|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.06.2019 12:34 Post subject: |
|
|
Hvor rask Ødegaard er kan jo diskuteres, men det som er helt klart er at han er MYE mere direkte i stilen nå enn når han debuterte på landslaget.
Artig å se at han vender opp og setter fart og driver opp tempoet! Kommer helt iskkert til å bli kanongod for oss i årenme fremover!
Det som slo meg etter kampen er også hvor perfekt Tarik hadde vært for oss slik vi spiller i dag.
Han løper utrettelig, fort og er "på" hele tiden. Hadde vært en gledens dag om han var den som kom inn ialelfall for min del (om AIK da ikke skal ha 50mill xD).
Og jeg må si meg enig i at et var magre alternativer på benken defensivt samt at det var litt uforståelig at Salamien startet før Melingen, men det kan jo ha noe med dagsform, rusk etc å gjøre også.
Nesten sånn at man kan stille spørsmål rundt hvorfor en spiller som Roar strand ikke er i troppen kun for å spille siste 10minutter å roe ned folk. det er definetivt noe vi mangler, og det er en traver som kan bidra på og utenfor banen med ro og klokskap i sånne situasjoner.
Kanskje kunne Lars gjort andre bytter når det ble som det ble, men når han sier at han gav beskjeder men spillerne tok de ikke til seg så tror jeg ham.
Det sagt så hadde vi hatt et annet resultat om dommeren iallefall blåste offside på et av målene og om vi hadde en bedre makker til Ajer.
Føler meg ganske sikker på at om Stefan er frisk og rask så tar han plassen til Nordtveit neste gang.
Nordtveit er en litt rar spiller, egentlig aldri imponert meg og likevell spilt i bundesliga og PL.
Mulig han er bedre i riktig rolle, f.eks som anker forran forsvaret, men merkelig tafatt som stopper til tross for gode fysiske forutsetninger.
Tror landslaget kan bli veldig bra om vi får frem flere spillere fra U-21 som Braut.
Kanskje kan Leo ta en stopperplass på sikt, iallefall vinnerskalle den karen. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |