View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 17.08.2015 12:01 Post subject: Nicolai Næss |
|
|
Stabæk nektet å selge Næss til Rosenborg
Olsen til VG: – Vi selger ikke billig til Rosenborg når vi jager dem selv.
Bjørdal var etter hvert ganske tydelig ikke førstevalget vårt. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 17.08.2015 12:09 Post subject: |
|
|
Vet ikke helt hvordan SIB har operert her, mulig han har hatt følere ut mot mange alternativer bare for å kunne dedusere hvor man får mest for pengene. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 17.08.2015 12:09 Post subject: |
|
|
Bjørnebye har da allerede sagt at de sjekket ut status på flere spillere i forbindelse med signering av ny midtstopper, og at de ikke hadde noe førstevalg annet enn den som signerte først. Det går da fint an å tenke flere tanker samtidig.
Skulle man bare forhørt seg om en spiller av gangen så ville overgangsvinduet blitt veldig kort.
Last edited by danielsk on 17.08.2015 12:10; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
muppet Proff

|
Posted: 17.08.2015 12:10 Post subject: |
|
|
"Men tidligere i sommer forsøkte RBK å «svekke» utfordreren med å kjøpe Nicolai Næss."
Festlig vinkling, men ikke overaskende. Målet var selvfølgelig å svekke en motstander, ikke å forsterke vår eget lag/erstatte skadet og utgående midtstoppere.  _________________ A job ain't nothing but work =) |
|
Back to top |
|
 |
dembaba Senior

|
Posted: 17.08.2015 12:11 Post subject: |
|
|
Uansett glad for at vi landet på Bjørdal, da han har vist seg å være en god signering. Kjøp av Næss ville kanskje gjort det vanskelig å hente f.eks Konradsen? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.08.2015 12:18 Post subject: |
|
|
Idiotvinkling. Latterlig at en profesjonell journalist kan holde på sånn. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 17.08.2015 12:23 Post subject: |
|
|
Samme gamle støvsugerregla dette. RBK kjøper kun spillere for å svekke motstanderen. Bla bla bla... _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 17.08.2015 17:01 Post subject: |
|
|
Merkelig at noen presenterer RBKs sin interesse for Næss som en nyhet
Dette ble jo diskutert lenge før vårsesongen var over og selv jeg hadde hundre prosent etterrettelige kilder på denne interessen og da har også landets største avis det også. Pussig timing av VG.
Uansett er Næss en kjempegod spiller som jeg håper vi kan skaffe oss ved en senere anledning viss det blir behov for det. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 17.08.2015 17:12 Post subject: |
|
|
Journalisten (Morten Stokstad) er jo en svoren Godset-fan og benytter vedig gjerne anledningene til å svekke RBKs omdømme.
Nå som "alle" andre fans ser at RBK faktisk er i stand til å komme "tilbake" som det suverene fotball-laget i Norge, har jeg selv erfart at andre lags tilhengere igjen begynner kjøpelag-argumentasjonen om RBK. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 17.08.2015 17:18 Post subject: |
|
|
Jeg trodde han var LSK-supporter?
Quote: | Men en som har flagget farge for lengst, er Morten Stokstad, mannen som til og med har vekket medpassasjerer på Flytoget bare for å vise dem Lillestrøm og Rælingen, som han kommer fra |
_________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 17.08.2015 17:59 Post subject: |
|
|
Han kan holde med Ytre Enebakk IL for alt jeg bryr meg. Den kommentaren burde ikke kommet igjennom sensur. Det er på grensen til brudd på punkt 2 av vær varsom plakaten når du kommer med kommentarer som det der som Journalist. Det skal jo for så vidt sies at mange av sports journalistene her i landet holder en standard som ikke holder noen form for mål _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 17.08.2015 18:29 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Idiotvinkling. Latterlig at en profesjonell journalist kan holde på sånn. |
I disse dager er "profesjonell journalist" et like stort paradoks som "ufarlig dødelig sykdom" _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 17.08.2015 21:45 Post subject: |
|
|
Såvidt jeg har forstått og hørt så var JLB 2.valg, med Sane som 1.valg. Om Næss var 3. eller 4.valg husker jeg ikke, for jeg hørte en utlending også.
Men tror Rosenborg skal være fornøyd, for jeg tror at Sane hadde laget mere støy, enn hva JBL kommer til å gjøre, hvis han kommer etter Eyolfson og Tore R. når alle er friske og raske. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 17.08.2015 21:51 Post subject: |
|
|
Jeg har hørt fra sikre kilder at RBK ønsket å kjøpe Stamnestrø, en eller annen ving fra Viking og JLB. Wilhelmson sto også på ønskelista for en måned siden. Om Konradsen skulle ønske seg til RBK, ville det vært en gledelig overraskelse og en god mulighet til å styrke laget.
Sikre kilder! |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 17.08.2015 21:57 Post subject: |
|
|
Ja, fordi vi prøvde oss på Sané først, klarte ikke signere han, signerte så Lædre Bjørdal. Altså noe alle skjønner ved å følge med i media. Akkurat som du har gjort, bare at du later som du har fått informasjonen fra brakka. Akkurat det samme du gjør hver gang, og like patetisk er det hver gang.
Du kommer heller ikke til å si hvem den utlendingen du snakker om er...før det kanskje kommer fram i media en gang i fremtiden at vi har prøvd oss på en utenlandsk stopper. Da sier du at du har hørt det på brakka en gang. Spar meg! |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 17.08.2015 22:01 Post subject: |
|
|
sidney wrote: | Jeg har hørt fra sikre kilder at RBK ønsket å kjøpe Stamnestrø, en eller annen ving fra Viking og JLB. Wilhelmson sto også på ønskelista for en måned siden. Om Konradsen skulle ønske seg til RBK, ville det vært en gledelig overraskelse og en god mulighet til å styrke laget.
Sikre kilder! |
YOU SIR ARE A MAGICIAN |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 14.01.2016 23:56 Post subject: |
|
|
Bakgårdsklubb i Nederland, uten håp om ecup, er nok mye morsommere enn Champions League med RBK  |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 15.01.2016 00:19 Post subject: |
|
|
Lomaxx wrote: | Han kan holde med Ytre Enebakk IL for alt jeg bryr meg | .
Det heter Driv IL og vi er en stolt klubb  |
|
Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 15.01.2016 09:28 Post subject: |
|
|
Er Heerenveen en bakgårdsklubb? Hva er vi da? _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 15.01.2016 10:16 Post subject: |
|
|
Sløvsekken wrote: | Bakgårdsklubb i Nederland, uten håp om ecup, er nok mye morsommere enn Champions League med RBK  |
Nå er du nok skyldig i å overvurdere prestisjen i å spille for RBK.
Heerenveen ble nr 7, 5, 8 og 5 i nederlandsk liga de siste fire sesongene. Femte til tredjeplass gir kvalifisering for Europa League. De er langt i fra noen bakgårdsklubb uten håp om ecup. De kommer nok aldri til å utfordre Ajax og Feyenoord, men Heerenveen er ikke mye dårligere enn Markus Henriksens AZ.
Næss er ung, lovende og har allerede bevist seg i TL. Med godt spill i det øvre sjiktet av Eresdivisie kan Heerenveen bli et springbrett til det neste steget i karrieren. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.01.2016 10:30 Post subject: |
|
|
Er jo hyggelig for Dennis Tørset Johnsen å få en nordmann til på laget! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 15.01.2016 11:45 Post subject: |
|
|
Morten Thorsby som for øvrig også dro fra Stabæk er eneste Norske spilleren i A-lagstropen til Heerenveen. _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.01.2016 12:25 Post subject: |
|
|
Sant, Johnsen er jo i A-junior-gruppa. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
|