Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her
Last edited by Vollrik on 01.11.2017 12:47; edited 2 times in total
Det eneste som er "feil" her er vel at det forhåpentligvis er et mål eller to igjen av den offisielle sesongen vår. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Takk takk! Og jeg er enig. Ut i fra hvordan målene våre har kommet virker det nesten som vi har spilt feiende flott fotball hele sesongen. Mens jeg sitter med følelsen av at spillemønsteret vårt og relasjonene har vært mye mer fraværende i år enn i fjor, og spesielt 2015. Lurer på hva som er grunnen til dette.
Forøvrig er grunnen til at videoen er ute før siste kamp er spilt at jeg dessverre ikke kan laste opp mål fra gruppespill i Europa grunnet rettigheter. Håper jeg kan finne en måte å løse dette på for spiller-kompilasjoner av blant annet Bendtner når den tid kommer. _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore!
Posted: 29.11.2017 15:39 Post subject:
Det kan jo også legges til at det utifra videoen virker som det var klart mest relasjoner og samspill i 16-meteren i første del av sesongen, og at dette ble noe mer borte mot slutten. _________________ Influencer™
Mye å like med den, men hadde jo foretrukket det om ikke vi ble identifisert med de slemme. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
The Empire er da vitterlig de gode. Rebellene er jo bare en gjeng med søndagsterrorister som ikke liker at det finnes en supermakt som passer på universet. Litt som med ekstremister og USA i dag.