Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Noen som har sett gode bilder av straffesituasjonen Molde Trømsø som leder til 2-0?
Jeg finner ingen bilder som tilsier noe annet enn at TIL stopperen står god plantet og Molde spilleren bare kaster seg.
ER det kontakt på noe tidspunkt i heletatt?
Edit: fikk tilsendt noen bilder nå og før balltuch ser det ut som knottene til til spilleren treffer ankelen til moldespilleren så den var vell grei. _________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
– Været er strålende. 34 grader står det faktisk på termometeret her nå.
Rohit Saggi (33) er ganske lett å lese, selv gjennom telefonen. Han smiler. Og elsker sitt nye liv med familien i Spania.
(...)
– Det er ikke noe enten eller lenger. Når jeg er i Norge så er jeg der utelukkende for å dømme. Mens når jeg er her nede så er jeg 100 prosent tilkoblet livet til ungene mine og er investert i dem.
Når han skal til hjemlandet for å dømme, er det ett sted som er bedre enn alle hoteller i verden:
– Da bor jeg hos mamma på Gulskogen. Til stadighet er jeg tre-fire dager på rad der. Da er det fint å komme tilbake til gutterommet. Også får jeg hatt litt kvalitetstid med mamma.