View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 01.11.2010 00:27 Post subject: Rosenborg - Atletico Madrid |
|
|
VS.
Kom igjen, Troillan! |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 01.11.2010 00:30 Post subject: |
|
|
La oss håpe backrekka ikke får sjokk når Risholt, Holmen og Niang blir byttet ut med Forlan, Aguero og Simao. |
|
Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 01.11.2010 00:56 Post subject: |
|
|
Jeg tror KIL-kampen var preget av "vi-har-vunnet-gullet"-attityd. De hever seg nok mot AM. Det BØR de.. for jeg skal reise dit på torsdag. Håper ikke de svikter oss! |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 01.11.2010 01:17 Post subject: |
|
|
This Is 50 wrote: | La oss håpe backrekka ikke får sjokk når Risholt, Holmen og Niang blir byttet ut med Forlan, Aguero og Simao. |
Det er klart det blir sjokk. Det positive er at vi vet hva som venter. Synd vi møtte Kongsvinger som er et av de dårligste lagene. Hadde heller sett at vi møtte Molde eller VIF som er på et bedre nivå foran denne kampen. Nå vil spillerne slippe seg ned.
Sist møtte de Hønefoss foran Atleticokampen. Det var ikke noe særlig bra,man legger seg ned på et nivå som gjør at man slipper til de samme sjansene. Forskjellen er da stor, Atletico skårer på alt, det gjør ikke Hønefoss.
Vi får regne med tap. Kan bare forvente full innsats og kriging. Vær så snill å sett Skjelbred ut av laget, makan til dårlig spiller skal man lete lenge etter. |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 01.11.2010 01:44 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Vær så snill å sett Skjelbred ut av laget, makan til dårlig spiller skal man lete lenge etter. |
Han er inne i en spillemessig downperiode, men synes han fortsatt skal være på laget. Har uansett ingen å erstatta han med, så... |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 01.11.2010 20:44 Post subject: |
|
|
Etter såpass mange kamper på rad med elendige prestasjoner bør han vrakes. Selvsagt skal det ikke være slik at spillere får starte uansett hvordan de prestasjoner. Saré inn.
Meen, det er vel å håpe litt for mye. |
|
Back to top |
|
 |
MortenRugsveen Senior
|
Posted: 02.11.2010 19:49 Post subject: |
|
|
Det vil på torsdag før kampen mot Atletico Madrid være mulig å kjøpe billett til GULLfesten i butikken på Øvre Øst. Dette vil være forøvrig være siste gang det er mulig å kjøpe billett med mat!
Det begynner og fylles opp på GULLFESTEN! Skal du være sikret inngang er du nødt til å forhåndsbestille billett i nettbutikken innen fredag formiddag eller før om det skulle bli utsolgt! |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 02.11.2010 20:18 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvor mange billetter det er igjen til kampen?
Veldig merkelig hvis det ikke fylles godt opp til denne kampen, som i lag med FCK-kampen er en av årets største. Hvorfor vil ikke folk komme på Lerkendal på torsdag? Er det kun den høye billettprisen? Tidspunktet er fint, det er høststemning på Lerkendal og en god motstander. Hva mer krever folk? _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 02.11.2010 20:38 Post subject: |
|
|
Halve prisen. Har på ingen måte mulighet til å betale 600 kroner for en kamp jeg kan se gratis. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 02.11.2010 21:03 Post subject: |
|
|
Tippa 11-12.000 på Aris og Leverkusen og 15.000 på denne da oppsettet var klart. Håper vi innfrir det siste der i hvert fall. |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 03.11.2010 01:06 Post subject: |
|
|
Håpløse priser, ja, hvis det virkelig er så dyrt. Nitrist å se tomme seter når vi møter et av Europas største lag i en gruppespillskamp i E-cup. Huff. |
|
Back to top |
|
 |
chrisis87 Senior
|
Posted: 03.11.2010 07:08 Post subject: |
|
|
Haha det er så sykt ironisk. Har en kompis som jobber på Tax-Free på værnes, han sa Nils Skutle klaga på ølprisen der da han var innom etter bortekampen mot atletico, kostet 35,- før og nå er den oppe i hele 45,- han skulle nevnt prisene på lerka som forsvar  _________________ World needs bad men. We keep the other bad men from the door. |
|
Back to top |
|
 |
TomBoy Proff
|
Posted: 03.11.2010 09:31 Post subject: |
|
|
NÃ¥ ligger jo de fleste billettene fra 200 til 400 kr for kampen og det er jo nesten for billig  |
|
Back to top |
|
 |
Stallone Senior

|
Posted: 03.11.2010 09:38 Post subject: |
|
|
Bedre å kutte billettprisene litt å i så tilfelle får flere tilskuere. Rimelige billetter + mange tilskuere = mer penger i kassa. Til en viss grad vell å merke. Enkel Sportsøkonomi dette. |
|
Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 03.11.2010 09:52 Post subject: |
|
|
Klevolainen wrote: | Halve prisen. Har på ingen måte mulighet til å betale 600 kroner for en kamp jeg kan se gratis. |
Hvorfor i all verden skal du betale 600 kroner?
Nå husker jeg ikke hva jeg betalte, men jeg innbiller meg at det var nærmere 600 for hele pakken, enn for hver kamp. Dersom du ikke har mulighet til å betale dette, er det naturligvis synd, men det er garanteret langt flere enn 20 000 fotballinteresserte trøndere som har den muligheten. Slike tilskuertall som vi så mot Aris er en stor skam, samme hvor mye kristobal måtte ha spådd det på forhånd. |
|
Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 03.11.2010 10:03 Post subject: |
|
|
Håper og tror på dette laget:
Daniel Örlund
Mikael Lustig - Mattias Bjärsmyr - Vadim Demidov - Mikael Dorsin
Markus Henriksen - Anthony Annan - Bakary Saré
Morten Moldskred - Steffen Iversen - Rade Prica
Har en anelse av at Skjelbred spiller istede for Saré, men jeg håper den utlånte Anderlecht-spilleren er å se på banen fra start i morgen likevel. Skjelbred har en liten downperiode.
Iversen inn i boks og sentralt for å spille fri andre og komme lettere til avslutning. Prica kan skjære inn og avslutte med det tunge skuddet sitt. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 03.11.2010 13:50 Post subject: |
|
|
Ofrer ærlig talt heller Henriksen enn Skjelbred, som må sies å ha nivået inne på en helt annen måte enn Henriksen, som også har hatt en down-periode.
Daniel Örlund
Mikael Lustig - Mattias Bjärsmyr - Vadim Demidov - Mikael Dorsin
Bakary Saré - Anthony Annan - Per Ciljan Skjelbred
Morten Moldskred - Steffen Iversen - Rade Prica
Blir altså mitt lag. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 03.11.2010 13:52 Post subject: |
|
|
TomBoy wrote: | NÃ¥ ligger jo de fleste billettene fra 200 til 400 kr for kampen og det er jo nesten for billig  |
Jeg er ikke barn, som er den eneste billetten jeg finner under 400 kr.
nieuwlaat wrote: |
Hvorfor i all verden skal du betale 600 kroner?
Nå husker jeg ikke hva jeg betalte, men jeg innbiller meg at det var nærmere 600 for hele pakken, enn for hver kamp. Dersom du ikke har mulighet til å betale dette, er det naturligvis synd, men det er garanteret langt flere enn 20 000 fotballinteresserte trøndere som har den muligheten. Slike tilskuertall som vi så mot Aris er en stor skam, samme hvor mye kristobal måtte ha spådd det på forhånd. |
Hadde ikke mulighet til å dra på alle kampene så pakke var uaktuelt, men jeg tviler på at de kostet 600. Jeg og de jeg drar med vil ha de faste plassene våre hvis vi skal på Lerkendal, ellers blir opplevelsen mye dårligere (Det er viktigere for de andre, så hvis jeg velger å flytte meg må jeg sansynligvis i alle fall dra alene). Billetter på kjernens felt koster 419, men de er helt uaktuelle for de jeg drar med. Hadde vi flyttet oss hadde vi kunnet få billetter til 529, men det er ærlig talt fortsatt alt for dyrt. Skal vi ha våre faste plasser koster de 595.
Jeg er klar over at det altså finnes billigere muligheter enn 600, men synes uansett prisnivået ligger alt for høyt, og at de fleste billettene koster 2-400 er bare sprøyt.
Last edited by Hedning on 03.11.2010 13:58; edited 4 times in total |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 03.11.2010 13:53 Post subject: |
|
|
Veldig enig i det laget Klevolainen. Henriksen blir uansett alltid trukket fram som "best utover i kampene" fordi han har en så god kondisjon.
Dette er jo egentlig bare en pen måte å si at når motstanderen har mistet spruten så blir han ikke avslørt like ille på fart. Han er jo da en perfekt innbytter i kamper som dette.
Så får Moldskred og Rade/Steffen jobbe knallhardt hjemover og heller bytte med Olsen og Jamtfall når det er tomt for krefter.
Tror vi har gode muligheter i denne kampen jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.11.2010 14:11 Post subject: |
|
|
Greit nok at hurtighet er viktig, men jeg vil heller ha en treg spiller som scorer mål (Henriksen), enn en spiller som er raskere på små flater, men som bare slår bort ballen og aldri scorer mål (Skjelbred). |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 03.11.2010 14:15 Post subject: |
|
|
Jose Reyes blir ikke med til Trondheim. Fordel for oss.
Forlan er også småskadet etter et overtråkk. Om han også må stå over er jo det kjempebra.
http://www.vg.no/sport/fo...d=10042441 |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 03.11.2010 14:22 Post subject: |
|
|
Vel, erstatteren hans skåret etter 1 minutt sist gang?  |
|
Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 03.11.2010 14:23 Post subject: |
|
|
For meg så er Atletico offensivt fire spillere. Forlán, Agüero, Simão og Reyes. At Forlan er småskadet og ikke i sin beste form er veldig positivt for oss.
Reyes er en viktig breddeholder for dem, og er den mest målfarlige midtbanespilleren de har. Simão er meget målfarlig på dødballer og vi bør forsøke å unngå frispark fra 25 meter og inn for enhver del.
Agüero er den beste spilleren av dem alle, og får han tid vil han leke med Bjärsmyr og Demidov. Vi bør være klin oppi han for å klare å temme han.
Holder vi kontroll på Forlán, Agüero og Simão er det meste gjort, da er det bare opp til Prica, Iversen og Henriksen og sette ballen i nota. |
|
Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 03.11.2010 14:28 Post subject: |
|
|
Klevolainen wrote: | Jeg og de jeg drar med vil ha de faste plassene våre hvis vi skal på Lerkendal, ellers blir opplevelsen mye dårligere. |
Hehe. Det var da ikke måte på sutring. Nekter du å spise dersom du ikke har råd til hummer også?
Billettene til denne kampen koster 419 kroner stykket, og er enda billigere dersom man kjøpte pakke. Dette må du gjerne synes er for dyrt, men at du og kameratene dine ønsker kostbare plasser på langsiden, har ingen relevans til diskusjonen overhodet. |
|
Back to top |
|
 |
belol Junior
|
Posted: 03.11.2010 14:41 Post subject: |
|
|
noen som vet om Atletico Madrid er i by'en ? og muligens om de har trening før kampen imorra?
kanskje hvilket hotell de bor på? |
|
Back to top |
|
 |
|