English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Noah Jean Holm
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 33, 34, 35  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 20.08.2021 18:22    Post subject: Reply with quote

Kommer ny trener etter sesongen. Blir den treneren Knutsen så er jeg rimelig sikker på at Dino er ute i kulda i alle fall.

Noah har imponert meg stort. Skal ikke håpe på skader hos folk eller noe, men Dino må vel ha en del gule kort nå forhåpentligvis.
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 20.08.2021 22:03    Post subject: Reply with quote

Likte det jeg så av han sist kamp. Virker som en meget lovende signering.
_________________
“Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
― Friedrich Nietzsche
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2230
Location: Oslo

PostPosted: 21.08.2021 00:01    Post subject: Reply with quote

I hver kamp han har fått prøvd seg litt i har jo rett og slett kampbildet endret seg.
Han har allerede vist prov på at han er en solid tilvekst, og desverre tror jeg ikke han blir kjempelenge i RBK. Mener rett og slett at han er for god, får han tillit så vil nemlig målene komme tettere og vi vil ha et salgsobjekt på topp for en gangs skyld (første skikkelige siden Sørloth).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 21.08.2021 08:20    Post subject: Reply with quote

Noe som er bra, da det vil sende et signal til andre unge spillere om at det er mulig å ta det neste steget også i RBK. Samtidig som at RBK forhåpentligvis begynner å tjene penger på spillerlogistikken igjen, som vil bidra til å løfte klubben dit den hører hjemme.

Akkurat det vi trenger nå, etter min mening.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 21.08.2021 09:01    Post subject: Reply with quote

Har vist mer enn nok til å starte kamper fremover. Når Dino er såpass svak er det egentlig en no-brainer.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 21.08.2021 09:04    Post subject: Reply with quote

Det er jo det. Akkurat det samme med Holse på kant. Alle ser det, men ikke rbk selv. Det er det jeg ikke forstår.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 21.08.2021 09:37    Post subject: Reply with quote

Syns det er helt ok at man lar spilleren bli trygg i klubben før man kaster han inn fra start. Litt av grunnen til at vi er veldig positive er jo at han har gjort noen gode ting de minuttene han har fått, mot slitne bein. Med et par mål i tillegg tenker dette er en perfekt start for Noah og selvtilliten hans får øke, selv etter kamper der resten av laget kanskje ikke gjør det så godt.

Men jeg må si jeg også er veldig positivt (overrasket) hvor god han virker. Så langt ser han jo ut som det jeg og mange andre har ønsket på spissplassen i mange år, en spiller som er sterk og god i boksen, men også har teknikk til å dra av en spiller eller to.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 21.08.2021 12:29    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Det er jo det. Akkurat det samme med Holse på kant. Alle ser det, men ikke rbk selv. Det er det jeg ikke forstår.


Her er problemet jo at Holse stadig laver både mål og assists fra kanten. Men det er sgu lidt synd for alle at vi ikke får set det bedste af ham fra centralt som 10,er. I sidste ende er det nok det forhold, der gør at han vil ønske sig væk.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 21.08.2021 12:49    Post subject: Reply with quote

Ser ikke Holse på seg selv som ving? Er det ikke det hi hentet han som?
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3748

PostPosted: 21.08.2021 14:13    Post subject: Reply with quote

Holse ønsker spille indreløper, det har han selv uttalt. Der er han også utvilsomt best. Han ble vel hentet som potet slik alle våre spillere blir hentet som for tiden.
_________________
I have spoken.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 22.08.2021 21:00    Post subject: Reply with quote

For en spiller! Kan ikke huske sist jeg var så begeistret for en RBK-spiss.
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 22.08.2021 21:02    Post subject: Reply with quote

Han der skal ikke selges for under 100 millioner i alle fall. Håper bare vi får nyte å se ham i Rosenborg lengre enn et år til, men jeg har på følelsen av at han er borte neste sommer.

Gikk tom for krefter i dag til slutt, men for en spiller!! Norge og Rbk har enda en superspiss på gang.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 22.08.2021 21:12    Post subject: Reply with quote

Ikke akkurat små forventninger Hareide legger på han når han rett ut sier at han tror han blir bedre enn John Carew. Råpotensialet er i hvert fall stort med den fysikken, minner nesten litt om Håland med den kraften og farten han tar med seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 22.08.2021 21:15    Post subject: Reply with quote

Han her kommer vi ikke til å beholde lenge. Småpent stykke arbeid av Dorsin.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 22.08.2021 21:22    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Ikke akkurat små forventninger Hareide legger på han når han rett ut sier at han tror han blir bedre enn John Carew.


En måte å prate opp verdien også kanskje. Forhåpentligvis er vi ferdig med salgstaket på 20 mill snart.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 22.08.2021 21:34    Post subject: Reply with quote

Helt latterlig det han driver på med. Han gjør som han vil på dette nivået - 20 år gammel, og han har vært her i et kvarter. En voldsom kombinasjon av ferdigheter, fysikk og fotballhode; evner å være både hovmester og et angrep på egenhånd, og tar for seg som vi fort må tilbake til Carew - uten sammenligning for øvrig - for å finne maken til. Nærmest en komplett angrepsspiller som også bidrar defensivt. Bør være høyinteressant for vesentlig bedre klubber allerede.

Vi har ham ikke lenge, men det bør bli dyrt når dagen kommer. Herre jemini for en investering!
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 22.08.2021 21:39    Post subject: Reply with quote

For å si det sånn, hadde jeg vært Solbakken hadde jeg sikret meg "landslagsunderskriften" til denne gutten fort som fy..
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 22.08.2021 21:40    Post subject: Reply with quote

Den neste spisseksporten ala Haaland? La meg underholde tanken.
Back to top
View user's profile Send private message
Knowrud
Veteran


Joined: 18 Sep 2010
Posts: 7509

PostPosted: 22.08.2021 21:45    Post subject: Reply with quote

Han har nettopp ankommet og folk snakker om salg. La oss ta over Eliteserien først.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 22.08.2021 22:28    Post subject: Reply with quote

Jeg tror dette er uavhengig av hverandre. Holms ferdighetsregister og fysiske egenskaper er ekstremt sjeldent her på fjellet, og kvaliteten er skyhøy
Han dominerer omtrent alle kamper han spiller i.

Dette er ikke en "vanlig" målscorerspiss, en knallgod førsteforsvarer, eller en leken driblefant; han er ei totalpakke som er drøy og ser allerede for god ut for ligaen.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
spraggon
Proff


Joined: 27 Apr 2008
Posts: 300
Location: trondheim

PostPosted: 22.08.2021 22:31    Post subject: Reply with quote

Er egentlig helt enig her Zorac men tror vi skal trekke pusten å se an hvordan høsten blir. Uansett , fortsetter han slik, og utvikler seg videre, blir han solgt til neste sommer...
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 22.08.2021 22:33    Post subject: Reply with quote

Noen takket David for å ha donert en dose, men jeg tror det fort kan bli seedelighetsak av dette.
Hersker jo liten tvil om at detter er et produkt av Carew/Braaten, og om vi følger med på Helt Perfekt med Thomas Gjertsen så kommer nok sannheten for en dag snart Laughing
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 22.08.2021 22:41    Post subject: Reply with quote

Nordens Lokomotiv wrote:
For å si det sånn, hadde jeg vært Solbakken hadde jeg sikret meg "landslagsunderskriften" til denne gutten fort som fy..


Jepp, her er det bare å få bundet ham opp så fort som mulig. Trist om vi mister ham til danskene
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 22.08.2021 23:02    Post subject: Reply with quote

Neste sommer så er han et halvt år eldre enn Jens Petter Hauge da han dro til Milan, nå avhenger det jo litt av hvilke klubber som melder seg, men hvis han fortsetter med dette så bør jo prislappen være på det nivået. Men det handler jo å gjenskape prestasjonene.

Prica kunne jo finne på å gjøre sånt med norske forsvarere, men da mer på krigeregenskaper enn fart og teknikk.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 22.08.2021 23:06    Post subject: Reply with quote

9er spisser som Noah er sjelden vare. Jeg mener at Noah kan gå for mye mer enn Hauge, tatt i betraktning av hva de i Danmark får for sine talenter og det at klubber ofte betaler mest for for denne type spisser.


Men nå vil jeg ha ham lengst mulig i Rbk.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 33, 34, 35  Next
Page 8 of 35

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb