English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
André Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 70, 71, 72  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kensy
Junior


Joined: 22 Jan 2014
Posts: 4

PostPosted: 27.06.2022 17:53    Post subject: Reply with quote

JohnTiger wrote:
Hvis VIF er interessert så selg.

Elendig med bena og nå har rekkevidde/spenst komme ned på Ørlund-nivå


Du kan kritisere Hansen på spenst, rekkevidde og feltarbeid, men å kritisere han for ballen i bena... Rolling Eyes

Det er norske keepere med større ekstremferdigheter enn Hansen, men han er Norges klart mest stabile keeper, en suveren ener blant norske keepere til å dirigere forsvaret og den klart beste keeper Norge har med ballen i bena, en moderne keeper! At han ikke er landslagskeeper er en stor skam.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2603
Location: Heimdal

PostPosted: 27.06.2022 22:08    Post subject: Reply with quote

Om han er Norges klart beste beste keeper med ballen i bena så står det dårlig til i klubbene rundt omkring. Så der er jeg uenig.

Bare i sist kamp var det sikkert 10 situasjoner hvor han kunne spilt en helt grei/enkel pasning til en ledig spiller, enten i forsvaret eller på midtbanen, men velger å måke ballen fremover slik at vi mister den.

Men at du er uenig, det lever jeg godt med Smile
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6685

PostPosted: 27.06.2022 22:53    Post subject: Reply with quote

Skulle han gå er det bare å legge seg flat etter Grytebust, Steike perkele han har spilt noen monsterkamper så langt i år, kanskje vi får Serbesic på en dobbeldeal Wink

Grytebust har vært et unikum, men er ikke sterk med ballen i beina, men helt ekstrem på strek!

Walstedt hos Odd har også vist rekkevidde og kan kanskje være et alternativ, men jeg nekter å tro at med Faye ut så skal vi selge Hansen også.

Kan være den beste erstatteren for Hansen allerede er i klubben!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2603
Location: Heimdal

PostPosted: 28.06.2022 08:43    Post subject: Reply with quote

Hadde gjerne sett at Walstedt kom til klubben, men kan aldri tenke meg at Odd slipper han og at han selv ønsker å sitte på benken i 1,5 sesong.

Men hvem vil?

EDIT: Ser nå at VIF er på jakt etter Wahlstedt så da kan vi kanskje glemme han?
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67


Last edited by JohnTiger on 28.06.2022 08:52; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 952

PostPosted: 28.06.2022 08:47    Post subject: Reply with quote

Vi hadde nok levd godt med Walstedt inn og Hansen ut rent kvalitetsmessig. Det vi imidlertid ville mistet med Hansen er en rutinert og tydelig stemme i en urutinert spillegruppe.
Back to top
View user's profile Send private message
Zzyzx
Veteran


Joined: 09 Aug 2003
Posts: 1199
Location: Trondheim

PostPosted: 28.06.2022 09:04    Post subject: Reply with quote

Håper vi beholder Hansen i flere år jeg. Er rett og slett ikke enig i de som klager her.
I Hansen har vi en keeper som nesten aldri gjør tabber, er god på strek, trygg i feltet og som er trygg med ballen i beina. I tillegg er han en autoritet på banen (og i spillergruppa?).

Skjønner ikke hvor folk har det fra at han er dårlig med beina. Vi har jo hatt ørten keepere som har fått tilbakespill som har fått helt panikk, det får ikke Hansen. Er det utspillene folk reagerer på?
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6753
Location: South-west coast exile

PostPosted: 28.06.2022 09:20    Post subject: Reply with quote

Trygg i feltet er han jo virkelig ikke. Ikke Faye heller, for den saks skyld. Veldig god på strek og reaksjonsredninger tenker jeg først og fremst.
Back to top
View user's profile Send private message
martibs
Veteran


Joined: 10 Apr 2006
Posts: 1129
Location: Oslo

PostPosted: 28.06.2022 10:08    Post subject: Reply with quote

Han har dessuten hodet mer i jussen enn han har i fotballen. Trenger noen som er mer sulten.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2593

PostPosted: 28.06.2022 10:59    Post subject: Reply with quote

Bare tullpreik å påstå at han er mett.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18512

PostPosted: 04.07.2022 23:08    Post subject: Reply with quote

Vålerenga har signert Bråtveit ut sesongen, betyr vel at Hansen tidligst går til VIF etter sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8928
Location: Rosenborg

PostPosted: 05.07.2022 18:31    Post subject: Reply with quote

Det opplegget der var nok 100% avisskapt. At RBK skulle la førstekeeperen gå til et annet ES lag midt i sesong er rimelig lite sannsynlig. Hansen blir nok minst ut kontrakten, og blir ikke overrasket om den forlenges heller.
Back to top
View user's profile Send private message
Gofoten
Proff


Joined: 26 Jul 2019
Posts: 266
Location: Hent tribunen

PostPosted: 05.07.2022 20:36    Post subject: Reply with quote

For meg så virker det som om Hansen har en mer eller mindre oppgitt holdning til det meste på banen. Han er ikke så god som han var og jeg kunne lett sett han solgt til en annen norsk klubb i sommer vis vi finner en yngre og mer energisk erstatter.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59411
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.08.2022 17:46    Post subject: Reply with quote

– I utgangspunktet vil jeg være i RBK. Jeg og familien trives her. Det er et godt utgangspunkt. Så får det bli opp til Rosenborg når eller om de kommer på banen. Men det er ikke slik at jeg kan vente til august neste år. Så om jeg ikke hører noe, må jeg begynne å trekke i noen tråder, sier Hansen til Adresseavisen.

(...)

– Tidligere har det vært et tema i RBK at spillere over 30 år tilbys ettårskontrakter. Hva tenker du om det?

– Jeg begynner jo å bli eldre. Men mener samtidig det er stor forskjell på en keeper og en utespiller når det gjelder belastning og slike ting. Jeg vil ikke si for mye om alder og kontraktslengde før jeg har fått et eventuelt tilbud. Men jeg har vært her i snart åtte år. Åtte pluss ett... Det høres litt lite ut, gjør det ikke?

Les mer: RBK-kjempen usikker på framtiden: - Må begynne å trekke i noen tråder i høst
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
TAF
Veteran


Joined: 24 Jul 2005
Posts: 2669
Location: Eksil i Kristiansand

PostPosted: 22.09.2022 13:56    Post subject: Reply with quote

Denne kommentaren fra Ulseth har vel ikke blitt sitert her. Han sparer ikke på de store ordene:

Nå er det André Hansens tur

Om han ikke nå blir norsk førstekeeper, er det simpelthen ikke til å begripe. Om han deretter stopper enhver diskusjon om sitt kandidatur, er opp til ham selv.

Jeg ser André Hansen som den norske landslagskeeperen i de neste fem årene.

_________________
"En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10947

PostPosted: 22.09.2022 14:06    Post subject: Reply with quote

Hansen ligger på -6,7 xG prevented og har en redningsprosent på 64,8 (13. best av 17 i Eliteserien på begge).
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3341
Location: Trondheim

PostPosted: 22.09.2022 14:28    Post subject: Reply with quote

Timingen til Ulseth kunne vært bedre. For fire år siden kunne vi ha funnet på å si at han har skrevet en relevant artikkel
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1224
Location: Oslo

PostPosted: 27.09.2022 19:50    Post subject: Reply with quote

Ser at Hansen nok en gang vrakes av Solbakken, selv når førstekeeperen er uten fast klubb, og selv når han (Nyland) gjør en kampavgjørende feil mot Slovenia. Skal Hansen gidde dette mer? Det er jo ikke jevne prestasjoner som avgjør hvem som står.
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1016

PostPosted: 27.09.2022 20:01    Post subject: Reply with quote

ja det er helt tosset at en klubløs der ikke spiller kampe kan få pladsen før de 2 andre. Men det siger mig også, at Solbakken slet ikke har nogen tro på Andre eller Grytebust.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17350
Location: Stavanger

PostPosted: 27.09.2022 20:39    Post subject: Reply with quote

Forteller mest om Solbakken enn keeperene. Det må vær 5 - 10 bedre Norske keepervalg enn Nyland.
Back to top
View user's profile Send private message
TAF
Veteran


Joined: 24 Jul 2005
Posts: 2669
Location: Eksil i Kristiansand

PostPosted: 27.09.2022 21:41    Post subject: Reply with quote

Blir slett ikke overrasket om Hansen nå sier at nok er nok, og farvel til landslaget, det er jo grenser for hvor lenge han gidder å dra på landslagssamlinger når Solbakken bare ikke vil ha ham i mål.

Det eneste som er bedre med Nyland enn Hansen er vel håret.
_________________
"En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11728

PostPosted: 27.09.2022 23:11    Post subject: Reply with quote

Overrasket dersom han fortsetter nå ja. Når han ga seg en gang pga en lignende situasjon så ser jeg ikke helt at han skal tolerere det igjen. Hadde han vært en klar andrekeeper hadde det jo vært en ting men når han sitter der og føler og vet at han er bedre enn mannen som får stå så er det nok utrolig frustrerende.
Back to top
View user's profile Send private message
pappabrun
Senior


Joined: 27 Nov 2014
Posts: 127
Location: San Giljan, Malta

PostPosted: 27.09.2022 23:29    Post subject: Reply with quote

Det konkurreres jo ikke på like vilkår. Før samlinga hadde vel Nyland spilt 2 kamper siden Mai eller noe? For enhver utespiller hadde jo ikke det holdt i det hele tatt. Men Nyland har fått spesial-oppfølging av han som er keepertrener for landslaget i en lengere periode nå?! Forskjellsbehandling så det holder.

Hvordan skal liksom norske keepere motivere seg til å gjøre sitt beste på landslaget når de ikke får spille uansett. Nyland er liksom ikke en av verdens beste keepere sånn ellers heller. Han er ikke god nok til å være andrekeeper i Championship en gang. Lite seriøse greier.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59411
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.09.2022 00:04    Post subject: Reply with quote

Evt. grunn til å fortsette på landslaget er drømmen om EM i 2024?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
h b
Veteran


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 2080
Location: Lørenskog

PostPosted: 28.09.2022 00:04    Post subject: Reply with quote

Han slutter nok nå, reise rundt å bli pissa på - av egen trener
_________________
http://www.youtube.com/wa...r_embedded
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1241

PostPosted: 28.09.2022 03:01    Post subject: Reply with quote

Vet ikke hvordan Nyland er i feltet, men tror høyden til Serberne betydde litt i går.

Hansen ser nok en mulighet for EM ja.
-og plutselig er skaden der.
Blir spennede å se om Jarstein har noe å komme med.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 70, 71, 72  Next
Page 64 of 72

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb