| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 12.11.2005 20:37 Post subject: |
|
|
Ja, selv om ballen er i spill, så tror jeg det er mulig. Usportslig opptreden.
Daniel briljerte fra første spark. Tøft. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 12.11.2005 20:46 Post subject: |
|
|
Daniel gult kort og karantene  |
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 12.11.2005 21:09 Post subject: |
|
|
| Ullevaal publikumet taper mot de tsjekkiske supporterne, de også . . . |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 12.11.2005 21:58 Post subject: |
|
|
Syntes det er fortjent at det ene laget som faktisk spiller FOTBALL der ute, for lov til å komme til FOTBALL VM.
Flaut av Norge.  _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 12.11.2005 21:59 Post subject: |
|
|
for en PINLIG kamp! dere som valgte å ikke se den gikk ikke akkurat glipp av så mye. . . jaja åge, ser ut som om "slagplanen" din fungerte like bra i dag og hvorfor i hel**** braaten ikke fikk starte vil jeg undre på i lang tid framover. skikkelig genitrekk det der, å vrake en spiller som akkurat har briliert med stjernegalleriet til real, applaus  _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 12.11.2005 22:42 Post subject: |
|
|
Nesten mer flau over Ullevaal enn Norge jeg da. Skandale bane!
Kampen skulle gått på Lerkendal! Basta! |
|
| Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 13.11.2005 01:18 Post subject: |
|
|
Får legge inn noen synspunkter jeg også da. Ser at Norge klager fælt over banen. Noe som jo er et kapittel for seg selv, og under enhver kritikk så klart, men når man bruker dette som unnskyldning for at man ikke skaper noen farligheter som det kan snakkes om så blir det feil. På forhånd ble det snakket om at det var helt klart til Norges fordel at banen var i en slik forfatning. Men det var da vitterlig Tsjekkia som skapte det som var av farligheter, så når de klarte det ser jeg ikke sammenhengen med Norges manglende sjanser og baneforholdene.
Ellers så begynner vel kanskje Hareides lovnader "om gull og grønne skoger", til å renne ut i sanden (bokstavelig talt ). Er egentlig helt enig med mye av det Karl Petter Løken sa tidligere i høst. Norge har ikke noen tydelig plan eler mønster over sitt spill, og jeg har problemer med å se at landslaget fremstår som et bedre og mer underholdende lag nå enn hva vi var under den slutten av "Semb-perioden". Det er også påfallende hvordan spillere som ellers presterer meget bra synker i prestasjonene på landslaget.
Nå skal man selvfølgelig være varsommme med å komme med noen bastante påstander rett etter nok en skuffende kamp. Men jeg har i løpet av hele høst vært i tvil om hvorvidt Åge Hareide er den treneren som er best egnet til jobben som landslagssjef for Norge. Han har i hvertfall ikke klart å begeistre publikum eller å forme landslagets spillestil i noen som helst ny måte. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.11.2005 15:38 Post subject: |
|
|
- Tsjekkia har en veldig rar oppstilling på dødballer mot. De står på linje i soner på seks meter alle sammen. Hvorfor de gjør det, vet vi ikke, sa Jamtfall på fredag.
Les mer: Her er Tsjekkias store svakhet
- Jeg leste i avisen at nordmennene mente vi var dårlige på dødball, men vi hadde resepten og var obs, smilte Tsjekkias landslagssjef Karel Brückner.
- Tsjekkerne var enormt skjerpet på dødballer, men så fikk de også presentert dette av oss på forhånd, sa Hareide oppgitt.
Les mer: Hareide-refs etter infolekkasje
...saken har spredt seg til Sverige også: Hareide kritisk till läckor i ledningen |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 13.11.2005 19:45 Post subject: |
|
|
| Jeg synes det er helt tåpelig av Hareide å skylde på så mye dumt. Jeg tror ikke det med at dødballene ble kommentert i avisa har så mye å si. Ta deg sammen Hareide! Virker som han vil vise at han skal være så mye bedre enn Semb. "Så mye sosialt og spøking på trening" i motsetning til Semb osv. Har ikke gjort det stort bedre enn han. |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 13.11.2005 22:13 Post subject: |
|
|
det hadde jo ingenting å si hva Tsjekkia visste om norske dødballer... vi fikk jo nesten aldri løftet cornere/innlegg over knehøyde...?? latterlig...!
Og banen var enda mer latterlig... helt utrolig. Jeg AVSKYR når folk snakker om at dårlig bane er en fordel for norske lag/landslaget. Banen skulle aldri ha vært så dårlig i utgangspunktet, men når vi først er i den situasjonen at banen ER ubrukelig så skal da faen meg ikke en så viktig kamp spilles der?? Trodde NFF at det var fordel Norge også? I så fall er det på tide å skifte ut folk der også...!
Takke meg til Lerkendal og RBK......! Vi tapte 0-2 hjemme mot Real, men vi underholder da i det minste...? |
|
| Back to top |
|
 |
|