English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2021
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 43, 44, 45  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 28.03.2021 11:25    Post subject: Reply with quote

O-Rex wrote:
Jeg synes dette høres lurt ut, men Hendrix er uferdig som stopper. Hvor mye fart har han? Akselerasjon? Usikker på hvem som blir makkeren, håper han matcher godt med Holmar, men kan hende farten til Hovland blir viktig. Noen som kan si noe kvalifisert om dette?

Synes det er rart at vi må vente på Ciljan før dette byttet kan skje. Skjønner at Hareide ikke stoler på Hoff sentralt enda. Trodde han var best sentralt og vil spille der selv.


Markus har dårlig fart og er ikke duellsterk på hodet i forhold til hans størrelse. Han kommer med bra taklingsstyrke og teknikk. Hans makker bør være rask og en markeringssterk ballvinner.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 28.03.2021 12:26    Post subject: Reply with quote

Talentum wrote:
Han bekreftet at planen er Henriksen som stopper, men venter til Skjelbred er klar igjen

Hedning wrote:
Liker ikke løsningen. Hva om Per blir skadet igjen? Skrinlegge da prosjektet?

Måten Hareide ordla seg på syns jeg var rar. Det hele virker halvhjertet
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.03.2021 17:11    Post subject: Reply with quote

– RBK har gjort en helt grei jobb på overgangsmarkedet. Det er vel sånn at jeg bare må akseptere en gang for alle at det ikke er det RBK som da jeg kom til Norge på 90-tallet, sier Discovery-ekspert Joacim Jonsson i denne ukens «Indre bane».

For svensken husker godt tilbake til årene hvor Rosenborg var det suverene flaggskipet i norsk fotball og gjorde omtrent det de ville, også på overgangsmarkedet.

– Måtte de hente en spiller for 15-20 millioner, så gjorde de bare det. For eksempel med John Carew. Det gjør de ikke lengre, og det har jeg vanskelig med å akseptere når man har de forutsetningene som man har. Nå henter man litt sånn «mellanmjölk», fortsetter svensken.

Les mer: Dette er dommen over RBKs overgangsvindu

Historieløst å si at RBK hentet hvem vi ville hele 90-tallet. Var tidvis sånn i 90-93, men etter kvaliken til 94-VM var det jo tidvis 35 nordmenn i engelsk fotball. Dessuten var det ikke alle de beste blant de gjenværende i Norge som heller ville til RBK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3748

PostPosted: 28.03.2021 17:53    Post subject: Reply with quote

Svensken avslører jo seg selv gang på gang. Kunnskapsløs og klovnete.
_________________
I have spoken.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 28.03.2021 21:06    Post subject: Reply with quote

Vi hentet da heller ikke så voldsomt med spillere siden man beholdt nøkkelspillere år etter år. Det var liksom ikke så mye vits i å jakte konkurrenter til Hoftun, Strand, Skammelsrud og så videre. Det ble i stor grad hentet solide navn når det først ble kjøpt inn noe, men det var sjelden mange i løpet av et vindu. Og som du sier 2mas var de største navnene godt utenfor rekkevidde også for oss.

Vi får se når det omsider ruller igang, men det er hentet mye og billig, og jeg spår at Vecchia blir en ny Holse-signering, dog gratis. Jeg blir i hvert fall ikke overrasket om Jonsson nok en gang viser seg å treffe som en svaksynt Parkinson-pasient med pil og bue på leirdueskyting.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.03.2021 16:10    Post subject: Reply with quote

Med Markus Henriksen inne i midtforsvaret, blir det kun plass til en ren stopper til. I stallen har Rosenborg per nÃ¥ Even Hovland, Besim Å erbečić, Hólmar Örn Eyjólfsson og Gustav Valsvik.

– Det blir spennende Ã¥ se hvem av dem som ryker, men bÃ¥de Valsvik og Å erbečić ligger nok et stykke bak i køen. Jeg tror nok at Valsvik ligger dÃ¥rlgist an, og at han muligens ikke spiller i Rosenborg den kommende sesongen, sier Discovery-ekspert Joacim Jonsson.

Den frittalende svensken tror derfor at en av de to rutinerte stopperne blir Henriksens makker.

– Det står nok mellom Hovland og Eyjólfsson der, og jeg tror Hovland er foran i køen. Han hadde en god høstsesong, og har kvalitetene inne.

Les mer: Positiv til Rosenborgs Henriksen-grep – tror dette blir makkeren

Rimelig spesielt å påstå at Hovland hadde en fin høst. Han ble jo vraket umiddelbart etter at Eyjolfsson kom.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 29.03.2021 16:26    Post subject: Reply with quote

Jeg merker at jeg har sluttet å bli provosert over disse absurde slurvfeilene fra Jonsson. Hovland er altså bedre en Eyolf. Ok.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 29.03.2021 19:20    Post subject: Reply with quote

Jonsson tror altså at Valsvik, som sjelden har spilt for oss, har hatt oppvask om utfrysing i media, har vært linket til flere (konkurrerende) klubber og var utlånt i fjor er bakerst i køen og kanskje ikke spiller hos oss i år. Håper virkelig han får godt betalt for ekspertisen sin, for det han ser i spåkula er det pureste gull.

Det er verdt å få med seg at Hovland fikk grønt lys til å gå til Tyrkia(?) i høst, men selv takket nei. Det er altså ikke en spiller vi akkurat tviholder på.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 06.04.2021 06:40    Post subject: Reply with quote

Birger Løfaldli i Adressa i dag.

https://www.adressa.no/sp...ke-om-gull

"I år blir det feil å snakke om gull

KOMMENTAR: Det kan selvsagt skje, men er det sannsynlig at Rosenborg tar igjen forspranget til Molde og Bodø/Glimt?"

"Derfor kan akkurat 2021 være den sesongen hvor Rosenborg selv, og også fansen, bør legge bort snakket og ambisjonene om gull. Skulle det skje, får det heller være en flott bonus. Sportslig utvikling, tydeliggjøring av en rød tråd i klubben og medalje i den norske serien er det vi kan kreve med bakgrunn i det som har skjedd de siste tre årene, og særlig de siste månedene."

"Det aller mest interessante spørsmålet nå er derfor i hvor stor grad klubbledelsen har en plan for de kommende årene, en plan som inkluderer hva som skal skje den dagen Hareide sier takk for seg i Trondheim. Hvis den er på plass, er 2021-sesongen den ene unntakssesongen der omgivelsene med god grunn kan gi Rosenborg litt ekstra tålmodighet."

Ikke vanskelig å være enig med Løfaldli her.
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 948
Location: Trønderlainne

PostPosted: 06.04.2021 06:54    Post subject: Reply with quote

Dette er hva Joacim Jonsson mener om Blofaldlis sak!


"Med de forutsetninger RBK har vil det være tjenestefeil å ikke ha gullambisjoner hvert eneste år. Har man satt seg i en situasjon der man ikke er en gullkandidat bør noen se seg i speilet"
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 06.04.2021 08:53    Post subject: Reply with quote

Ingen av de to skriver noe kontroversielt, selv om de kanskje selv tror det.

Nå skal en uansett gå ut på banen med det laget en har for å vinne fotballkamper, bare tull å snakke om å gi opp gullet når en vil gå ut på banen som favoritter i de fleste kampene, da må en uansett forberede seg som om en er en gullkandidat.

Det er en grunn til at lanngrennsløpere og andre til stadighet messer på den kjedelige "fokus på arbeidsoppgaver", kjedelig for klovnene i sportsredaksjonen, men "dueller" og "gullkamp" er noe media henger seg opp i, og utøvere som gjør det samme ender utenfor pallen.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 06.04.2021 11:46    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
Birger Løfaldli i Adressa i dag.

https://www.adressa.no/sp...ke-om-gull

"I år blir det feil å snakke om gull

KOMMENTAR: Det kan selvsagt skje, men er det sannsynlig at Rosenborg tar igjen forspranget til Molde og Bodø/Glimt?".....
...

Virkelig en sylskarp analyse av Løfaldli. Hmm
Han bruker altså poeng fra fjorsesongen til å måle kvalitetsforskjellen/kvalitetsavstanden mellom lagene.Se på Liverpools to foregående sesonger opp mot denne, og legg inn variabler som er vanskelige å måle i konkrete tall: flyt/lugging, humør, skader. Stort sett det samme laget og apparatet, men en forskjell på 30 poeng. Aldri i verden om Glimt kommer i nærheten av å replikere sesongen i fjor.
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1197
Location: Oslo

PostPosted: 06.04.2021 17:31    Post subject: Reply with quote

Blir spennende å se hva RBK kan få til år. Jeg er optimistisk med tanke på utvikling, men har ingen tro på gull. Å ende opp på medaljeplass bør være et naturlig mål, men jeg vil heller har utvikling og prestasjoner enn en bronsemedalje (om vi fortsetter å spille like tankeløst og kjipt som de siste årene). Mitt tips er derfor 4. plass denne sesongen, etterfulgt av de tre medaljeplasseringene påfølgende sesonger!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 06.04.2021 19:17    Post subject: Reply with quote

Tirsdag gjennomfører RBK-spillerne sin første økt etter påske. Det blir med strengere smittevernregler enn de har vært gjennom på et år.

(...)

- Spillerne må møte ferdigskiftet på stadion for trening.
- Garderobe og gym skal ikke benyttes.
- Spillerne får servert mat gjennom kjøkkenvinduet på Brakka og må spise hjemme.
- Kohorten skjerpes inn, noe som går utover et par juniorspillere
- Det blir god avstand til presse etter treningene og fremdeles ingen tilskuere på treningskampene.

– De er nødt til å spise frokost hjemme og møte direkte på treningsbanen. Etter treningene er utført, får man maten sin og reiser hjem. Så avtaler vi hva som skjer dagen etter. Angående garderobe, skal ikke den benyttes med mindre det er mindre forsvarlig å sende de hjem med bløte klær. Der er det medisinsk vurdering som ligger på mine skuldre, sier Due.

Les mer: I dag kommer RBK-spillerne tilbake til strengt regime: – Det er vår fordømte plikt

Årsaken er altså oppdatert NFF-protokoll. Et par av de konkrete reglene:

"Felles garderober skal ikke benyttes. Individuell dusjing/skift kan godkjennes av medisinsk ansvarlig hvis det er nødvendig for å unngå sykdom."

"Kun klubbens egne spiller som er en del av eller er aktuelle for A-stallen kan delta på trening. De som deltar, skal trene eksklusivt med A-laget og må etterleve kravene i denne protokoll - uansett alder. Prøvespill er ikke tillatt."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.04.2021 16:16    Post subject: Reply with quote

RBK-legenden: - Har ikke vært noen rød tråd på lang tid
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 08.04.2021 21:14    Post subject: Reply with quote

I oppkjøringen har både Molde og Glimt spilt treningskamper i utlandet, noe verken Rosenborg, eller andre eliteserieklubber har gjort. Summen av det har fått enkelte til å spekulere i om Rosenborg egentlig bør være en av gullfavorittene den kommende sesongen. Det vil ikke Tagseth ha noe av.

– Ja, herregud. Vi er Rosenborg. Vi skal alltid være med å kjempe om gullet. Alle på RBK skal ha troen på det. Vi er veldig klar på at vi ønsker å gjøre det bedre enn i fjor, og rette opp inntrykket, sier frostingen.

20-åringen er godt fornøyd med hvordan oppkjøringen har gått så langt.

– Jeg synes det har gått bra. Vi har holdt trykket opp hele tiden, selv om det ikke har vært noen dato å forholde seg til. Nå som det er på plass regner jeg med det blir ekstra futt på treningene fremover, sier han.

Les mer: – Ja, herregud. Vi er Rosenborg

– Hva som skjedde i fjor er irrelevant. Alle lag starter på null poeng igjen. Kravet og målet til Rosenborg er gull. Det ville vært feil å snakke om noe annet, uansett hva forutsetningene til Molde og Bodø/Glimt er, sier Dahl Reitan.

– I fjor fikk dere kritikk blant annet for det offensive spillet. Opplever du at det har blitt bedre i år?

– Ja, nå har vi fått trent enda lenger og bedre. Åge (Hareide) ble kastet midt inn i en sesong hvor vi slet med nettopp det. Nå har vi fire måneder med god trening bak oss, så jeg forventer at vi har kommet lenger enn i fjor høst.

Les mer: Kapteinen rister på hodet: – Har man ikke de ambisjonene, har man ingenting i RBK å gjøre
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 08.04.2021 22:08    Post subject: Reply with quote

A: Hvem mener vi er gullfavoritter? Sånn utover spillerne da, som jeg håper mener vi skal være det.

B: Jeg tviler på at det er antallet treningskamper i oppkjøringa som blir avgjørende for gullet.

C: At vi er en av medaljefavorittene vil jeg påstå vi er uansett. Vi har sjelden, om noen gang, rota like mye som i fjor. Og det sier ikke lite. Det holdt nesten til bronse. Vi har nå fått på plass en del både i og rundt laget som tilsier at vi bør være bedre enn i fjor.

Mest av alt handler sesongen om hva som skjer i Bodø, tror jeg. Molde havner nok på sine typiske 60+ poeng, noe vi bør ha mulighet til å matche.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 09.04.2021 09:23    Post subject: Reply with quote

Det vil jo være meningsløst å utrope oss til gullfavoritter når avstanden til Glimt og Molde var såpass stor i fjor, og vi ikke har (fått) gjort noe som helst som skulle tyde sterkt på at vi har tettet det forspranget. Hadde vi hentet inn tre femten millioners forsterkninger eller vunnet alle treningskamper med sju mål hadde det vært noe, men nå står vi litt og venter på hva den svarte boksen mater ut.

Glimt må jo være favorittene i utgangspunktet, med fjorårets prestasjon i banken, men så må man jo også ta høyde for at de egentlig har mistet hele fremre ledd fra i fjor. Er det enkeltspillerne eller systemet? Antagelig litt av begge, men hvor mye? De har (foreløpig) beholdt sin bakre åtter, og særlig midtstopperne og de to midtbanestjernene er mye av kjernen i spillestilen, systemet deres. De er nok svekket, men hvor mye? De har jo en del å gå på i forhold til rivalene, prestasjonsmessig.

Molde er nok det eneste laget som kan ta over noe forhåndsfavorittstempel hvis man bestemmer seg for at Glimt er påført banesår på overgangsmarkedet, og det er åpenbart basert på både plasseringen i fjor, tilsynelatende ingen svekkelse av spillerstall, og sterke prestasjoner i Europa i mellomtiden. Så sliter de jo ofte med å følge opp både flomlysprestasjoner og gode sesonger når de må skitne til drakten mot lag de ser ned på. Men de også har vist mye mer enn oss over lang tid, og det vil være spekulativt å hevde at vi bør anses som sterkere nå.

Så er jo vi like åpenbart den tredje hesten blant de mest åpenbare favorittene, med lenger sammenhengende tid med samme (meritterte) trener, ingen tunge avganger unntatt Reginiussen, og noen signeringer som gjør troppen både mer spisset og solid (Augustinsson, Vecchia, Hoff spesielt, og Andersson og Molins i bredden). Vi har også muligens løst noen av de strukturelle hovedproblemene våre med veteranene Henriksen og Skjelbred i mer effektive roller. Men vi venter fortsatt på å faktisk se den forventede utviklingen på banen, det laget som dominerer svakere motstand, etter at vi valgte å gå vekk fra en dominerende stil under Horneland.

Alle andre er jo bare å glemme hva angår forhåndsfavoritter, selv om vi sikkert kommer til å se både ventede og uventede lag blande seg inn i medaljekamp i løpet av sesongen - det er jo kokosligaen.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.04.2021 21:18    Post subject: Reply with quote

Særlig forsvarsspillet er Hareide sikker på at kommer til å bli bra:

- Det garanterer jeg, sier han, ut fra hva han har sett gjennom vinteren.

Og utdyper:

- Det handler om en god, defensiv struktur: Evnen til å forsvare oss sammen. Videre går det på individuell kvalitet på spillerne våre, og om løpskapasitet. Særlig på midtbanen, sier han.

Hareide innrømmer samtidig én ting: At en hel vinter uten kamper har medført mindre angrepsdrill en planlagt, noe som vil ta seg opp igjen denne måneden.

Treneren er også åpen på at RBK vil se annerledes ut på Lerkendal enn borte. Da tenker han på formasjon, en mer ren 4-3-3 hjemme kontra det som kan bli en mer 4-2-3-1 borte, og også på at det kan bli en litt mer forsiktig tilnærming på kunstgress, enn et veldig offensivt «gresslag».

Les mer: Her er Hareides fem grunner til å tro på RBK-gull
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.04.2021 21:07    Post subject: Reply with quote

Også lederskikkelse Per Ciljan Skjelbred var sentral på Hamréns solide lag for over ti år siden. Han tar en eventuell 4-2-3-1-kombinasjon imot med åpne armer.

– Etter ni år i Tyskland passer det meg veldig bra, både offensivt og defensivt. Det er veldig fritt, for man kan fort gjøre 4-2-3-1 om til 4-3-3. Det er en veldig fleksibel formasjon og en veldig trygg formasjon, man kan fort svitsje til offensivt med å ta med nok folk, sier Skjelbred og gjentar det de andre sier:

– Formasjon er tall, det viktigste er det som skjer på banen og at vi får til det. Så får man åpne for diskusjon etter ti runder. Det er greit at folk har meninger, sier den nå skadeplagede midtbaneprofilen.

Les mer: RBK-kapteinen er ikke redd for kritikk om lite underholdning: – Ikke der vi er nå
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 16.04.2021 14:11    Post subject: Reply with quote

Holse forsvinner vel fort hvis han ikke får spille fast i år. Eller kanskje RWP også som virker et godt stykke unna... Konrad den - tagseth - holse på benken er vel ikke mulig over tid?
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 16.04.2021 14:33    Post subject: Reply with quote

Konradsen tror jeg nok forsvinner i løpet av året, og senest ved utløp av kontrakten - litt avhengig av om Doff blir værende. Tagseth har jo åpenbart fått noen gode signaler, og vi har jo ikke mange venstrebeinte midtbanespillere - han skal vel kanskje utvikle seg inn over tid. Det er jo neppe sånn at han som 20-åring er for gammel eller god til å ha en utfordrerrolle i vår stall?

Holse, derimot, må nok spille mye i år, og det blir spennende å se hvordan det løses i praksis - nå sist omtalte jo Hareide ham som en som 'kan brukes i angrepet', noe som sammen med kommunikasjonen rundt Ceïdes nye rolle kanskje tyder på at Holse først og fremst skal utvikles som midtbanespiller? Er det rett og slett sånn at han skal være den der mer playmakeraktige midtbanespilleren? Og kan han spille samtidig som Zachariassen, eller er det for risikabelt for Hareide?
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 16.04.2021 17:37    Post subject: Reply with quote

Tagseth har sagt, for what it's worth, at han absolutt ikke har dårlig tid. For en gangs skyld uttalelser fra trener og talent som virker å være noen lunde i synk også på lengre sikt.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 16.04.2021 19:51    Post subject: Reply with quote

Spiller Holse ikke på 8,er eller 10,er position fra start giver det vel ingen mening for ham at blive i Rosenborg. Dansk U21 landsholdspiller der skal møde Tyskland her i maj i en EM kvartfinale. Jeg er dog ret sikker på at Åge foretrækker helt andre typer, det ses vel også når man vælger at spille centralt med Hoff, Doff og Per. Det vil ikke undre mig at Holse skifter næste transfervindue - jeg tænker alle top 6 klubberne i Danmark vil stå klar, formentlig også FC København, der jo nu også spiller 4-3-3 med en decideret playmaker. Han er allerede af flere nævnt som en mulighed der nu Ståle er væk.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.04.2021 21:42    Post subject: Reply with quote

Slik vil Ã…ge Hareide endre Rosenborg. Dette kan fansen forvente
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 43, 44, 45  Next
Page 21 of 45

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb