English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Besim Å erbecic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 12.07.2021 22:05    Post subject: Reply with quote

Nei, han har en del å gå på når det gjelder å forflytte seg med ball, men han kan både dra av seg press og spille gjennom ledd med bra presisjon. Han er utvilsomt den beste stopperen vi han i forhold til å få ballen vellykket opp i banen, selv om han (for) sjelden følger den selv.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Robert81
Rutinert


Joined: 24 Feb 2011
Posts: 560

PostPosted: 13.07.2021 00:48    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Det føles litt merkelig å sitte her å lese alle de negative kommentarer som skrives om Besim Serbecic. Hvis vi spoler 6-7 mnd tilbake, var så godt som alle her på forumet unisont enige om at Besim Serbecic, som hadde en strålende sesong i Sarajevo, var mannen vi ønsket oss tilbake i backrekka. Han var rett mann til å ta over backplassen etter Tore.
Nå er han ifølge flere her, knapt god nok for Obos.

Det er vel strengt tatt én og samme bruker som står for alle postene du sikter til.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9663
Location: Drammen

PostPosted: 19.07.2021 09:51    Post subject: Reply with quote

Har takket nei til to kontraktsforslag så langt. Sad

https://www.adressa.no/sp...ag-fra-rbk

Besim wrote:
– Agenten min har snakket med Dorsin 2–3 ganger, og jeg har fått to kontraktstilbud. Jeg har takket nei til begge. Vilkårene i det siste tilbudet er bedre enn de jeg har nå. Absolutt. Men de må komme opp med et tredje kontraktsforslag. Det er mange detaljer som må på plass. Som lengden på kontrakten og økonomien i avtalen. Og så må jeg få litt mer tid til å tenke meg om, sier han.

_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 19.07.2021 09:54    Post subject: Reply with quote

Hade ja, griske faen!
Back to top
View user's profile Send private message
kim1990
Junior


Joined: 18 Feb 2013
Posts: 90
Location: Sotra

PostPosted: 19.07.2021 10:05    Post subject: Reply with quote

Har ikke lest saken, men trenger ikke å være pengene i kontrakten han ikke liker. Å da som er grunnen til at han takker nei. Kan være ting som går på spilletid etc.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 19.07.2021 10:22    Post subject: Reply with quote

Dette handler nok om å bli satset på eller ikke! Ofte er det gjenspeilet i blant annet lønn! Jeg hadde heller ikke skrevet under for RBK i hans situasjon, om det ikke lå klare føringer på at han blir satset på. Kan ikke sitte tre år til på benken! I hvertfall ikke når du er fullt på høyde med dine 10 år elder konkurrenter!
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 939

PostPosted: 19.07.2021 10:23    Post subject: Reply with quote

Kontraktslengde og økonomi, står det. Utover det kjenner jo ingen av oss detaljene i forslaget. Da bør en holde seg for god til å bruke ufine karakteristikker av spilleren.
Back to top
View user's profile Send private message
Huber
Veteran


Joined: 17 Mar 2011
Posts: 2078

PostPosted: 19.07.2021 10:23    Post subject: Reply with quote

Han sier vel rett ut at det er snakk om både penger og lengde. Om det han blir presentert er en 2-års-kontakt med ett lite lønnsløft så er det forståelig at han takker nei. Spesielt med tanke på hvordan han har blitt behandlet så langt.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 19.07.2021 10:26    Post subject: Reply with quote

Lønning sier jo litt om hvilken status han er tenkt å ha i troppen, og han er sikkert veldig klar over hva Hovland tjener f.eks. og tenker han bør få noe opp mot det. Om han krever 3 mill + i året skjønner jeg at klubben er litt betenkte.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Ståle
Veteran


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1177
Location: Trondheim

PostPosted: 19.07.2021 10:38    Post subject: Reply with quote

Dette er et selvforskyldt problem. Venter man til det er 6 mnd igjen av kontrakten må man jo forvente at spilleren sjekker ut andre muligheter i markedet. Noe annet ville være komplett ulogisk. Nå har Besim mulighet til å finne markedsverdien sin, og så sammenligne rbks tilbud opp mot denne.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 19.07.2021 10:47    Post subject: Reply with quote

Håper at han blir værende, men synes ikke han har vært så god at vi bør strekke oss veldig langt.
Back to top
View user's profile Send private message
kim1990
Junior


Joined: 18 Feb 2013
Posts: 90
Location: Sotra

PostPosted: 19.07.2021 10:47    Post subject: Reply with quote

Jeg må jo være blind som ikke så det Orion hadde lagt ut...

Men tja. Tror nok det bare handler om noe ala "Skal jeg være her og ikke bli brukt, skal det koste så mye at jeg blir solgt, så jeg slipper å slite benk " Uansett så tipper jeg ikke vi snakker mange mill i lønn her.

Spørsmålet er bare hvem andre som kan komme på banen å gi noe bedre ? Og ikke minst. Finner vi noe bedre til en billigere penge ? Si han får 1mill i året over 4 år. Hvor skal vi finne en i samme alder og på samme nivå som er så billig om vi må kjøpe ? Samt vedkommende skal også ha lønn. Ofte en fin tanke å starte med at du vet hva du har, men ikke hva du får.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 19.07.2021 10:57    Post subject: Reply with quote

Man burde forlenget for lenge siden. Han er ung og en brukbar stopper. Man hadde uansett fått lånt ut fyren til en grei penge, så forstår ikke dette tullet.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21960

PostPosted: 19.07.2021 11:07    Post subject: Reply with quote

pingvin wrote:
Hade ja, griske faen!

Han skylder ikke Rosenborg noe som helst. Får han et tilbud under det han kan få andre steder sliter han muligens med å se argumenter for å forlenge. Han får jo nesten ikke spille uansett, så hvorfor skal han gidde?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 19.07.2021 11:13    Post subject: Reply with quote

Han har tidligere vært tydelig på dette med spilletid, altså å bli satset på. Jeg forstår at han er i en alder nå hvor han trenger mer eller mindre fast plass.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 19.07.2021 11:26    Post subject: Reply with quote

Håper vi strekker oss langt nok, men innenfor rimelighetens grenser. Serbecic kommer bare til å bli bedre og bedre fremover, såfremt han får spille fast. Han har noen basisferdigheter vi sårt har savnet de siste årene.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 19.07.2021 11:31    Post subject: Reply with quote

For å være helt ærlig. Mistet vi ikke et vesentlig større talent da vi ga bort Ogbu?
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 19.07.2021 11:40    Post subject: Reply with quote

Ja, men det betyr ikke at vi ikke skal strekke oss for å få et stort talent til å forlenge nå. Ogbu burde helt klart ikke blitt solgt til Sogndal, men hva skulle man forvente av SIB og Co. Det ideelle hadde selvfølgelig vært å signert de begge to på langtidskontrakter.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21960

PostPosted: 19.07.2021 11:45    Post subject: Reply with quote

Nordens Lokomotiv wrote:
For å være helt ærlig. Mistet vi ikke et vesentlig større talent da vi ga bort Ogbu?

Tror personlig at Serbecic er et større talent og bedre spiller enn Ogbu, men at vi ga bort sistnevnte for tidlig og for billig, tror jeg vi alle kan være enige om. Det er helt klassisk RBK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 19.07.2021 11:48    Post subject: Reply with quote

Det er noe med det fysiske talentet til Ogbu som gjør meg veldig i tvil om hvilken av spillerne jeg tror vil nå lengst hvert fall. At Serbesic er mer ferdig utviklet som spiller er det liten tvil om, men så er også Ogbu 2 år yngre.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 19.07.2021 11:59    Post subject: Reply with quote

Rent defensivt kanskje, men føler Serbecic har et veldig uforløst potensiale i det oppbyggende spillet. Han har teknikken og pasningspresisjonen til å være en større bidragsyter der enn han har vært så langt.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 19.07.2021 12:09    Post subject: Reply with quote

Det virker å være mye høye skuldre på banen for tiden. Dette tror jeg preger blant annet Serbecic. Hans offensive potensialet vil ikke blomstre før han føler seg trygg nok og har nok selvtillit. For å få det på plass, må man ha kontinuitet og tillit. Det burde han få denne sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 19.07.2021 12:14    Post subject: Reply with quote

Jeg var på gårsdagens kamp mot Tromsø på Alfheim, og slik jeg så det, synes jeg Serbecic virket mye tryggere enn Hovland. Første omgang var ikke noe å skrive hjem om, men i andre omgang synes jeg Serbecic løftet seg flere hakk. Han støtet godt opp i motstanderen, samt tøffere i duellene, i tillegg til at han viste prov på godt pasningsspill opp i banen. Håper vi får se Eyjolfsson og Serbecic i midtforsvaret snart, og det er noe jeg tror kan bli meget bra, all den tid Hovland gjør utilgivelige feil.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6537
Location: Oslo

PostPosted: 19.07.2021 12:46    Post subject: Reply with quote

I god RBK-ånd forlenger vel klubben med Hovland og slipper Serbecic til utlandet før vi ser han i en bedre klubb om x antall år.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 19.07.2021 12:55    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
pingvin wrote:
Hade ja, griske faen!

Han skylder ikke Rosenborg noe som helst. Får han et tilbud under det han kan få andre steder sliter han muligens med å se argumenter for å forlenge. Han får jo nesten ikke spille uansett, så hvorfor skal han gidde?
Jeg var nok litt kjapp i konklusjonen Embarassed

Besim bør vi strekke oss etter, men ikke for langt. Vi kan ikke nok en gang risikere å sitte på svindyre kontrakter slik som med Hovland m.fl. Alderen taler til Besims fordel.

Dette er enkelt i mine øyne. Enten satser du på spilleren og gir han et fornuftig forslag, eller så lar du han gå. Og er det slik at RBK ikke ser verdien i Besim, stallen og utfordrerne tatt i betraktning, er det vel Micke som heller burde få gå?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 47, 48, 49  Next
Page 40 of 49

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb