Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Siden det nå er litt dautid, og jeg begynner å ha fått nok av å flikke på dette prosjektet - la oss mimre tilbake til merkedagen 6. mars 2017 da dere...
Jeg regnet med å samle Bendtner-klipp hele sesongen, men Bendtner hadde økende produksjon/kvalitet utover. Tilfeldigvis ble ringen liksom sluttet med likhetene mellom det siste Ajax-målet og landslagsmålet i introen og at Bendtner nå ble tatt ut på landslaget, så timingen var egentlig perfekt nå. Skulle jobbet mye mer med lyden mange steder, og avspark-klippet går trasig brått på det neste, men nå var jeg så lei av å høre Walk på øret at det var på tide å si stopp. Skal legge ut en "Radio Edit" uten Midtnytt for ikke-rbkweb/trøndere etterhvert, så mulig jeg finpusser litt mer for den versjonen.
Får du lagt ut den andre versjonen på youtube, eller er det copyright-problemer? Tipper du kan få heftig med views på den videoen der. _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore!
Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her
Takk for det . Småtteri som irriterer meg med den (skulle bl.a. brukt en ordentlig stereo-mix av Thunderstruck, timet noen klipp litt bedre), men likevel - det er bare å fyre opp den høyt og stort så er det fest med en gang
Var på en pub ett eller annet sted en gang som hadde skjermer som det (den kvelden) ble kontinuerlig projisert Western duell-scener på, av typen The Quick and the Dead og fra alle Sergio Leone-filmene m.m., og det satte skikkelig inntrykk. Tror jeg var inspirert av den kvelden når jeg klipte sammen Ajax-kampen etter å ha sett hvor mye kult slowmo-materiale det var fra den sendingen...
Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her