English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Viking-ROSENBORG
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Baadshah
Senior


Joined: 13 May 2004
Posts: 146

PostPosted: 02.08.2004 23:22    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig med trondh som mener at vi trengte en ny ving men spørsmåle er hvem?
Aleksander Ødegård eller Peter Kopteff, hva mener dere Question Question Question
_________________
RBK NORWAY RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Baadshah
Senior


Joined: 13 May 2004
Posts: 146

PostPosted: 02.08.2004 23:24    Post subject: Reply with quote

HÃ¥per du har rett fubar!! HÃ¥per du har rett!!!
_________________
RBK NORWAY RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
RBK4EVER
Proff


Joined: 15 Apr 2003
Posts: 303
Location: Hammerfest

PostPosted: 02.08.2004 23:32    Post subject: Reply with quote

ja.... du har rett i at det er vanskelig å holde oppe farten i angrep når motstanderen ligger med alle organisert i forsvar... men uansett ble det litt for mye stopp..... desuten burde rosenborg kjørt laget opp så fort når de for i angrep at viking ikke nådde å organisere seg... det ble litt for sakte hele veien... men når det er sagt organiserte viking seg glimrende.... men kjedelig fotball var det... vanskelig kamp for oss, der flaksen ikke var helt på vår side..... Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
TomH
Veteran


Joined: 08 May 2004
Posts: 4934
Location: Buskerud

PostPosted: 02.08.2004 23:38    Post subject: Reply with quote

Jomer skrev:
Quote:
Kopteff spille to gode kampa i året å det er i mot oss. Ellers har jeg aldri sett han gjøre en god kamp. Trur det her er snakk om en veldig ustabil spiller.


Unnskyld, men har du sett andre kamper med Viking enn akkurat de Viking spiller mot RBK???!!!

Kopteff er meget god i veldig mange kamper! Det er svært SJELDEN Kopteff gjør en dårlig kamp for Viking! Han er rask, har et godt rykk, er MEGET god til å drible og kan skyte godt, samt har presise innlegg...
Og det beste av alt... -Han er sannsynligvis Bosmanspiller etter sesongen...!

(Mener forresten å huske at Kopteff hadde et kjempemål mot Chelsea da Viking slo ut dem. Gikk selv og scorte. Forøvrig bidro han sterkt til at Viking slo dem 4-2 i Stavanger. Han har vist seg frem i de få andre E-cupkampene Viking har spilt de siste årene også. Med andre ord viser han at han holder internasjonalt! -Så kom ikke å si at han er ikke er god. Kopteff er nok en av de tre beste vingene i Norsk tippeliga!)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sander a
Senior


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 135

PostPosted: 03.08.2004 08:56    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
sander a wrote:
Ufattelig at den mannnen ikke ble benyttet mer på Lerkendal, - den tiden han var skadefri.


Forutenom en periode i 2001-sesongen, vil jeg si at Enerly fikk mye spilletid - da han var skadefri. Hver gang han var tilbake etter skade, gikk han jo nærmest rett inn på laget. Men når spilleren har ti-tolv større og små skader i løpet av en sesong, er det begrenset hvor mye spilling det blir... Rolling Eyes


Enig i at Enerly ofte gikk rett tilbake på laget etter skader i tidligere sesonger. I inneværende sesong er dette derimot langt i fra sannheten.

Mener å erindre at han av trenerne ble betraktet som 4. valg på høyre vingplass etter Storflor, Karadas og Solli.

Det at Ola By benyttet Azar og Solli som ving foran en skadefri Enerly, er etter min mening den største feilvurderingen som er gjort av spillerdisposisjoner i år.
Back to top
View user's profile Send private message
Jomer
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 590
Location: Trondheim

PostPosted: 03.08.2004 17:31    Post subject: Reply with quote

Kopteff er ikke god. Men jeg har ikke akkurat sett så mange Viking kamper eller da! Men de jeg har sett har han ikke akkurat blomstret...
Back to top
View user's profile Send private message
RBK4EVER
Proff


Joined: 15 Apr 2003
Posts: 303
Location: Hammerfest

PostPosted: 03.08.2004 18:24    Post subject: Reply with quote

å si at kopteff ikke er god er å overdrive litt vel mye.... har ikke sett han mye men vet utifra det jeg har sett at han er en rimelig god spiller..... er ikke meg imot at han lander i rosenborg.... han har enda en del år forran seg, men likevel tror jeg vi gjerne burde ha litt enda yngre spillere..... spillere som kan blomstre opp, og selges for masse vis av millioner.... Smile men bare bring kopteff hit fordet Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBK_Queen
Junior


Joined: 23 Jul 2004
Posts: 11
Location: Bømlo

PostPosted: 03.08.2004 19:01    Post subject: Reply with quote

trondh wrote:
RBK_Queen wrote:
n Smile peter koptef va go! men rbk kan ikkje gå å kjøpa alle dei spelarane på et lag så dei får probleme me... rosenborg trenge motstand i tippeligaen hvis dei skal ut i europa...


Question


Mente ikke at alle som skaper trøbbel skal kjøpes, men gode spillere på plasser der Rbk sliter. RBK trenger minst en ving som ikke bare er talentfull men også leverer. Kopteff er en slik, Gamst Pedersen en annen (men han er jo priset vekk). Storflor og George skal bevise, men lykkes lite...


ja, da e sant da! gamstn hadde vore grei å hatt.... da ska eg ikkje sei nåke på... kopteffen og... men me får håpa at storflor å george får da bedre t i kampen på onsdag... *thumbs up* Very Happy
_________________
Very Happy Rosenborg e bæst uansett Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
RBK4EVER
Proff


Joined: 15 Apr 2003
Posts: 303
Location: Hammerfest

PostPosted: 03.08.2004 22:33    Post subject: Reply with quote

alle spillere hadde vært greit å ha Wink men vi kjøper de vi har bruke for, og slik jeg ser det nå, skader det ikke å vente å se ann situasjonen..... gamztern er desutn alt for dyr...... selv om det er mye talent i gutten er han ikke verd prisen for oss... selv om jeg skulle likt å ha en i slekten på yndlingslaget mitt Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBK_Queen
Junior


Joined: 23 Jul 2004
Posts: 11
Location: Bømlo

PostPosted: 04.08.2004 13:25    Post subject: Reply with quote

ja, me får kjøpa alle talento i norsk fotball.... eh.... nei.... selfølgeli vil me ha goe spelara så kan backa opp lage... men da finnes jo grense for stormannsgalhet.... hehe Wink ... slekt å greie... hmm... jaja... finefint...
_________________
Very Happy Rosenborg e bæst uansett Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb