English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Sandefjord
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Rogers
0%
 0%  [ 0 ]
Henriksen
1%
 1%  [ 1 ]
Vagic
1%
 1%  [ 1 ]
Reitan
0%
 0%  [ 0 ]
Skarsem
5%
 5%  [ 3 ]
Børkeeiet
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Tagseth
20%
 20%  [ 12 ]
Holm
6%
 6%  [ 4 ]
Vecchia
65%
 65%  [ 39 ]
Total Votes : 60

Author Message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 16.05.2022 20:51    Post subject: Reply with quote

Sandefjord avga voldsomt med rom som vi utnyttet så vi spilte de ut, vanskelig å si hvor god prestasjonen var fordi dagens utgave av Sandefjord framsto som et juniorlag, men vi fikk igang en del gode angrep der det gikk kjapt i lengderetning og så en del indreløperbevegelser og annet snacks, så var det en god del rusk og manglende presisjon fra vår side.

Optimisten i meg har lyst til å tro at det var vi som var gode og tok tak i kampen, gjorde som vi ville og spilte Sandefjord dårlige. Kynikeren i meg er nok mer enig med pessimisten som mener at Sandefjord rett og slett var dårlige.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 16.05.2022 21:07    Post subject: Reply with quote

Akkurat det samme tenkte jeg Zorbeltuss. Men velger å være optimist i kveld, så får vi se i morgen.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 16.05.2022 21:16    Post subject: Reply with quote

Bra å vinne mot dårlige lag.

Alle ok og ok+.
Børkeeiet forstår jeg fortsatt ikke hvorfor vi har.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Bedreviteren
Proff


Joined: 23 Jan 2021
Posts: 334

PostPosted: 16.05.2022 21:24    Post subject: Reply with quote

Man er allerede godt i gang med å degradere prestasjonen ser jeg. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 16.05.2022 22:06    Post subject: Reply with quote

Vecchia er en fantastisk spiller. Fem nivåer over alle andre der på nærteknikk, førstetouch og ballkontroll. Ser tidvis ut som en proffspiller som leker mot førsteårs juniorer. Og det er ikke bare i dag, dette funker omtrent hver gang.

Aberet er bare hvor avhengige vi er av ham. Hvordan hadde første timen offensivt sett ut uten?
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 16.05.2022 22:39    Post subject: Reply with quote

Individuelle ferdigheter kan vi aldri bli god nok på.
SÃ¥ ikke kampen men Vecchias svakhet er vel farten!.
Han bør jo holde seg frisk så vi kan bruke ham i hver kamp. Det skjer jo mye alltid rundt ham når han spiller. Når vi ikke har noen samhandling blir jo slike spillere helt avgjørende
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 16.05.2022 22:53    Post subject: Reply with quote

Stort sett solid, bortsett fra noen glipper (som når Daddys Boy er helt fri). Burde ha scoret flere. Steg i riktig retning, men ingen friskmelding. Vecchia, som på trening denne uka, et lite hakk over resten.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 16.05.2022 23:08    Post subject: Reply with quote

Mye bra i dag, og en del dårlig. Når vi var upresis og dårlig med ball så jobbet vi likievel bra. I ca. 5-10 min halveis ut i 2.omg så trodde jeg vi skulle få et mål i mot men spillet tok seg opp igjen. Første gang i år at vi har snudd dårlig periode i en og samme omgang.
1.omg. OK+ og 2.omg. OK
Synes det er en godkjent kamp. Flere som sier at Sandefjord var dårlig, men de knuste Godset som vi tapte mot.
Jeg mener helt klart at vi for en gang skyld både spilte og kjempet motstanderen til å være dårlig. Vi klarte å holde på ballen i perioder. Kombinerte ofte fint, og fikk ikke så mange brudd i mot. Vi var gode på gjenvinning og Sandefjord slet stort med tellefeil på våre kontringer.
Edit: Vi brøt pasningslinjene til Sandefjord flere ganger når de kom i angrep, og de så ut som et dårlig offensivt lag. Det var gledelig.


* Hansen
Solid, men i stedet for spille seg ut så polet han ballen altfor mye i starten av kampen. Til gjengjeld traff han godt. Var mer med på frispillingsfasen på slutten av 1. omg og i 2.omg.

* Sam the man
Som mot godset, han er ikke den raskeste. Men er oppe i duellene, tar tak og går foran i krigen. Synes han var flink til å bryte og være delaktig i frispillingsfasen. Få feil, og få pasningsfeil og faktisk kun en klarering(!?)

*** Henriksen
Rett og slett solid. Få feil, meget bra i frispilling, skjønner når han kan spille seg ut eller slå langt eller ta tilbakespill. Klassespiller.

- Vagic
Til å være midtbanespiller så er han dårlig på frispilling, feilpasninger florerte i 1.omgang. Spilte seg opp, men hurtighet som en ok 4. div. spiller.

*Børkeiet
Han burde vært mer "på", gjøre seg mer spillbar.
Gjør i grunn få feil. Pasningssikker i trange situasjoner, men er ingen playmaker alla Skammelsrud eller Sælnes. Burde scoret på slutten.

- Skarsem
Løste trange situasjoner dårlig for ofte. Misset flere muligheter på kombinasjoner med Reitan og Holm. Jobber fantastisk bra og er til å stole på. Men muligens hans dårligste kamp med ballen i år !?

* Jensen
Litt upresis og skyld i noen brudd ved kombiansjonsspillet med Vecchia og Tagseth. Og han traff vel ikke på en ene krosspasning!? Og burde scoret 2!? Han jobber bra, løper mye riktig og finner rom, og tør å påstå at han er en av de som gjorde Sandefjord dårlig med tellefeil. Fungerte ofte mer som en 10-er enn en indreløper.

*** Tagseth
Arbeidskapasitet av en annen verden. God med og uten ball. Byr opp til dans med Vecchia. Mange fine kombinasjoner og litt færre innlegg enn tidligere. Blitt enda bedre defensivt og tror!? han solgte seg ved kun en situasjon. Gjorde arbeidsvilkårene til Vagic og Vecchia bedre.

*Reitan
Langt bedre enn tidligere. Men sliter litt med kombinasjonspsillet med Skarsem og Holm. Han tok med seg ballen gjennom ledd og ut mot sentral linjen når han ikke fant rom. Mer ro med ballen enn jeg har sett han tidligere i år.

*** Vecchia
Helt klasse. Endelig har vi en god kvalitetsspiller som er omtrent farlig hver eneste gang han har ballen eller i ferd med å få ballen. Skaper seg selv rom og tid, gjør seg selv og andre gode. Burde vel ha fått en assist da han valgte lang til Tagseth i stedet for 45 grader ut til Jensen.

**Holm
Han her nærmer seg. Ser ut som han har lodd på skuldrene når han skal avslutte. Utrolig dårlig selvtillit, og burde scoret minst et mål. Men han jobber bra. utrolig blikk og er flink til å gjøre andre gode. Kjempeassist til Vecchia på 1-0 målet, og skaffet straffesparket med et godt hurtig gjennomløp og presis touch.
Back to top
View user's profile Send private message
thomas_katt
Proff


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 496
Location: Tromsø

PostPosted: 16.05.2022 23:46    Post subject: Reply with quote

Holm skal også ha mye av æren for 2-0-målet. Han binder opp begge stopperne, og gjør at Eddie får stå helt umarkert. Holm trenger ikke å score, om han spiller dom i dag, hver kamp. Skjønner godt at folk kaller Vecchia banens beste, men Noah er dagens viktigste
_________________
ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 17.05.2022 00:36    Post subject: Reply with quote

Vecchia BB. Viser seg som en tekniker av rang, sterk i kombinasjonsspillet og en som kan å avslutte.

Tagseth = MÃ¥ spille hver kamp.

Skarsem = Bør spille hver kamp.

Noah = PÃ¥ vei. Blir nok klokere for hver seniormatch under beltet.

Skjelbred = Peeer vettø. Innhopp og inn og hæng litt med guttan vettø. Læænt som vi si på Lade. Lade langt inn i hjertet, skjønne du? Fint å kunn dele av erfaringan med yngre spillera, skjønne du? Etter 6000 kampa i Hertha, sant, så e det litt sånn emosjunalt å endelig spring utpå matta og fullsatt Lerkendal, skjønne du? Føle mæ prillivigert som får lov å opplev det her etter alle åren i Bondusligaen som e kjent for å hold et høyer nivå. Men også viktig å få bekrefta ovenfor mæ sjøl at æ hold nivået og e ikke her bare for å heng liksom. Står opp hver dag og tenke; ka kan æ bli litt bedre på i dag, skjønne du? Det e det som har ført mæ dit æ e i dag, tror æ. Hilse alle guttan og jentan på Lade og shoutout te'n Tettey. Peace out

De andre = Middels pluss
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 17.05.2022 00:45    Post subject: Reply with quote

Var for øvrig herlig å se et tilnærmet stappet Lerkendal igjen. Så vidt jeg kan se var det fire år på dagen siden sist det var over 20 000 på Lerkendal (mulig det har blitt nevnt).
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 17.05.2022 06:25    Post subject: Reply with quote

Dette var så lang sæsonens bedste forestilling. Omend modstanderen jo reelt sagtens kunne have udlignet et par gange. Og vi nok også var lidt heldige med et meget tyndt straffespark. Men Vecchia var formidabel i dag som den eneste offensive i min bog. Olaus viser han er begrænset når pladsen ikke er der og Noah altså hvad skal man sige. Han løber og slås men afslutter ringe og ser ikke medspillere i bedre positioner. Jensen godkendt synes jeg, han skal måske score en enkelt. Og så synes jeg også vores vingbacks kom ret godt med i spillet denne gang. Tror det skyldes vi ikke rigtig var truet bagover og de kunne gå all in offensivt. Det var skønt med de 3 point og nu skal vi holde en serie og feks vinde de sidste 3 inden pausen så er vi helt med igen.
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 17.05.2022 10:46    Post subject: Reply with quote

Synes også Victor Jensen kom mye mer til sin rett igår. Kom på flere gode indreløper-løp, og burde ha scoret. Ser også at Noah får en del tyn, men den assisten hans på 1-0 er virkelig fantastisk, og han skaffer oss en straffe. I tillegg kunne og burde han fort ha scoret både ett og to mål. Jeg sitter med en følelse av at det når det først løsner for ham så kan det løsne skikkelig. Viser seg også som et godt oppspillspunkt igår igjen. Jeg har trua!
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 17.05.2022 10:52    Post subject: Reply with quote

Fullsatt Lerkendal,Kjernen i toppslag, trollmannen Anders Øie setter plastbanefanatikerne i skammekroken og tildels bra spill og meget fortjent seier. Mye å glede seg over i går.
Uten å være negativ så er det likevel en del å sette fingeren på.
-Andre Hansen begynner å bli ett problem mhp frispilling bakfra. Han tar absolutt null risiko og nøler veldig lenge før han setter i gang helt opplagte frispillinger bakfra.
-Vi klarerer fremdeles langt når vi kan få ballkontroll og starte å bygge opp eget spill.
-Det må øves mer på bevegelse og pasninger i motstanders boks, litt mer presisjon og tydelige bevegelser der så ville dette vært en 6-0 kamp.

Og tilslutt, noen må fortelle Rekdal og en del av spillerne ( nevnte Hansen er synder også der) at hjemme skal det jages mål nesten uansett stilling og tid på klokka. Vi begynner å opptre «profesjonelt» etter 80 min og bruke tid på dødballer etc. Det bør vi slutte med.
Back to top
View user's profile Send private message
Bedreviteren
Proff


Joined: 23 Jan 2021
Posts: 334

PostPosted: 17.05.2022 11:19    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
Og tilslutt, noen må fortelle Rekdal og en del av spillerne ( nevnte Hansen er synder også der) at hjemme skal det jages mål nesten uansett stilling og tid på klokka. Vi begynner å opptre «profesjonelt» etter 80 min og bruke tid på dødballer etc. Det bør vi slutte med.


Dumt å opptre profesjonelt? Å prøve å «drepe» kampen er ganske vanlig - og en bra egenskap. Dessuten vil det sikkert se enda bedre ut hvis de begynner å vinne kamper og derav får mer selvtillit. Både som lag og enkeltspillere.

Om man klarer å «korte ned» kampene til 80 min så reduseres risikoen for skader og korter ned restitusjonstiden. Men det fordrer selvsagt at man leder med noen mål. Kynisme er noe man også skal øve seg på - og blir man gode på det så kan det være at det andre laget slår sprekker og det dukker opp enda flere sjanser.

My 2c
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3592

PostPosted: 17.05.2022 11:24    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hvordan ibejnar kan mene at det var en billig straffe. Jeg mener den er helt soleklar.

Det er bra å vinne 3-0, men vi har mange nok store sjanser til at det fint kunne vært både 5 og 6.

Vecchia er kampens spiller, Tagseth veldig bra i kombinasjonsspillet med Vecchia og også god i press og gjenvinning. Noah gjør manns jobb og er viktig med å binde opp motstanderen, vinne dueller og skape rom for andre, men herregud for en elendig avslutter. Vi får se om det løsner utover sesongen, men for øyeblikket er vi veldig avhengig av Vecchia for å score mål.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 17.05.2022 11:55    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
Fullsatt Lerkendal,Kjernen i toppslag, trollmannen Anders Øie setter plastbanefanatikerne i skammekroken og tildels bra spill og meget fortjent seier. Mye å glede seg over i går.
Uten å være negativ så er det likevel en del å sette fingeren på.
-Andre Hansen begynner å bli ett problem mhp frispilling bakfra. Han tar absolutt null risiko og nøler veldig lenge før han setter i gang helt opplagte frispillinger bakfra.
-Vi klarerer fremdeles langt når vi kan få ballkontroll og starte å bygge opp eget spill.

Og tilslutt, noen må fortelle Rekdal og en del av spillerne ( nevnte Hansen er synder også der) at hjemme skal det jages mål nesten uansett stilling og tid på klokka. Vi begynner å opptre «profesjonelt» etter 80 min og bruke tid på dødballer etc. Det bør vi slutte med.


SÃ¥ enig. Hansen provoserer meg.
Back to top
View user's profile Send private message
hvittornado
Junior


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 14

PostPosted: 17.05.2022 12:04    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hva sangen som spilles før kampstart heter? Den som får oss til å tro at vi er på EDM-konsert
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 17.05.2022 12:18    Post subject: Reply with quote

DVBBS & Borgeous - TSUNAMI (Original Mix)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 410

PostPosted: 17.05.2022 12:52    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Individuelle ferdigheter kan vi aldri bli god nok på.
SÃ¥ ikke kampen men Vecchias svakhet er vel farten!.
Han bør jo holde seg frisk så vi kan bruke ham i hver kamp. Det skjer jo mye alltid rundt ham når han spiller. Når vi ikke har noen samhandling blir jo slike spillere helt avgjørende
Vecchia har bra fart og rykk. Tipper han er blant de raskeste på laget.
Back to top
View user's profile Send private message
IDKFA
Junior


Joined: 04 Oct 2020
Posts: 85

PostPosted: 17.05.2022 13:38    Post subject: Reply with quote

Til tross for 3-0 synes jeg dette var en rimelig elendig forestilling. Alt går så tregt, og ting er så upresist, at jeg får fnatt. Det er som om både hjerner og bein er laget av sirup. Det er så dårlig nivå, at jeg sliter med å tro det jeg ser. Skarsem og Børkeeiet går på skøyter, Tagseth slår alle pasninger og innlegg i motspiller, Jensen skuffer konstant, Reitan får hjerneblødning hvert kvarter og Holm spiller fotball på den minst effektive måten det går an å tenke seg. I tillegg kommer Pereira inn og bare lirer ballen fra seg i hytt og pine. Snakk om flopp. Det er kun Vecchia og delvis Henriksen som holder mål utpå der.
Back to top
View user's profile Send private message
Fosningen
Rutinert


Joined: 25 Jun 2009
Posts: 614
Location: Ã…fjord

PostPosted: 17.05.2022 13:45    Post subject: Reply with quote

Mye bra i går, fornøyd med hvordan laget utnyttet rommene bak sidebackene deres. En god del positivt, sammenlignet med tidligere.

Samtidig er det horribelt hvor lett RBK slipper til store målsjanser imot. Sandefjord hadde to-tre helt utrolig store muligheter, en av dem der spilleren står alene foran mål, og nærmeste RBK-er er enormt mange meter unna. Ble for øvrig nesten flau på vegne av norsk fotball, at Sandefjord ikke scoret på et par av dem... For RBK sin del kan man bare ikke spille sånn forsvarsspill.

Men generelt mye bra, så håper det fortsetter sånn.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 17.05.2022 14:41    Post subject: Reply with quote

IDKFA wrote:
Til tross for 3-0 synes jeg dette var en rimelig elendig forestilling. Alt går så tregt, og ting er så upresist, at jeg får fnatt. Det er som om både hjerner og bein er laget av sirup. Det er så dårlig nivå, at jeg sliter med å tro det jeg ser. Skarsem og Børkeeiet går på skøyter, Tagseth slår alle pasninger og innlegg i motspiller, Jensen skuffer konstant, Reitan får hjerneblødning hvert kvarter og Holm spiller fotball på den minst effektive måten det går an å tenke seg. I tillegg kommer Pereira inn og bare lirer ballen fra seg i hytt og pine. Snakk om flopp. Det er kun Vecchia og delvis Henriksen som holder mål utpå der.


Og bilen gÃ¥r bra? 😝

Veldig god kamp. Imponerende å slå tilbake på denne måten etter forrige ukes kollaps. Nå gjelder det å fortsette slik uke etter uke.
Back to top
View user's profile Send private message
Rallepus
Veteran


Joined: 02 Feb 2012
Posts: 1205

PostPosted: 17.05.2022 15:17    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:


Skjelbred = Peeer vettø. Innhopp og inn og hæng litt med guttan vettø. Læænt som vi si på Lade. Lade langt inn i hjertet, skjønne du? Fint å kunn dele av erfaringan med yngre spillera, skjønne du? Etter 6000 kampa i Hertha, sant, så e det litt sånn emosjunalt å endelig spring utpå matta og fullsatt Lerkendal, skjønne du? Føle mæ prillivigert som får lov å opplev det her etter alle åren i Bondusligaen som e kjent for å hold et høyer nivå. Men også viktig å få bekrefta ovenfor mæ sjøl at æ hold nivået og e ikke her bare for å heng liksom. Står opp hver dag og tenke; ka kan æ bli litt bedre på i dag, skjønne du? Det e det som har ført mæ dit æ e i dag, tror æ. Hilse alle guttan og jentan på Lade og shoutout te'n Tettey. Peace out


Hahhaha
_________________
Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Back to top
View user's profile Send private message
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 17.05.2022 15:47    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Skjelbred = Peeer vettø. Innhopp og inn og hæng litt med guttan vettø. Læænt som vi si på Lade. Lade langt inn i hjertet, skjønne du? Fint å kunn dele av erfaringan med yngre spillera, skjønne du? Etter 6000 kampa i Hertha, sant, så e det litt sånn emosjunalt å endelig spring utpå matta og fullsatt Lerkendal, skjønne du? Føle mæ prillivigert som får lov å opplev det her etter alle åren i Bondusligaen som e kjent for å hold et høyer nivå. Men også viktig å få bekrefta ovenfor mæ sjøl at æ hold nivået og e ikke her bare for å heng liksom. Står opp hver dag og tenke; ka kan æ bli litt bedre på i dag, skjønne du? Det e det som har ført mæ dit æ e i dag, tror æ. Hilse alle guttan og jentan på Lade og shoutout te'n Tettey. Peace out
Weildig artig, skjønne du? Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 7 of 9

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb