English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Odd Grenland

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Rosenborg BK - Odds BK
Hjemmeseier
71%
 71%  [ 5 ]
Uavgjort
28%
 28%  [ 2 ]
Borteseier
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 7

Author Message
m@ds
Senior


Joined: 05 Dec 2002
Posts: 198
Location: Trondheim

PostPosted: 12.09.2003 11:12    Post subject: Rosenborg - Odd Grenland Reply with quote

Quote:
- Det ser ut til at vi vil ha minst én juniorspiller på benken mot Odd. Alexander Tettey (17) er den som er nærmest. Problemet er at han har slitt litt med helsa han også de siste dagene...Nei, jeg får virkelig håpe at det ikke tar så veldig lang tid før spillerne kommer tilbake igjen, sier Åge Hareide.

Det ser ut som om skadene i laget for øyeblikket vil kanskje gi flere juniorspillere sjansen mot Odd!

For informasjon så spilte mitt Nardo mot Rosenborg junior for 2 dager siden. Ved pause var resultatet 1-0 ved frispark fra 20 meter som ble satt rett i krysset. Nardo presset RBK til å gjøre store personlige feil og var farlig frampå ved flere anledninger som Rosenborg akkurat fikk klarert!
Sluttresultatet ble til slutt 5-0 etter at Nardo raknet delvis. Kampen ble mye dominert av supporterne til Nardo, "Nisseguttan".
_________________
Lunna i RBK-buret! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.09.2003 11:28    Post subject: Reply with quote

Jeg tok meg den frihet å gjøre denne tråden om til den "offisielle" tråden om lørdagens kamp! ;)

I alle fall tror jeg at RBK selv med ny backrekke skal ha god sjanse mot telemarkingene. Jeg er i alle fall fortsatt optimist.

Nå venter jeg spent på lagoppstillingen - den blir vel offentliggjort i 15-tida etter treninga.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.09.2003 16:07    Post subject: Reply with quote

Heldigvis ble trioen Espen Johnsen (kne), Christer Basma (lårstrekk) og Ørjan Berg (stiv og støl), som ikke trente som normalt torsdag, alle friskmeldt i dag.

Rosenborg-laget:


Espen Johnsen

Lars Blixt - Christer Basma - Azar Karadas - Ståle Stensaas

Jan Gunnar Solli - Ørjan Berg - Fredrik Winsnes

Øyvind Storflor - Frode Johnsen - Harald Brattbakk

Denne karen sitter på benken:



Alexander Tettey er kun 17 år gammel, og ikke siden kriseåret 1977 da Ola By Rise, Knut Torbjørn Eggen og Øivind Husby debuterte, har det vært med en så ung spiller i en A-tropp til RBK.

Midtbanespilleren/angriperen har imponert for RBK2 i 2. divisjon i år, og Alex har lenge virket som den juniorspilleren som kanskje er nærmest en plass i A-stallen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ssjovold
Proff


Joined: 30 Aug 2003
Posts: 380

PostPosted: 12.09.2003 16:49    Post subject: berg, solli sentralt paa midtbanen Reply with quote

Det hadde vaert plass til begge to sentralt; solli offensivt og orjan defensivt i en diamant paa midtbanen. Staale Solbakken brukte det med success paa sitt juniorlandslag foer drillo tok over og laget flat 4-5-1. Da hadde RBK spilt 4-4-2. Vet ikke hvor mye flankespill det blir i sann formasjon, men....
_________________
Svein Sjovold
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address
Rosenborg er ekte kjærlig
Junior


Joined: 11 Aug 2003
Posts: 26

PostPosted: 13.09.2003 18:16    Post subject: Reply with quote

Det ble seier Rolling Eyes

Hadde håpet på å få se en 17-åring da, i stedet for å se Odd Inge Olsen... Vil heller se et framtidshåp på ung alder, enn en som har hatt sine beste år.. Jeg bor ikke i Trøndelag, og har derfor ikke mulighet til å se de unge talentene til vanlig..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
m@ds
Senior


Joined: 05 Dec 2002
Posts: 198
Location: Trondheim

PostPosted: 13.09.2003 19:04    Post subject: Reply with quote

Er helt enig der jah! NÃ¥r man leder 3-1 kan man iallefall gi Tettey 5 min eller mer.... Det er enormt med selvtilit man gir spilleren ved en slik anledning!!
_________________
Lunna i RBK-buret! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
riiwen
Junior


Joined: 14 Sep 2003
Posts: 1

PostPosted: 14.09.2003 11:28    Post subject: Reply with quote

Synes absolutt Alex aka. TT, skulle få spille.
Han gikk i klassen til brodern på ungdomsskolen, og broren min sa han hadde et utrolig talent.
Noe som har vist seg, siden han er inne på A-laget.
_________________
www.sindrebn.com <- min side...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb