English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ã…ge Hareide
Goto page 1, 2, 3 ... 95, 96, 97  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
hermsty
Senior


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 173
Location: Trondheim

PostPosted: 25.11.2003 10:32    Post subject: Ã…ge Hareide Reply with quote

Er blitt usikker i den siste tiden anngående at Hareide virker usikker om han vil til landslaget hele tiden. Under intervjuer og slik undskylder han seg hele tiden med at "Jeg har kontrakt med RBK"

Den setningen der kan tolkes på flere måter. Føler han nå at han MÅ være i RBK? Jeg er ikke veldig gira på å ha en trener som mener han MÅ!

Hva mener dere om denne saken??
_________________
Life is good, life is fotball
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.11.2003 10:45    Post subject: Reply with quote

For å si det slikt: Det er ikke noen heldig situasjon for verken trener eller klubb dersom Hareide egentlig vil bli bort, men "holdes" igjen...

Men i dagens Adressa hevder Hareide at han hele tida har vært krystallklar på at han skal fortsette som RBK-trener. Inntil det motsatte er bevist, får vi tro på dette.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
toavo
Senior


Joined: 07 Mar 2003
Posts: 247
Location: Tønsberg

PostPosted: 25.11.2003 12:41    Post subject: Reply with quote

Enig med deg Hermsty. Det virker som om Hareide har mer lyst på jobben som landslagstrener en det å fortsette i RBK. Og det er vel en situasjon som ikke er til å leve med.
Hva han sier utad er en ting, hva han føler er kansje noe annet.
En trener som går 80 % inn for jobben er ubrukelig.
Det er kansje like griet å slippe han og ansette en ny. Nemelig Ola By
_________________
ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN
Back to top
View user's profile Send private message
hermsty
Senior


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 173
Location: Trondheim

PostPosted: 25.11.2003 13:43    Post subject: Reply with quote

Tror ikke Ola By har vært et dårlig alternativ nei.
Hyggelig å høre at noen er enige Exclaim
_________________
Life is good, life is fotball
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 25.11.2003 15:40    Post subject: Reply with quote

Nei, jeg tar det ikke som noe stort nederlag om Hareide velger å ta landslaget. For Ola By Rise er et veldig bra alternativ!
Og det er jo ingen bedre måte å lære på, enn å prøve det i praksis!
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.11.2003 16:22    Post subject: Reply with quote

Det kom vel dårlig fram i innlegget mitt over, men i alle fall: Jeg er enig i det som blir sagt her; vil Hareide helst trene landslaget, så bør RBK gi slipp på ham.

Vi har allerede Ola By på plass, med både Eggen sr. og Eggen jr. som mulige alternativ!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
acab
Junior


Joined: 11 Nov 2003
Posts: 53
Location: Inderøy

PostPosted: 25.11.2003 16:32    Post subject: Reply with quote

"Jeg har jo fått med meg at en del "fotballmennesker" mener at at Åge nok kommer til å ta over Norge etter at RBK har spilt mot Røde Stjerne og jeg må jo innrømme at jeg har selv vært inne på tanken at det blir nok han til slutt. Men etter samtalen med Rune i dag kan det vel ikke være noe tvil på at Hareide blir i Trøndelag...." Sitat fra "Bakrommet" på rbk.no

Mini har sagt flere ganger at han tror at Hareide blir landslagssjef, men etter en samtale me Bratseth så forsvant all tvil, Hareide blir på Lerkendal Very Happy
_________________
UN99
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 25.11.2003 20:14    Post subject: Reply with quote

Sett inn Ola By Rise...
Helt klart at Hareide ønsker å trene landslaget, med alle usikkerhetene og de ordene han har sagt til Media i det siste...

Men aller helst måtte han bli i Rosenborg!

g0g0g0 Eggen og Drillo på landslaget!! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
magnurs
Junior


Joined: 14 Nov 2003
Posts: 2

PostPosted: 27.11.2003 12:03    Post subject: Reply with quote

Nå har jo Åge fortalt at han taklet situasjonen dårlig og at han burde ha fortalt rune at han gjerne ville bli landslagssjef, men om rosenborg nektet så aksepterte han det. Bare det å si det er jo helt på trynet. samtidig som omdal forteller at han har snakket med rosenborg i går og fortalt at åge ikke lenger er i søkelyset, så er dette nok ett eksempel på at åge og timing ikke = sant. jeg var skeptisk til åge men valgte å være positiv til det motsatte er bevist. det er ihvertfall bevist at det var ikke utelukkende positivt å få åge til rbk. jeg vil ikke si at det var positivt i det hele tatt selv om han har gjort en litt endringer på laget. få han vekk. hold på eggen familien. like greit.
_________________
Magge
Back to top
View user's profile Send private message
hermsty
Senior


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 173
Location: Trondheim

PostPosted: 27.11.2003 12:11    Post subject: Reply with quote

petters1984 wrote:
"Jeg har jo fått med meg at en del "fotballmennesker" mener at at Åge nok kommer til å ta over Norge etter at RBK har spilt mot Røde Stjerne


Personlig tror jeg Åge blir i RBK, men jeg mener han takler det på feil måte ovenfor media. Jeg vil ikke at han skal dra fram unskyldningen "Jeg har kontrakt med Rosenborg" hver gang han blir spurt om han vil bli landslagstrener. Det akkurat som å si "Ja jeg vil trene landslaget men jeg kan ikke fordi jeg har kontrakt". Det blir feil Åge.

Så jeg føler meg usikker på om vi får en trener som angrer seg litt og dermed ikke legger hele sitt hjerte i RBK!
_________________
Life is good, life is fotball
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 27.11.2003 18:47    Post subject: Reply with quote

Nå har selv Bratseth innrømmet at Hareide har vært vinglete og at han ikke var spesielt fornøyd med trenerens "lek" med landslagsjobben. Jeg er overbevist at om RBK ryker ut i kveld, blir Hareide landslagssjef. Og skulle vi vinne, så vet gudene hva som skjer.
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Zbegra
Rutinert


Joined: 25 Oct 2003
Posts: 500
Location: Trondheim

PostPosted: 27.11.2003 18:49    Post subject: Reply with quote

Jeg begynner å bli lei denne vinglinga, synes det er dårlig gjort ovenfor rbk, han burde ikke snakka mer til media ang. denne saken, men nå har det altså blitt enda mer nede i Beograd, Bratseth snakka om det på tv2 nettopp.
Confused
_________________
Kvit og Svart, Alltid!
Back to top
View user's profile Send private message
fjellgeit
Rutinert


Joined: 26 Jan 2003
Posts: 566
Location: Trondheim

PostPosted: 27.11.2003 19:23    Post subject: Reply with quote

hareide er tapt. nå er det bare å håpe på at Eggen er villig, eller at Ola tar over:)

sitter å irriterer meg over kampen. for det første så er det en dårlig komentator, så er det en dårlig dommer som ikke ser den episoden med Riseth. så er det en stygg kamp, med masse etterslenger. sjelden god fotball av det. hmfr!


Hater NFF!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 27.11.2003 20:46    Post subject: Reply with quote

Hareide er ferdig i RBK - Sansynligvis

Alt tyder på at Åge Hareide er ferdig som Rosenborg trener..

- Dette går ikke. Han har etterhvert blitt uspiselig for oss, sa RBK-direktøren direkte på TV

jaja... bare å finne oss ny trener da Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 27.11.2003 21:36    Post subject: Reply with quote

Hovedsaken er at vi vant kampen! Det er viktigst!

Hareide får gjøre hva f... han vil, men akkurat nå håper jeg egentlig han blir landslagstrener.

Han bør kunne bestemme seg en gang!
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
frebert
Junior


Joined: 27 Jun 2003
Posts: 3

PostPosted: 27.11.2003 22:27    Post subject: Hareide = Sviker Reply with quote

Åge Hareide er en JÆVL## sviker!!! Han kommer te RBK å sir at d e drømmejobben, året etter vil han være landslagstrener og syns at en landslastrener e drømmejobben. Og slutte i RBK!!!
Etter mi meining må vi ikje ha en trener som synes alle tilbud e veldig fristandes, så vi, supporteran må leve i spenning før alle tilbudan han får.
Han Hareide eie jo ikkje hjerte i klubben sin. Han har godt fra klubb te klubb de siste åran. Molde, Helsingborg, Brøndby, Rosenborg så te landslaget.
Skaff oss han Eggen igjen. Han e TROFAST mot klubben sin i forhold Til Hareide.

Glad vi blei kvitt han, aldri likt han.Med mindre han blir i RBK...
Back to top
View user's profile Send private message
fubar
Veteran


Joined: 27 Sep 2002
Posts: 1213

PostPosted: 27.11.2003 23:00    Post subject: Reply with quote

Unnskyld meg, men dette kan jeg ikke la være å svare på.... Åge Hareide har vært uproff i sine uttalelser til media i denne saken. Hva er problemet med å si at du har lyst på begge jobber og vil ha et par uker å bestemme det på?? Enkelt og greit?

MEN Å SI AT HAN ER SVIKER FORDI HAN TAKKER JA TIL Å TRENE LANDSLAGET ER FAEN MEG FOR DRØYT....! Shocked Rosenborg skal nok klare seg bra uansett. Dessuten mener jeg Hareide er rette mann til å ta over landslaget.
Back to top
View user's profile Send private message
Erik87
Proff


Joined: 19 Sep 2003
Posts: 433
Location: Oslo

PostPosted: 27.11.2003 23:05    Post subject: Reply with quote

La Ola By Rise ta over. Han har jo veldig lyst selv, så hvorfor ikke? Han har jo Meeeget god kjennskap til klubben da, ser egentli på han eller knut thorbjørn eggen som eneste alternativ, synes egentli knut thorbjørn kan trene fredrikstad litt til for å se hvordan det går, men jeg har på følelsen av att han ender opp på lerkendal allikevel:)

3.Runde! håper det blir kvartfinale også, kommer vel ann på motstanden i neste runde, men siden vi var litt uhenldige denne runden kan det hende vi er heldigere neste

RBk for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
linn
Junior


Joined: 10 Nov 2003
Posts: 3
Location: Trondheim

PostPosted: 27.11.2003 23:24    Post subject: Reply with quote

Æ syns det e helt greit at Åge Hareide drar fra Lerkendal. Han har nøla alt for mye i den siste tida, og han har fått flere RBK-supportera imot sæ pga all uttalelsan sine. Han e alt for fram og tilbake. Tror faktisk Åge passe bedre som trener for landslaget. Han har ikke Rosenborg i hjertet sitt slik vi har!

Æ villa kanskje prøvd å fått Torbjørn Eggen hit til Trondheim. Han e en veldig dyktig trener som har fått opp 2 lag fra 2.div til 1.div. Dessuten e han selvsagt trønder!!! Og æ mene Ola By Rise e å en god kandidat til trenerjobben, men tror ikke han e helt klar til det enda, men æ har troa på han!!

Vil dessuten gratulere RBK og RBK-supporteran med seier mot Røde Stjerne! En bra kamp bortsett fra dommer'n.. Han ødela mye av første -omgangen! Men han skjerpa sæ litt!! Håpe på det beste for 3.runde!! Surprised

Jan Gunnar Solli gjorde dessuten en glimrende jobb som erstatter for Ørjan Berg!!

Go Rosenborg!! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
acab
Junior


Joined: 11 Nov 2003
Posts: 53
Location: Inderøy

PostPosted: 27.11.2003 23:42    Post subject: Reply with quote

Ka ainna kain vi vente av ein moldenser.. La hain gå.. Når NFF sei nåkka imot hain så forsvinner hain vel igjen: e sikker på at Magne Hoseth ha meir hjerte i RBK ein Hareide
_________________
UN99
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
hermsty
Senior


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 173
Location: Trondheim

PostPosted: 28.11.2003 08:57    Post subject: Reply with quote

Oyoy... masse innlegg. Ok. For å ta det første først.
Jeg blir utrolig glad hvis Hareide nå ikke får trene Rosenborg noe mer nå (det ser også ut til å bli slik). Måten han takler alt dette på er helt på tryne. Si nei det føste øyeblikket, kanskje i det neste og ja i det siste, for så å gå tilbake igjen til kanskje. BORT med seg!

Slik som det ble sagt tidliger i tråden frebert: "Han kommer te RBK å sir at d e drømmejobben, året etter vil han være landslagstrener og syns at en landslastrener e drømmejobben. Og slutte i RBK!!!
Etter mi meining må vi ikje ha en trener som synes alle tilbud e veldig fristandes, så vi, supporteran må leve i spenning før alle tilbudan han får."

- Enig i det meste der ja. Men nå slutter han vel ikke, han får vel beskjed om å gå. Det jeg tørr å si med sikkerhet er at han aldri trener RBK igjen! Det beste hadde jo vært om han heller ikke hadde fått jobben på landslaget. Da har jo fyren stått på bar mark som en taper.

Ã… trene landslaget
Om Hareide klarer å trene landslaget er jo et godt spørsmål. Det kan gå alle veier. Kan ikke sammenligne det å trene landslaget med det å trene ett klubblag. Det kan gå absolutt alle veier. Men la oss håpe at landslaget får en liten opptur da iallefall.

Ødelegger klubben
Det jeg er jævlig spent på er hvordan det går med RBK fremover. Her kommer han til RBK, kjører sin egen taktikk, legger opp spillestilen han vil og driller på den. Etter han har gjort det ett år så stikker han. For alt vi vet vil neste trener ha en annen måte å spille fotball på. Trenere har jo alle sin egen spillestil.
Spillerne blir forvirra og jeg er redd for at dette kan gå litt nedover i prestasjoner, men vi håper alle på det beste.
Heldigvis har vi rutinerte spillere som har ganske mye de kan si om spillestilen.

jaja.... vi lever alle i spenning.
_________________
Life is good, life is fotball
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
fjellgeit
Rutinert


Joined: 26 Jan 2003
Posts: 566
Location: Trondheim

PostPosted: 28.11.2003 11:01    Post subject: Reply with quote

kanskje Per Joar Hansen er et bra alternativ ?(Gif Sundsvall)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 28.11.2003 14:09    Post subject: Reply with quote

Da som Olas assistent. Enten henter vi Eggen eller Sollied (som ikke vil), eller så ansetter vi Ola, med evt. Per Joar Hansen som assistent. Basta!
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
fjellgeit
Rutinert


Joined: 26 Jan 2003
Posts: 566
Location: Trondheim

PostPosted: 28.11.2003 14:52    Post subject: Reply with quote

det var det jeg mente Smile selvfølgelig
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Erik87
Proff


Joined: 19 Sep 2003
Posts: 433
Location: Oslo

PostPosted: 28.11.2003 15:32    Post subject: Reply with quote

synes ikke hareide har jort så utroli mye galt i denne situasjonen. Greit nok, han har vert vinglete å hatt tvetydige meninger, men som han selv sa var det jo for å holde fokus forran kampen mot røde stjerne, å det klarte de jo fint. Synes egentlig han skulle la ver å kommentere denne saken i det hele tatt når han først ble tilbudt jobben. Men etter min mening er det egentli NFF som har skapta alt dette me å forhandle en "under bordet" avtrale med Hareide uten att RBK fikk vite om det, det er for dålig av NFF asså.

Håper Ola By Rise blir ny hoved trener nå, føler på en måte at det er hans tur til å prøve seg nå, tror heller ikke att rbk kommer til å gjøre det noe dårligere når han har er sjef. Eneste grunnen som kan vere litt domt er att han kansje er litt for kamerat me spillerne, kan hende det hadde vert lurere med en mer autoritær person. Men det er jo opp til Ola å bevise att han er en slik person som fortjener den rollen i klubben. Noen synspunkter på det eller?

Rbk For Alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 95, 96, 97  Next
Page 1 of 97

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb