenten» av det man sikter på. Jeg hadde en helt sinnssyk flaks som klarte å signere ham som den første spilleren noensinne, men det lå også veldig mye jobb i prosjektet, sier han.
Les mer: Sarping bak millionovergang til Brann |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 05.02.2026 12:57 Post subject: |
|
|
| Jerry Maguire der altså? |
|
| Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 05.02.2026 16:58 Post subject: |
|
|
| pavel londak fan account wrote: | | Volden er klink førstevalg. Ceide kan vi selge (har bare ett år igjen på kontrakten). Røsten kan få vise seg fram til Nemcik er tilbake. Forhåpentligvis kjøper vi en ny stopper som kan konkurrere med Nemcik og Volden. |
Enig med siste taler, Volden må helt enkelt spilles . Alt annet er skandale _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 05.02.2026 18:30 Post subject: |
|
|
Volden spiller I Ajax, PSV eller et velspillende lag I La Liga innen få år. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.02.2026 22:38 Post subject: |
|
|
Adressa i morra:
– I fjor hadde jeg noen utviklingsmål. De handlet aller mest om det defensive. Jeg følte at jeg fikk jobbet godt med det og at det kom fram i kampene mine. Jeg trenger tillit, og det har jeg fått.
På tampen av fjorårssesongen startet han fem strake kamper, og like før jul ble kontrakten hans forlenget ut 2029-sesongen.
– Jeg har alltid visst at klubben har trua på meg, og det var en av grunnene til at jeg skrev under. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |