View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RÃ¥nny Legende
|
Posted: 08.08.2024 13:13 Post subject: |
|
|
Syns dette er rart.
Hva med de som allerede har sesongkort på nedre, som har sesongkort der nettopp fordi de ikke ønsker å være på øvre?
Ikke alle som ønsker å stå å rope hele kampen.
Skal de nå få kjeft fordi de ikke er med på det? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
|
Ståle Veteran
|
Posted: 08.08.2024 13:15 Post subject: |
|
|
Godt spm. Antar at alle som har sesongkort på nedre, kan få billett et annet sted på stadion om de ønsker? Var et år mitt felt på øvre-langside ble gjort om til russefelt på 16. mai. Da sendte jeg e-post til RBK, og fikk billetter på et annet felt på stadion. |
|
Back to top |
|
|
Macha Veteran
|
Posted: 08.08.2024 13:31 Post subject: |
|
|
RÃ¥nny wrote: | Syns dette er rart.
Hva med de som allerede har sesongkort på nedre, som har sesongkort der nettopp fordi de ikke ønsker å være på øvre?
Skal de nå få kjeft fordi de ikke er med på det? |
I all verden, så sur da? Ingen som har snakket om å gi noen kjeft.
Dette er enda et sånn stopp verden, jeg vil av-øyeblikk.
Her prøver klubben å dra i gang noe kult til glede for alle på stadion. NEI DET SKAL VI HVERTFALL IKKE HA NOE AV!
Jeg er helt sikker på at klubben har tenkt på sesongkortholdere og at det løses fint. Jeez.. |
|
Back to top |
|
|
ola. Veteran
|
Posted: 08.08.2024 14:15 Post subject: |
|
|
Veldig positiv til dette! Så dette må vi få til.
Så kan jo noen stille som bøssebærer til støtte for Rosenborg Ballklub, og ta seg noen runder rundt på øvre og nedre øst i samme slengen. Hjelpe supportergrupperingene med å betale den NFF-boten de skal betale og kanskje dekke over potensielt annet økonomisk tap den omtalte aksjonen også har ført til. |
|
Back to top |
|
|
Rallepus Veteran
|
Posted: 08.08.2024 14:51 Post subject: |
|
|
Dette kommer til å gå ned i historiens som tidenes feteste kamp på Lerkendal. FOR et kok det kommer til å bli!! _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
Back to top |
|
|
h b Veteran
|
Posted: 08.08.2024 14:57 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | RÃ¥nny wrote: | Syns dette er rart.
Her prøver klubben å dra i gang noe kult til glede for alle på stadion. NEI DET SKAL VI HVERTFALL IKKE HA NOE AV!
Jeg er helt sikker på at klubben har tenkt på sesongkortholdere og at det løses fint. Jeez.. |
Mye morsommere på ØØ, men skjønner ikke at stemning kan være et problem. Men skjønner de som er dårlig til beins og ikke orker å stå en hel kamp. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
|
RÃ¥nny Legende
|
Posted: 08.08.2024 15:00 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | RÃ¥nny wrote: | Syns dette er rart.
Åjoda. Jeg ser stadig folk på twitter som klager over folk som står sammen med kjernen og som ikke synger nok. Som ikke hopper nok. Osv.
Greia er at jeg syns det blir for dumt om folk skal tvinges å være sammen med kjernen.
Derfor bør de som har sesongkort der få tilbud om å være andre steder, om de vil det. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
|
Kjello Forumsjef
|
Posted: 08.08.2024 15:03 Post subject: |
|
|
Slapp av. De som har sesongkort på den tribunen er vant til å måtte flytte på seg i blant. Feks 16. mai når hele feltet blir omgjort til russetribune. |
|
Back to top |
|
|
ballbingen Veteran
|
Posted: 08.08.2024 15:12 Post subject: |
|
|
Dette er et supert tiltak! HÃ¥per de kan fylle hele tribunen.
Hvis det skal gjøres ombygginger i forbondelse med at det bygges næringsareal i Klokkesvingen, så kan jo dette være et slags nå eller aldri i forhold til å seriøst vurdere å utvide kapasiteten på det nåværende ØØ. |
|
Back to top |
|
|
xMegafonmannen Veteran
|
Posted: 09.08.2024 06:58 Post subject: |
|
|
ØØ ble utsolgt på første salgsdag i går!
Fortsatt billetter igjen på NØ, men ryker nok fort de også. _________________ :/ |
|
Back to top |
|
|
Ståle Veteran
|
Posted: 09.08.2024 07:59 Post subject: |
|
|
Blir tøft at supporterne kommer enda nærmere banen, slik at trykket blir enda mer massivt inn på banen. Var vel mens Solskjær var trener i Molde, hvor de stengte nedre seksjon, slik at alle RBK supporterne måtte holde seg på øvre seksjon i bortekampen. Argumentet var visst at det skulle bli mindre trykk eller noe. |
|
Back to top |
|
|
Torbjørn Veteran
|
Posted: 16.08.2024 15:21 Post subject: |
|
|
Da var det avgjort, kampen mot Lillestrøm må spilles for tomme tribuner. Jævli bra jobba av dere som fikk stoppa kampen! _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
|
Votten Senior
|
Posted: 16.08.2024 20:27 Post subject: |
|
|
Takk NFF. |
|
Back to top |
|
|
Torbjørn Veteran
|
Posted: 16.08.2024 21:03 Post subject: |
|
|
Ja, takk til de også, for en straff som er ute av proporsjoner. Men de som fikk kampen stoppet må selvfølgelig ta hoveddelen av skylden. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
|
xMegafonmannen Veteran
|
Posted: 19.08.2024 07:46 Post subject: |
|
|
Ja. Enig.
Om du ser bort i fra det faktum at NFF har 1 handlingsmønster for alle andre kamper både før og etter den ene kampen og hadde bestemt seg på forhånd.
Se også bort i fra at nff sin delegat på lsk-kampen ga rbk valget om å spille kampen dagen etter uten publikum eller ny dato med publikum.
SÃ¥nn bortsett fra det, har du rett. _________________ :/ |
|
Back to top |
|
|
Hedning Legende
|
Posted: 19.08.2024 08:53 Post subject: |
|
|
Buhu, de voksne straffer meg ikke på den måten jeg vil når jeg ødelegger huset fordi jeg ikke får viljen min |
|
Back to top |
|
|
OrionPax Forumsjef
|
Posted: 19.08.2024 08:56 Post subject: |
|
|
Ev. de voksne har en helt sinnsyk forskjellsbehandling på hvordan de straffer én utvalgt aktør kontra alle andre. Andre regler for festen, andre regler for konsekvensene, og for sikkerhets skyld lyver de voksne om hvordan festen skal gjennomføres neste gang. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
|
|