Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Her kan man se at selv spillerne gjør narr av Hoftuns forsøk på logistikk. Artig at det ble presentert av en gruppe midtbanespillere. Hoftun ler nok høyest av alle.
Noen som helst sjans for å få videoen tilgjengelig igjen?
Foto: Karlsen foto. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Hvis du er fotballinteressert er sannsynligheten stor for at du har sett Ås-gutten Kasper Rødbotten Foss (20) imitere enten TV2-kommentator Øyvind Alsaker eller fotballprofil Kjetil Rekdal. Nå om dagen har Kasper kommet i gang med utdanning, han tar årsstudium i matte i Trondheim, men er en snartur innom hjembygda. 20-åringen startet tidlig med imiteringen.
– Jeg tror jeg var 5–6 år da det begynte. Faren min hadde en god hest som vant den del løp, så i begynnelsen var det travkommentatorer jeg forsøkte å etterligne. Mest for å gjenskape løpene der hesten til far vant, forteller Kasper.
14 år gammel var han på arbeidsuke i TV2 Sporten. I forkant hadde han øvd inn en meget presis imitasjon av TV2s fotballkommentator Øyvind Alsaker. Da var det bare å vente på rett anledning til å fremføre den. Det var bare ett problem. Vi skal løse problemet snart, men først en liten støttepasning innom hvorfor nettopp Øyvind Alsaker (som for øvrig bor på Oppegård) ble valgt som førstemann ut av imitatorblokka.
– Faren min er trønder, jeg har alltid holdt med Rosenborg. Det var en scoring av Marek Sapara mot Brann i 2006 som Alsaker kommenterte som ble det første jeg brukte. Så har det kommet gradvis mer og mer.
Posted: 13.09.2018 19:33 Post subject:
Kom til å tenke på fra barndommen av, starten av 90 tallet. Hadde en kassett med Rosenborg sanger som var meg kjært.
Jeg spekulerer på den ene sangen/opplesing på den som omhandlet blant annet en feskbaill in i stua osv osv. Noen som vet hvilken sang jeg snakker om? Haha _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!