English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
560 000 RBK-tilhengere
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jubajuba
Rutinert


Joined: 29 Jun 2013
Posts: 605

PostPosted: 05.07.2017 20:03    Post subject: Reply with quote

Ser ut som noen fra design-avdelinga til RBK har tegna logo på den svarte veggen bak der. Neutral
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 05.07.2017 21:33    Post subject: Reply with quote

Må stå i stil, vet du...
Back to top
View user's profile Send private message
georgios
Veteran


Joined: 10 Apr 2006
Posts: 3118
Location: Brønnøysund

PostPosted: 12.07.2017 09:10    Post subject: Reply with quote

Skulle gjerne sett at dette tilbudet var på plass da jeg var 16-17 og bodde hjemme, var sporadiske bussturer da også, men ikke organisert slik som det er i dag, og ingen plass å se kamper sammen med andre om man ønsket det. Bra det skjer noe vettugt på lille Kolvereid også.

Men pass på å ikke nekt noen servering
Back to top
View user's profile Send private message
varg88
Proff


Joined: 31 Aug 2012
Posts: 475
Location: Haldane, New Zealand

PostPosted: 15.08.2017 08:53    Post subject: Re: Medgangsupporter siden 1990 Reply with quote

Whoppa wrote:
marvin wrote:
Målet er selvfølgelig å skape en koloni av RBK supportere her sør i Tyskland.

Vi er iallefall allerede to! Tommel'n opp! RBK


3 Very Happy RBK
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.09.2017 18:49    Post subject: Reply with quote

Da Rosenborg herjet som verst i Champions League på tampen av 90-tallet, dro busslaster av fotballinteresserte fra Jämtland til Lerkendal. En av dem som ofte tok turen var Nicklas Lidström, tidligere sportssjef i avisa Länstidningen. Han jobber i dag for Östersunds FK og fulgte kampen mot Hertha Berlin fra tribuneplass.

- Rosenborg var det største vi kunne tenke oss. Jeg var til stede på 30-40 kamper i Champions League. Det var fantastisk å kunne oppleve dette bare 26 mil unna Östersund.

(...)

Drømmen for mange i Östersund nå er at både byens egen klubb og Rosenborg, som mange i Jämtland har et sterkt forhold til, tar seg videre fra gruppespillet og deretter møtes i utslagskamp i Europa League.

(Styreleder Daniel) Kindberg sier han har hentet mye inspirasjon fra det Nils Arne gjorde da han førte Rosenborg ut i Europa på 90-tallet.

- Å ha møtt dem i Europa League ville ha vært en drøm. Tenk deg hvilket derby.

Personlig har han til nå ikke vært i kontakt med sin kollega i Trondheim, men Kindberg er svært lysten på å bli kjent med Ivar Koteng.
Vil avgjøre i Berlin

Når Adresseavisen forteller at de to minner litt om hverandre i fremtoning, blir han ekstra interessert.

- Jaså? sier han og ler.

- Slike typer liker vi her.

- Dere snakker om å vinne Champions League. Det er ikke tema i Rosenborg?

- Det kan man lære seg. Hvorfor skal folk drepe vår drøm? Vi stiller ikke opp i Europa League for å tape, sier Kindberg.

Les mer: Östersund sikter høyere enn RBK: Snakker dønn seriøst om å vinne Champions League
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
bolgebah
Veteran


Joined: 01 Aug 2006
Posts: 6059

PostPosted: 02.10.2017 09:49    Post subject: Reply with quote

Heh, navnet Nicklas Lidström er vel NOE mer kjent innen en helt annen idrett enn fotball. Man må vel regne med noen sånne "...HVA var det du het, sa du?!" på telefonen. Spesielt at han staver navnet sitt akkurat likt også.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.11.2017 17:58    Post subject: Reply with quote

Styreleder Daniel Kindberg, som mange har gitt mye av æren for suksessen, legger ikke skjul på at Rosenborg har hatt mye å si for utviklingen til Östersund.

- Vi har sett mye til Trondheim. Vi har lært mye av det Rosenborg har gjort, sier Kindberg til Trønder-Avisa.

Han viser først og fremst til reisen trønderne gjorde fra midten av 1990-tallet, da Nils Arne Eggen og RBK skapte sjokkbølger ute i Champions League.

- Det de gjorde er unikt, ikke bare i skandinavisk forstand, men også i europeisk. Det har vært til stor inspirasjon for oss. Trondheim er en liten by i europeisk målestokk, selv om den er stor sammenlignet med Östersund. Det har gitt oss tro på at det er mulig, sier den karismatiske og ambisiøse fotballederen.

- Hva er det konkret dere har lært av Rosenborgs suksess?

- Det å være jordnær, fokusere på det sportslige og stadig jakte framgang. De har vært flinke til å ta vare på individer og være tro mot det de tror på. De har gjort veldig mye riktig, sier Kindberg.

Östersund og Rosenborg har møttes en god del ganger i treningskamper. ÖFK-lederen er glad for at svenskene nå kan matche laget fra andre siden av grensen rent sportslig - og håper at lagene kan møtes i tellende kamp i løpet av nær framtid.

- Nå tror jeg at de opplever at det gir dem noe å spille mot oss. Det er en artig utvikling. Og det er ingen tvil om at det er en drøm for oss å møte Rosenborg i Europa. For noen år siden virket det uoppnåelig, men nå er det mulig. Det derbyet hadde vært fantastisk, mener Kindberg.

Les mer: – Vi har lært mye av RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.02.2018 22:22    Post subject: Reply with quote

Rosenborg-supportere Ytre Namdal (RYN) har fått avslag fra Nærøy kommune på sin søknad om støtte til drift og utvikling av sitt klubblokale på Kolvereid. RYN har søkt om beløp fra 5.000 til 50.000 for drift av lokalet. I vedtaket heter det at kommunen ikke har egne midler til å imøtekomme søknaden.

Les mer: RBK-supportere fikk avslag
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.05.2018 13:59    Post subject: Reply with quote

Fra rundt 1990 ble det for det første gradvis mer vanlig å sende også norsk klubbfotball på TV, noe som gjorde det mulig for ungdom å knytte seg til lag, oftest det lokale, på samme måte som vi gjorde med de engelske. For det andre nådde norsk fotball et nivå hvor klubbene konkurrerte på bortimot like fot med engelske, slik som da Rosenborg spilte jevnt både med Chelsea og Arsenal.

For ti år siden var da også norsk fotball sensasjonelt populær, nivået tatt i betraktning. Senere har det beveget seg tilbake til normaltilstanden, og muligheten til å se ikke bare engelsk, men også spansk, italiensk og tysk klubbfotball, har naturligvis synliggjort at vi henger etter både når det gjelder sportslig nivå og stadionatmosfære.

Les mer: Den engelske syken
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.06.2018 12:00    Post subject: Reply with quote



Nesten 100 ytternamdalinger fylte opp et helt felt på tribunen på Lerkendal da Rosenborg møtte Brann sist søndag. Selv om det ble tap for Troillongan så ble det en vellykket tur for medlemmene i supporterklubben som RBK har i Ytre Namdal.

(...)

Bakgrunnen for turen var at den ytternamdalske supporterklubben hadde fått 100 billetter fra Sparebank1 SMN, som er en av Rosenborgs sponsorer. Supporterklubben i Ytre Namdal har blitt lagt godt merke til, og er nå den nest største organiserte RBKsupporterklubben i Norge etter Kjernen. Siden oppstarten i januar i fjor har klubben fått 240 betalende medlemmer og rundt 900 følgere på Facebook.

Helgas tur til Lerkendal ble minneverdig for de som deltok. På stadion så sørget RBK for både servering og mottakelse for ytternamdalingene.

– Det var banksjef i Ytre Namdal, Beate Skillingstad som tok i mot oss og infomerte litt om bankens arbeid, vi fikk også servert pølse, sjokolade, kaffe og brus, forteller Terje Toftesund, som er veldig fornøyd med opplegget fra banken.

Han gir også ros til Roger Holm, som har organisert dette fra supporterklubbens side.

– Dette frister til gjentakelse, sier Toftesund, som legger til at supporterklubben har flere planer om aktiviteter framover, i tilegg til at de samles for å se hver kamp på storskjerm i sitt lokale på Kolvereid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.06.2018 22:42    Post subject: Reply with quote

Sjefsredaktør Eirik Lysholm i Dagsavisen:

Noen lar seg skremme av foreldre som tvinger barna sine til å velge somalisk eller pakistansk identitet foran norsk tilhørighet. Andre «presser» barn i Oslo til å holde med fotballag fra Stavanger, Bergen, Trondheim eller Bodø.

Identitet og tilhørighet er sterke saker. Ofte får det prege det offentlige, politiske ordskiftet så mye at det kan være nesten farlig. For noen foreldre kan det oppleves som et problem at barna blir for godt integrert. De vil at barna skal huske sitt opphav og respektere andre tradisjoner enn dem som finnes der ungene faktisk bor og har vennene sine.

(...)

Fra venner og familie i Bodø hender det at jeg får sure Facebook-meldinger når de har sett et bilde av oss i Engas røde og blå farger. Da forteller jeg gjerne om mannen som lærte meg å elske fotball, min farfar, trønderen. Han dro meg aldri med på bortetribunen når Rosenborg kom til Bodø, men fikk meg i stedet til å føle meg som en del av lokalmiljøet mitt. Sammen satt vi på hjemmetribunen, i regn eller vind, sludd og snø. Vi ble oftere truffet av vann enn solskinn fra himmelen, men vi fikk fantastiske opplevelser og øyeblikk sammen mens vi jublet for «karan vårres», altså våre gulkledte Glimt-gutter.

Når jeg ser små barn i Viking-, Brann- eller Rosenborg-drakter i nabolaget på Oslos østkant, tenker jeg derfor på min fine farfar, mannen som sloss mot tyskerne, men kjøpte meg Bayern München-drakt da jeg ønsket meg det til jul. Og som lot meg bli patriot for mitt eget lokalmiljø og følge min egen identitet i stedet for å adoptere hans, oppvokst som han var i Strindveien som går rett forbi Lerkendal stadion i Trondheim.

Selv merker jeg at mine jenters kjærlighet til Vålerenga snart overgår den jeg hadde til Bodø/Glimt på samme alder. Hadde jeg presset på dem min fotballidentitet, ville de kanskje ikke vært så glade i sporten eller ønsket å ha disse opplevelsene sammen med meg. I tillegg hadde de kanskje vært litt lenger unna sitt eget lokalsamfunn.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.10.2018 16:16    Post subject: Reply with quote

Kjapt oppsummert: Hele landet ble vårt rike
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10632

PostPosted: 21.12.2018 16:49    Post subject: Reply with quote

Her er en snedig historie.
Quote:
- You wanted to buy Rosenborg?
"It was in Rosenborg that they wanted me to buy it. They liked that I was doing so well in Manchester City. Me and my friend Pep.
- And did you see the fjords?
- Fjords eat it from my hand."


Angivelig er det den mediesky og hemmelighetsfulle forretningsmannen Vanny Ly som skal ha uttalt dette i samtale med en polsk journalist.
Ly omtales å ha tette bånd til den kambodsjanske kongefamilien, endog også som en del av den, uten at dette er nærmere spesifisert, så ta det som det er.

Altså: Det som fremstår som en lite transparent investor, assosiert med et av verdens mest korrupte land (nummer 161 av 180 på TI 2017), en fyr som i Europa opererer med et Luxembourgregistrert investeringsfond, hevdes å ha eierinteresser i 12 klubber og nå er i ferd med å kjøpe 60 % av konkurstruede Wisla Krakow, denne mannen er det altså som hevder at Rosenborg ville at han skulle kjøpe dem, ifølge en polsk kilde som har hørt det i et program på Radio Krakow, hvis transkribering er kjørt gjennom Google Translate.

At fjorder spiser det fra hånden hans er selvfølgelig også en interessant påstand, men altså Rosenborg?

Vent, det er mer.
Årsaken til at denne mystiske investoren ble interessert i nettopp Wisla Krakow skal, ifølge ham selv, ifølge en annen polsk kilde, ifølge Google Translate, være at eks biskop av Roma, Jesu Kristi vikar, apostelfyrsten Peters etterfølger, Den universelle Kirkes øverste pontifeks, Vestens patriark, Italias primas, erkebiskop og metropolitt for den romerske provins, statsoverhode for Vatikanstaten, Guds tjeneres tjener, selveste Pave Johannes Paul II, er oppvokst utenfor Krakow og senere studerte og presterte i byen.
(Karol Josef Wojtyła skal imidlertid ha vært fan av rivalene Cracovia. Unnskyld avsporingen Wink )

Hva som eventuelt er linken til Rosenborg er ikke avdekket ennå, men kanskje delirium?

Det er inkontinens på så mange plan her.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 21.12.2018 20:09    Post subject: Reply with quote

Sounds legit.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 21.12.2018 20:41    Post subject: Reply with quote

https://www.youtube.com/w...BuzeL_LeOA

"Send dem et medlemskort. Det er likt for alle, det."
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 19.07.2019 19:13    Post subject: Reply with quote

Undersøkelse fra mars.
Quote:
Rosenborg gruser rivalene når nordmenn blir spurt om hvem de liker eller misliker mest i Eliteserien. Èn av fire har RBK som sitt fremste ”hatlag”, og i klubben spiller også landets mest likte og mest mislikte Eliteserie-profiler.

-Ingen tvil om at de regjerende seriemestrene er klubben du enten elsker eller hater i Norge, sier PR manager Steffen Løvholen i Unibet, som er oppdragsgiver for fotballundersøkelsen som nylig ble utført av analysebyrået Opinion.
- Vi spurte norske fotballfans hvilken klubb de håper rykker ned, og Rosenborg stakk av med seieren med 21 prosent av svarene, foran Mjøndalen med 14 prosent. Akkurat nå ser det unektelig slik ut. Like mange – 21 prosent – svarer at de har RBK som sitt favorittlag i Eliteserien, og også her troner klubben på toppen av tabellen, forteller Løvholen.

Trondheims stolthet figurerer også øverst på listen når nordmenn blir spurt om hvilken klubb de føler motvilje for. Her svarer tre av 10 at RBK er fienden, mens to av ti svarer Vålerenga.

På listen over hvilke Eliteserie-profiler nordmenn liker best, er RBK enda mer suverene. Målvakt Andrè Hansen er seriens mest populære spiller (11 prosent), etterfulgt av Tore Reginiussen og Birger Meling (begge ni prosent).

-Også på spørsmål om hvilken spiller man misliker mest, går seieren til Trondheim. Nicklas Bendtner scorer høyest i denne kategorien (10 prosent), tett etterfulgt av Strømsgodsets Marcus Pedersen (ni prosent) og Moldes Vegard Forren (syv prosent), forteller Løvholen.

Og, for å gjøre RBK-dominansen enda mer komplett: To av ti tror RBK-trener Eirik Horneland blir den første treneren ut døra i årets serie. Dobbelt så mange som nestemann på listen, Moldes Erling Moe.

Her er noen resultater fra Eliteserie-undersøkelsen:

Nordmenns favorittklubber i Eliteserien:
Rosenborg: 21%
Brann: 15%
Vålerenga: 10%
Viking: 7%
Molde: 6%
Bodø/Glimt: 5%

Nordmenns minst likte klubber i Eliteserien:
Rosenborg: 27%
Vålerenga: 21%
Lillestrøm: 16%
Brann: 15%
Molde: 13%
Odd: 5%

Nordmenns best likte spillere i Eliteserien:
Andre Hansen (Rosenborg): 11%
Tore Reginiussen (Rosenborg): 9%
Birger Meling (Rosenborg): 9%
Vito Wormgoor (Brann): 8%
Nicklas Bendtner (Rosenborg): 8%
Bård Finne (Vålerenga): 6%
Bismar Acosta (Brann): 5%
Christian Grindheim (Haugesund): 5%
Daouda Bamba (Brann): 5%
Mads Reginiussen (Ranheim): 5%

Nordmenns mest mislikte spillere i Eliteserien:
Nicklas Bendtner (Rosenborg): 10%
Marcus Pedersen (Strømsgodset): 9%
Vegard Forren (Molde): 7%
Birger Meling (Rosenborg): 4%
David Akintola (Rosenborg): 3%
Andre Hansen (Rosenborg): 3%
Magnus Wolff Eikrem (Molde): 3%
Eirik Hestad (Molde): 2%
Gjemund Åsen (Rosenborg): 2%
Espen Ruud (Odd): 2%
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 19.07.2019 20:26    Post subject: Reply with quote

Andre Hansen er altså ligaens sjette mest mislikte spiller.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
TomBoy
Proff


Joined: 09 Mar 2006
Posts: 340
Location: Trondheim

PostPosted: 19.07.2019 20:38    Post subject: Reply with quote

Har alle glemt Tommy høiland? Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 19.07.2019 21:08    Post subject: Reply with quote

Jeg regner med (og håper) at dette er et utslag av at det er en veldig god spiller på det beste og mest mislikte laget. Hansen er jo omtrent ligaens minst kontroversielle spiller, og snakker aldri ned andre eller fyrer opp under noe som helst.

Halvparten av lista er Rosenborg-spillere (hvor alle unntatt Bendtner er rimelig vanlige og nøytrale karer), mens dra til-tryner som Høiland(!), Kastrati, Acosta og Gauseth glimrer med sitt fravær.

Det er ikke overraskende at lista er tapetsert med RBK-spillere, men jeg undres litt over hva som foregår i skallen på folk når de "hater" Akintola, Meling og Hansen mer enn Helland og Jensen. De to sistnevnte har i hvert fall nok meldinger både på og utenfor banen til at jeg skjønner de irriterer.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 19.07.2019 21:15    Post subject: Reply with quote

Ja, akkurat den lista der virker helt uforståelig. Spørsmålet må ha vært stilt på en rar måte. Som du sier er det ingen logikk i at Hansen, Akintola og Åsen skal ligge over klassiske hat-objekter som Mike og Pål Andre. Det er som regel de to som går igjen når folk skal snakke drit om noen av våre. Også Søderlund er en gjenganger, også blant egne.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 19.07.2019 21:21    Post subject: Reply with quote

Eneste argumentet for at Hansen skal ligge høyt oppe på en slik liste, må jo være hans "jeg føler meg for god til å sitte på benken på landslaget"-holdning.

Men ja, det hadde vært interessant å vite hvordan de har formulert spørsmålet som ga disse svarene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 21.07.2019 13:23    Post subject: Reply with quote

Må være litt sånn "er så sykt lei av at Andre Hansen skal redde poeng for de jævla trøndersvina".
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 13.08.2020 10:11    Post subject: Reply with quote

Ytringen:



Under Kolvereiddagene fikk Terje Toftesund den høyeste utnevnelsen det er mulig å få i Kolve(reidmålestokk. Jobben han har lagt ned som leder av klubben Rosen borgsupportere Ytre Namdal skaper samhold og setter Kolvereid på kartet, lyder begrunnelsen.

(...)

– Vi blir satt pris på av klubben, jeg har ofte kontakt med nøkkelpersoner i RBK. I dag fikk jeg gratulasjon fra daglig leder Tove Moe Dyrhaug, det viser at vi blir lagt merke til selv om vi er et stykke fra Trondheim. Vi har i dag godt over 400 betalende medlemmer, og er den eneste RBK-supporterklubben som drifter egne klubblokaler, sier Terje.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 06.04.2021 19:53    Post subject: Reply with quote

– Vi er veldig plaget med hærverk. Blant annet blir gjerdet vårt ødelagt til stadighet.

Det sier Terje Toftesund, leder i Rosenborgs supporterklubb i Ytre Namdal.

Det er utenfor deres lokaler i sentrum av Kolvereid at de på nytt har oppdaget hærverk den siste uka. Men det skjer ikke bare her.

– To av personene i styret fikk bilene sine ødelagt i helga –skader for ganske store kostnader, sier Toftesund, som synes det er påfallende at to styremedlemmer har fått bilene sine ødelagt på hver sin kant av Kolvereid.

– Vi føler oss litt utsatt, og begynner jo å lure på om noen er ute etter supporterklubben. Men jeg tør ikke si om det har sammenheng, og velger å tenke at det er tilfeldig.

Les mer: Terje fortviler etter gjentakende hærverk på Kolvereid: – Dette anmeldes etter påske

Internoppgjør i ultrasmiljøet i Kolvre?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 20.04.2021 20:31    Post subject: Reply with quote

Dyrhaug tror verdiene og folkeligheten i norsk fotball oppleves enda tydeligere for fotballglade nordmenn, nå som de store lagene ute i Europa framstår slik de gjør.

– Jeg tenker norske fotballsupportere setter pris på at vi står for noe. Kultur og verdier er viktig for oss. Det skal ikke handle om bare penger. Vi har ambisjoner om Europa-spill, men det skal være fair play.

For Rosenborg er selv et lag som hvert år skal være i Europa. De er dog opptatt av at det skal være på rette premisser.

– Kampen for å spille i Europa skal foregå på matta og ikke ved styrebordene.

Les mer: Håper Super League tjener norsk fotball: – Merker de ekte supporterne
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 8 of 9

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb