English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Alfred Johansson
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 95, 96, 97, 98  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 12:18    Post subject: Reply with quote

Han får nok ikke sparken med så få kamper igjen av sesongen. Det tjener vi maks noen plasser opp, eller ned, på. Vi er midt på tabellen i år. Et kjedelig år. Elendig år. AJ har noen kamper til på å vise at han kan fotball, at han fortjener å være her. Dersom spillerne ikke gir alt de siste kampene, er det et tegn på at de ikke ønsker han videre.

Er det ikke bedring de siste kampene, ser jeg ingen grunn til å fortsette med AJ flere sesonger. Vi har ikke utviklet oss i riktig retning på noen områder. Vi bruker ikke engang talentene. Nå som vi ikke har noe å tape, er det bare å hive innpå disse.
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 12:19    Post subject: Reply with quote

Å gi trenerteamet kontrakt ut 28 er jo hinsides. Er ingenting som er mer usikkert enn en trenerjobb og vi ansatte en tidligere juniortrener. Vi klarte jo ikke medalje i fjor engang.
Neeskens
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 12:20    Post subject: Reply with quote

Messias
Har du glemt at RBK er i underholdnings bransjen!!!
Har du glemt Eggen og pressen og åpenhet!!!

Nå møter det opp dobbelt så mange på håndball kamp i byen som på Lerkendal.

Spillerene har mistet troen. Da bør dette avsluttes.
Messi
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 12:24    Post subject: Reply with quote

Standarn og Crick wrote:
Vi har ikke utviklet oss i riktig retning på noen områder. Vi bruker ikke engang talentene. Nå som vi ikke har noe å tape, er det bare å hive innpå disse.

Disse talentene er ikke gode nok, hadde de vært det, så hadde de fått spille. Man kan ikke la de spille fordi de er talent, de må ha noe å komme med. De har gjort en ok sesong på RBK 2 på nivå 4..
Back to top
27Sapara
Proff

PostPosted: 30.10.2025 12:31    Post subject: Reply with quote

Det ser ut som om Alfred i hvert fall har mistet deler av spillergruppa. Laget oser av lav moral.
RBK
Spartacus
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 12:50    Post subject: Reply with quote

Fra utsiden er det vanskelig å si hva som har gått galt, og jeg antar at man på innsiden har mer oversikt. Så om AJ skal fortjener fortsatt tillit vil jeg ikke være kategorisk på.

Det som vekker bekymring er nedgangen i både resultater og prestasjoner. Så skjønner jeg at utvikling ikke nødvendigvis er lineær, men dette er ikke snakk om en liten reduksjon. Når man snakker om en prosess, utvikling, osv., så må man jo forvente at etter to år så har man fått fremgang på noen parametere.

Under AJ er vel poengsnittet på 1,4, noe som er altfor svakt, og gjør han til en av de svakeste RBK trenerne i nyere tid. Spillestilen harmonerer ikke med hvordan man har uttalt at man skal spille, osv., og klubbens dokument.

Han virker rådvill, og har blitt veldig opptatt av å forklare hvorfor det har blitt slik, og er ikke klar og tydelig. Dette gir ikke grunn til optimisme. Lås metaforen var helt forferdelig. For å fikse problemene må han bruke "prøve og feile" metoden.

Alt dette gir snøballen større kraft. Det at han er uerfaren, og hans eneste egentlige erfaring er å være juniortrener for FCK - som har de største talentene i Danmark - blir stadig brakt på banen. Støy innad i klubben lekker ut, og jeg tror det er første gang jeg ser både leder, sportslig leder og hovedtrener stiller opp i et slikt intervju som de gjorde med Tv2.

Til syvende og sist er det resultater som teller i toppfotballen. Jeg har på følelsen at kampen mot Molde kan bli avgjørende. Vinner vi den, så kan fort ting snu, men taper vi den uten å gi dem kamp, så tror jeg blir presset vil bli for stort. Da må noe gjøres.
Back to top
Mighty
Senior

PostPosted: 30.10.2025 13:13    Post subject: Reply with quote

Støtter forrige taler fullt ut i at det er vanskelig å kategorisk si noe om hva som er riktig avgjørelse når en observerer fra utsiden. Mitt inntrykk av Alfred er at han sitter med høy fotballfaglig kompetanse, både når det kommer til taktikk, trening og spillerutvikling. Samtidig har han en utfordrende lederstil med mye fokus på detaljer og fremstår litt umoden når det kommer til relasjonsbygging.

Det virker blant annet til at han er veldig opptatt av å ha kontroll over alt som skjer på treningsfeltet og tillater lite autonome assistenttrenere. Hele oppstyret som har vært rundt både Sæter og Henriksen virket litt mer voldsomt, enn det trenger å være. Han reagerer sterkt på kritikk og motgang, fremfor å ufarliggjøre og børste av kritiske input. En slik detaljstyrende ledelse har såklart oppsider, men vil være krevende i lengden, særlig på veteranspillere og særlig om det går dårlig.
Back to top
Guffen
Rutinert

PostPosted: 30.10.2025 13:59    Post subject: Reply with quote

Alfred har ikke bare tapt på banen. Han har tapt garderoben og tapt tribunen også. Og nå er han i ferd med å tape media.

Det er over nå.
Lykke til videre, Alfreds.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 14:09    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Messias
Har du glemt at RBK er i underholdnings bransjen!!!
Har du glemt Eggen og pressen og åpenhet!!!

Nå møter det opp dobbelt så mange på håndball kamp i byen som på Lerkendal.

Spillerene har mistet troen. Da bør dette avsluttes.

1.Jeg vet at fotball er i underholdningsbransjen.
2.Jeg vet også at det er smartere å ta ting internt enn i media
3. At folk møter opp på handball er bra. Men publikumstallet er nok NFF litt delaktig i.

4. Har du spurt spillerne?
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 14:14    Post subject: Reply with quote

Tordenbukser wrote:
waterfalls wrote:

Så jeg avslutter med å stille et spørsmål egentlig. Hva får oss til å tro at ting vil bli så jævlig mye bedre denne gangen bare vi bytter trener?

Med 1 poeng i poengsnitt siden 16.mai? Ganske mye skulle jeg tro.
De virker mentalt helt ferdige, og som om ikke AJs jobb var monumental fra før - altså det å skulle løfte klubben tilbake til toppen - så er den ytterligere forvansket med å skulle løfte spillerne opp av gjørma.

Jeg tror likevel ikke han får sparken nå. Han sitter ut sesongen, og da får han også oppkjøring. Og så skal man se hvordan det går. Og dermed er han tidligst ute på seinvåren/tidligsommeren en gang.

Jeg tenke mer overordnet enn resultater når jeg stilte det spørsmålet. Tenkte klubben som helhet. Mulig resultatene blir bedre av å sparke Alfred, men klubben kommer fortsatt til å ha de samme underliggende problemene og kulturen, og det samme som vi ser nå og som vi så under Rekdal og Horneland osv. kommer vi til å se også når ny trener opplever litt motgang.

Som jeg skriver, jeg skal ikke påstå at Alfred er løsningen men han er heller ikke problemet. Om vi sparker nok en hovedtrener så stopper det kanskje blødningen en kort periode, men plaster reparerer ikke et sår som minimum burde sys sammen. Så når plasteret har blødd gjennom så må vi rive det av og sette på et nytt plaster, men såret gror ikke på noen god måte og kommer til å åpne seg på nytt og på nytt og på nytt igjen.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 14:16    Post subject: Reply with quote

Han er briljant på det teoretiske, men svikter på lederskap - Gull i medgang, gråstein i motgang.

Hadde han holdt seg til teorien etter i fjor høst - og latt en annen lede laget kunne vi vært med å kjempe om gull i år.

Jeg har fremdeles troen på AJ, men han må da få hjelp.
Back to top
Tordenbukser
Junior

PostPosted: 30.10.2025 14:32    Post subject: Reply with quote

Nei, jeg trur heller ikke at alt blir umiddelbart rosenrødt ved å sparke AJ, waterfalls. Ikke tror jeg det er fornuftig å gjøre det nå heller. Men som en mental katalysator er det tidvis en løsning.

Dog nytter det ikke å bygge hus når fundamentet er dårlig, som du også indikerer.
Gamle feilvalg har ledet til dårlig økonomi, dårlig økonomi har ledet til flere feilvalg samt alt for dårlig rekruttering, som igjen går ut over prestasjonene.
Troppen er elendig. Rett og slett. Og det ser vi konsekvensen av i går.

Hvem er egentlig god nok for EL på det laget?
Sander, Adrian, Tomas og Aslak bak.
Simen og Ole på midten.
Ole, DD, EKC og Dino foran.
Disse er gode nok etter mitt skjønn til å forsvare en plass på de fleste EL-lag.
Resten holder ikke mål.

Mikkel er for treg, ubesluttsom og ikke fysisk sterk nok. Santeri har mye vilje, men er absolutt ingen indreløper i en 4-3-3. Jesper er rett og slett for umoden. Ikke synes jeg han viser det råtalentet som eksempelvis Broholm har heller. Fossum ser helt lost ut og er feilplassert konstant.
UYJ er ingen Tore Reg og ikke en direkte konkurrent til Adrian.

@Bart1 - å kjempe om gull i år har aldri vært realistisk. Fjorhøsten var en overprestasjon, det har blitt veldig klart ila året.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 14:40    Post subject: Reply with quote

Looney wrote:
Alfred, Jordi og Tjärnberg har alle kontrakter ut 2028.
Ta fram kalkulatoren og se hva det vil koste oss å kvitte oss med dem.
Vi har virkelig malt oss inn i et hjørne.

De kan jo trekke det fra sluttpakken til Dorsin. Kommer vel sikkert til å føre til at Dorsin blir skyldig RBK noen millioner, men det får han leve med når han tok en så hårreisende avgjørelse som å forlenge med AJ.
Neeskens
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 14:45    Post subject: Reply with quote

Brann ble nr 2 sesongen etter opprykk fra Obos.
Setter sesongen 2025 og utviklingen i rett lys
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 15:11    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:

Må ikke glemme noe av det mest utslagsgivende i den sammenhengen. Selvtillit. Er lag som hadde fått trent på å spille sammen mot dårligere lag, og hamstret gode erfaringer gjennom vinning av kamper. Som LSK gjør i år. I Rosenborg 2025, ser man er lag som er mer redd for å tape enn de har lyst til å vinne. Skuldrene er så høye at man ikke klarer å sentre en enkel pasning, eller ta i mot en. Mange av de samme spillerne hadde nok prestert mye bedre på andre lag. Ikke på grunn av treneren eller laget, men på grunn av lavere skuldre og lavere forventninger.
Viking kollapset fullstendig under nåværende trenerduo for et par år siden. Fikk likevel jobbet kontinuerlig videre og bygge lag. I dag har de en solid tropp, som har spilt mye sammen og presterer på et høyt nivå. De har fire midtstoppere som er mye bedre enn vårt andrevalg. Mange spillere med mål i seg. Sparker man trener annenhver år, blir det neppe noe suksess på Lerkendal.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 15:41    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Neeskens wrote:

Må ikke glemme noe av det mest utslagsgivende i den sammenhengen. Selvtillit. Er lag som hadde fått trent på å spille sammen mot dårligere lag, og hamstret gode erfaringer gjennom vinning av kamper. Som LSK gjør i år.

Kanskje litt avsporting. Men det har vært et gjennomgangstema i norsk fotball i nyere tid at lag som rykker ned og rydder opp i stallen kommer tilbake mye sterkere.

Eksempler:

Start - rykket opp i 2004. Andreplass i serien året etter

Stabæk - rykket opp i 2006. Vant serien etter bare 2 år

Fredrikstad - rykket opp 2007. Andreplass året etter.

Molde rykket opp 2007 - Andreplass to år etter.

Bodø Glimt rykket opp i 2017 - andreplass to år etter. vant serien etter tre år

Brann - rykket opp 2022 - andreplass året etter

Det kan argumenteres at Rosenborg har aldri hatt en ordentlig ryddejobb i laget etter at Eggen ga seg, fordi vi har aldri rykket ned. Kanskje er det det vi trenger? La oss holde oss unna Vegard Forren og hans sprell på stadion på kveldstid iallefall.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 16:11    Post subject: Reply with quote

Jeg var mye i Stavanger den sesongen de ble nr 11.
De jeg snakket med var enige i at de holdt på med noe bra og var på rett vei tross ustabilitet osv. Alle hadde trua
Slik er det definitivt ikke i dag i RBK
tigerbart
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 16:42    Post subject: Reply with quote

Det er i disse tider at vi må våge å tenke langsiktig. Kanskje er ikke Alfred løsninga eller riktig mann på sikt, men vi har brent oss på å sparke trenere eller å styrtkjøpe dyre spillere for å tette hull, som egentlig skyldes flere og større problemer. Hvis Alfred jobber i tråd med kontrakten, bør han fortsette inntil videre. Så lenge målet er utvikling av prestasjon, bør han fortsette. Klubbens ledelse må først og fremst se seg i speilet, deretter må man også evaluere stallen. Det er dessverre ikke så mange spillere på dette laget som hadde sluppet til fast på mange andre lag (og knapt nok noen på topplagene).

Om vi nå ender opp med å sparke nok en trener, delvis pga. ytre og indre press, f eks. spillere som gnåler eller underpresterer med vilje, så blir bare denne ukulturen forsterka. Nå må alle disse primadonnaene ta seg selv i nakkhåret og løfte seg. De har til salt i maten og jobber med sin hobby. Og for hva det er verdt, så spiller de for Nordens forhenværende(!) flaggskip. Skulle vi likevel ende opp med å fjerne Alfred må vi i alle fall ha et klart bedre alternativ, og ikke sette oss i samme håpløse situasjon som tidligere, der assistenter eller "siste løsning" kommer inn og tar over. Og her ligger en del av vårt problem: pga. ukulturen med bruk og kast av trenere (og spillere) over flere år, så er vi ikke så attraktive som vi en gang var... Så vi må være forsiktige med hvordan vi agerer, så vi ikke bare forsterker de fundamentale problemene i klubben.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 17:22    Post subject: Reply with quote

Hovedårsaken til at RBK ikke er har samme attraktivitet/tiltrekningskraft som før er jo ikke at man skifter trenere ofte. Sparkinger og kortlivede trenere er et symptom på diagnosen som er at RBK har vært sportslig akterutseilte så mange år og at ressursene til å kjøre store satsninger er borte.

Det sparkes jo trenere over en lav sko i hundre europeiske klubber hele tida, men det står alltid nye klare inn hvis midlene finnes. Og hvis midlene er der vil topplasseringer og europeiske turneringer aldri være langt unna.

Men en trener som i dag har standingen til Hamren i 2008 eller Hjulmand i 2018 vil nok bla gårsdagens ellever og se gjennom hvilken hylle RBK signerer spillere på og tenke: Aldri.

Det at en prosess kunne lede fram til Rekdal for få år siden gjør jo at man tenker at ingenting er umulig. Og det gjør jo at man frykter prosessen. Ser det ikke som usannsynlig at de kan finne på å vikle seg inn i f.eks Høgmo igjen. Jeg har drømt så mange ganger om at RBK en dag klarer (og tør) å gå inn på noe med en tysk, nederlandsk, polsk trener. Litt sånn sær fundamentalist a la Bielsa, men med pondus, litt rutine, gjennomføringskraft og at han får armslaget til å gjøre ting på sitt vis. Lite som er så jævlig som å høre Alfred Johansson, Horneland, Rekdal etc. i tvangstrøya fremføre sine taler ut fra et manus av hva RBK-folk vil høre. Alle ordene som bør være med. Hurtig i lengderetningen, føre kamper, motsatte bevegelser og alt det der. Men så er det egentlig fotball de ikke har noe eierskap til eller intereresse av å drive med. Så blir resultatet et elendig kompromiss ingen tror noe på, og som hverken er fugl eller fisk. Det er sånn det føles å se laget nå. Og da vet alle at det er på lånt tid. Om det avsluttes i kveld eller om et halvår er vanskelig å gjette på, men det kommer jo ikke til å snu og bli noe majestetisk ut av dette.

Det som bremser/utsetter det er at både styre og stell og sågar noen supportere har lagt så mye prestisje i ønsketenkninga. Og når jeg leser kroppspråk på Lerkendal nærmer det seg reprise på Tørum og KT Eggen denne årstida i 2007. Du behøver ikke masse studiepoeng i psykologi, kommunikasjon eller hva som helst for å forstå at dette skipet er "bortom redning". De kampene som gjenstår av sesongen er kunstig åndedrett for pasienten, men jeg frykter for at prestisjen driver dette videre inn i 2026 og at vi gjennom det får vår åttende strake sesong uten noe som helst. Bare å glede seg. Hvis du lurer på hvordan det ser ut å ha nada å spille for, nada å tro på og ingen som helst glød og glede kan du se Sandefjord-kampen om igjen og spørre deg selv om du er gira på at høsten 2026 også skal bli likedan. Hvis ja - kjør videre med laptopsvennebanan, hvis nei - ta de nødvendige grepene så har man i alle fall tid til å stable noe konstruktivt gjennom en lang pre-season hvor det også behøves en grov jobb på spillerlogistikk med høy treffprosent.
Fightegutta
Junior

PostPosted: 30.10.2025 17:34    Post subject: Reply with quote

Det er blitt en seiglivet myte at RBK sparker trenere ofte. Vi har sparket to trenere de siste ti årene, og bare én etter Kåre. Er det noen som synes det er mye? Riktignok har vi gått gjennom mange trenere, som er noe ganske (men ikke helt) annet.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 17:45    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Jeg har drømt så mange ganger om at RBK en dag klarer (og tør) å gå inn på noe med en tysk, nederlandsk, polsk trener. Litt sånn sær fundamentalist a la Bielsa, men med pondus, litt rutine, gjennomføringskraft og at han får armslaget til å gjøre ting på sitt vis.

Strålende innlegg i sin helhet, men dette er et svært undervurdert poeng. Dersom man greier å slå fra seg litt over sin naturlige vektklasse i fotball så er oppsiden mange ganger større. Og vi kommer ikke til å greie det uten å gjøre noe ekstremt eller spesielt. Vi slår ikke Bayern München ved å kopiere dem for å si det sånn. Vi må gjøre noe annerledes og våge å ta risiko, som feks. B/G gjør (selv om det ser idiotisk ut når de gir Galatasaray 2-3 målgivende pasninger i CL).
siggen1
Proff

PostPosted: 30.10.2025 17:54    Post subject: Reply with quote

RBK har nok engang skutt seg selv i foten med å gi langtidskontrakt til denne treneren.
Altså tabbene som blir begått på styrenivå i denne klubben er lengre enn til månen og tilbake.
Jeg har overhodet ingen tro på Johansen men tror styret er nødt å sette seg ned med han umiddelbart å høre hva han egentlig ser for seg fremover.
Jeg har en mistanke om at det er i teori veldig bra, men i praksis ser man hvor hen det bærer.Han gir ett inntrykk av å være jævlig arrogant og sta og fryser ut enkeltspillere.

Styret må sette ett ultimatum og kravliste som må gjennomføres så må han svelge den jævla stoltheten for han er i ferd med å bli en skikkelig b-trener som kun duger i 3 divisjon.

Angående spillergruppa så har Tordensky helt rett.Det er de 10 der,jeg har forøvrig Trua på Volden til å bli en habil stopper.
Back to top
orkdal,n
Rutinert

PostPosted: 30.10.2025 18:25    Post subject: Reply with quote

Nå må det bli slutt på tøyset med sparking av trener. La de som har kompetanse få jobbe seg gjennom denne periode i fred.

Både styre, administrasjon og trenerteam følger utvikling og "ståa" tett.

Det er ingen enkel og lettforklart resept på "medisinen" på situasjonen, annet enn å ta tiden til hjelp, og la de som står i det få arbeidsro.
Gofoten
Proff

PostPosted: 30.10.2025 18:44    Post subject: Reply with quote

Æ tenke vi først og fremst må få bort spillera som helt tydelig ikke hold nivået før Alfred avskrives.

Koss kan 18 år gammel Håkon Volden se ut som en klassespiller der han tar med seg ball forbi flere ledd samtidig som Ulrik Yttergård Jensen fremstår som en treg old boys spiller som ikke vet ka han ska gjør?

Erlend Dahl Reitan får alle vingan i eliteserien til å se ut som en milliard. Desverre kun motstanderan sine. Kor mange poeng har ikke Rbk mista pågrunn av feil/manglende ferdigheter 1 mot 1? Fyren kan jo fremdeles ikke å slå ett godt innlegg og han spille back i Rosenborg?

Få bort Reitan, Mikkel Ceide, UYJ, Fossum. Få bort finnen fra indreløper posisjon, han finnes ikke målfarlig. Få inn reel konkurranse til Ole Selnæs og Dino. Ikke rart presset ikke sitt med dem 2 på banen samtidig. Norges tregeste kombo sentralt.

Få bort Ole Sæther. Vi treng spillera som kan bidra mer en 20% av kampan.
Back to top
gm
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 19:05    Post subject: Reply with quote

Tordenbukser wrote:
Nei, jeg trur heller ikke at alt blir umiddelbart rosenrødt ved å sparke AJ, waterfalls. Ikke tror jeg det er fornuftig å gjøre det nå heller. Men som en mental katalysator er det tidvis en løsning.

Dog nytter det ikke å bygge hus når fundamentet er dårlig, som du også indikerer.
Gamle feilvalg har ledet til dårlig økonomi, dårlig økonomi har ledet til flere feilvalg samt alt for dårlig rekruttering, som igjen går ut over prestasjonene.
Troppen er elendig. Rett og slett. Og det ser vi konsekvensen av i går.

Hvem er egentlig god nok for EL på det laget?
Sander, Adrian, Tomas og Aslak bak.
Simen og Ole på midten.
Ole, DD, EKC og Dino foran.
Disse er gode nok etter mitt skjønn til å forsvare en plass på de fleste EL-lag.
Resten holder ikke mål.

Mikkel er for treg, ubesluttsom og ikke fysisk sterk nok. Santeri har mye vilje, men er absolutt ingen indreløper i en 4-3-3. Jesper er rett og slett for umoden. Ikke synes jeg han viser det råtalentet som eksempelvis Broholm har heller. Fossum ser helt lost ut og er feilplassert konstant.
UYJ er ingen Tore Reg og ikke en direkte konkurrent til Adrian.

@Bart1 - å kjempe om gull i år har aldri vært realistisk. Fjorhøsten var en overprestasjon, det har blitt veldig klart ila året.

Helt enig i din vurdering av de spillerne vi har. Flere av de som startet i går blir så primitive at det blir håpløst for resten også. Det blir for mange som er for dårlig med ballen i beina. Volden bør starte heretter.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 95, 96, 97, 98  Next
Page 96 of 98

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb