English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ruben Yttergård Jenssen
Goto page 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
georgios
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 08:09    Post subject: Reply with quote

Dette er vel så konkret at det kanskje burde taes i en annen tråd.

Hoftun ser til Tromsø

Rosenborg vil etter det NRK erfarer ha Tromsøspillerne Morten Moldskred og Ruben Yttergård Jenssen.

- Jeg har ingen kommentar til enkeltspillere, sier Hoftun.

Hoftun bekrefter imidlertid at han kommer til Tromsø på torsdag for å se TILs returkamp i europaligaen mot Athletic Bilbao.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 25.08.2009 08:23    Post subject: Ruben YttergÃ¥rd Jenssen Reply with quote

Quote:
Tromsø sliter økonomisk og har budsjettert med spillersalg, men Kræmer er klar på at Rosenborg ikke får noe på billigsalg.

- Det er heller tvert imot, kommenterer han.

Herlig holdning fra Tromsø: Vi går heller konkurs enn å selge til RBK!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
michael collins
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 08:42    Post subject: Reply with quote

Ruben Yttergård Jenssen er under ingen omstendighet til salgs i høst. Hvis vi avanserer i Europaligaen er heller ingen andre spillere det, da tror jeg heller TIL har et par spillere på vent for å forsterke laget. Hvis vi derimot blir utslått og det kommer et bra bud på Morten Moldskred ser jeg ikke bort fra at TIL vil lukte på det.
attach
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2009 08:57    Post subject: Re: Ruben YttergÃ¥rd Jenssen Reply with quote

2mas wrote:
Herlig holdning fra Tromsø: Vi går heller konkurs enn å selge til RBK!

NRK har kuttet ut deler av det han sa. Hørtes ikke så galt ut på radio. Der åpnet han for å selge og ønsket Hoftun velkommen.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 09:00    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
Ruben Yttergård Jenssen er under ingen omstendighet til salgs i høst. Hvis vi avanserer i Europaligaen er heller ingen andre spillere det, da tror jeg heller TIL har et par spillere på vent for å forsterke laget. Hvis vi derimot blir utslått og det kommer et bra bud på Morten Moldskred ser jeg ikke bort fra at TIL vil lukte på det.

alle deres spillere er til salgs. Slutt å lek storklubb Collinsgutt.
Back to top
kris0stby
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 09:16    Post subject: Reply with quote

Alle spillere er alltid til salgs. Slik er det bare. Alt kan kjøpes for den rette summen.

Frak Moldskred. Han er en god spiller i TL, men har ikke nivået i kroppen til å bli noe utover det. Nå er han uansett for gammel. Dette er ikke diskusjon en gang.

Yttergård Jensen... Hvordan er han som spiller? Han er vel CM såvidt jeg kan forstå, men er han tiltenkt å spille DM eller høyrekant om vi kjøper ham? Virker meget spennende... Desverre kontrakt ut 2012
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 25.08.2009 09:16    Post subject: Reply with quote

Det kommer vel en powerpoint-presentasjon fra Tromsø i løpet av dagen. Synes vi skal gi et middels bud 31.august. Sier de nei så får det bare være.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 09:23    Post subject: Reply with quote

synes vi skal holde oss langt unna disse spillerne.
Back to top
michael collins
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 09:29    Post subject: Reply with quote

Frankiefourfingers wrote:
alle deres spillere er til salgs

Jeg burde vel presisert "til salgs for hva man med rimelighet kan vente at RBK vil tilby". Noen må som kjent ha alt inn med skjeer.
kristobal
Legende

PostPosted: 25.08.2009 10:14    Post subject: Reply with quote

Dere kan jo fortsette å tviholde på spillerne dere tror er verdt flere titalls millioner. En Toyota er jo en driftssikker og helt ålreit bil det også, til å stole på og holder bra for de fleste. Det betyr ikke at folk vil betale millioner for den selv om Toyota-eiere mener det er den beste bilen du kan ha.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
senador
Legende

PostPosted: 25.08.2009 10:16    Post subject: Reply with quote

Moldskred, 5-8mill, intet mer. Yttergård Jensen, 3-6mill. Spillerne er ikke verd mer. Det er TL vi snakker om. Altså en bakgårdsserie i Europa.
Back to top
michael collins
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 10:18    Post subject: Reply with quote

Nettoppp, og da mener jeg det er en mulighet for at Moldskred selges hvis vi ryker ut av Europaligaen. Hvis vi ikke gjør det er det bare tull å snakke om salg av våre beste spillere. Og RUJ bør absolutt ikke selges for de beløpene det er snakk om her.
senador
Legende

PostPosted: 25.08.2009 10:21    Post subject: Reply with quote

Hvorfor ikke? Han har ikke visst noe på internasjonal toppnivå, han spiller for en relativt ukjent klubb i Norge som er en forholdsvis dårlig fotballnasjon. Trur man må få litt realisme inn i bildet her.
Back to top
LanoX
Rutinert

PostPosted: 25.08.2009 10:21    Post subject: Reply with quote

Jeg må ærlig innrømme at jeg har liten oversikt over Yttergård Jensens kvaliteter selv om jeg har sett en del kamper med Tromsø i løpet av årene. Noen som kan gi meg en kort oversikt over plusser og minuser ved denne spilleren?

Han er vel tiltenkt rollen ved siden av Annan?
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 10:25    Post subject: Reply with quote

Yttergård Jensen har vist spennende kvaliteter de få gangene jeg har sett han. Virker fotballsmart, god førstetouch og fin venstrefot. Mener å huske at han fremstod enda bedre etter at han ble flyttet inn sentralt i banen, fra ving.

Hva er din vurdering av Yttergård Jensen, michael collins?
Ingeman
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 10:26    Post subject: Reply with quote

Yttergård Jensen er da en offensiv midtbanespiller..?
- Det jeg har sett, hørt og lest om han er virkelig lovende. Det er en spiller med stort potensiale, som spiller veldig på i TL. (Da jeg spilte FM kjøpte jeg nesten bestandig denne mannen... (Bare for å ha det sagt!) )

Edit: Eneste negative med han er vell at han er litt treig, og litt tykk i rævva?

- Jeg har ikke lyst på Morten Moldskred til RBK. Han er en Trond Olsentype, som aldri kommer til å lykkes i de virkelige store kampene..
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 10:46    Post subject: Reply with quote

Greie spiller, men hva man trenger?

Det jeg stusser over er Hoftuns taktikk, hvorfor går han ut offentlig og sier han ser på spillere? Trodde klubbens strategi var å ikke kommentere overganger før det var i orden. Greit nok at han ikke kommenterer enkeltspillere, men i denne sammenhengen har han allerede sagt A.

Er det en bitteliten sjans for at det er Llorente han skal se på? Razz
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 10:53    Post subject: Reply with quote

Aaah, vi har jo ikke Thorbjørnsen lengre.. Huff, nå skal HOFTUN opp til det lange nord og vurdere spillere. Nei og nei. Savner Stig allerede.. (Dette gikk nettop opp for meg!)
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2009 10:58    Post subject: Reply with quote

Nå kan du for første gang gjøre nytte for deg, michael collins. Wink Uten TIL-briller, hvor god er RYJ? Gjerne sammenlign med andre midtbanespillere i Tippeligaen. Hva er hans styrker og svakheter?
Back to top
LanoX
Rutinert

PostPosted: 25.08.2009 10:59    Post subject: Reply with quote

vingback wrote:
Greie spiller, men hva man trenger?

Det jeg stusser over er Hoftuns taktikk, hvorfor går han ut offentlig og sier han ser på spillere? Trodde klubbens strategi var å ikke kommentere overganger før det var i orden. Greit nok at han ikke kommenterer enkeltspillere, men i denne sammenhengen har han allerede sagt A.

Er det en bitteliten sjans for at det er Llorente han skal se på? Razz

Altså, hvorfor ikke? Hoftun har vært den mest profesjonelle av alle når det gjelder overganger, og jeg mener det er greit at han ikke trenger legge skjul på at vi jakter spillere, da jeg mener dette er ganske åpenlyst.

Uansett litt interessant at det jaktes spillere så sent i overgangsvinduet. Kanskje Real ble imponert over en av våre spillere i går, og la inn et galacticos-bud som vi ikke kunne si nei til? Wink
Henri
Legende

PostPosted: 25.08.2009 11:03    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Moldskred, 5-8mill, intet mer. Yttergård Jensen, 3-6mill. Spillerne er ikke verd mer. Det er TL vi snakker om. Altså en bakgårdsserie i Europa.

Moldskred 4 mill, Yttergård Jensen 3 mill.
Back to top
acabar
Senior

PostPosted: 25.08.2009 11:03    Post subject: Reply with quote

Ingeman wrote:
Aaah, vi har jo ikke Thorbjørnsen lengre.. Huff, nå skal HOFTUN opp til det lange nord og vurdere spillere. Nei og nei. Savner Stig allerede.. (Dette gikk nettop opp for meg!)

På tide å vokse opp - å vokse fra den glorifiseringen av Stig Thorbjørnsen. Om du i det hele tatt har fulgt med i media, så ville du ikke svartmalt situasjonen så mye. Dessuten så klarte vi å kaste bort haugevis av millioner, selv med Thorbjørnsen i stallen. Olsen har jo hittil vist seg å være verdt alle de millionene, ikke sant?

Hva er det forøvrig som tilsier at Hoftun sine kvaliteter til å vurdere spillere er svake? Har du noe konkret å vise til? At han ikke har erfaring nok til å gjøre en god sesongoppkjøring med RBK har han vist, men feilaktige spillerkjøp? Tja..
Henri
Legende

PostPosted: 25.08.2009 11:05    Post subject: Reply with quote

Tja, Pelu? Miller?
Back to top
acabar
Senior

PostPosted: 25.08.2009 11:20    Post subject: Reply with quote

Th..or..bj..ør..ns..en..

Hva mener du han gjorde mens vi kjøpte dem? Sov på jobben? Sant.. Like greit å gi Hoftun all skyld, mens vi sier at Thorbjørnsen er speidernes svar på Péle.
puckno
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 11:21    Post subject: Reply with quote

Håper det er Atletic Bilbao spillere Hoftun skal se på.

Og til alle Tromsø-fans så synes jeg det er herlig naivt og festlig å tro at Atletic Bilbao kommer til å undervurdere Tromsø i enda en kamp. Lykke til!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
Page 1 of 11

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb