View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
jadda Veteran
|
Posted: 07.08.2005 22:44 Post subject: Per Joar Hansen |
|
|
Ville bare starte en tråd for å takke Perry.
Riktig nok var resultatene mildt sagt horrible, men følgende kommentar under pressekonferansen etterpå gjør at jeg vil takke mannen:
Quote: |
"Det viktigste er at Rosenborg Ballklubb skulle begynner å vinne kamper igjen, og da blir individene underordnet" |
Store ord fra en arbeidsløs mann!
Takk, tross alt. Ikke din feil at styret og Jesus har sittet lamslått og sett på. |
|
Back to top |
|
|
longns Veteran
|
Posted: 07.08.2005 22:45 Post subject: |
|
|
kjernen burde ha en markering til neste hjemmekamp |
|
Back to top |
|
|
Jonah Junior
|
Posted: 07.08.2005 22:46 Post subject: |
|
|
Per Joar Hansen er ikke en trener som har maktet å få det som trengs ut av RBK. Når det er sagt er det mildt sagt imponerende å se hvordan han har stått rakrygget så lenge. Og totalt uten backing fra ledelsen forøvrig.
Skamme seg, Bratseth og Skutle. |
|
Back to top |
|
|
Harald Forumsjef
|
Posted: 07.08.2005 22:46 Post subject: |
|
|
Copy+paster bare noget af mit indlæg fra en anden tråd og tilføjer lidt:
Men tak for din tid hos os Perry, synd det ikke fungerede. Jeg respekterer måden du siger op på, du viser at du kun vil det bedste for spillerne og klubben. Håber du bliver succesfuld i en anden klub, hvis altså du fortsætter som træner. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
|
KenMan Veteran
|
Posted: 07.08.2005 22:47 Post subject: |
|
|
Enig med deg der... Og jeg vil også tillegge at han ikke skal ta på seg all skyld for de fårlige resultatene...
Men dette synes jeg var rart; Hvorfor gjør han dette rett før mesterliga-kvalifiseringen?? Detsyns jeg var feil gjort... Når han har ventet så lenge, kunne han like godt ventet enda litt til... _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
|
paynex Junior
|
Posted: 07.08.2005 23:01 Post subject: Takk |
|
|
Han skal ha stor respekt for å ha stått imot, og prøvd å rette opp på motgangen. Du er en god trener, men du har per dags dato ikke det som RBK trenger for å erstatte NAE. Håper at du har lært av perioden og at du mulig kommer tilbake i en trenerrolle (ikke hovedtrener.) |
|
Back to top |
|
|
Recon Legende
Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 07.08.2005 23:22 Post subject: |
|
|
TT burde ha et banner som takker vår herre. Vil dere ha et annet banner, så møt for faen opp og lag det, PAKK! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
|
bob Junior
|
Posted: 07.08.2005 23:37 Post subject: |
|
|
Må bare si meg enig med Uwe Røsler. Spillerne kunne gjort mye mere for Perry. Hva med litt innsats. Perry er en hedersmann. |
|
Back to top |
|
|
LitjEggen Veteran
|
Posted: 08.08.2005 00:11 Post subject: |
|
|
Perry var rakrygget nok ja, men fotballfaglig svak og med svakere karakter så hadde han gjort det rette og takket for seg lenge før... _________________
|
|
Back to top |
|
|
Bakklandia Legende
|
Posted: 08.08.2005 00:16 Post subject: |
|
|
Takk for innsatsen, Perry! Du prøvde virkelig ditt beste, og selv ikke Ola fikk vel så sterk motvind den siste tiden i klubben som du har fått, likevel makter du å gå ut med rak rygg og hevet hode! Det skal du ha respekt for! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
|
jadda Veteran
|
Posted: 08.08.2005 00:21 Post subject: |
|
|
Litjeggen wrote: | Perry var rakrygget nok ja, men fotballfaglig svak og med svakere karakter så hadde han gjort det rette og takket for seg lenge før... |
Enig med deg i det, men det er faktisk i første rekke jobben til Jesus evt. styret å sparke treneren dersom resultatene tilsier det. |
|
Back to top |
|
|
Brady Veteran
|
Posted: 08.08.2005 00:26 Post subject: |
|
|
Litjeggen wrote: | Perry var rakrygget nok ja, men fotballfaglig svak og med svakere karakter så hadde han gjort det rette og takket for seg lenge før... |
Håper Rune Skarsfjord tar til vettet og trekker seg også. Fotballfaglig tror jeg han ikke har vært bra for Rosenborg i det hele tatt, fordi i uttalelser han gir til media virker det som virkemiddelet blir å slå lange baller mot Frode Johnsen i hver kamp de sliter litt. |
|
Back to top |
|
|
Henri Legende
|
Posted: 08.08.2005 12:13 Post subject: |
|
|
Perry virker som en veldig sympatisk fyr som har vært flink i media. Dessverre har han ikke vært like flink ellers... |
|
Back to top |
|
|
JellyFish Veteran
|
Posted: 08.08.2005 12:24 Post subject: |
|
|
Takk Perry for tiden du hadde med laget. Selv om det ikke gikk slik som noen av oss ville.
Virkelig respekt for en som prøver det han kan og står i mot media på en glimrende måte, selv om du nå ga deg.
HÃ¥per du lykkes et annet sted. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
|
kikki Senior
|
Posted: 08.08.2005 12:46 Post subject: |
|
|
takk for alt perry. du prøvde ihvertfall
vi ønsker deg lykke til videre! _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
Back to top |
|
|
joakleis Veteran
|
Posted: 08.08.2005 18:10 Post subject: |
|
|
Perry skal selvsagt ha ros for at han prøvde, og han skal ha veldig mye ros for at han setter klubben foran seg selv, og trekker seg. Men problemet er at han selvsagt burde gjort dette tidligere. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
|
Makkverk Veteran
|
Posted: 08.08.2005 19:39 Post subject: |
|
|
Ja, han var veldig proff i media, men ikke som trener... _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
|
Baadshah/Tab Veteran
|
Posted: 08.08.2005 20:26 Post subject: |
|
|
Du ga alt Perry, men det holdt desverre ikke for deg!
Du vil bli en "stor" trener i et annet lag!
Det eneste negativt jeg har å si om deg, er at du ga deg for sent, nå kan vi desverre ikke reddet sesongen!
Ps: Håper De får en fin framtid! |
|
Back to top |
|
|
Svennie Senior
|
Posted: 09.08.2005 11:37 Post subject: |
|
|
Greit nok at han prøvde og sikkert gjorde sitt beste, men når det ikke fungerte, burde han innsett dette selv, for LENGE siden og trukket seg da.. _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
|
gris Junior
|
Posted: 09.08.2005 11:52 Post subject: |
|
|
Det er noe jeg ikke forstaar...
Hvordan kan man mene at Perry var en god trener for RBK?
*Resultatene var for daarlig
*Prestasjonene var for daarlig
*Utholdenheten blant RBK spillerne er historisk daarlig
*Elendig mottrekk naar motstanderlaget leder
Alle disse punktene er en treners ansvar, og Perry har vaert konsekvent daarlig siden han tok over. At han ble saa lenge har kun resultert i at vi skal vaere straalende fornoyd hvis vi spiller europacup neste sesong.
Saa ikke kom aa si at han er den eneste mannen som har gjort jobben, kun fordi han har inrommet at det er hans feil. Klart det er hans feil, og hvis han hadde insett dette tideligere, kunne vi i det minste kjempa om medaljer
Jeg er fryktelig glad for at Perry naa har gaatt av.
Med tanke paa Hogmo, maa jeg si at jeg hadde haapet paa Nordlie, men haaper det kun er fordi jeg ikke har nok info om Hogmo (sett svaert faa kamper av lagene han har trent, med untakk av damelandslaget. Men det er en annen idrett vil naa jeg si |
|
Back to top |
|
|
duttend Proff
|
Posted: 09.08.2005 12:48 Post subject: |
|
|
Ola By Rise fikk sparken etter seriegull og CL spill... Hvorfor? Det hadde vært mye bedre å bare latt Ola By Rise fortsette til vi fant en langsiktig erstattning. (ja jeg har hørt om dette med mistillit fra spillerne, men det er faen ikke de som skal bestemme)
Perry, du fortjener respekt fordi du ikke gjemmer deg bak unnskyldinger og piss, men jeg skal faen ikke takke for innsatsen din. Desverre. Blir nok mer en høflig 'godt forsøk, Perry' istedet. |
|
Back to top |
|
|
KenMan Veteran
|
Posted: 09.08.2005 12:52 Post subject: |
|
|
Nei, jeg er litt enig med deg der, duttend... Var det virkelig nødvendig å gi han sparken? Han tok jo tross alt gull for RBK. Men på den andre siden har det mye å si om spillerne har tillit til treneren. Allikevel, jeg er enig i at de kunne ventet med å gi slipp på By-Rise til de fant en litt mer langsiktig løsning for klubben... Men dette er tabber som er gjort, og tabber som ikke er mulig å rette opp igjen uansett. Det tilhører fortiden! _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
|
Kafanskavimedhan Rutinert
Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 10.08.2005 11:48 Post subject: |
|
|
Vil takke Perry for å ha gjort et helhjertet forsøk, men det visste seg vel etterhvert at han ikke var den rette mann til å lokke det beste ut av Norges dyreste og på papiret beste stall. Kan ikke klandre han. Vil ikke si det har virka som alle spillerne har vært toppmotiverte heller.. Roar Strand er vel den som har visst mest vilje i denne tøffe perioden, men nå er det jo bare å konsentrere seg om å få skuta på rett sjøl.. Takk Perry for den tiden du hadde her.. Nå er det ny trener og nye muligheter..
bye bye Perry! _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
|
joakleis Veteran
|
Posted: 10.08.2005 15:51 Post subject: |
|
|
duttend wrote: | Ola By Rise fikk sparken etter seriegull og CL spill... Hvorfor? Det hadde vært mye bedre å bare latt Ola By Rise fortsette til vi fant en langsiktig erstattning. (ja jeg har hørt om dette med mistillit fra spillerne, men det er faen ikke de som skal bestemme)
| ¨
Jeg er helt enig med deg, duttend. I 92 eller 93 eller når det var, så var det jo en lignende sak, hvor spillerne var misfornøyd med måten Nils Arne ledet laget på. Den gangen ble det innkalt til allmøte, hvor spillere, trener og klubbledelse diskuterte saken og kom frem til en felles løsning. Hvorfor kunne ikke Bratseth gjøre noe lignende når han fikk høre om spillernes mistillitt? Det hadde vært mye bedre for alle parter om man hadde fått denne mistillitten opp på bordet, slik at man kunne rense luften og starte på nytt igjen.
Tross alt leverte Ola de resultatene som forventet av ham, selv om spillet var så som så. Og Ola hadde neppe gjort det dårligere enn Perry i år. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
|
Harald Forumsjef
|
Posted: 10.08.2005 15:59 Post subject: |
|
|
duttend wrote: | Ola By Rise fikk sparken etter seriegull og CL spill... Hvorfor? |
Et vos, spilerstall _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
|
|