English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fransk fotball
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nr1-.
Senior


Joined: 12 Apr 2004
Posts: 218

PostPosted: 12.01.2012 18:06    Post subject: Reply with quote

En helt meningsløs signering etter min mening. Pato har jo vært konstant skadet de siste årene, og virker å ha mistet det berømte rykket sitt. Derimot kan jo dette være en signering som signaliserer at store stjerner er villige til å gå til PSG, slik som kjøpet av David Silva til City som virkelig førte til at stjernene ville til City.
_________________
Kaddara
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11720

PostPosted: 12.01.2012 18:45    Post subject: Reply with quote

Mistet rykket sitt? da tror jeg du ikke så målet hans mot Barca i høst. Han er en klassespiss, hadde gjerne hatt han i Man Utd Wink selv om han er mye skadet. men det går rykter om at han ikke skal til PSG likevell også.. så vi får vente å se..

se rykket hans mot Barca: http://www.youtube.com/wa...SS3kO8Z45c Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 13.01.2012 00:27    Post subject: Reply with quote

Kanonovergang - for begge parter. Pato får en fresh start og et sprak i ræva sånn sett, mens PSG får en spiss som har blitt litt til overs (og en del skadet) i Milan, men som har pontensial til å bli helt i verdenstoppen - sammen med Pastore lukter det krutt helt hit.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Rånny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13699
Location: Namsos

PostPosted: 13.01.2012 00:55    Post subject: Reply with quote

Hvilket krutt? Jævla vått krutt vil jeg si.

http://www.tv2.no/sport/f...81550.html

"Vil ikke dra
22-åringen forlot Milanello, Milans treningsanlegg, torsdag formiddag uten å delta på ettermiddagstreningen, men spilleren har kommet med en uttalelse på klubbens hjemmesider der han benekter at han drar.

- Milan er hjemmet mitt. Jeg vil ikke avslutte min karriere med Rossoneri etter å ha vunnet mine første to troféer i denne drakten. Jeg vil bidra til Milans historie og fremtidig sukséss for klubben, heter det i uttalelsen."
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Zeno
Veteran


Joined: 29 Jan 2011
Posts: 3537
Location: Trondheim

PostPosted: 20.01.2012 13:19    Post subject: Reply with quote

Tevez i samtaler med PSG.

Quote:
Manchester City skal ha godtatt et bud på rundt 294 millioner kroner og nå gjenstår det kun for argentineren å bli enig om sin personlige kontrakt.


Quote:
Tevez er tilbudt en årslønn på 10 millioner pund - eller rundt 92 millioner kroner etter dagens kurs. I tillegg får han en utrolig «signing on fee» på 76 millioner kroner.
Back to top
View user's profile Send private message
Zeno
Veteran


Joined: 29 Jan 2011
Posts: 3537
Location: Trondheim

PostPosted: 27.01.2012 17:43    Post subject: Reply with quote

Chelseas Alex klar for Paris St. Germain.


Quote:
– Han blir PSG-spiller. En god mulighet for oss med tanke på pris og hans ønske om å spille for PSG, sa franskmennenes nye trener Carlo Ancelotti.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 27.01.2012 17:59    Post subject: Reply with quote

Ser ikke helt hvordan han skal få spille men han tjener vel godt.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Rånny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13699
Location: Namsos

PostPosted: 27.01.2012 18:48    Post subject: Reply with quote

Jaha?

Alex er etter min mening bedre enn Lugano. Så Alex-Sakho i midten er virkelig ikke noe dårlig forsvar.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.02.2012 01:29    Post subject: Reply with quote

I anledning at Montpellier overtok serieledelsen:

Nicollin är och förblir Lyon-supporter, men när chansen väl dök upp ville han starta något eget.

Han började med ett litet lag i företagets namn, och 1974 klev han in som president och ägare i ett ombildat Montpellier. På sju år tog han klubben från division fyra till Ligue 1. Under de 30 år som gått sedan dess har Montpellier upplevt allt från sensationella cupvinster (1990) till avgrundsdjupa kriser. De har gjort det med storstjärnor som Carlos Valderrama, Roger Milla och Eric Cantona, och med egenfostrade talanger som Laurent Blanc.

Men alltid med Loulou Nicollin som president.

(...)

”Jag föredrar Rolland Courbis framför Ancelotti. Stora tränare är de som vinner saker med halvbra spelare. Med Courbis gick vi upp i Ligue 1 med halv-mongoloida spelare”
Loulou sågar PSG:s Ancelotti-värvning

Läs mera: Sagan om sopkungen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedley
Veteran


Joined: 02 May 2006
Posts: 6499
Location: Trd

PostPosted: 12.03.2012 18:37    Post subject: Reply with quote

http://www.vg.no/sport/fo...d=10078829

Forumfavoritt TKK ny SD i Monaco. Blir spennende å se om han får klubben opp og frem.
Back to top
View user's profile Send private message
Knowrud
Veteran


Joined: 18 Sep 2010
Posts: 7509

PostPosted: 12.03.2012 19:34    Post subject: Reply with quote

Noe drastisk må skje ihvertfall, hvis ikke så rykker de ned i 3.divisjon.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.03.2012 20:11    Post subject: Reply with quote

De ligger noe utsatt til, ja: Ett poeng over nedrykk, med to kamper mer spilt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sola
Veteran


Joined: 05 Mar 2011
Posts: 1179

PostPosted: 14.03.2012 04:29    Post subject: Reply with quote

Imponerende hvordan TKK har klart å kapre denne jobben. Han må, som han sier selv, har gjort et solid inntrykk i Zenit. Karlsen besitter enorm kunnskap, og har trolig en enorm kjennskap til spillere og talenter i sine territorier.

Problemet har kanskje ligget på det mer menneskelige plan, der Karlsen for noen kan virke litt arrogant. I så måte tror jeg en russer som sjef passer perfekt. Russere er, sterkt generalisert, litt mer kalde og tåler arroganse mer enn noe annet folkeslag. Her er det ikke snakk om boller og brus, bowling og sosiale sammenkomster. Her skal man kunne vise til resultater. Det tror jeg passer Karlsen godt. Norge ble litt for sosialdemokratisk er jeg redd, der en mann som Karlsen fort ble hakket på med sin arroganse og mulige bedreviter-holdning. Dette liker ikke nordmenn og skandinaviere.

Monaco er en klubb med en beliggenhet som er fristende for mange talenter, spesielt unge sør-amerikanere som kvier seg å reise til litt mer kalde Europa. Det skal bli svært interessant å se hva Karlsen henter.

Og, gjør Karlsen det bra i Monaco, skal man ikke se bort fra at større klubbadresser kan bli interessert. Dette er et spill. Karlsen kan bli mer kjent enn han er nå, for å si det forsiktig.

Denne nyheten er litt for non-mainstream til at den får de store overskriftene her til lands. Men at en norsk fyr får en sportsdirektør-rolle i en utenlandsk klubb er ganske fascinerende og spesielt, nærmest unikt vil jeg påstå. Monaco - CL-finaliseter for åtte år siden. Jeg har ikke sett de store gratulasjonene fra fotballeliten her til lands, gitt. Jeg tror og håper han blir lengre ved sin post enn han ble i Fredrikstad.
Back to top
View user's profile Send private message
simvik91
Rutinert


Joined: 14 Aug 2011
Posts: 661

PostPosted: 14.03.2012 04:47    Post subject: Reply with quote

Vi kunne faen meg ha hatt den mannen som vår sportslige leder. Nå sitter vi her, fortsatt, med neket Erik Hoftun. Kunnskapen rundt spillerlogistikk er jo helt grenseløst mye større hos Karlsen!
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 2003

PostPosted: 17.03.2012 21:50    Post subject: Reply with quote

Har sett PSG i 2 kmaper nå, å må si at det er lavt nivå i denne ligaen.. Tror de hadde slitt med å vært på den bedre halvdelen i den spanske ligaen... Å satse penger på PSG er bortkastet..
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.03.2012 00:53    Post subject: Reply with quote

Røyk også sjøl på en ny PSG-smell i kveld, ja.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 20.05.2012 17:02    Post subject: Reply with quote

Det blir en spennende serieavslutning i Frankrike idag. Slik jeg forstår det må Montpellier HSC tape sin kamp idag mot AJ Auxerre, samt at Paris Saint-Germain F.C. må vinne sin kamp mot FC Lorient med minst 2 mål for at PSG skal kunne vinne sitt etterlengtede tredje seriemesterskap, på flere skårede mål.
_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 20.05.2012 23:36    Post subject: Reply with quote

Da har Montpellier hentet hjem sitt etterlengtede første seriemesterskap, etter at de snudde 0-1 til 2-1 mot Auxerre i kveld. Hurra for at oljepenger ikke er alt i Frankrike!
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 20.05.2012 23:36    Post subject: Reply with quote

John Utaka ble den store store helten etter å ha skåret begge målene mot AJ Auxerre. Montpellier HSC er seriemestere 2011/12!

Jeg tok feil angående reglene for øvrig:
ligue1.com wrote:
All league tables published under reserve of ratification by the LFP's Organisation and Competitions Commission. In the case of two or more clubs tied with the same points tally, the clubs will be classified by their overall general goal-difference.
If two or more clubs are still tied, the advantage in the standings will go to the club that has scored more goals.
If two or more clubs are still tied, the clubs will be classified by the specific goal-difference in the matches between the tied clubs.

If two or more clubs are still tied, the LFP will classify the clubs by their Fair Play record:
- yellow card = 1 point,
- red card = 3 points.

_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11720

PostPosted: 21.05.2012 00:12    Post subject: Reply with quote

Herregud å jeg har lyst på Hazard til Man Utd! 20 mål og 17 assist i serien. Eneste spilleren i de største ligaene som har over 15 mål og 15 assist i serien, bortsett fra Messi.

Har stått mye om United og City de siste ukene, men nå virker det som om Chelsea har kastet seg inn i kampen også. Jeg kommer til å bli veldig irritert hvis han går til Chelsea, siden de akkurat fikk CL plass neste sesong noe som er viktig for han. Han kommer ikke til å gå til en klubb uten CL...

Man Utd trenger desperat en spiller som Eden Hazard!


Last edited by Vegard2711 on 21.05.2012 01:09; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
hendrix
Veteran


Joined: 14 Apr 2008
Posts: 1048
Location: kålrabi

PostPosted: 21.05.2012 00:27    Post subject: Reply with quote

Kan fort bli Chelsea etter seiern i Munchen og mtp at han blir den tredje belgiern i klubben, men 170k i uka er sykt drøyt. Leste nettopp at Mata har 60k til sammenligning.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11720

PostPosted: 21.05.2012 00:42    Post subject: Reply with quote

Akkurat det jeg har tenkt på jeg å. 4 Belgiern vil han ihvertfall bli hvis han kommer. Courtois, Lukaku og De Bruyne er Chelsea eiendom fra før.

Men jeg håper at han velger Man Utd pga posisjonen han spiller har ikke Man Utd noen i, mens City har et lass og Chelsea også har spillere i den posisjonen. Men så tror jeg ikke det kommer til å spille noen rolle, fordi han er så god at han tar plassen fra så og si enhver spiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6537
Location: Oslo

PostPosted: 21.05.2012 03:20    Post subject: Reply with quote

Flott å se at titler fortsatt kan vinnes uten oligark-penger. Allez Montpellier! Tommel'n opp!
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 29.06.2012 14:23    Post subject: Reply with quote

Noen som er oppdatert på hvordan det går med Karlsen i Monaco?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.06.2012 18:37    Post subject: Reply with quote

Har vel ikke rukket å gjøre så mye ennå?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Next
Page 3 of 25

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb