English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Viking - Rosenborg
Goto page 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
10%
 10%  [ 5 ]
Reitan
8%
 8%  [ 4 ]
Eyjolfsson
2%
 2%  [ 1 ]
Hovland
2%
 2%  [ 1 ]
Andersson
6%
 6%  [ 3 ]
Vagic
6%
 6%  [ 3 ]
Skarsem
44%
 44%  [ 21 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Holse
2%
 2%  [ 1 ]
Holm
2%
 2%  [ 1 ]
Vecchia
14%
 14%  [ 7 ]
Skjelbred
0%
 0%  [ 0 ]
Ceide
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 47

Author Message
Putte
Veteran


Joined: 02 Jun 2017
Posts: 1350
Location: Lerkendal

PostPosted: 22.08.2021 21:03    Post subject: Viking - Rosenborg Reply with quote

Viking FK - Rosenborg BK


vs.


Dato: søndag 29. august 2021
Klokka: 18:00
Stadion: SR-bank arena
TV: TVNorge

_________________
(delt bruker - PM for tilgang)


Last edited by Putte on 29.08.2021 19:05; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.08.2021 20:26    Post subject: Reply with quote

Føler at dette blir en ny interessant runde, der begge foran oss på tabellen spiller mot rivaler - samtidig som vår kamp: Kristiansund - Molde og Tromsø - Bodø/Glimt.

Også mulig at vi rykker litt fra Lillestrøm, som skal til Mjøndalen på lørdag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 27.08.2021 11:41    Post subject: Reply with quote

Dette er en kamp vi MÅ vinne. Skal vi ha noen sjans til å ta gull i årets sesong, kan vi ikke avgi poeng i kampene fremover. Tror det psykologiske spillet kommer til å være veldig viktig i høstens kamper. Molde og Glimt kommer til å avgi poeng, og da er det viktig at vi vinner i de rundene de avgir poeng. Jeg skjønner at vi også kommer til å avgi poeng, men poenget er at vi må avgi mindre poeng enn de to overnevnte.

Etter å delvis ha lagt skuffelsen etter kampene mot Rennes bak meg, velger jeg å komme med et tips til søndagens startellever.

Hansen

Reitan-Holmar-Augustinsson-Andersson

Holse-Vagic-Tagseth

Ceide-Noah-Vecchia

Tror dette er et lag som ville bitt godt i fra seg, men som realist, så spiller nok Hovland ved siden av Eyjolfsson. Velger Tagseth fremfor Konradsen, ikke fordi at Konradsen har vært dårlig, men synes Tagseth fortjener sjansen. Tror også at vi kommer til å få se Pereira i løpet av kampen.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 27.08.2021 11:45    Post subject: Reply with quote

Tipper Vecchia blir spart fra start for Holse og at Konradsen går inn på midten.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 27.08.2021 11:47    Post subject: Reply with quote

Satser vi defensivt som vi ofte gjør på kunstgress, taper vi. Viking er et godt hjemmelag, så tviler på 3 poeng. Kanskje uavgjort, men frykter tap grunnet en defensiv tilnærming fra Åge.
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 27.08.2021 11:50    Post subject: Reply with quote

Dirrer fortsatt av sinne etter bortekampen i fjor. En leken 3-0-seier med hattrick av Pereira ville hjulpet på, kjenner jeg.
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 27.08.2021 12:02    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Satser vi defensivt som vi ofte gjør på kunstgress, taper vi. Viking er et godt hjemmelag, så tviler på 3 poeng. Kanskje uavgjort, men frykter tap grunnet en defensiv tilnærming fra Åge.

Defensivt ville vært å bruke Hoff og Tettey på midtbanen, samt Dino på topp. Oops...
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 27.08.2021 15:32    Post subject: Reply with quote

Jaja. Tilbake til hverdagen.

Vinner vi denne setter vi for alvor press på Glimt og Molde.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 27.08.2021 15:45    Post subject: Reply with quote

Hvordan var den statistikken etter tap i Europa, nå igjen?
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 27.08.2021 16:19    Post subject: Reply with quote

Que Kjello.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 27.08.2021 16:21    Post subject: Reply with quote

Har vært lei Holmar + Hovland på stopperplass i lang tid nå. Spesielt Holmar synes jeg har vært alt for veik i egen boks - han blir jo knust i samtlige dueller. Hovland er et kapittel for seg selv. Samtidig, Holmar har skuffet meg såpass, så utifra de spillerne vi har (besim får jo ikke tillit), håper jeg på Hovland + Augustinsson.

Viking har vært svake defensivt så her er det bare å satse offensivt.
_________________
“Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
― Friedrich Nietzsche
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 17 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 27.08.2021 18:54    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Satser vi defensivt som vi ofte gjør på kunstgress, taper vi. Viking er et godt hjemmelag, så tviler på 3 poeng. Kanskje uavgjort, men frykter tap grunnet en defensiv tilnærming fra Åge.


Jeg er usikker men vi har ikke vært halvgærne på kunstgress i år? Så langt i år så står vi med 2-3-1. Fjoråret endte vell opp med 3-3-6 totalt.

Jeg frykter andre ting mer enn kunstgresset.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.08.2021 22:35    Post subject: Reply with quote

André Hansen havnet i en ordentlig klinsj med Matthis Abline. Etterpå hadde 31-åringen tydelig vondt.

(...)

– Vi trodde alle at det var kneet, medgir også RBK-lege Reidar Due til Adresseavisen fredag morgen.

Før han kan berolige både RBK-fansen og landslagssjef Ståle Solbakken.

– Så viser det seg etter kampen at han har fått et slag mot fotbladet. Vi kjørte på med nedkjøling og bandasjering umiddelbart etter kampen, og etter å ha snakket med André igjen fredag morgen er vi veldig optimistiske, sier Due.

Les mer: Fryktet knetrøbbel rett før Nederland-kampen. Så kom gladmeldingen

Jeg tror nok at han spiller på søndag - også for ikke å skape usikkerhet rundt uttaket på landslaget.

Jeg glemte i går å spørre om Tettey står over, men jeg forventer det sjøl om Hoff nå er skadet og Skjelbred nok ikke klar for 90 minutter.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 27.08.2021 23:00    Post subject: Reply with quote

Selvom Skjeldbred ikke er klar for 90 min ? Altså han er jo slet ikke god nok til at starte for Rosenborg - heller ikke selvom han var klar. Hvad er det man prøver at fremelske her ?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.08.2021 23:36    Post subject: Reply with quote

Hehe, jeg tviler i alle fall på at Skjelbred spiller 90 minutter på søndag etter 45 minutter for RBK2 på mandag. Men jeg kan naturligvis ikke utelukke at han starter.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 28.08.2021 07:29    Post subject: Reply with quote

ibejnar wrote:
Selvom Skjeldbred ikke er klar for 90 min ? Altså han er jo slet ikke god nok til at starte for Rosenborg - heller ikke selvom han var klar. Hvad er det man prøver at fremelske her ?


Nei, vi så jo hvordan det gikk sist når han kom inn etter et lengre avbrekk. Forferdelig. Gi han tid og minst 5 90min på rbk2 før han kommer inn for en omgang hvertfall.
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 28.08.2021 07:45    Post subject: Reply with quote

her er vi bestemt enige. Jeg er ret sikker på han slet ikke har niveau til at starte for Rbk længere. Det ville også være synd at skubbe ham foran Eddie, Vagic og Skarsem. Mon ikke vi siger tak for nu til både ham og Tettey efter sæsonen.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 28.08.2021 08:51    Post subject: Reply with quote

Snakk om å ha siste kampen i minne. Tettey har vært en av våre aller beste i år og Skjelbred har vist at han har et tempo på ballen ingen andre i laget er i nærheten av, når han får lov til å spille noen kamper etter skadeavbrekk. Så er det alltid et spørsmål om de bør være med videre, men at de ikke har nivået lengre er overdrevet tabloid vinkling.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 28.08.2021 09:00    Post subject: Reply with quote

Tettey sto ikke frem som han burde mot Rennes. Så ja det er på tide å avskilte han etter sesongen. Det samme gjelder Skjelbred. De er gamle, grå og har slitte kropper
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 28.08.2021 09:14    Post subject: Reply with quote

Nordens Lokomotiv wrote:
ibejnar wrote:

her er vi bestemt enige. Jeg er ret sikker på han slet ikke har niveau til at starte for Rbk længere. Det ville også være synd at skubbe ham foran Eddie, Vagic og Skarsem. Mon ikke vi siger tak for nu til både ham og Tettey efter sæsonen.

Snakk om å ha siste kampen i minne. Tettey har vært en av våre aller beste i år og Skjelbred har vist at han har et tempo på ballen ingen andre i laget er i nærheten av, når han får lov til å spille noen kamper etter skadeavbrekk. Så er det alltid et spørsmål om de bør være med videre, men at de ikke har nivået lengre er overdrevet tabloid vinkling.


Det er jo noget sludder. Ingen af de 2 har et særligt tempo på bolden og ingen af dem er gode til at spille eller vende frem i banen. Noget vi pidedød skal kunne gøre bedre når vi gerne vil dominere kampene og true offensivt. Vi har allerede Henriksen, der kan spille den rolle permanent og så flere helt unge, der på sigt kan tage rollen.
Back to top
View user's profile Send private message
Ståle
Veteran


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1171
Location: Trondheim

PostPosted: 28.08.2021 09:42    Post subject: Reply with quote

Det er vel plast i stavanger nå? Så Tettey spiller vel uansett ikke i morgen. Da blir det nok Vagic sentralt?
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 28.08.2021 09:52    Post subject: Reply with quote

Tettey spiller heller ikke 2 kampe på 4 dage. Det gode er at alle de defensive spillere Åge stensikkert ville have spillet ikke er disponible. Han bliver modvilligt nødt til at bruge de offensive nu. Og ellers er jeg holdt op med at gætte på opstillinger - men det skulle da lige passe at han starter med Ciljan.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 28.08.2021 12:01    Post subject: Reply with quote

ibejnar wrote:

Det er jo noget sludder. Ingen af de 2 har et særligt tempo på bolden og ingen af dem er gode til at spille eller vende frem i banen.


ibejnar wrote:
Konradsen for Per og Helland for Holse. Kan en Rosenborg fan fortælle mig hvad det går ud på. Per er vores vigtigste spiller og Holse har været vores bedste i stort set alle de kampe han spillede.


For under et år siden mente du Per var våres viktigste spiller, og nå har han overhodet ikke nivået lengre. Tror alle skjønner at Per trenger tid skaden uten at man trenger å avskrive han som fotballspiller forde Smile
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 28.08.2021 12:10    Post subject: Reply with quote

ja han var vores bedste og vigtigste spiller, men der er jo helt åbenlyst sket noget med ham efter skaderne. De sidste kampe man har set ham, har han været usikker på bolden og har klart manglet tempo. Desværre er det situationen som jeg ser det nu, men jeg havde så store forventninger til ham da han kom retur fra Tyskland, hvor han var en klassespiller. Som situationen er nu ville jeg satse på ungdommen derinde.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 28.08.2021 12:26    Post subject: Reply with quote

La nå mannen komme i form igjen. Nå er det mest sannsynlig ikke Hareide som trener klubben neste år, men om det likevel blir Hareide og småskadene fortsetter kommer nok Per til å få samme beskjed som Helland fikk. For han har åpenbart ikke noen stor verdi på banen om skal være skadet så ofte.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Next
Page 1 of 17

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb