|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.12.2004 14:30 Post subject: PÃ¥melding av tropp i Rojal Liig? |
|
|
Myren, du som har kontroll - er det ingen påmelding av tropp til Rojal Liig, slik at bare disse spillerne kan spille, og kun for den klubben det året? A la UEFA cup og CL?
Mener å ha lest at blixt ble påmeldt av den grunn?
Hvordan kan da Markus Rosenberg i morra spille mot Brann for sin andre klubb i RL i morra?
jfr Adressa i dag:
http://fotball.adressa.no...leID=70991
Hvis han nå kan spille RL for MFF, er dette etter min mening nok et slag for turneringens "seriøsitet"! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.12.2004 01:17 Post subject: Re: PÃ¥melding av tropp i Rojal Liig? |
|
|
Recon wrote: | er det ingen påmelding av tropp til Rojal Liig, slik at bare disse spillerne kan spille, og kun for den klubben det året? |
Jeg antok vel egentlig at det var egen påmelding til RL, da jeg skrev Blixt-artikkelen for to uker siden.
Nå tror jeg derimot at jeg misforsto opplegget: Blixt ble vel rett og slett bare spilleberettiget for RBK igjen etter å ha vært utleid til Sogndal; ikke påmeldt til RL.
Altså: Såfremt at en spiller er spilleberettiget for klubben sin, kan han spille, jf. norsk serie og cup.
Like greit, spør du meg. Litt dumt om en nyinnkjøpt spiller som ankommer RBK i januar ikke skal få lov til å være med i en så viktig del av sesongforberedelsene som RL nå en gang er. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 30.04.2007 17:10 Post subject: |
|
|
Er bekymret over at vi ikke klarer å signere spillere som Koppinen og Dorsin. Har RBK krympet lønnsposen pga underskuddet?
I verste fall må vi hente 5 nye spillere på kort tid. Det er ikke akkurat bra for å bygge et stabilt lag. Det er ikke tilfeldig at så mange spillere er uten kontrakt.
Kvarme, Riseth og Basma kan vi ikke regne med stort lenger. Dvs at vi må ha 3erstattere bare der. Mister vi koppinen og dorsin i samme slengen så er jeg bekymret. Jeg er ganske sikker på at Koppinen er ferdig. Det ser slik ut. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |