View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sløvsekken Veteran
|
Posted: 20.12.2021 21:12 Post subject: |
|
|
Og bilen går fint ? |
|
Back to top |
|
|
Sjiraff Veteran
|
Posted: 20.12.2021 21:25 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Syns Koteng svarte godt for seg jeg. |
Hva i helvete er det du snakker om. Koteng sa jo ikke en dritt. Dummeste jeg har lest _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
|
Posted: 20.12.2021 21:36 Post subject: |
|
|
Må samtidig påpeke at møtet var lukket for andre enn medlemmer, og at det som ble sagt ikke bør diskuteres åpent. |
|
Back to top |
|
|
KitWalker Veteran
|
Posted: 20.12.2021 22:25 Post subject: |
|
|
Sjiraff wrote: | KitWalker wrote: | Syns Koteng svarte godt for seg jeg. |
Hva i helvete er det du snakker om. Koteng sa jo ikke en dritt. Dummeste jeg har lest |
Klapp igjen. |
|
Back to top |
|
|
puckno Veteran
|
Posted: 20.12.2021 22:32 Post subject: |
|
|
Jeg betviler ikke noen av styremedlemmenes ønske for å gjøre sitt arbeid til det beste for klubben, den delen av FKs brev synes jeg er vel krass, men jeg betviler både evner og egenskaper, og ikke minst resultater og følgene for klubben, og det er heller ingen tvil om at det er splid og lekkasjer. Og jeg synes ikke de håndterer kritikk godt, det så vi også i dag.
Når det gjelder denne konkrete ansettelsen så synes jeg Rekdal hverken svarer mye bedre eller mye dårligere enn de andre som har startet som trenere hos oss. Jeg betviler ikke Rekdals motivasjon, den virker sterk. _________________ Rekdal ut! |
|
Back to top |
|
|
WT62 Veteran
|
Posted: 20.12.2021 22:36 Post subject: |
|
|
Mitt inntrykk uten å gå i detaljer.
Rekdal/Frigård ga ett solid og troverdig inntrykk, ikke bare svada, men litt struktur over svarene og hvor de ville. Er positiv.
Styret v Koteng/Samdal/Bratseth. Der var det mer blandet drops, de stagget nok ikke kritikken spesielt mye i kveld, innser alvoret, men to år for sent.
Blir ett spennende årsmøte. |
|
Back to top |
|
|
WengerKnows Senior
|
Posted: 20.12.2021 22:53 Post subject: |
|
|
Var det noen spørsmål rundt spillestil? Skuffende lite om det fra diverse presse.
Da snakker jeg ikke om 4-3-3, underholdende fotball etc, men possession vs direkte, presshøyde, spille ut bakfra, innoverkanter vs utoverkanter, skal man tilpasse spill mye til motstander eller ikke ++
Vet dere ikke kan gi detaljer, kun nysgjerrig om dette ble spurt om og om det var tilfredstillende svar. |
|
Back to top |
|
|
Carl Veteran
|
Posted: 20.12.2021 23:25 Post subject: |
|
|
Uten å gå i detalj så blir jo styret svar skyldig mtp. kravspek. Det var tynn suppe. Dog mer ydmyke mot slutten mtp. spørsmål om RBK framover. Rekdal svarer godt for seg, og viser jo at han blir eldre han også. |
|
Back to top |
|
|
Sløvsekken Veteran
|
Posted: 20.12.2021 23:41 Post subject: |
|
|
Rekdal og Frigård sier de rette tingene og kom bra fra det, men det må vises spill og reaultater for å overbevise. De er trenerne når sesongen starter, så får man ta det derfra.
Styret imponerte ikke. Mye de samme overfladiske og unnvikende svarene som på pressekonferansen og i intervjer. Situasjonen er uforandret for min del |
|
Back to top |
|
|
PauloSilas Veteran
|
Posted: 21.12.2021 00:18 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Syns Koteng svarte godt for seg jeg. |
Det virker som om du er den eneste her som syns det så da kan du kanskje fortelle hvilke gode svar han ga? _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
|
Carl Veteran
|
Posted: 21.12.2021 00:31 Post subject: |
|
|
Det er generelt sett feil at Koteng skal svare på noe som har med det fotballfaglige å gjøre. Han ser jo fotball som en hvilken som helst annen gjennomsnitlig supporter. Da blir det umulig for ham å si noe om hva de egentlig leter etter. For han vet det ikke selv. Bortsett fra at det skal være artig og angrepsvillig, og at treneren skal være flink. Dermed kan en diskutere hvorfor styret skal ha ansvar for å ansette treneren. For det er knapt noen av dem som har kompetanse til å foreta vurderingen på hva de leter etter og hva som er en god og mindre god kandidat. Sånn sett skulle dette vært den sportslige ledelsens fulle ansvar på mandat fra styret. Dersom styret derimot i større grad hadde kompetanse innenfor fotball som fag, ville det stilt seg annerledes. |
|
Back to top |
|
|
Hedon Forumsjef
|
Posted: 21.12.2021 08:06 Post subject: |
|
|
Så lenge han devaluerer Dorsin til sekretær, så er det 100% riktig at det er Koteng selv som må svare på fotballfaglige vurderinger. |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
|
Posted: 04.01.2022 16:29 Post subject: |
|
|
Møtet utsatt videre til mandag 17. januar klokka 18.
Fusjon med damelaget og innstllingene til valgkomiteen blir fokus. |
|
Back to top |
|
|
gisp! Legende
|
Posted: 31.01.2022 23:33 Post subject: |
|
|
Minner om at man må melde seg på til det digitale medlemsmøtet som er torsdag 3. februar kl 19.00.
Det er et skjema nederst i linken i invitasjonen. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
|
Hentesveis Veteran
Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5627 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 03.02.2022 16:27 Post subject: |
|
|
Jau jau... i dag skal jeg delta på mitt første medlemsmøte i klubben - merkedag _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
|
Sløvsekken Veteran
|
Posted: 03.02.2022 16:44 Post subject: |
|
|
Nå har de jo lekket det interessante på møtet, så spenningen knytter seg nok mest til hvordan været er i Mo i Rana (som noen følte veldig for å prate om i forkant av møtet sist) |
|
Back to top |
|
|
Hentesveis Veteran
Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5627 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 03.02.2022 18:38 Post subject: |
|
|
Joda, men det er jo ikke bare rollen som styreleder som er interessant
... og så gleder jeg meg til karbisen etter møtet _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
|
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 03.02.2022 21:05 Post subject: |
|
|
Hvis dette er standarden på informasjonsflyt og hvordan man presenterer/vurderer innstillinger til styret så trengs det noen til å røske litt opp. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
|
Sløvsekken Veteran
|
Posted: 04.02.2022 00:22 Post subject: |
|
|
Rett og slett pinlig. Minnet mer om møte i et kaotisk boretslag enn det som skal være en profesjonell fotballklubb. |
|
Back to top |
|
|
Hentesveis Veteran
|
Posted: 04.02.2022 00:25 Post subject: |
|
|
Tove greide seg bra... _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
|
Sløvsekken Veteran
|
Posted: 04.02.2022 00:29 Post subject: |
|
|
Hu filtrerte i allefall ikke bort alle kritiske spørsmål slik som Stenseth gjør, og det er jo ikke Tove som har kokt opp denne smørja. |
|
Back to top |
|
|
ace Veteran
|
Posted: 04.02.2022 10:19 Post subject: |
|
|
Tove gjør stort sett en veldig bra jobb med det meste, men hun klarer ikke å rette opp skuta alene, må ha gode folk rundt seg. Samdal gjør jo et særs slett inntrykk, Koteng er seg selv via mobil, brumle, brumle. Skulle gjerne sett at de aktuelle kandidater fikk presentert seg selv, bildet blir litt overfladisk for meg nå. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
|
Sobchak Proff
|
Posted: 04.02.2022 14:15 Post subject: |
|
|
Har knapt vært med på noe pinligere enn medlemsmøtet i går. De framstår rimelig feige der de prøver å unngå å svare på spørsmål de ikke liker, og regelrett lyger. Om de ikke har ryggrad til å svare ærlig på kritiske og vanskelige spørsmål, eller stå for egne avgjørelser og innrømme eventuelle feil, har de ingenting i styret/valgkomiteen å gjøre. Pluss den åpenbare mangelen på møteledelse, der de lar gubbene komme med den ene hersketeknikken etter den andre, gjør det hele til en parodi. Rett og slett et av de merkeligste og mest uproffe møtene jeg har vært med på. |
|
Back to top |
|
|
haavarl Forumsjef
|
Posted: 04.02.2022 14:36 Post subject: |
|
|
Sobchak wrote: | Har knapt vært med på noe pinligere enn medlemsmøtet i går. (...) Rett og slett et av de merkeligste og mest uproffe møtene jeg har vært med på. |
Hvordan rangerer du det opp mot andre medlemsmøter de siste årene? _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
|
Sobchak Proff
|
Posted: 04.02.2022 14:39 Post subject: |
|
|
Jeg meldte meg nylig inn, så dette var mitt andre møte. Men jeg er vant til å delta på en del andre møter, som er i en helt annen klasse. Er det sånn det bruker å være? |
|
Back to top |
|
|
|