English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Molde
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
1%
 1%  [ 1 ]
Reitan
3%
 3%  [ 3 ]
Serbecic
4%
 4%  [ 4 ]
Hovland
4%
 4%  [ 4 ]
Andersson
1%
 1%  [ 1 ]
Hoff
4%
 4%  [ 4 ]
Skjelbred
1%
 1%  [ 1 ]
Tagseth
2%
 2%  [ 2 ]
Holse
68%
 68%  [ 60 ]
Molins
4%
 4%  [ 4 ]
Zachariassen
4%
 4%  [ 4 ]
Total Votes : 88

Author Message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 24.05.2021 22:06    Post subject: Reply with quote

Hareide er en ordentlig sjarmklump i intervjuet på Discovery.. Minner meg om Bruttern når vi tapte.... Usmakelig oppførsel, men liker at trenerne våre bryr seg.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.05.2021 22:06    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
Hvilke ANNENHVER kamp er det du snakker om? Tvert om SNUDDE VI 1-2 til 3-2 mot Brann forrige kamp. Skylappene dine er jo så ekstreme at du velger bort halvparten av ting som skjer med RBK.


Vi datt sammen som et korthus på stillingen 1-0. Så snudde vi mot seriens dumpekandidat som slipper inn mål mot alt og alle. Tendensen er der til å gi bort ledelser i fleng! Helt unødvendig mot Brann og helt unødvendig nå. Tullete og irriterende mål i mot.

Trenger ikke en kilometer med quoting i hvert innlegg --OP
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 24.05.2021 22:09    Post subject: Reply with quote

Moldetreneren mente at det virker som om de er bedre trent? Synes det virket litt slik jeg også, de kjørte oss jo noe ekstremt de siste minuttene...
Back to top
View user's profile Send private message
apresthus
Proff


Joined: 02 Sep 2007
Posts: 369
Location: Trentino, Italia

PostPosted: 24.05.2021 22:10    Post subject: Reply with quote

Surt, vi var klart best. Så er det bare å installere RUSK. En kjip nok kveld fra før enn at jeg skal gidde å lese sånn åpenbar trolling gang etter gang etter gang. Gjør det ikke noe bedre i alle fall.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 24.05.2021 22:11    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
machiavelli wrote:
Hvilke ANNENHVER kamp er det du snakker om? Tvert om SNUDDE VI 1-2 til 3-2 mot Brann forrige kamp. Skylappene dine er jo så ekstreme at du velger bort halvparten av ting som skjer med RBK.


Vi datt sammen som et korthus på stillingen 1-0. Så snudde vi mot seriens dumpekandidat som slipper inn mål mot alt og alle. Tendensen er der til å gi bort ledelser i fleng! Helt unødvendig mot Brann og helt unødvendig nå. Tullete og irriterende mål i mot.

Trenger ikke en kilometer med quoting i hvert innlegg --OP


Og Molde som hadde to heldige mål? Er de også en dumpekandidat. Ta deg sammen, sutringa di er faen så slitsom. Det er ikke ofte jeg går fra et Moldetap med en følelse av "ok, jævla bittert, men vi skapte endel". Har vært for mye dårlige kamper uten antydning til spill, at her som vi faktisk viste litt, men taper på individuelle feil. Så må vi ta med oss det positive.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.05.2021 22:12    Post subject: Reply with quote

Pappelg wrote:
senador wrote:
Vi ble satt på plass av Norges lokomotiv Molde i dag dessverre. Vi er langt bak med tanke på å opptre som en toppklubb. Det gjør vi ikke på banen og da taper man.

Når man slapp inn 2-2 så skjønte jeg at Molde ville få 3poeng. Vi detter sammen som et korthus. Hadde kampen vart i 10min til ville Molde putta enda en.


Flakslokomotivet Molde? gi f.. i å skryte av de.. vi var mye bedre enn de i dag og det vet du! Noen ganger er fotballen sånn, det er mange slitne bein etter et tett program og lite spillere å bytte inn.


Ja, vi var bedre frem til 2-1, så gav vi Molde alt. Hva hjelper det? Det er en tendens til å gi bort seirene denne sesongen helt unødvendig. Vi slipper inn mål hele tida. Du kan kalle det flaks, jeg mener det er dårlig innsats i avgjørende situasjoner og udyktighet. Presspillet er altfor dårlig etter 2-1.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3204
Location: Oslo

PostPosted: 24.05.2021 22:13    Post subject: Reply with quote

Muligens den beste kampen vår så langt i år med tanke på motstander, men med det skraleste resultatet Sad

Veldig positivt at vi tross alt gjør en god kamp selv med en haug nye spillere inn på laget.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 24.05.2021 22:14    Post subject: Reply with quote

Jeg klarer nesten ikke å være ordentlig misfornøyd.

Det er så ufortjent for Molde at det nesten ikke teller for meg. Det er ikke en gang Molde som er gode, det er vi som i et par minutter tuller det til for oss selv. Molde hadde for så vidt ingenting med dette å gjøre, vi har noen minutter med hjerneblødning. That's it. Luk ut det, så begynner vi å bli virkelige gode.

Opp med hodet folkens!
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 24.05.2021 22:14    Post subject: Reply with quote

For et jævlig tap. At vi får 0 og Molde 3 poeng her er et jævla ran. Samtidig må man spørre seg hvorfor man i andre kamp på rad slipper inn 2 mål så raskt etter hverandre.


Får virkelig ikke håpe at dette blir kampen vi ser tilbake på etter sesongen og sier at der glapp gullet. Dette var en 6 poengers kamp som vi skulle vunnet men endte opp med å tape. Kan koste oss dyrt til slutt dette.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.05.2021 22:15    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
senador wrote:
machiavelli wrote:
Hvilke ANNENHVER kamp er det du snakker om? Tvert om SNUDDE VI 1-2 til 3-2 mot Brann forrige kamp. Skylappene dine er jo så ekstreme at du velger bort halvparten av ting som skjer med RBK.


Vi datt sammen som et korthus på stillingen 1-0. Så snudde vi mot seriens dumpekandidat som slipper inn mål mot alt og alle. Tendensen er der til å gi bort ledelser i fleng! Helt unødvendig mot Brann og helt unødvendig nå. Tullete og irriterende mål i mot.

Trenger ikke en kilometer med quoting i hvert innlegg --OP


Og Molde som hadde to heldige mål? Er de også en dumpekandidat. Ta deg sammen, sutringa di er faen så slitsom. Det er ikke ofte jeg går fra et Moldetap med en følelse av "ok, jævla bittert, men vi skapte endel". Har vært for mye dårlige kamper uten antydning til spill, at her som vi faktisk viste litt, men taper på individuelle feil. Så må vi ta med oss det positive.


Det er ikke heldige mål. Det et rbk sin elendighet at Molde scoret tre enkle mål. Vi har ikke sjans i Europa med dette spillet. Det kan jeg garantere at vi også ville spille slike kamper mot lave lag i Europa, men at vi slipper inn masse mål og taper selv om vi «eier» banespillet.

Jeg er bekymret for tendensen å dette sammen som et korthus. Vi ser det er et stort problem.
Back to top
View user's profile Send private message
Søtvatten
Veteran


Joined: 11 Aug 2009
Posts: 2459

PostPosted: 24.05.2021 22:16    Post subject: Reply with quote

Vi er jo det beste laget, men vi skaper ikke all verdens mye. I tillegg er det jo Molde som legger seg bakpå, fordi de vet vi er svake i etablert. Mot slutten er vi ufattelig håpløse med en gang Molde kommer. Ser ut som vi får fullstendig panikk.

Høyresiden med Holse og Reitan gode, nå mister vi førstnevnte, det kommer til å gå en vei. Han skaper faktisk alt vi har.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 24.05.2021 22:18    Post subject: Reply with quote

faller sammen på 2-1. At vi aldri lærer? Fra og være solid best til å tape alle dueller og 2.baller. Utrolig. Gå for 3-1 neste gang. Nesten ingen klubber i verden klarer å ri på en ledelse...
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4277
Location: Stiftstaden

PostPosted: 24.05.2021 22:18    Post subject: Reply with quote

Er mer bekymret for de vedvarende negativitet, må jo tære på dette her. Hvor mange år har du holdt ut nå?
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1842
Location: Stjørdal

PostPosted: 24.05.2021 22:19    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
machiavelli wrote:
senador wrote:
machiavelli wrote:
Hvilke ANNENHVER kamp er det du snakker om? Tvert om SNUDDE VI 1-2 til 3-2 mot Brann forrige kamp. Skylappene dine er jo så ekstreme at du velger bort halvparten av ting som skjer med RBK.


Vi datt sammen som et korthus på stillingen 1-0. Så snudde vi mot seriens dumpekandidat som slipper inn mål mot alt og alle. Tendensen er der til å gi bort ledelser i fleng! Helt unødvendig mot Brann og helt unødvendig nå. Tullete og irriterende mål i mot.

Trenger ikke en kilometer med quoting i hvert innlegg --OP


Og Molde som hadde to heldige mål? Er de også en dumpekandidat. Ta deg sammen, sutringa di er faen så slitsom. Det er ikke ofte jeg går fra et Moldetap med en følelse av "ok, jævla bittert, men vi skapte endel". Har vært for mye dårlige kamper uten antydning til spill, at her som vi faktisk viste litt, men taper på individuelle feil. Så må vi ta med oss det positive.


Det er ikke heldige mål. Det et rbk sin elendighet at Molde scoret tre enkle mål. Vi har ikke sjans i Europa med dette spillet. Det kan jeg garantere at vi også ville spille slike kamper mot lave lag i Europa, men at vi slipper inn masse mål og taper selv om vi «eier» banespillet.

Jeg er bekymret for tendensen å dette sammen som et korthus. Vi ser det er et stort problem.


Vi har jo også vist tendenser til å nekte å tape (fram til denne kampen). Vi har jo ligget under i flere kamper (4 av 5) og enten snudd de eller utlignet (altså enten ledet eller utlignet i løpet av kampen). Det er jo en styrke.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 24.05.2021 22:20    Post subject: Reply with quote

senador wrote:


Det er ikke heldige mål. Det et rbk sin elendighet at Molde scoret tre enkle mål. Vi har ikke sjans i Europa med dette spillet. Det kan jeg garantere at vi også ville spille slike kamper mot lave lag i Europa, men at vi slipper inn masse mål og taper selv om vi «eier» banespillet.

Jeg er bekymret for tendensen å dette sammen som et korthus. Vi ser det er et stort problem.


Du har jo gjentatt det samme rælet dag ut og dag inn i flere år. Selv med the double så var det bare sutring.

Sesongen har såvidt kommet igang, det er covid så folk har ikke fått spilt seg i form, vi mangler spillere til skader.

Det blir bedre.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.05.2021 22:20    Post subject: Reply with quote

ace wrote:
Er mer bekymret for de vedvarende negativitet, må jo tære på dette her. Hvor mange år har du holdt ut nå?


Ja, jeg tror nok dette tapet tærer på det meste og det helt unødvendig.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.05.2021 22:22    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
senador wrote:


Det er ikke heldige mål. Det et rbk sin elendighet at Molde scoret tre enkle mål. Vi har ikke sjans i Europa med dette spillet. Det kan jeg garantere at vi også ville spille slike kamper mot lave lag i Europa, men at vi slipper inn masse mål og taper selv om vi «eier» banespillet.

Jeg er bekymret for tendensen å dette sammen som et korthus. Vi ser det er et stort problem.


Du har jo gjentatt det samme rælet dag ut og dag inn i flere år. Selv med the double så var det bare sutring.

Sesongen har såvidt kommet igang, det er covid så folk har ikke fått spilt seg i form, vi mangler spillere til skader.

Det blir bedre.


Vi så jo at det Kåre drev på med ikke var bærekraftig, men det er en annen diskusjon.

Så det er ræl at vi detter sammen på 2-1? Så du Tromsø-Sandefjord i opptak?
Back to top
View user's profile Send private message
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1562

PostPosted: 24.05.2021 22:23    Post subject: Reply with quote

Dette var to lag som hadde gjort forberedelser og spilte hverandre dårlige. Det og alle utskiftningene tatt i betraktning er jeg fornøyd med prestasjonen. Dessverre er vi mindre effektive.

Er veldig fan av samspillet som Molins fasiliterer for, men det lukter virkelig ikke mål av ham. Eller noen andre når Zach er alene i boksen hver gang innleggene kommer. Gode innlegg, men uten noen til å putte dem i mål.

Mye fint småspill, spill på førstetouch og forsøk på mer kreative pasningsløsninger. Om vi fortsetter med det mot svakere forsvar kan det bli moro utover sesongen. Ser fremdeles lite til bevegelsesmønstrene jeg er ute etter, men er uvant mye teknikk i laget med Holse, Hoff og Tagseth.

På tross av at jeg synes moldestopperne får slippe unna med for mye er det årets første godkjente dommer.

Hansen - 5 - Mye boksing der han kunne holdt, men kjemperedningen mot Eikrem holder oss inne i kampen.
Reitan - 6 - For en back han er blitt. Stabilt høyt nivå, spiller alle rundt seg gode
Besim - 5 - Virket forståelig litt nervøs, men er solid og viser prov på god ballbehandling.
Hovland - 8(BB) - Kjempe! Kjenner ham knapt igjen i år. Har tatt opp hansken etter Tore.
Andersson - 5 - Finnes det tall på hvor langt han løper ila en kamp? Er en venstreside alene.
Ciljan - 3 - ikke hans beste dag på jobben.
Hoff - 6 - Alltid åpen, gode pasninger
Tagseth - 5 - God intensitet, godt overblikk. Tar beslutninger fortere enn noen andre utpå der.
Holse - 7 - Står bak 90% av hva som skapes i dag.
Molins - 5 - Tar mye juling, spiller andre gode. Men ser gjerne at han prøver å komme seg i scoringsposisjon selv også.
Zach - 5 - Er ikke angriper og det synes. Men for en avslutter han er!

Ã…ge - 4 - Feig men sikkert smart plan. Det gikk nesten! Byttevegring.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 24.05.2021 22:23    Post subject: Reply with quote

senador wrote:


Vi så jo at det Kåre drev på med ikke var bærekraftig, men det er en annen diskusjon.

Så det er ræl at vi detter sammen på 2-1? Så du Tromsø-Sandefjord i opptak?


Selv når det er bra så sutrer du.

Vi detter ikke sammen. Hvor blind er du? Molde hadde to sjanser de var effektive på ellers pressa RBK hele veien.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 24.05.2021 22:24    Post subject: Reply with quote

Vi manglet det siste hakket på offensiv kvalitet til å kunne avgjøre denne kampen før 90.

Molde kunne sette inn Fofana, som etter mitt syn snudde kampen med klasseinvolveringer når han var tredje sist på begge målene. Tar ikke lang tid før Fofana forsvinner fra eliteserien.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 24.05.2021 22:24    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
sukram wrote:
Dette er ikke MFK som er gode, dette er utelukkende svake, avgjørende situasjoner på slutten, fra vår side.


Jepp, men Molde detter ikke sammen som et korthus. Det gjør RBK veldig ofte. Gullet går til Molde og rbk kan se langt etter det. Vi er ikke i nærheten når vi leder.


De leda 3-1 i Tromsø og kollapset. Tromsø er ikke et så godt lag. Alle lag kan ha slike avslutninger innimellom.

Meget bra kamp i dag. Vi har tatt store steg fra i fjor.
Back to top
View user's profile Send private message
Riversen
Proff


Joined: 29 Jan 2013
Posts: 264

PostPosted: 24.05.2021 22:25    Post subject: Reply with quote

sukram wrote:
Jeg klarer nesten ikke å være ordentlig misfornøyd.

Det er så ufortjent for Molde at det nesten ikke teller for meg. Det er ikke en gang Molde som er gode, det er vi som i et par minutter tuller det til for oss selv. Molde hadde for så vidt ingenting med dette å gjøre, vi har noen minutter med hjerneblødning. That's it. Luk ut det, så begynner vi å bli virkelige gode.

Opp med hodet folkens!


Enig! Selv om det svir noe så inn i H akkurat nå.
Egentlig en Solig kamp. Vi nøytraliserer jo Molde. Det uten 3
Spillere som ville startet og med 3 spillere som ikke har spilt noenting PÃ… banen. Blir bra!
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 24.05.2021 22:26    Post subject: Reply with quote

Søtvatten wrote:
Vi er jo det beste laget, men vi skaper ikke all verdens mye. I tillegg er det jo Molde som legger seg bakpå, fordi de vet vi er svake i etablert. Mot slutten er vi ufattelig håpløse med en gang Molde kommer. Ser ut som vi får fullstendig panikk.


Amen. forventer mer på Lerkendal.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.05.2021 22:26    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
senador wrote:


Vi så jo at det Kåre drev på med ikke var bærekraftig, men det er en annen diskusjon.

Så det er ræl at vi detter sammen på 2-1? Så du Tromsø-Sandefjord i opptak?


Selv når det er bra så sutrer du.

Vi detter ikke sammen. Hvor blind er du? Molde hadde to sjanser de var effektive på ellers pressa RBK hele veien.


Vi TAPER KAMPEN 2-3!!!!!

Om vi spiller drit bra i 80min for å stå med lua i hånda å se på at Molde putter ballen i mål, så har man ikke spilt en god kamp. Den varer i 90+tillegg.
Back to top
View user's profile Send private message
Rexalor
Veteran


Joined: 25 May 2009
Posts: 1021
Location: Det lille utlandet

PostPosted: 24.05.2021 22:26    Post subject: Reply with quote

sukram wrote:
Jeg klarer nesten ikke å være ordentlig misfornøyd.

Det er så ufortjent for Molde at det nesten ikke teller for meg. Det er ikke en gang Molde som er gode, det er vi som i et par minutter tuller det til for oss selv. Molde hadde for så vidt ingenting med dette å gjøre, vi har noen minutter med hjerneblødning. That's it. Luk ut det, så begynner vi å bli virkelige gode.

Opp med hodet folkens!


Vi blir faktisk ranet for alle poeng etter å ha vært best i begge omganger for første gang på lenge at jeg ikke husker sist gang det skjedde. Så jeg jeg ser også dette som en kamp i svært god retning!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next
Page 20 of 22

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb