English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Micke Dorsin
Goto page 1, 2, 3 ... 130, 131, 132  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
HoldBrillan
Veteran


Joined: 25 Dec 2004
Posts: 2598
Location: Trondheim

PostPosted: 18.09.2005 13:02    Post subject: Micke Dorsin Reply with quote



Hehe. Mikael Dorsin ble så sur at han sparket hull i en vegg på Molde stadion etter han ble utvist i går.

Nå gjenstår det bare om Molde FK har god nok økonomi til og dekke skadene..

http://pub.tv2.no/nettavi...458475.ece

http://www.aftonbladet.se...61,00.html
_________________


Last edited by HoldBrillan on 27.09.2005 19:18; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Skammels10
Veteran


Joined: 23 Feb 2005
Posts: 1966

PostPosted: 19.09.2005 12:26    Post subject: Reply with quote

Surprised Kanskje skaden slår Molde konkurs, og dermed berger RBK plassen likevel?

Way to go, Micke! RBK
Back to top
View user's profile Send private message
erlendmf
Rutinert


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 957
Location: bergen

PostPosted: 19.09.2005 13:17    Post subject: Reply with quote

Eller at lønna til til spillerne går til å dekke skadene, så spillerne stikker av.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 25.09.2005 20:51    Post subject: Reply with quote

NÃ¥ tror jeg Stensaas spiller neste gang. Han var veldig god idag, spesielt fremover! Enig?
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 25.09.2005 22:00    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
NÃ¥ tror jeg Stensaas spiller neste gang. Han var veldig god idag, spesielt fremover! Enig?


I dag var han like god defensivt som offensivt. Odd kom ikke gjennom en gang på siden til Stensaas. Dessuten brøt han foran og satte fart et utall ganger.

Det er klasseforskjell på Dorsin og Stensaas, og det er en skam at Stensaas har vært henvist til benken både denne sesongen og forrige sesong.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.09.2005 22:03    Post subject: Reply with quote

Jeg må si at jeg synes Micke ofte har fått ufortjent mye kritikk, men etter kveldens forestilling mener jeg også at Ståle bør få sjansen mot Lyon. Så får vi gjøre en ny vurdering onsdag kl. 22.30 med tanke på kampen på Hamar.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 25.09.2005 22:06    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Det er klasseforskjell på Dorsin og Stensaas


Jeg synes faktisk ikke Dorsin har vært så verst, og han har visst stigende form i høst. Det rare er at Bratseth har sagt at styrken til Dorsin er det defensive. Jeg synes både Stensaas og Dorsin er mye bedre offensivt.
Back to top
View user's profile Send private message
HoldBrillan
Veteran


Joined: 25 Dec 2004
Posts: 2598
Location: Trondheim

PostPosted: 25.09.2005 22:13    Post subject: Reply with quote

Dorsin har vært litt for ustabil, bortekampen mot Steaua var han dårlig. Hjemme mot Steaua var han god og borte mot Grækerne var han konge! Han har en meget god fysikk og kan og bruke kroppen sin, han slår også til tider gode innlegg. Jeg vil si han kan bli en ny og forbedret utgave av Stensaas. Husk vi må satse på de yngre..
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 25.09.2005 22:18    Post subject: Reply with quote

attach wrote:

Jeg synes faktisk ikke Dorsin har vært så verst, og han har visst stigende form i høst. Det rare er at Bratseth har sagt at styrken til Dorsin er det defensive. Jeg synes både Stensaas og Dorsin er mye bedre offensivt.


For å utdype forskjellen litt så har Stensaas skudd som ofte går i mål, innlegg som ofte blir målgivende, pasninger som ofte treffer, bryter ofte pasningen til motspiller og setter fart fremover, gjør seg hele tiden spillbar og er meget godt trent (god utholdenhet).

Svakheten til Stensaas er hodespillet og mann-mot-mann defensivt. Noen ganger kan han også trøble med plasseringen, men når han hadde tillit under Hareide var aldri dette noe problem. Før kunne han også slå meget risikable pasninger på egen banehalvdel, men dette ser det ut som om han har vokst fra seg. Når han er i form er han også mye bedre i det defensive arbeidet, og det virker som om han er i meget bra form nå.

Dorsin's styrke er mann-mot-mann defensivt, fysikken hans og innsatsviljen. Han kan også komme på noen farlige raid fremover.

De største svakhetene er posisjoneringen defensivt, pasningsspillet og pasningsvalgene han foretar.

Slik jeg ser det syns jeg Stensaas er en back på det absolutte toppnivå bare han får tillit og trygghet. Dorsin har for mange mangler til at han vil komme på et akseptabelt nivå. Syns det vil være bedre å satse på et lokalt talent som backup til Stensaas neste år.
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 25.09.2005 22:57    Post subject: Reply with quote

vil tro at dorsin kan bedre etter det han disket opp med mot olympiacos. som med mange andre spillere på vårt lag som ikke har gjort det for bra i år ønsker jeg å se ham i et år til før jeg feller en endelig dom.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Vajp
Junior


Joined: 23 May 2005
Posts: 99

PostPosted: 25.09.2005 23:26    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
For å utdype forskjellen litt så har Stensaas skudd som ofte går i mål.


Kødder du med meg? Er det egentlig så jævlig ofte han i det hele tatt treffer mål? Til å skyte så mye som han gjør, så har han vel ikke akkurat no kjempe gjennomsnitts treff.

Men i dag var Stensaas konge, men det var hele gjengen. Noen var mindre gode enn resten, men hvem bryr seg på en dag som det her.
Jeg synes også Dorsin har vært god i det siste. Han jobber hardt og er villig offensivt. Hadde han bare fått ballen tilbake litt oftere fra Storflor så hadde han nok vistes en hel del mere på banen, men han lager rom.
_________________
Oh Yeah!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 26.09.2005 07:55    Post subject: Reply with quote

Vajp wrote:

Kødder du med meg? Er det egentlig så jævlig ofte han i det hele tatt treffer mål? Til å skyte så mye som han gjør, så har han vel ikke akkurat no kjempe gjennomsnitts treff.


Hvem var det som scora målene i Royal League i vinter?

Stensaas har etter min mening (sammen med Storflor) den klart beste skuddfoten av RBK-spillerne. Synd at Storflor så sjelden benytter den.
Back to top
View user's profile Send private message
Vajp
Junior


Joined: 23 May 2005
Posts: 99

PostPosted: 26.09.2005 18:49    Post subject: Reply with quote

Ja, han fikk god uttelling i Royal League. Men ellers?

Han skyter sykt hardt, men som regel går ballen susende over. Jeg mener han er mannen som må ta frispark på langt hold, men at han skyter no eksepsjonelt bra vil jeg ikke påstå.
_________________
Oh Yeah!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
25
Proff


Joined: 31 Jan 2005
Posts: 252

PostPosted: 26.09.2005 19:18    Post subject: Reply with quote

Stensaas offensive vilje i går var enorm, og de løpene han gikk på var det verdensklasse over.
No doubt abouot it.
Back to top
View user's profile Send private message
Minelli
Junior


Joined: 25 Sep 2005
Posts: 18
Location: Norway... på kongens berg:)

PostPosted: 26.09.2005 19:21    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
NÃ¥ tror jeg Stensaas spiller neste gang. Han var veldig god idag, spesielt fremover! Enig?

Jepp Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 27.09.2005 08:16    Post subject: Reply with quote

Vajp wrote:
Ja, han fikk god uttelling i Royal League. Men ellers?

Han skyter sykt hardt, men som regel går ballen susende over. Jeg mener han er mannen som må ta frispark på langt hold, men at han skyter no eksepsjonelt bra vil jeg ikke påstå.


Han skyter hardt, men har samtidig god retning på skuddene sine. Syns at han er veldig flink til å presse skuddene sine ned og inn ved stolpen når han kommer løpende inn fra siden.

NÃ¥r det gjelder frisparkuttelling er det ikke lenger siden enn Molde-kampen at han scorte, og da hadde han ikke spilt siden mai.
Back to top
View user's profile Send private message
ballaballaballa
Veteran


Joined: 08 Aug 2005
Posts: 1712

PostPosted: 27.09.2005 14:36    Post subject: Reply with quote

siggetheman wrote:
Dorsin har vært litt for ustabil, bortekampen mot Steaua var han dårlig. Hjemme mot Steaua var han god og borte mot Grækerne var han konge! Han har en meget god fysikk og kan og bruke kroppen sin, han slår også til tider gode innlegg. Jeg vil si han kan bli en ny og forbedret utgave av Stensaas. Husk vi må satse på de yngre..


Her er jeg helt enig. Dorsin har vert meget god den siste tiden, og personlig har jeg alltid hatt troen på at han kommer til å slå igjennom. Er ikke så lett å overbevise for han slik laget har spillt i år, så tror han blir bedre og bedre nå som laget forbedrer seg også.
Back to top
View user's profile Send private message
Mathiasman
Proff


Joined: 15 Jan 2004
Posts: 381
Location: Hammersland

PostPosted: 27.09.2005 15:52    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Vajp wrote:

Kødder du med meg? Er det egentlig så jævlig ofte han i det hele tatt treffer mål? Til å skyte så mye som han gjør, så har han vel ikke akkurat no kjempe gjennomsnitts treff.


Hvem var det som scora målene i Royal League i vinter?

Stensaas har etter min mening (sammen med Storflor) den klart beste skuddfoten av RBK-spillerne. Synd at Storflor så sjelden benytter den.


helt enig med vajp. han sleiver en del, synd siden han er en av de beste med venstra i TL
_________________
Dette er en blank signatur

NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net

Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 27.09.2005 16:54    Post subject: Reply with quote

Det ser ut til at det blir Dorsin mot Lyon..
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 27.09.2005 17:04    Post subject: Reply with quote

hva baserer du det på? og om han viser nivå som i forrige cl-kamp er det vel like greit.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 27.09.2005 17:08    Post subject: Reply with quote

Det ble sagt på Rosenborg-magasinet.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.09.2005 19:06    Post subject: Reply with quote

Jeg kan evt. legge ut et "bildebevis" her på forumet: En meget skuffet Stensaas som tuslet bort etter en "medarbeidersamtale" med Høgmo etter treninga.

Årsaken til "vrakinga" er nok rett og slett at Micke ikke spilte seg ut av laget før han ble utvist, og dermed på mange måter fortjener å få tilbake plassen sin.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
HoldBrillan
Veteran


Joined: 25 Dec 2004
Posts: 2598
Location: Trondheim

PostPosted: 27.09.2005 19:17    Post subject: Reply with quote

Bildebevis!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 27.09.2005 19:35    Post subject: Reply with quote

legger stensaas opp eller drar han til en annen klubb? eller finner han seg i å være superduperreserve?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.09.2005 19:36    Post subject: Reply with quote

siggetheman wrote:
Bildebevis!


Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 130, 131, 132  Next
Page 1 of 132

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb