| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
duttend Proff
|
Posted: 09.06.2003 17:54 Post subject: |
|
|
hehe, ble litt svensk der... ja, ja når man snakker om en svenske kan det jo fort bli sånn  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.06.2003 07:49 Post subject: |
|
|
Torjus Hansén klar i dag
Rosenborg og Torjus Hansén er enige om en overgang, og landslagsbacken vil skrive under en 3 ½-årskontrakt i løpet av tirsdag. Overgangssummen skal være 1,5 millioner kroner.
Les mer: Torjus Hansén klar i dag
Dermed ser det ut til at Rosenborg fortsetter tradisjonen med å benytte eks-Kanarifugler på venstrebacken...
Hva synes du om kjøpet av Torjus Hansén? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.06.2003 08:34 Post subject: |
|
|
Det faktum at Hansén har vært fast inventar i landslagstroppene det siste året, er vel kanskje et tegn på kvalitet.
Rosenborg har i alle fall vært interessert i Hansén lenge. Allerede i fjor var Hansén nære på å bli RBK-spiller, men da krevde Lillestrøm hele fem millioner kroner for Hansén, bare noen måneder før Bosman-spilleren kunne gå gratis. Utpå høsten fikk 29-åringen også et tilbud om kontrakt fra 1. januar, men denne kontrakten var ikke spilleren selv fornøyd med. Derfor endte det hele med at Torjus Hansén ble solgt til Arminia Bielefeld.
Les mer:
» Hansén for dyr for RBK
» Fevang og Hansén misfornøyd |
|
| Back to top |
|
 |
Laard Junior
|
Posted: 10.06.2003 12:50 Post subject: |
|
|
-s
Last edited by Laard on 10.06.2003 12:51; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Laard Junior
|
Posted: 10.06.2003 12:50 Post subject: |
|
|
| Rett og slett supert det her. En landslagsspiller for 1,5 mill er et kupp. Det er bra å få ro rundt venstreback-plassen så fort som mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 10.06.2003 14:02 Post subject: |
|
|
Enig med Laard! Får bare håpe han presterer. Er litt bekymret for alderen, men det kommer vel andre etter han. _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Kienast Junior
|
Posted: 10.06.2003 18:46 Post subject: |
|
|
Dette var jo en gledelig nyhet. En kvalitetsspiller for lite penger... Alderen er jo kanske litt høy, men Ørjan var da rundt 30 når Rosenborg kjøpte han, og du kan jo ikke si at han er blitt dårligere med årene. Torjus Hansèn blir nok både fast på Rosenborg og på landslaget i løpet av et år eller to... Jeg tror faktisk Hansèn er bedre enn Saarinen, han har jo gjort sakene sine bra i Tyskland selvom klubben hans rykket ned. _________________ Hamarkameratene |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.06.2003 19:33 Post subject: |
|
|
Stensaas har sin styrke i det offensive, mens Saarinen er en blanding mellom defensiv og offensiv styrke, men tipper nok over mot det offensive - han spilte tross alt en god del venstreving hos HJK før overgangen til RBK.
I Torjus Hansén tror jeg Rosenborg har funnet en mer defensiv sterk venstreback, som samtidig er god nok offensivt.
Med andre ord er godt kjøp - man skal lete lenge etter en landslagsspiller til 1,5 mill.! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.06.2003 16:59 Post subject: |
|
|
Noen nye uttalelser fra Torjus Hansén:
- Det kom veldig brått på i forrige uke. Klubbene var enige før jeg visste noe om det. Bielefeld måtte kutte i stallen for å få ny lisens, derfor visste jeg at de kunne komme til å selge meg, sier Hansén til NTB.
Han tar med seg samboeren til Trondheim, der også bestekompisen Frode Johnsen spiller.
- Vi har kjent hverandre i mange år, og Frode sier det er en veldig bra klubb å spille for. Nå skal jeg gjøre det jeg kan for å spille meg inn på laget, og spiller jeg bra åpner det seg kanskje flere dører igjen senere.
Les mer: Tror på løft i Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.06.2003 16:12 Post subject: |
|
|
I følge Adresseavisen skulle Janne Saarinen verke trene eller spille mer som Rosenborg-spiller, men han kommer på en siste visitt til helga, før ferden går til Bayern:
"Jag ska vara med mot molde på lördag och jag hoper klart att jag få också spela lite. Så ni får se min fula finska ansikt sista gång på lördag! Och vis jag scorer 3 mål mot molde, så får ni se k..en min också!!!!" skriver Saarinen på hjemmesida si.
Hehe... |
|
| Back to top |
|
 |
|