English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tyrkia - Norge
Goto page Previous  1, 2, 3
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6547
Location: Heaven

PostPosted: 09.10.2021 10:37    Post subject: Reply with quote

Kjenner jeg savner strandberg i RBK.han har ikke stor fart,men er veldig god til og lese spillet.
Ødegaard hadde nok en svak kamp..han fikl stå upresset flere ganger og slo bort ballen hver gang.
Han skal ha for et godt inlegg på slutten,men at folk kan sitte og skryte han opp,er sinnsykt.

Synes norge ser bedre og bedre ut under solbakken.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 09.10.2021 12:26    Post subject: Reply with quote

Jeg synes kritikken mot Ødegaard er overdrevet jeg. Ja, han kan mye bedre. Men han løper mye, jobber hardt og kunne fort hatt 1-2 assists på ene pasningen og innlegget i går. Han skapte en stor sjanse, hadde 4 nøkkelpasninger og 5 gode innlegg ifølge statistikken og det er vel mest av de norske. Det gjelder å få komponert et lag der han får utnyttet kvalitetene sine best, og det blir nok enklere jo mer bakromsløp det er i en kamp.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11718

PostPosted: 09.10.2021 12:29    Post subject: Reply with quote

Blir spennende på mandag. Utrolig avgjørende kamp mot Montenegro. For noen uker siden var jeg ikke så bekymret for den kampen men nå med spissene ute så kan dette bli en skummel kamp.

Den kampen må vinnes, hvis ikke er det null håp om VM. Vinner vi denne og tar Latvia som ikke bør bli et problem i november med forhåpentligvis spissene tilbake, da lever det for fullt før siste runde. Da skal vi til Nederland mens Tyrkia skal til Montenegro.

Kan bli en nervepirrende dag det, men da må Montenegro (og Latvia) slås først.
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4684

PostPosted: 09.10.2021 13:53    Post subject: Reply with quote

Hadde vi hatt våre beste menn, hadde vi vunnet mot Tyrkia.

Jeg hadde faktisk en følelse på at vi kom til å få en stor sjanse mot slutten hvor Moi kom til å bomme. Og det klarte han faktisk å gjøre.

Jeg tenker uansett at uavgjort kanskje til og med var bedre enn seier. Ja, det er litt risky, men dersom Tyrkia vinner resten av sine kamper, så kan de gå forran oss på en eventuell målforskjell. Og da vil ikke vi tillate uavgjort mot Nederland, men heller gå for seieren.
Eventuelt får vi bare vinne resten, uavgjort mot Nederland og håpe Tyrkia vinner smått/taper/uavgjort.
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 09.10.2021 13:57    Post subject: Reply with quote

Vi blir nødt til å møte opp mot Montenegro. Tror de blir tøffere å møte enn Tyrkia jeg. Heldigvis er det hjemmekamp.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 09.10.2021 18:01    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Kjenner jeg savner strandberg i RBK.han har ikke stor fart,men er veldig god til og lese spillet.
Ødegaard hadde nok en svak kamp..han fikl stå upresset flere ganger og slo bort ballen hver gang.
Han skal ha for et godt inlegg på slutten,men at folk kan sitte og skryte han opp,er sinnsykt.

Synes norge ser bedre og bedre ut under solbakken.


Ødegaard var blant Norges beste i går, så hvis du mener han hadde en dårlig kamp er jeg fryktelig spent på hvordan du rangerer de øvrige spillerne. Moi var jo blant annet helt ute av det.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6547
Location: Heaven

PostPosted: 09.10.2021 18:51    Post subject: Reply with quote

Joda,kan være enig med solbakken.Fleste folk tror han er en annen spillertype enn han er,derfor har folk andre forventinger.
Real madrid ble vel også skuffet.

Joda,han er en spiller med mye løpskraft og bra nærteknikk.Men så mye mer har han ikke,var jo helt usynlig i andre omgang,berg som spiller i tippeligaen var jo mye bedre.
Tviler sterkt han blir i arsenal lenge,der forventes skal presteres i hver kamp.
Spillere som av og til er gode,forsvinner til lavere nivå.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 09.10.2021 19:45    Post subject: Reply with quote

Det er ikke jeg redd for i alle fall, etter å ha sett så mye av Ødegaard i Real Sociedad. Han har et par gir til offensivt. Det kommer mye mer av Ødegaard. Det er bare det at han falt av etter Jumpers knee skaden og ikke er "helt" der enda.

Vi skal være glade for at vi har ham mener jeg. Det kommer til å være mye å glede seg over med ham i årene fremover. Jo bedre laget rundt ham blir, jo mer possession og angrep, omstillinger, kontringer og løp i bakrom det blir, jo mer kommer han til å skinne.

Etter å ha sett litt på U-landslagene i helga, så er det jo også utrolig mye spennende på vei oppover rekkene, spesielt på U19 laget. Blir bare å bli bedre år for år fremover det norske laget nå. Tvilsomt at vi kommer til sluttspill denne gangen men jeg tror vi lykkes neste gang og ofte etter det.
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1219
Location: Oslo

PostPosted: 09.10.2021 23:15    Post subject: Reply with quote

Deler din optimisme! Det skal mye til å kapre en VM plass (13), men EM blir mer overkommelig med 24 plasser. Det tar vi rett og slett!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb