View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
OrionPax Forumsjef
|
Posted: 28.11.2016 15:24 Post subject: RBK-sengesett til senger større enn junior |
|
|
Hepp,
På RBK-shop har de et sengesett til junior-senger. Kjekt det, men jeg har en nevø (jepp, ekte trønder) som er blitt et hakk for stor til dette - han bruker nå "voksen-størrelse"-seng. Hva nå det måtte bety.
Skjønner at sjansen er slim-to-none, men siden en betydelig del av dere som er på forumet beveger dere i Trøndelag og ser mer av hva som finnes å få kjøpt rundt omkring enn meg... vet dere om dette er å få tak i?
Nei, er ikke aktuelt med hjemmesydd, brukt, slitt og c*mst**n*d - det skal være en julegave. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
|
toki Veteran
|
Posted: 28.11.2016 17:04 Post subject: |
|
|
Vet ikke hvilket utvalg de har, men det er da noen butikker som kanskje kan ha dette. På KBS/Sirkus er det en fotballbutikk. Nor contact har vel også litt. Obs på Lade har også en bortgjemt vegg med effekter ( ved tekstil- og kjøleskapavdelingen). Det er vel ingen av disse som selger slikt på nettet da. _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
|
Posted: 28.11.2016 18:49 Post subject: |
|
|
Fotballbutikken på Sirkus hadde faktisk salg på RBK-sengetøy forleden. Usikker på dynetrekkstørrelsen dog. |
|
Back to top |
|
|
OrionPax Forumsjef
|
Posted: 28.11.2016 20:20 Post subject: |
|
|
Takk begge, jeg sjekker! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
|
Øystein Veteran
|
Posted: 28.11.2016 20:35 Post subject: |
|
|
Litt spesielt at RBK-shop ikke har dette i sortimentet. Men de er vel ikke så opptatt av å tjene penger da. |
|
Back to top |
|
|
Øystein Veteran
|
Posted: 28.11.2016 20:40 Post subject: |
|
|
Men dette har de ser jeg...
|
|
Back to top |
|
|
robbie Veteran
|
Posted: 28.11.2016 20:52 Post subject: |
|
|
Jeg har en brukt RBK-tannbørste kjøpt på Rema i 2007 liggende i toilettmappa mi. |
|
Back to top |
|
|
OrionPax Forumsjef
|
Posted: 28.11.2016 21:53 Post subject: |
|
|
Tror jeg har samme tannbørsten. Eller kanskje en generasjon senere. Kom i Ivers+Prica-forpakning.
Tilbakemelding fra Sirkus er at de kun har junior-størrelser - enig med Øystein, her burde det kunne være litt penger å hente.
Spurte RBK Shop for noen år siden om de har julekuler til å henge på treet, men det har de heller ikke. Ser for meg at de kunne ha solgt noen av dem også. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
|
Mustrum Ridcully Legende
|
Posted: 28.11.2016 22:02 Post subject: |
|
|
1. Kjøp to stk. junior RBK-sengesett.
2. Sprett opp der det trengs.
3. Ta fram nål og tråd. Eventuellt symaskin om du foretrekker det.
4. Sy.
5. Profitt _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
|
OrionPax Forumsjef
|
Posted: 28.11.2016 23:03 Post subject: |
|
|
I serien "The Simpsons forutser ting"... Bortsett fra sengesett vs. stat, så ville det foregått omtrent sånn:
https://www.youtube.com/w...-2IyKDTUGE _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
|
robbie Veteran
|
Posted: 28.11.2016 23:15 Post subject: |
|
|
OrionPax wrote: | Spurte RBK Shop for noen år siden om de har julekuler til å henge på treet, men det har de heller ikke. Ser for meg at de kunne ha solgt noen av dem også. |
Jeg synes Rosenborg generelt er ekstremt lite visjonære når det kommer til å kæsje inn på merkevaren sin. |
|
Back to top |
|
|
Mustrum Ridcully Legende
|
Posted: 28.11.2016 23:36 Post subject: |
|
|
Ja det kan du si. Men når de til og med slår seg vrange når folk spør pent om å få kjøpt e-køppdrakt er det fint lite å hente der i gården. Tenk jubileumsdraktfiaskoen 2017. Vi vet alle at det kommer til å skje. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
|
robbie Veteran
|
Posted: 28.11.2016 23:53 Post subject: |
|
|
Når jeg reiser hjem drar jeg som regel gjennom Schippol. Det er trist å se Ajax-draktene som henger rundt overalt som et universelt symbol på Amsterdam (sammen med horer og tulipaner). Spesielt når denne slags markedføring garantert koster mindre enn årslønnen til et par kommunikasjonkonsulenter. |
|
Back to top |
|
|
Mustrum Ridcully Legende
|
Posted: 29.11.2016 00:35 Post subject: |
|
|
Du glemte cannabis. Men ja. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
|
OrionPax Forumsjef
|
Posted: 29.11.2016 06:35 Post subject: |
|
|
Det henger nesten aldri horer på Schippol når jeg er innom der.
Men her er jeg enig i det Strand sa i siste Troillprat (når vi snakket om jubileumsdrakt og forslaget til 100-års-branding som kom fra Belgia) - klubben kunne med fordel ha brukt medlemmer og supportere her, finne ut hva folk er villige til å bruke penger på, og gjøre noe ut av en verdifull merkevare.
Det kunne kanskje bety så mye penger inn at vi hadde råd til å si nei til badeball. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
|
hello Veteran
|
Posted: 30.11.2016 01:53 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Når jeg reiser hjem drar jeg som regel gjennom Schippol. Det er trist å se Ajax-draktene som henger rundt overalt som et universelt symbol på Amsterdam (sammen med horer og tulipaner). Spesielt når denne slags markedføring garantert koster mindre enn årslønnen til et par kommunikasjonkonsulenter. |
Du vet at det ikke er Rosenborg som styrer RBK-shop? Jeg er ikke uenig i at klubben helt sikkert kan gjøre mer for merkevaren sin, men det er altså sånn at alt av offisielt merchandise er outsourcet til de som eier RBK-shop. Det blir dermed ganske smålig og dumt å trekke inn lønna til de to(!) kommunikasjonsarbeiderne som er ansatt i klubben, som attpåtil gjør en strålende jobb. |
|
Back to top |
|
|
robbie Veteran
|
Posted: 30.11.2016 13:46 Post subject: |
|
|
hello wrote: | (...)men det er altså sånn at alt av offisielt merchandise er outsourcet til de som eier RBK-shop. |
Du synes ikke det er et problem, om man som du sier "ønsker RBK skal gjøre mer for merkevaren sin".
Kan du foresten utdype hvorfor de to kommunikasjonmedarbeiderne gjør en så i dine ord "strålende" jobb? |
|
Back to top |
|
|
|