Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Posted: 25.04.2012 19:09 Post subject:
Strand wrote:
Er han omskolert fast nå?
Det er jeg faktisk ikke sikker på, men synes han har vært vanvittig god i de kampene jeg har sett han på høyreback og på andre siden er tross alt verdens beste back Phillip Lahm. Han jeg fort tror blir han som kan sende Bayern videre er Neuer.
Et lurt frisparktricks, men kanskje ikke så overraskende lenger når nesten ti millioner har sett det på Youtube. RotWeiss Essen spiller på fjerde nivå i Tyskland.
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Här är nio fotbollsmål som plockats utifrån premissen ”om tio experter hade suttit ner med den här sekvensen på video, och frusit bilden ruta för ruta – hade de då kunnat förutspå vad spelaren skulle göra i nästa moment?”. Om svaret är nej så har ju spelaren fött det ofödda, blivit till genom att skapa. Då har han, kort sagt, gett oss något genialt. Ni har sett alla målen tusen gånger förut, jag är inte ute efter att överraska här.
Vi tittar för att rama in frågan: Vad är det som gör ett mål genialt?
Uansett så har han jo en utrolig frisparksfot, hadde mange fantastiske frispark for Celtic og på landslaget. Han holder jo fortsatt koken i den japanske ligaen. 10 mål og 6 assist i år på 33 kamper for Yokohama Marinos der han er kaptein. Eller var i hvert fall kaptein for det kan se ut som om han er ferdig i klubben, hadde kontrakt ut sesongen og har ikke funnet noe om han forlenger, bytter klubb eller legger opp.
Et lurt frisparktricks, men kanskje ikke så overraskende lenger når nesten ti millioner har sett det på Youtube. RotWeiss Essen spiller på fjerde nivå i Tyskland.
Lurt og lurt. Det lurer jo ikke engang muren i den kampen der. Han kunne jo like gjerne banka den inn uten alt det dill dallet først?