English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Renzo Giampaoli
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2052
Location: Østlandet

PostPosted: 25.04.2022 17:13    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Jeg er kjempe uenig i de som mener han er bra. Jeg mener han var katastrofe mot Molde og ikke på Obos nivå.
Jeg satt med noen tilreisende rett bak ham på Coop i går.
Han var hårreisende dårlig og Henriksen var tydelig irritert på ham.
Han er direkte sakte. Han er svak 1mot1. Han har svake pasninger og er ute av formasjonen ofte
Dere må gjerne være uenige. Mot Molde var han vår dårligste synes Jeg.
Jeg var sikker på at vagic ville ryke først når Sant er tilbake da han er venstrefot ! Men nå må renzo ut


Satt dere med sola i øynene Laughing Laughing Ikke på OBOS-nivå? Laughing Ber du om å ikke bli tatt seriøst? Før han kom hit var han kaptein på et lag som holder høyere nivå en OBOS; at det er utfordringer med kommunikasjon er 100% logisk, og ja, Henriksen var ute og snakket med han et par ganger; det gjorde han med Vagic også; det er liksom litt rollen til Henriksen det; å styre og veilede forsvaret...Han hadde flere gode brytninger og MEGET sterke taklinger, som holder HØYT nivå! Totalen blir ikke fantastisk nei, det er jeg enig i; men de tingene han sliter med(posisjonering/kommunikasjon) er ting som det er relativt lett å gjøre noe med; mye av det som er "basic" er ganske bra Tommel'n opp! Han hadde noen skuffende avleveringer, slik som de to andre bak, samt vingbackene, og midtbanen, og ja, også som de offensive...Blir fort alle det da.? Hvis Renzo ikke holder OBOS-nivå, da er det ganske overraskende at ikke halvparten av stopperne i ES spiller i PostNord...
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2662
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 25.04.2022 18:27    Post subject: Reply with quote

Dere kan ikke seriøst mene at Giampaoli spilt en god kamp mot Molde? Mannen har gult kort, hvorpå han presterer å gjøre et elendig mottak fulgt opp av at han kaster seg rett inn i sklitakling. Han er bare et hårstrå unna et selvforskyldt rødt kort.
Ikke er han spesielt god i duellene, ikke er han spesielt rask, mottakene er klønete, pasningene er direkte svake og han slipper til stadighet løp bak ryggen som han har null kontroll på.
Neida, det er nok ikke hans skyld alene, men han er ikke i nærheten av å gjøre en god kamp.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 25.04.2022 19:15    Post subject: Reply with quote

Synes han har vært ok tidligere i år, men i går slet han veldig med Brynhildsen.
Back to top
View user's profile Send private message
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 25.04.2022 19:33    Post subject: Reply with quote

Saken er den at spillere fra ett annet land, med en helt annen kultur og som er vant til det motsatte av hva norsk fotball står for trenger tid på seg.

Give him some time before you hang him..
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3457
Location: Trondheim

PostPosted: 25.04.2022 22:00    Post subject: Reply with quote

Han kommer ihvertfall ikke til å bli raskere av mere tid.
Det er ganske sikkert at han blir benket og flytter tilbake til Argentina før lånetiden går ut. Og nei han holder ikke Obos nivå, sorry.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3597

PostPosted: 25.04.2022 22:28    Post subject: Reply with quote

Det Giampaoli leverte i går er noe av det verste jeg har sett av en midtstopper i Eliteserien noen gang. Hoven oppsummerer det vel greit i sitt innlegg. Jeg tror ikke vi kan tilskrive det meste av det der til hverken språk eller kultur, det er bare dette som (forhåpentligvis) er bunnivået hans. Han var bra mot Glimt, ok mot Odd, dårlig mot Sarpsborg og forferdelig mot Molde. Kurven har pekt veldig feil vei.

Jeg trodde Vagic var vår klart svakeste stopper, men der tok jeg visst feil.

Jaja Giampaoli, du får prøve å lære noe av denne kampen og komme sterkere tilbake neste kamp. Lykke til.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
Pinne69
Proff


Joined: 15 Aug 2018
Posts: 297

PostPosted: 25.04.2022 22:35    Post subject: Reply with quote

Enig i at det ikke var en topp prestasjon i går, men "det verste jeg har sett av en stopper i eliteserien noen gang" er kanskje å ta litt i all den tid vi møtte nr 2 i ES i fjor og slapp til 1 (!!!!) Skudd på mål ila en hel kamp.

Kom igjen folkens. Alt er ikke himmel eller helvette. Tror debatten blir litt bedre om vi nyanserer oss litt.
_________________
"Kvikk i røttern"
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 25.04.2022 22:40    Post subject: Reply with quote

Hoven Evland Jr. wrote:
Dere kan ikke seriøst mene at Giampaoli spilt en god kamp mot Molde?


Det kan vi vel få lov til å mene? Hvorfor kan vi ikke få det?
På lik linje med at enkelte slakter ham, de må få lov til det de også.

Men det er ingen som i toppenden av skalaen har sagt han er et vidunder og burde være landslagskaptein for Argentina er det?
Likevell er det folk som ikke nøyer seg med missnøye, men som påstår at han ikke holder OBOS nivå, synes du det er nærmere? At de med kompentase faktisk er så redusert i nøtta at de bruker en stopper som holder postnord nivå ?

Renzo har helt klart, HELT KLART ting å jobbe med, men han er ingen seasoned warrior, han er en ung mann som enda ikke snakker språket men gjør sitt beste og tørr å trøkke til.

JEG synes han spilte en god kamp, ikke en kjempekamp men en god kamp, og han slet med Brynhildsen i likhet med Reitan på høyresida. Holder Reitan bedriftsnivå han da?
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3597

PostPosted: 25.04.2022 22:40    Post subject: Reply with quote

Jeg sa "noe av" og det står jeg for.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2662
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 26.04.2022 14:57    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Hoven Evland Jr. wrote:
Dere kan ikke seriøst mene at Giampaoli spilt en god kamp mot Molde?


Det kan vi vel få lov til å mene? Hvorfor kan vi ikke få det?
På lik linje med at enkelte slakter ham, de må få lov til det de også.

Men det er ingen som i toppenden av skalaen har sagt han er et vidunder og burde være landslagskaptein for Argentina er det?
Likevell er det folk som ikke nøyer seg med missnøye, men som påstår at han ikke holder OBOS nivå, synes du det er nærmere? At de med kompentase faktisk er så redusert i nøtta at de bruker en stopper som holder postnord nivå ?

Renzo har helt klart, HELT KLART ting å jobbe med, men han er ingen seasoned warrior, han er en ung mann som enda ikke snakker språket men gjør sitt beste og tørr å trøkke til.

JEG synes han spilte en god kamp, ikke en kjempekamp men en god kamp, og han slet med Brynhildsen i likhet med Reitan på høyresida. Holder Reitan bedriftsnivå han da?


Det er ikke det at du ikke kan få lov å mene det, men du kan gjerne begrunne hvorfor. Jeg begrunnet hvorfor jeg mente han spilte en veldig svak kamp, og med alle de store feilene kan jeg ikke forstå hvordan det kan ende opp med at han spilt en god kamp.
Eller er begrunnelsen at han trøkker til? Det er vel og bra det, men når din andre berøring er en takling, så har man jo selv skapt problemet man "rydder opp i".

Det han leverte mot Molde holder ikke i alle fall ikke Eliteserienivå - men forhåpentligvis er dette, som Dags sier, hans bunnivå. Han leverte jo godt mot Bodø/Glimt, så det er ikke nødvendigvis helsvart, men det er jo litt bekymringsverdig med denne raskt synkende trenden.
Jeg mener at han nå er tilbake på det nivået han leverte i treningskampene. Trenerne, supporterne og spilleren selv forventer mer enn dette, får jeg håpe.

Når det gjelder Reitan så burde han vært 10 ganger bedre enn faktisk er. Han har jo isolert sett en del gode kvaliteter, men han er så upresis at han skaper problemer både framover og bakover. Han gjør på ingen måte jobben enklere for Giampaoli, det kan vi være enige om.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 26.04.2022 15:06    Post subject: Reply with quote

Må jo også sies at de største feilene hans kom i 2 omgang der vi var litt mer shaky og han selv kanskje ble litt overivrig i å gå fremover tidvis.

Ok kamp mener jeg, men muligens hans svakeste for oss.
Har fortsatt trua på gutten RBK
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6526
Location: Heaven

PostPosted: 26.04.2022 17:34    Post subject: Reply with quote

dags wrote:
Det Giampaoli leverte i går er noe av det verste jeg har sett av en midtstopper i Eliteserien noen gang. Hoven oppsummerer det vel greit i sitt innlegg. Jeg tror ikke vi kan tilskrive det meste av det der til hverken språk eller kultur, det er bare dette som (forhåpentligvis) er bunnivået hans. Han var bra mot Glimt, ok mot Odd, dårlig mot Sarpsborg og forferdelig mot Molde. Kurven har pekt veldig feil vei.

Jeg trodde Vagic var vår klart svakeste stopper, men der tok jeg visst feil.

Jaja Giampaoli, du får prøve å lære noe av denne kampen og komme sterkere tilbake neste kamp. Lykke til.


Det mener du virkelig ikke Razz Blir for useriøst.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 26.04.2022 17:39    Post subject: Reply with quote

Renzo har variert en del, og hadde nok ikke sin beste kamp mot Molde. Har likevel tro på han. Har startet mye bedre enn det for eksempel Lustig gjorde for oss, da selvsagt som høyreback. Han var fryktelig i starten. Ble meget god.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3597

PostPosted: 26.04.2022 18:00    Post subject: Reply with quote

Nei, det er ikke useriøst i det hele tatt. Gå tilbake og se kampen i opptak og legg merke til plassering, markering og ballbehandling. Her snakker jeg ikke om åpenbare og store tabber som fører til baklengsmål, men konsekvente og gjentatte feil som man ikke bør forvente av en midtstopper over guttenivå.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3457
Location: Trondheim

PostPosted: 26.04.2022 19:43    Post subject: Reply with quote

De som mener han gjorde en ok til god kamp tror jeg ikke så kampen, men er av den typen som liker å kverulere og mene motsatt.
Subsidiert så var de for fulle til å få med seg kampen,hvis de så den.
Det å være uenige rundt prestasjoner er normalt, men dette går over til useriøst.
Vi får håpe han plutselig blir rask, smart,duellsterk,god 1mot1 til neste kamp. Undrer har skjedd før
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
attityd!
Proff


Joined: 29 Aug 2012
Posts: 296

PostPosted: 26.04.2022 19:56    Post subject: Reply with quote

Prinsipalt så anfører jeg at det er du som liker å kverulere og mene motsatt (du prøver i det minste å skrive som en jurist). Subsidiært, og i alle tilfelle, så fremstår du som et troll.

Renzo gjorde en helt ok kamp. Det kan bli bedre, og det kunne ha vært verre. Han er ung, ny og sliter litt med kommunikasjonen. Gi stopper-rekka litt tid. Det er kun Viking som har sluppet inn færre mål enn oss så langt, så noen krise er det ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 26.04.2022 22:00    Post subject: Reply with quote

Hoven Evland Jr. wrote:

Det er ikke det at du ikke kan få lov å mene det, men du kan gjerne begrunne hvorfor. Jeg begrunnet hvorfor jeg mente han spilte en veldig svak kamp, og med alle de store feilene kan jeg ikke forstå hvordan det kan ende opp med at han spilt en god kamp.


Jeg tror egentlig ikek vi er så uenige, bare at vi bruker forskjellige briller Wink

Helt klart om man isolert sett sammeligner ham med hva vi forventer av et godt RBK lag så er han for dårlig, det er det flere som er, men jeg velger å se etter det positivet og jeg er faktisk uenig i at han var direkte dårlig, han gjorde jobben sin greit, viser at han kan ha noe med seg som på sikt kan bli veldig bra, men jeg kan jo også ta feil.

Troillan på topp, D e jo drømmen RBK
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
krysstvælla
Rutinert


Joined: 06 Mar 2013
Posts: 515

PostPosted: 10.05.2022 13:38    Post subject: Reply with quote

Ut med skade frem til neste landslagspause
Back to top
View user's profile Send private message
Talent
Senior


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 114

PostPosted: 10.05.2022 13:39    Post subject: Reply with quote

Adressa skriver han har fått nedslående beskjed. Noen med abonnement som kan fortelle hvor alvorlig skaden er?
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 10.05.2022 13:39    Post subject: Reply with quote

Ute til minst etter landslagspausen, dvs fire ES-kamper pluss en cupkamp. Muskelskade, så de skal ta flere undersøkelser.
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 10.05.2022 15:06    Post subject: Reply with quote

Er det så dårlig intensitet og innsats på feltet at mange ikke tåler belastningen av kamp? Må jo nesten lure etter flere år med mange og lange skadeavbrekk.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1023

PostPosted: 10.05.2022 15:24    Post subject: Reply with quote

Kan det tenkes at hyppigheten av muskelskader har en sammenheng med at vi er ett av få gresslag i en plastikkliga? Jeg vil for guds skyld ikke at vi skal bli det, men jeg har ikke vanskelig for å tro på at det faktisk har en konsekvens å stå igjen som gresslag når de aller flere andre har byttet til plastikk og gummikuler (både i forhold til skader og også muligens prestasjoner).
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 10.05.2022 15:25    Post subject: Reply with quote

Er skadefrekvensen like stor hos de andre gresslaga?
_________________
Alle må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1023

PostPosted: 10.05.2022 15:44    Post subject: Reply with quote

Jeg vet ikke, men det er vel greit akseptert at hyppig bytte av underlag øker skaderisikoen iallefall. Kanskje er de andre gresslagene bedre til å minimere denne risikoen - men dette er jo data det er vanskelig å finne statistikk på... Og spør du det enkelte lags supportere så vil nok svarene også preges litt av at skader kan benyttes som en unskyldning for eget lags svake prestasjoner.

Andre faktorer som trener (innhold på treningene), medisinsk aparat og fysiske trenere har vel alle blitt byttet ut en eller flere ganger de siste sesongene, samtidig som jeg føler at problematikken vår med muskelskader har vedvart...
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1210
Location: Oslo

PostPosted: 10.05.2022 19:04    Post subject: Reply with quote

Oops, ny skade på en av de nye spillerne.. Har vi igjen klart å kjøpe skadeutsatte spillere? Må være en av våre fremste kompetanseområder Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
Page 15 of 18

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb