English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Bodø/Glimt - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Rogers
1%
 1%  [ 1 ]
Henriksen
3%
 3%  [ 2 ]
Jenssen
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan
1%
 1%  [ 1 ]
Väänänen
3%
 3%  [ 2 ]
Børkeeiet
0%
 0%  [ 0 ]
Bjørlo
1%
 1%  [ 1 ]
Tagseth
43%
 43%  [ 26 ]
Nypan
43%
 43%  [ 26 ]
Thorvaldsson
1%
 1%  [ 1 ]
Ingason
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 60

Author Message
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1562

PostPosted: 13.05.2023 19:16    Post subject: Reply with quote

BB: Pellegrino og Vetlesen. RBKs beste: Tagseth og Nypan. Mest forbedret: Bodø-publikum. Gått fra å være landets i særklasse verste publikum til å bare være landets verste.

Alt i alt over forventet, men fremdeles langt fra godkjent. Tendenser til samspill på venstresiden. Reitan er bedre som stopper, men det hjelper å ha en vingback som kan treffe på pasninger og innlegg. Stryk til forsvaret på alle målene imot, spesielt Henriksen.
Islendingene er som motsetninger til hverandre. Isak viser prov på duellstyrke og kan løfte laget under spill, men posisjonering og avslutninger er på amatørnivå. Kristall ser fremdeles ut som en junior, men han dukker opp det han trenger å være og kan score mål. Nelson er trolig den beste ballspilleren på banen, men har ikke nok vilje til å vise det. Akkurat som at han visstnok er rask, men blir løpt opp av trege spillere med 70 min mer i beina.

Nå er det på tide å sette et lag over et par kamper så spillerne lærer å kjenne hverandre.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 939

PostPosted: 13.05.2023 19:16    Post subject: Reply with quote

Framgang. Vi spiller mer fotball enn vi har gjort før i år. Vi tør og vil. Det må vi fortsette med. Synd vi ikke setter inn en sluttspurt. Vi er jo med på å dra ned tempoet siste 10.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 13.05.2023 19:17    Post subject: Reply with quote

Skuddstatistikken på mål er 4-6 sier VG-live. Burde fått med poeng i denne. Skal lede 3-1 til pause. Håper man spiller slik mot Haugesund. Flere flotte angrep. Nypan var god, Tagseth meget god.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 13.05.2023 19:19    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
Pellegrino... usmakelig type.


Han har helt rett i det han sier.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 13.05.2023 19:19    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Skuddstatistikken på mål er 4-6 sier VG-live. Burde fått med poeng i denne. Skal lede 3-1 til pause. Håper man spiller slik mot Haugesund. Flere flotte angrep. Nypan var god, Tagseth meget god.


Tror du Haugesund kommer til å prøve å styre kampen?
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 13.05.2023 19:23    Post subject: Reply with quote

Så ikke kampen, men i følge Fotmob vant vi Xg så da må det være fremgang!

Publikum i Bodø og Tromsø er noe for seg selv, men vi snakker om folk som lever på overføringer fra "søringan", men likevel syter og klager døgnet rundt.
Back to top
View user's profile Send private message
Elg
Veteran


Joined: 18 Mar 2012
Posts: 1441

PostPosted: 13.05.2023 19:23    Post subject: Reply with quote

Francisco Clementine wrote:
Robin wrote:
Pellegrino... usmakelig type.


Han har helt rett i det han sier.


Mulig det, men skjønner ikke hva poenget er å stå å prate sånn om motstander uansett. Blir usmakelig. Står han sånn når de kjører over lag som Sandefjord etc også eller er det bare behov for å tøffe seg? Skal liksom fremstå som en så flott sympatisk type, så driter han seg bare ut her.
_________________
Herremann

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 13.05.2023 19:24    Post subject: Reply with quote

Francisco Clementine wrote:
Ratatosk wrote:
Skuddstatistikken på mål er 4-6 sier VG-live. Burde fått med poeng i denne. Skal lede 3-1 til pause. Håper man spiller slik mot Haugesund. Flere flotte angrep. Nypan var god, Tagseth meget god.


Tror du Haugesund kommer til å prøve å styre kampen?

Jeg forholder meg til den kampen jeg har sett, og håper at man kan begynne å bygge selvtillit. Selvtillit er undervurdert, og noe man opparbeider seg.
Kan selvsagt klage på alt og alle, slik som mange andre her inne gjør, men det gidder jeg ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3204
Location: Oslo

PostPosted: 13.05.2023 19:27    Post subject: Reply with quote

Francisco Clementine wrote:
Ratatosk wrote:
Skuddstatistikken på mål er 4-6 sier VG-live. Burde fått med poeng i denne. Skal lede 3-1 til pause. Håper man spiller slik mot Haugesund. Flere flotte angrep. Nypan var god, Tagseth meget god.


Tror du Haugesund kommer til å prøve å styre kampen?


Prøvde B/G å styre kampen i andreomgang? Wink Ok vi parkerte bussen i første men spilte da oss veldig fint ut ved flere anledninger. Synes ikke denne kampen er noe å skjemmes av i det hele tatt. Flere av angrepene våre var minst like fine som B/G sine.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!


Last edited by Nåssåladden on 13.05.2023 19:27; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 13.05.2023 19:27    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Francisco Clementine wrote:
Ratatosk wrote:
Skuddstatistikken på mål er 4-6 sier VG-live. Burde fått med poeng i denne. Skal lede 3-1 til pause. Håper man spiller slik mot Haugesund. Flere flotte angrep. Nypan var god, Tagseth meget god.


Tror du Haugesund kommer til å prøve å styre kampen?

Jeg forholder meg til den kampen jeg har sett, og håper at man kan begynne å bygge selvtillit. Selvtillit er undervurdert, og noe man opparbeider seg.
Kan selvsagt klage på alt og alle, slik som mange andre her inne gjør, men det gidder jeg ikke.


Tror du at kampbildet blir det samme mot Haugesund? Er jo en helt annen motstander, som spiller mer etter prinsippene til Rekdal.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2550

PostPosted: 13.05.2023 19:28    Post subject: Reply with quote

Hansen bør ta over pausepraten med tv2 istedet for Henriksen.
Back to top
View user's profile Send private message
Aspmyra
Proff


Joined: 22 Jan 2007
Posts: 324

PostPosted: 13.05.2023 19:28    Post subject: Reply with quote

Bodø-publikumet som enhet får status som Norges verste. Hva legger man i det egentlig? Det går fint, men jeg synes det hadde vært interessant å vite, bare sånn siden jeg selv er en del av de til vanlig bortsett fra i dag.

Jeg er enig med kommentator i dag. Stort steg opp fra Rosenborg. Kampen kunne vippet deres vei, men som Knutsen sier er det en litt rotete kamp.
_________________
Bodø/Glimt førr evig!
Back to top
View user's profile Send private message
Lillegutt11
Junior


Joined: 21 Dec 2020
Posts: 83

PostPosted: 13.05.2023 19:30    Post subject: Reply with quote

Vi er 13 poeng etter Glimt etter at det er spilt 7 kamper, noen må sparkes
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 939

PostPosted: 13.05.2023 19:34    Post subject: Reply with quote

Pellegrinos reaksjoner kommer av prestisjen det er å møte og slå RBK, samt at de strevde og fort kunne endt opp med tap selv om de var historisk sett store favoritter. Så det under kampen at Pellegrino strevde med å bevare fatningen. Han ble vippet av pinnen. Framstår som en dårlig vinner i dag. Synd vi ikke vant så han kunne framstått som en dårlig taper.
Back to top
View user's profile Send private message
bigfoot
Rutinert


Joined: 16 May 2006
Posts: 642
Location: Trondheim

PostPosted: 13.05.2023 19:35    Post subject: Reply with quote

Kai88 wrote:
Hansen bør ta over pausepraten med tv2 istedet for Henriksen.


Hansen svarer godt for seg. Fornuftige ord, og en god oppsummering av både kampen og status på laget per dato.
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 13.05.2023 19:36    Post subject: Reply with quote

RÆVBK! bli nå for faen kvitt rekebassen slik at vi kan se fremover.
Back to top
View user's profile Send private message
Troillongan
Veteran


Joined: 07 Sep 2007
Posts: 1164

PostPosted: 13.05.2023 19:43    Post subject: Reply with quote

Årsbeste, med lave skuldre. Vi presterer best uten press. Frykter enkeltkampsprestasjon, men har vi samme innstilling mot Haugesund blir det bra. Holdes riktig tale i garderoben etter kampen bør vi få økt selvtillit etter denne prestasjonen.
_________________
I kvit å svart..
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4277
Location: Stiftstaden

PostPosted: 13.05.2023 19:47    Post subject: Reply with quote

Elg wrote:
Francisco Clementine wrote:
Robin wrote:
Pellegrino... usmakelig type.


Han har helt rett i det han sier.


Mulig det, men skjønner ikke hva poenget er å stå å prate sånn om motstander uansett. Blir usmakelig. Står han sånn når de kjører over lag som Sandefjord etc også eller er det bare behov for å tøffe seg? Skal liksom fremstå som en så flott sympatisk type, så driter han seg bare ut her.
Helt enig, dette er bare flaut. Litt høy på seg selv nå tror jeg.
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
apekatt
Senior


Joined: 11 Jul 2006
Posts: 117
Location: Trondheim

PostPosted: 13.05.2023 19:48    Post subject: Reply with quote

Så når han sier det er det usympatisk, men når alle her sier det er det …?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4277
Location: Stiftstaden

PostPosted: 13.05.2023 19:49    Post subject: Reply with quote

Dette er akkurat den type kamp Rekdal kan legge en taktikk i som fungerer. SÃ¥ ikke ta helt av etter dagens kamp.
På tirsdag skal vi ut å styre kampen mot et svært lavtliggende Haugesund. Akkurat det tror jeg blir verre for dette laget. Men overrask meg gjerne.
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Elg
Veteran


Joined: 18 Mar 2012
Posts: 1441

PostPosted: 13.05.2023 19:56    Post subject: Reply with quote

apekatt wrote:
Så når han sier det er det usympatisk, men når alle her sier det er det …?


Begynner å bli noen år siden noen her på forumet snakket sånn om et annet lag, da vi har spilt rævvafotball en god stund . Dessuten vet alle vi på forumet av vi er drittfolk, men ingen her har vell jobbet så hardt som Pellegrino for å fremstå så snill og rettferdig. Så tenker hvertfall jeg at det er forskjell på supporter og spiller, og det å snakke på direkte tv kontra det å skrive her.
_________________
Herremann

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
View user's profile Send private message
andrezinho
Veteran


Joined: 20 May 2009
Posts: 1869
Location: Oslo

PostPosted: 13.05.2023 19:57    Post subject: Reply with quote

Mye positivt i dag synes jeg. Mye god frispilling bakfra, direkte pasningsspill, presspillet sitter godt hvor vi varierer fint. Meget gledelig med Nypan, Tagseth god i dag. Herlig med fullt bortefelt. Laget er helt åpenbart best uten press, så her er det mye som kan falle på plass med noen gode opplevelser med mestring.

Når spillerne får fordøyd kampen tror jeg de tar med seg noe positivt mentalt fra kampen i dag, vi slår tilbake to ganger mot seriens beste lag. Her er det bare å senke skuldrene 16. mai, ikke tenke så mye konsekvens, men bare peise på videre. Det hadde vært deilig om vi 16. går ut i 100 slik som mot Brann, og får en tidlig scoring. Da tror jeg det kan bli artig.

RBK


Last edited by andrezinho on 13.05.2023 20:00; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 13.05.2023 19:58    Post subject: Reply with quote

Pellegrino Tommel'n opp! som forventet ett kampbilde som passet Rekdal, bare synd han er ansatt i en klubb som forventes å være på topp.
Back to top
View user's profile Send private message
E.C. Dahls
Junior


Joined: 28 Nov 2015
Posts: 73

PostPosted: 13.05.2023 20:12    Post subject: Reply with quote

Aspmyra wrote:
Bodø-publikumet som enhet får status som Norges verste. Hva legger man i det egentlig? Det går fint, men jeg synes det hadde vært interessant å vite, bare sånn siden jeg selv er en del av de til vanlig bortsett fra i dag.

Jeg er enig med kommentator i dag. Stort steg opp fra Rosenborg. Kampen kunne vippet deres vei, men som Knutsen sier er det en litt rotete kamp.
myra

Aspmyra er absolutt ikke landets verste, - etter min mening. Til tider bra trøkk over store deler av stadion. Er ikke så mange steder i Norge som kan vise til dét.
Back to top
View user's profile Send private message
E.C. Dahls
Junior


Joined: 28 Nov 2015
Posts: 73

PostPosted: 13.05.2023 20:18    Post subject: Reply with quote

Kjetil R wrote:
Pellegrino Tommel'n opp! som forventet ett kampbilde som passet Rekdal, bare synd han er ansatt i en klubb som forventes å være på topp.


Pellegrino har rett ift. Rosenborgs sesongstart sett under ett, men feil ift. dagens kamp. Vi har høyest Xg og matcher BG på pasningspresisjon i følge statestikkene. Slettes ikke "måk og mæl-fotball" (i denne kampen isolert).


Last edited by E.C. Dahls on 13.05.2023 20:21; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Next
Page 15 of 17

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb