| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 07.09.2026 21:36 Post subject: Norge - Portugal |
|
|
Søndag 27. september klokka 20.45 @ TV2.
Forhåpentligvis etter en god start mot Danmark. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.09.2026 12:53 Post subject: |
|
|
| Får vel som vanlig satse på norsk pauseledelse på Ullevaal. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 27.09.2026 16:05 Post subject: |
|
|
| Jeg har spådd en liten nedtur her. Men ble egentlig mer positiv etter den 2. omgangen mot Danmark. Tror de 20 minuttene Danmark førte der, ga dem en ordentlig oppvekker. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.09.2026 22:07 Post subject: |
|
|
Synes vi har spilt bra, men Nyland har jo ikke kamptrening da og det vises DOBBLET her i andre omgang :/ _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 27.09.2026 22:08 Post subject: |
|
|
| Tangvik takk! |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 27.09.2026 22:17 Post subject: |
|
|
| Tangvik må nok dessverre begynne å stå fast først. Er duket for Selvik nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4172 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 27.09.2026 22:18 Post subject: |
|
|
Jøss... _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4172 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 27.09.2026 22:20 Post subject: |
|
|
Tror Haikin kan få en telefon... _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.09.2026 22:32 Post subject: |
|
|
Synes det er litt rart at det satsaes på Nyland mot nok et mesterskap (tilsynelatende), men Tangvik skjønner jeg ikke står all tid han sitter på benken i Hamburg. Selvik derimot synes jeg fortjener en sjangse nå.
Nyland med to tabber og en svak involvering på målet til Felix (Selv om han ikke skal lastes for den).
Ellers synes jeg vi har levert en meget bra kamp tatt i betraktning at vi mangler en back og spiller mot et teknisk sterkt lag. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 27.09.2026 22:38 Post subject: |
|
|
| Cyrilp wrote: | | Tror Haikin kan få en telefon... |
Er ikke tilgjengelig for Norge før i Mars 2028. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
|
Posted: 27.09.2026 22:45 Post subject: |
|
|
Ring Jamtfeil da. Nyland er krise. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 27.09.2026 23:16 Post subject: |
|
|
Fantastisk bra kamp av Norge. Synes Aursnes var svak defansivt som høyreback og Nyland dessverre en elendig dag. Soleklart best mot Portugal er nice  |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.09.2026 23:20 Post subject: |
|
|
| Elsker VAR!! Her slapp vi 1-3! For at vi har VAR som gjør at dette blir rettferdig. VAR er fremtiden. VAR er viktig. De største ligaene i Europa har VAR. Det virdereutvikler fotballen. |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2865 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 27.09.2026 23:44 Post subject: |
|
|
Brannfakkel, det.
Men tenk, hvis Nyland hadde gitt seg på landslaget etter VM, ville han blitt husket som keeperen ingen hadde tro på, som endelig fikk det til og motbeviste alle surmaga kritikere. Men med flere kamper som i dag blir VM heller stående som et heldig timet toppunkt i en ellers helt middels landslagskarrière.
Forresten spent på åssen Solbakken håndterer keepersituasjonen nå. Er litt dårlig man management å stå last og brast med Nyland, og så vrake ham etter en avgjørende tabbe. Oddsen øker vel nå for at han gir seg på landslaget etter landslagssamlinga? _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 27.09.2026 23:57 Post subject: |
|
|
| Jeg er ganske sikker på at Nyland står ut denne samlinga. Med mindre det kommer to tilsvarende tabber i Wales på torsdag. Så er jeg litt mer usikker til neste samling. Men til EM-kvaliken i Mars, så må Selvik eller Tangvik få sjansen. Uavhengig av Nylands spilletid på klubblaget. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 28.09.2026 00:37 Post subject: |
|
|
I alle toppklubber ville han vært satt ut nå. To elendige kamper på rad. Knallgode keepere bak. Landslaget er ikke NAV.
Fyren hadde karrieredødskramper under VM og overpresterte stort i forhold til det vanlige nivået han har hatt tidligere.
Next!! |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2865 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 28.09.2026 12:16 Post subject: |
|
|
| Kjello wrote: | | Jeg er ganske sikker på at Nyland står ut denne samlinga. | Jeg tipper det samme.
Det er lett å sette ham ut av laget, og strengt tatt er han på overtid. Men så er det nettopp samholdet og en-for-alle-alle-for-en-holdninga som er en av vår tropps store styrker, og det rimer dårlig med å bli tuppa ut etter en kamp som i går. _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
| Back to top |
|
 |
|