View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller i 2021? |
André Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Erlend Reitan |
|
16% |
[ 32 ] |
Holmar Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
Even Hovland |
|
0% |
[ 1 ] |
Adam Andersson |
|
0% |
[ 1 ] |
Kristoffer Zachariassen |
|
7% |
[ 14 ] |
Vebjørn Hoff |
|
0% |
[ 0 ] |
Edvard Tagseth |
|
3% |
[ 7 ] |
Per Skjelbred |
|
0% |
[ 0 ] |
Carlo Holse |
|
37% |
[ 72 ] |
Dino Islamovic |
|
1% |
[ 3 ] |
Noah Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
Stefano Vecchia |
|
28% |
[ 55 ] |
Emil Ceide |
|
4% |
[ 8 ] |
|
Total Votes : 193 |
|
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 13.12.2021 21:00 Post subject: Ã…rets spiller 2021 |
|
|
Som vanlig er nominasjonskravet 900 spilte minutter i serien, men prestasjonene i alle turneringer bør telle når du gjør ditt valg.
Stemmefrist er onsdag 22. desember klokka 21.
14 spillere maktet kravet. Anders Konradsen (788) og Pavle Vagic (758) var nærmest.
Stem - og kom gjerne med begrunnelsen din! |
|
Back to top |
|
 |
digre Proff
|
Posted: 13.12.2021 21:22 Post subject: |
|
|
Jeg stemte velt kanskje ikke på beste prestasjon jevnt over, for det ville vært Veccia med hans målsnitt. Derimot stemte jeg for viljen til å ta jobben, brystet som kom fram når resten famlet og at han delte frustrasjonen vi hadde når ting krasjet. I tillegg hadde han noen bra kamper - spesielt på vårparten. Derfor går min stemme i år til Reitan. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.12.2021 21:53 Post subject: |
|
|
Det ble unge herr Justesen for min del. En av svært få som har levert tilnærmet stabilt godt, og det på tross av at Hareide har brukt random-generator for å plukke posisjonen hans fra kamp til kamp. Og de rundt ham, forsåvidt. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.12.2021 22:00 Post subject: |
|
|
Ble Tagseth på meg. Prestasjonene hans har variert fra svært svak til svært god, men han spiller med hjerte i hver kamp. Det er det få, om noen, av de andre som gjør. I en sesong hvor ingen har prestert mer enn middels så blir det avgjørende. |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2117 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 13.12.2021 22:22 Post subject: |
|
|
Sto mellom Carlo og Arne for min del. At Carlo har vært tilgjengelig stort sett hele sesongen tippet til hans fordel. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 13.12.2021 22:23 Post subject: |
|
|
Ikke så mange å velge mellom. For min del stod det mellom Tagseth og Holse, endte opp med Eddie. Vecchia ville fått stemmen min om han ikke hadde vært ute med skader store deler av sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 13.12.2021 22:35 Post subject: |
|
|
Veccia, lett...Og det sier det meste om prestasjonene til laget gjennom sesongen...Holse som nærmest, men når ikke opp...Har stort potensiale, men kastet rundt på banen og bare glimtvis stabilt god (om det går an å si)... Veccia har stort sett levert hele veien når han har vært skadefri og gitt mange viktige mål fordelt på relativt få spilleminutter... |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 13.12.2021 22:53 Post subject: |
|
|
Må ikke glemme alle målene som kom fra Doff før han gikk videre. Lett den best presterende spilleren vi har hatt i år. |
|
Back to top |
|
 |
MockFrog Junior
|
Posted: 13.12.2021 22:54 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig er zach årets spiller. Den eneste som alltid leverte på et bra nivå. Og som viste smartness ved å forlate dette makkverket av et lag før Åge klarte å ødelegge også ham. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 13.12.2021 23:39 Post subject: |
|
|
Ble Carlo Holse for meg. Har levert veldig bra de gangene han har spilt i riktig posisjon, ikke fullt så bra mange av de gangene Hareide har flyttet ham inn i andre roller, men det syns jeg ikke skal gå utover ham. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
DarthJohansen Proff
|
Posted: 13.12.2021 23:41 Post subject: |
|
|
Ble Holse for min del. Av den enkle grunn at så lenge han fikk spille i riktig posisjon var en helt magisk. Ikke hans feil årets svakeste RBKer ikke klarte å bruke han rett. |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 13.12.2021 23:50 Post subject: |
|
|
Zachariassen, helt klar vinner for meg, synd at han forsvant.. Holse en god andreplass, selv om han også kom til kort utover høsten i et dysfunksjonelt lag. |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 14.12.2021 01:31 Post subject: |
|
|
Dino pga hans finesse og nese for mål |
|
Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 14.12.2021 01:37 Post subject: |
|
|
Reitan, for stabil prestasjon og god mentalitet. Mest av alt et symptom på at ingen har imponert meg spesielt i år. Doff og Vecchia med for lite spilletid imo. Holse fin type, som alle ser en av våre klart beste Fotballspillere (stor f!), men føler ikke at han har fått satt sitt preg på sesongen – hovedsaklig grunnet de idiotiske posisjonsbyttene under Åge. _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 14.12.2021 02:30 Post subject: |
|
|
Vecchia, for hans rå evne til å fighte og tørre utfordre - og lykkes - selv om motstanderne tar ham stygt gang på gang. Også fordi jeg synes at hans prestasjon etter ryggproblemer, tilpasning til ny liga og alt, er veldig sterk. Jeg synes Vecchia er god på det meste. Med et fungerende RBK rundt seg en hel sesong så hadde det vært morro å se hvor mange målpoeng Arne hadde klart. Får bare håpe at ikke Arne går mot døra. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 14.12.2021 02:49 Post subject: |
|
|
Tagseth!
What Henning said
Last edited by Thulian on 14.12.2021 17:45; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 14.12.2021 07:50 Post subject: |
|
|
Måtte stå mellem Erland og Holse ingen tvivl om den sag for mig. Vecchia har været god, men har simpelthen spillet for lidt. Valget falder dog på Holse fordi han ganske som en anden nævner har været sublim i sin bedste position, men alt alt for ofte har årets værste RBK,er spillet ham helt ude af position. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.12.2021 08:13 Post subject: |
|
|
Vecchia er den eneste som har levert medium/bra nesten hver kamp han har spilt. Vært mye skadet, men har likevel spilt flere godkjente kamper enn de fleste. Får min stemme.
Dahl Reitan nummer to. Må heve toppnivået litt, så er han der. |
|
Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 14.12.2021 09:29 Post subject: |
|
|
Her er min oppsummering av spillernes prestasjon.
André Hansen:
Har sett sur ut i hele år. Tydelig at han er RBK-supporter. Verken veldig god eller veldig dårlig. Terningkast 3
Erlend Reitan:
Synes han har vært ganske god faktisk. Alltid masse innsats og har stor fart.
Terningskast 4
Holmar Eyjolfsson:
Husker han var skikkelig god en gang i tiden. Det er han ikke lenger.
Terningkast 2
Even Hovland:
Et vandrende selvmål med fine langballer en gang i blant.
Terningkast 1. Hadde fått 2 hvis han ikke scorte selvmål i den siste avgjørende kampen.
Adam Andersson:
Første jeg tenkte var at det var hyggelig for han å bli kjøpt inn som backup, men likevel spille nesten alt av kamper. Mye bra innsats. Var skikkelig god etter hvert midt i sesongen før han ble middelmådig igjen. Terningkast 4
Kristoffer Zachariassen:
Meget god. Så da ble han selvfølgelig solgt for lommerusk. Gidder ikke gi terningkast siden han forsvant så tidlig.
Vebjørn Hoff:
Ble av en eller annen grunn kjøpt inn for en høy sum. Helt middels spiller som i tillegg ble skadet ut sesongen. Kan ikke se at laget ble svekket uten han. Terningkast 2
Edvard Tagseth:
Supert at han har fått masse spilletid. Spiller fortsatt som et talent og ikke en førstelagsspiller etter min mening. Men har utviklet seg en del i løpet av sesongen og har hatt noen fine involveringer. Terningkast 4
Per Skjelbred:
Hentet inn som stjernespiller. Har levert som en backup. Terningskast 2
Carlo Holse:
Vår største stjerne som leverer lite mål og lite assist. Synes ikke han har vært så god som mange andre mener. Terningkast 3
Dino Islamovic:
En vandrende albue. Vist tegn til å være litt på høgget de siste kampene. Men totalt sett er han bare Vidar Riseth som er plassert på spissplass.
Terningkast 1
Noah Holm:
Kom inn som et friskt pust og scorte mål. Men det sluttet han kjapt med.
Terningkast 3
Stefano Vecchia:
Scorer mål hele tiden, så lenge han ikke er skadet. Dessverre er han stort sett skadet. Terningkast 4
Emil Ceide:
Har utviklet seg masse. Masse potensiale. Men er fortsatt mye nesten. Setter pris på fancy driblinger, men har ikke blitt mye mål ut av det.
Terningkast 3
Årets spiller går nok til Vecchia. Han er den eneste som har vært skikkelig god denne sesongen.
[/b] |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7003 Location: South-west coast exile
|
Posted: 14.12.2021 09:40 Post subject: |
|
|
Min stemme gikk til Reitan, først og fremst fordi jeg har likt innstillinga hans i år. Vecchia har vel vært den viktigste poengspilleren, men dessverre mye skada. Ceide og Holse har også vært gode, men har blitt spilt dårligere enn de trenger å være av Hareide. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 14.12.2021 09:54 Post subject: |
|
|
Vecchia. 11 mål på 16 kamper. Vi har vært søppel når han ikke har spilt. Litt mindre søppel når han har spilt. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 14.12.2021 09:55 Post subject: |
|
|
Unnskyld meg, men 'lite mål og assist' på Holse, som har 13 målpoeng (7+6) på 29 kamper, hvor han har vekslet mellom å spille kant, indreløper og venstreback? Når dette omtrent utelukkende er åpent spill?
Jeg stemte på Carlo Holse som årets spiller. Han var ikke den beste/viktigste spilleren - det var Vecchia de kampene han var klar - men han har levert jevnt solid både som kant og back, og samtidig vist at vi kaster bort livet hver gang vi ikke setter ham opp som indreløper. Aldri skadet. Hadde han vært førstemann på blokka som venstre indreløper hadde vi sluppet å lure på europacupplass.
2. Stefano Vecchia. Ekstremt høy sammenheng mellom hans tilgjengelighet og vår poengfangst. Pøser inn målpoeng når han spiller, og tvinger motstanderne ut i kaos og slåssing. Men skadeplaget, så skadeplaget.
3. Erlend Dahl Reitan. Ikke noen spektakulær sesong, men forsvarer konsekvent en plass på laget, uansett formasjon, og gjør seg sjelden bort. Åtte assist på dette laget, med så store utskiftninger rundt seg, er sterkt. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 14.12.2021 11:05 Post subject: |
|
|
SuperCarlo Holse |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 14.12.2021 13:50 Post subject: |
|
|
Jeg har egentlig akkurat samme begrunnelse som zaphod, bare at jeg har Vecchia et knappenålshode foran Holse. Hadde Vecchia vært skadefri hadde han vært udiskutabel nr 1, men på den andre siden, hvis Holse hadde vært rendyrket som indreløper, så hadde det vært kamp om førsteplassen igjen.
Vil også fremheve Noah, som har hatt noen råsterke kamper, men ikke minst vist at han har et voldsomt potensial. Hvis vår neste trener kan få til i nærheten av den utviklinga Botheim så under Knutsen, så har vi vår neste 'han er verdt milliarder'-case her.
Jevnt over en mørk sesong, men med flere sterke lyspunkt, som, gitt at de rette valgene tas fremover*, bærer bud om ei veldig lys fremtid.
*skal vedgå at det er en veldig stor "gitt", dette _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
Posted: 14.12.2021 13:55 Post subject: |
|
|
Stemte på Doff. Skoret mye, og hadde i tillegg fordelen av at han slapp å være med i høst. |
|
Back to top |
|
 |
|