English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK-styret
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 25.04.2022 19:24    Post subject: Reply with quote

Flabbergast wrote:
Det er laget en rekke artikler om henne både i nidaros, adressa, rbkweb, m.m. de siste månedene. Kompletter med noen egne søk så skal det være mulig å danne seg et bilde av henne.

Takk for ett seriøst svar. Har søkt rundt på nettet om Gotaas Johnsen, men har så langt funnet relativt lite informasjon om henne.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 25.04.2022 19:31    Post subject: Reply with quote

Alt av 'credentials' er bra nok. Det siste spørsmålet er det viktigste, Joest, og det var der hun vant over meg.

Kort fortalt: Legge ned planer, føringer og systemer - skriftlig - som i størst mulig grad sørger for en rød tråd. Altså det undertegnede og andre har sett på det største problemet i klubben i lang tid. At vi har et planverk som langt på vei sikrer at om vi nå eksempelvis erstatter Rekdal med Knutsen, så lander vi ikke på Vegard Hansen etter dét igjen.

CGJ snakker om min desidert største kjepphest i dagens sportslige drift, og hvordan denne i det minste skal begrenses kraftig. Så får det heller være at vi ikke får styremøter på snæpp.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
nieuwlaat
Veteran


Joined: 13 Jul 2007
Posts: 2586

PostPosted: 26.04.2022 08:53    Post subject: Reply with quote

Ja, det er mye som virker solid og bra med Gotaas.

Det at hun trekker fram at vi har fått nye trenere ("Kjetil og Geir") som noe veldig positivt som skjer i klubben er imidlertid ikke helt beroligende. Jeg skjønner selvfølgelig at hun ikke kan halshugge dem i avisa, men dog.

Og så er det denne fusjonssaken som hun mener er "viktig og tidsriktig å gjøre nå - spesielt omdømmemessig". Hun ønsker å forme kvinnelagets ferd ut i Europa, både sportslig og økonomisk. Dette er nok en kandidat som er minst like opptatt av kvinnefotball som av klubbens hovedprodukt, og det er selvfølgelig ikke særlig heldig.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 26.04.2022 08:59    Post subject: Reply with quote

Hun kan ikke akkurat gå til valg på mer urolighet, flere trenersparkinger og kaos. Samtidig tror jeg ikke at et nytt styre med CGJ blir noe mindre triggerhappy om det skulle bli nødvendig å gi det sittende regimet fyken. Jeg går ikke og gleder meg til kampene for tida, fordi jeg vet at det spilles kjedelig, forsiktig og forutsigbar pole-ball. Hvis det ikke plukkes bra med poeng fremover kommer presset veldig raskt. [/b]
Back to top
View user's profile Send private message
Saltfjellet
Proff


Joined: 09 Aug 2019
Posts: 297

PostPosted: 26.04.2022 09:06    Post subject: Reply with quote

nieuwlaat wrote:

Det at hun trekker fram at vi har fått nye trenere ("Kjetil og Geir") som noe veldig positivt som skjer i klubben er imidlertid ikke helt beroligende. Jeg skjønner selvfølgelig at hun ikke kan halshugge dem i avisa, men dog.


Kan snu på det, jeg ville blitt bekymret om hun begynte å skape usikkerhet omkring trenerteamet i valgkampen. J

Jeg tror Rekdal er feil for oss, men å sparke ham etter fire måneder er det ingen som tjener på.

Såfremt ikke Knudsen finner ut at han trenger et miljøskifte.
Back to top
View user's profile Send private message
nieuwlaat
Veteran


Joined: 13 Jul 2007
Posts: 2586

PostPosted: 26.04.2022 09:10    Post subject: Reply with quote

For all del. Jeg er helt enig. Det er bare en liten detalj, eller et signal, men når hun selv velger å trekke fram dette noe som noe positivt, tyder det på at hun faktisk mener at Kjetil og Geir kan være løsningen på klubbens sportslige problemer. Hun har jo tross alt vært med å velge den løsningen selv.
Back to top
View user's profile Send private message
Saltfjellet
Proff


Joined: 09 Aug 2019
Posts: 297

PostPosted: 26.04.2022 09:16    Post subject: Reply with quote

Mm, jeg ser den og er helt enig. Får satse på at det strategiarbeidet hun vil ha i gang vil gjøre det lettere å velge riktig neste gang.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 26.04.2022 10:08    Post subject: Reply with quote

Bratseth kaller CGJ illojal - for meg betyr det at hun gjør mye riktig. Jeg har vært i tvil om jeg skulle støtte mistillitsforslaget mot Bratseth, men erkjenner nå at han bør ut. All nytenking og struktur er fy fy for Bratseth, tydeligvis.

MORNA RUNE!
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.07.2023 17:03    Post subject: Reply with quote

Jørstad sammenligner koket rundt Norges idrettsforbund som søndagsskole i forhold til trykket i Rosenborg.

– Berit mente det var mye medietrykk rundt presidentkampen og idrettsstyret. Det var trykk, men trykket som har vært i Rosenborg de siste tre månedene er ikke i samme liga. Det er noe helt annet, sier Jørstad.

– Og bare slik at dette ikke blir tatt helt ut av kontekst: Varslingssaken var tøff nok for alle involverte, men mediepresset rundt Berit kontra Rosenborg – der har jeg fortalt Berit at det hun er blitt utsatt for er søndagsskole sammenlignet med Rosenborg, legger 60-åringen til.

Les mer: Jørstads glødende telefon: – Det er sterke, direkte meldinger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20
Page 20 of 20

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb