| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
JellyFish Veteran
|
Posted: 26.02.2004 21:00 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: |
Mitt lag i Lisboa:
Espen
Basma - Riseth - Hoftun - Stensaas
Solli - Berg - Winsnes
Storflor - Frode - Brattbakk
|
som jeg skulle sagt det selv!
Du har rett i det med Karadas... Han spilte jo bra nå mot Dyn. Kiev... _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 26.02.2004 21:20 Post subject: |
|
|
enig med deg Thomas, bare karadas isteden for frode.
Frode kan bli en joker, og tror han kommer inn i 2.omg om det trenges hodestyrke til fordel for winsnes.
:)
bare en liten time til :)
dagens tips 0-1 brattigol putter mellom 40-60min etter en kontring [/quote] |
|
| Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 27.02.2004 00:25 Post subject: |
|
|
| hobbus wrote: | dagens tips 0-1 brattigol putter mellom 40-60min etter en kontring  |
Det ble visst det stikk motsatte. Et greit resultat egentlig og godt spill defensivt sett, unntatt mot slutten der Rosenborgspillerne ble slitne. Det som frustrerte meg var hvor lett vi ble stressa og hvor dårlig vi behandla ballen når vi fikk den (da tenker jeg mest på andre omgang).
Men alt i alt er det iallefall godkjent for å være "off-season". Man merket tydelig at Benfica hadde mye mer kamptrening enn oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Razzor Junior
|
Posted: 27.02.2004 01:53 Post subject: |
|
|
Er egentlig fornøyd med resultatet som er et greit utgangspunkt foran returkampen. Litt synd at laget fikk et lite kollaps etter pause, da spillet før var temmelig bra.
Men dette bør gutta klare på onsdag.... |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 27.02.2004 11:50 Post subject: |
|
|
da er vi videre.
Med 3-1 sieren som kommer på lerkendal kan benfica reise hjem med hodet under armen.
Jeg ble litt irritert over de oskarnominerte spillerne til Benfica. særlig de tre episodene der de falt som bambi på isen i straffefeltet, så la oss alle håpe vi får en dommer som slår ned på filming på lerkendal :)
MEGET fornøyd med dommeren i går :)
Stå på guttæ! |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 27.02.2004 12:34 Post subject: Stor på hjemmebane |
|
|
Vi e jo historisk sett bedre på hjemmebane, så de e lov å ha håp.
Ska tru ka dæm syns om åtte speik og frossenvann i lufta, portugiseran... _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 27.02.2004 15:00 Post subject: |
|
|
greit resulatat. Men storflor skulle ha puttet den store sjansen hans...
Men på andre siden hadde jo Benfica historiens beste sjanse til å score litt seinere... og bommet!
Dommeren var god, men skulle kanskje gitt noen gule kort for filming ja.. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.02.2004 15:37 Post subject: |
|
|
Vet ikke helt om jeg vil ha en dommer som slår hardt ned på filming igjen. Sist gang ble jo Ørjan utvist for noe som ikke en gang var filming. Da var det motstanderen som filmet på Ørjan det siste gulkortet. Men det er kanskje ikke mulig å få værre dommer enn vi hadde mot Røde Stjerne.
1-0 tap er veldig gledelig. Veldig synd, selvsagt, at vi ikke fikk uttelling på noen av sjansene våre, men er vi i normalt god hjemmeform, så skal vi banke Benfica på Lerkendal. Men husk, de to siste gangene vi har møtt gode lag på Lerkendal har det endt 0-0, så vi kan ikke være for sikre. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 28.02.2004 12:36 Post subject: |
|
|
nå er det bare fire (4!) dager igjen til Rosenborg skriver historie fy fan så jeg gleder meg til en fullsatt Lerkendal med 5-6minusgrader.
Tips 3-1. bratti og karadas 2 |
|
| Back to top |
|
 |
Gaute Senior

|
Posted: 28.02.2004 15:04 Post subject: |
|
|
| Jeg har en skikkelig dårlig følelse angående kampen på onsdag. Kan noen komme med noen oppmuntrende nyheter som gir meg håp om at RBK knuser Benfica, eller i det minste kommer videre til neste runde? Huff... Liker ikke denne følelsen..Er folk her 120% sikker på at RBK vinner?? Jeg må skjerpe meg, ass... |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 28.02.2004 15:18 Post subject: |
|
|
| møt opp, og hei laget frem da. ballen er rund, ingenting er sikkert i fotball! Men har på følelsen at Rosenborg kommer til å levere en bra kamp på onsdag, med solli fra start håper jeg! |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 29.02.2004 21:30 Post subject: |
|
|
utdrag fra Roar Strand sin hjemmeside (www.rbk.no)
Har tenkt å prøve meg på ball i morra søndag på trening sammen med de andre. Er litt spent på hvordan kneet reagerer. Det vil være en kjempe overraskelse hvis det er så pass bra at jeg er med i troppen på onsdag. Jeg tror nok at jeg heller får satse på og være klar til 4 runde....
Han er iallefall overbevist:) bra gutta er positive |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.03.2004 19:50 Post subject: |
|
|
Velger å lage en liten "kamptråd" foran morgendagens dyst på Lerkendal.
Gressmatta er ikke all verden i øyeblikket, men forhåpentligvis velger Benfica å ikke trene på kamparenaen i kveld.
- Dersom man unngår å være utpå der, vil banen være OK i morgen kveld. Men som sagt er alt opp til dem. De får ta konsekvensene, sa Ola By under ettermiddagens pressekonferanse på Lerkendal.
1-0 til Rosenborg i morgen kveld er ikke noe urealistisk resultat. I så fall blir det ekstraomganger med "Silver goal", og eventuelt straffesparkkonkurranse.
- Vi henter inn Per Edmund dersom det blir straffekonk, gliste Ola By, og siktet til tidligere landslagsback Mordt som ble den store syndebukken da IFK Göteborg tapte på straffespark mot Barcelona i semifinalen i serievinnercupen våren 1986.
Undertegnende ble for øvrig intervjuet av portugisk TV i ettermiddag. Dersom du har tilgang til kanal SIC3, kan du kanskje (de kunne ikke love at jeg kom på lufta... ) se meg i fri utfoldelse rundt følgende tema: For selvsikre Benfica-fans, Kjernen, "Heia bortelaget" og så videre. :)
Kan for øvrig også slenge med tipset jeg ga til de to portugisiske TV-karene: 2-0 til Rosenborg.
Så får vi se da... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.03.2004 20:28 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Gressmatta er ikke all verden i øyeblikket, men forhåpentligvis velger Benfica å ikke trene på kamparenaen i kveld. |
Slik gikk det ikke: Benfica ga blaffen i RBKs ønske
"Argumentene til Benfica er (...) at de må bli vant med lysforholdene(!) og underlaget."
Hva faen?! Må primadonnaene som spiller i flomlys på bekmørke sydlanske kvelder uke etter uke venne seg til flomlyset på Lerkendal!? Grunnen må i så fall være at man ønsker å finne ut hvor mye sminke man skal ha på seg i morgen kveld (brunkrem og så videre)...
 |
|
| Back to top |
|
 |
Elisabeth Junior
|
Posted: 03.03.2004 16:51 Post subject: |
|
|
hehe
Viktig å være pen vet du! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.03.2004 19:07 Post subject: |
|
|
Det var en dårlig skjult hemmelighet, men nå er det i alle fall bekreftet: Rosenborg stiller i kveld med samme førsteellever som i bortekampen mot Benfica.
- Ja, det blir samme laget som sist, bekrefter Ola By Rise overfor TVTrøndelag nå i kveld.
Dermed er det følgende utvalgte som løpet ut på Lerkendal i kveld:
Espen Johnsen
Christer Basma - Vidar Riseth - Erik Hoftun - Ståle Stensaas
Frode Johnsen - Ørjan Berg - Fredrik Winsnes
Øyvind Storflor - Azar Karadas - Harald Brattbakk
Det blir for øvrig rundt -5°C i Trondheim under kampen. Kulden gjør at gressmatta har blitt bedre, og det bør bety god-fotball fra begge lag. |
|
| Back to top |
|
 |
Elisabeth Junior
|
Posted: 03.03.2004 19:50 Post subject: |
|
|
| Hm.. Hadde håpet og trodd på Solli fra start jeg.. |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 04.03.2004 12:59 Post subject: |
|
|
jeg liker ikke benfica noe særlig jeg..
men er imponert over Karadas:) slik som han holdte seg i nakken, når han "nesten ble" drept i hver duell..
Fotballen gikk på en tap i dag...desverre. |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 04.03.2004 13:13 Post subject: |
|
|
| hobbus wrote: |
Jeg ble litt irritert over de oskarnominerte spillerne til Benfica. særlig de tre episodene der de falt som bambi på isen i straffefeltet, så la oss alle håpe vi får en dommer som slår ned på filming på lerkendal :)
|
:) jeg er fornøyd med dommeren:) |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 05.03.2004 15:10 Post subject: |
|
|
dommern var knallgo han. En av de bedre dommerene jeg har sett faktisk.
Men han la faktisk til litt for lite!
http://fotball.adressa.no...leID=57171
Visste ikke att det var mulig å drøye så mye på en omgang! |
|
| Back to top |
|
 |
|