|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Hansen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Andersson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Røsten |
|
42% |
[ 33 ] |
| Jenssen |
|
7% |
[ 6 ] |
| Pereira |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skjelbred |
|
0% |
[ 0 ] |
| Selnæs |
|
44% |
[ 34 ] |
| Nypan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Frederiksen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Sæter |
|
0% |
[ 0 ] |
| Nelson |
|
3% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 77 |
|
| Author |
Message |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 18.09.2023 19:19 Post subject: |
|
|
Det går ann å hente spillere som Aga, **dersom** en ser klart og tydelig hvordan de kan spilles gode i det systemet vi har.
Skal du spille slik som Rekdal så er det katastrofe med Aga fordi han kan ikke være oppspillspunkt og han klarer ikke å skap uro på egenhånd. Skal du spille slik som Maalen så er det også katastrofe fordi han ikke kan bekle noen av rollene i det systemet.
Dino Islamovic ville klart seg langt bedre under både Rekdal og Maalen, og han er nok neppe bedre. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 18.09.2023 20:07 Post subject: |
|
|
| Kai88 wrote: | Maalen treffer antakelig mange av punktene på strategiplanen. Lokal forankring, 4-3-3-mann.
Merker jeg er nysgjerrig på spillernes oppfatning. Fremgang på treningsfeltet, oppfattelse av kampledelse/plan, hvordan er han som pedagog. Mange spørsmål de kan besvare som bedre kan fortelle hvorvidt Maalen er rett mann eller ei.
Regner med at det blir foretatt noen dybdeintervjuer med de erfarne spillerne, helst anonymt for å bedre bevare åpenheten. |
Joda, han har sine kvaliteter. Samtidig ønsker vi kanskje en trener med pondus som spillerne ikke kan dominere? Er litt redd for at Maalen og andre med hans merittliste kan bli litt lette overfor de tyngste spillerne i stallen... (her vil jo Kjetil Knutsen stille annerledes mtp. de enorme framgangene han har skapt de siste 4-5 årene) |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.09.2023 22:07 Post subject: |
|
|
– Det var en perfekt mulighet til å score. Det hadde vært utrolig fint å få 2–1 der. Jeg har tenkt på det mange ganger siden i går, sier Wiedesheim-Paul til Nidaros dagen etter.
Hvor han skulle sette ballen rakk han å tenke på flere ganger, forteller han.
–Ja ja, jeg hadde god tid. Jeg sprang sikkert 20 meter først. Jeg hadde håpet å være litt mer bestemt der, men ja. Backen kom litt fra siden, så først tenkte jeg kanskje å skyte i lengste, men så tettet de litt i det hjørnet, så i siste sekund ombestemte jeg meg, og da hadde målvakten nærmeste hjørne.
Les mer: RBK-angriperen: – Jeg har tenkt på det mange ganger siden i går |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |