| 
 | 
  | 
| 
Debattforum 
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. 
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts. 

| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

2mas Sjef

| 

Posted: 24.09.2003 23:02    Post subject: Norske lag i UEFA-cupen | 
				     | 

| 

Jeg må si at jeg ble veldig imponert over Lyn i kveld. Å slå PAOK i Tessaloniki er jævlig bra gjort! PAOK er mildt sagt gode hjemme, og bruker ofte(st) å slå Olympiakos og Panathinakois der. Men Tommy Berntsen & Co. klarte altså det umulig. Kanskje det hjalp å dra nedover til Hellas med innstillingen om at dette kun er en bonus, og at det er serien som teller? Tipper at skuldrene til Lyn-spillerne var en god del lavere i kveld enn mot Bryne på søndag.

Med RBK-seier mot Ventspils, Vålerenga-uavgjort mot GAK og Lyn-seier i Hellas, gjorde det ikke så mye at Molde tapte 1-0 mot Uniao i Portugal. Norge som UEFA-nasjon har allerede nesten flere poeng som i hele fjor!

- Jeg håper alle de norske lagene samler poeng. Det vil styrke vår stilling i Champions League-kvalifiseringen neste år. Jeg heier maksimalt på alle de norske, sa Åge Hareide i ettermiddag. [mer]

Dermed fikk han ønsket oppfylt! :)

I øyeblikket er Norge faktisk den nasjonen som har sanket nest flest poeng i denne europacupsesongen! Skottland leder med 3.375, mens vi og Tsjekkia ligger på delt 2. plass med 2.875:  UEFA Country Coefficients 2003/2004  

2.875 poeng hittil i år, kun 2.700 i hele fjor! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

| 

Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb. 

|   
 | 
  | 
  |