English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - HamKam
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Børkeeiet
0%
 0%  [ 0 ]
Henriksen
1%
 1%  [ 1 ]
Rogers
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan
0%
 0%  [ 0 ]
Skarsem
2%
 2%  [ 2 ]
Jensen
1%
 1%  [ 1 ]
Holse
6%
 6%  [ 5 ]
Pereira
0%
 0%  [ 0 ]
Sæter
0%
 0%  [ 0 ]
Tengstedt
88%
 88%  [ 71 ]
Total Votes : 80

Author Message
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 19:09    Post subject: Reply with quote

Synes det er flere tendenser til godt spill. Nå begynner man å bygge selvtillit. Vanskeligste kampen i år, sa HamKam treneren. Begynner å ligne noe!
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 19:10    Post subject: Reply with quote

Gull er uansett helt usannsynlig. Det er for tilfeldig det vi presterer av offensivt spill. Skuffende at vi ikke klarer å spille ut HamKams ti mann og drepe kampen.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 19:13    Post subject: Reply with quote

Kan ikke forvente gull denne sesongen etter fjoråret og generasjonsskifte. Tror derimot at den unge stallen gir gode fremtidsutsikter!
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 19:15    Post subject: Reply with quote

Gode helt frem til 2-1. Svake etter det. Burde vunnet med flere mål.
Nidarosballklubb
Rutinert

PostPosted: 06.08.2022 19:15    Post subject: Reply with quote

Begynner å bli artig og angrepsvillig fotball nå. Med Rekdal. Hvem hadde trodd! Smile
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 19:23    Post subject: Reply with quote

Mye bra spill og mange sjanser i ca 70 min, men lite effektiv. Tengstedt et funn!!! Mange gode kvaliteter og en kjempedebut!!! Kristall så ut som en junior/4. div-spiller, han bør få noen mnd med nødvendig skolering og han bør ikke stjele spilletid fra Broholm og Pawel de nærmeste mnd. RBK tar steg, men er avhengig av at LSK sprekker litt for å kunne ta den viktige bronsen.Molde og Glimt er trolig for stabile til at de kan taes igjen.
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 19:25    Post subject: Reply with quote

blir bra ditta RBK
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 19:30    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Mye bra spill og mange sjanser i ca 70 min, men lite effektiv. Tengstedt et funn!!! Mange gode kvaliteter og en kjempedebut!!! Kristall så ut som en junior/4. div-spiller, han bør få noen mnd med nødvendig skolering og han bør ikke stjele spilletid fra Broholm og Pawel de nærmeste mnd. RBK tar steg, men er avhengig av at LSK sprekker litt for å kunne ta den viktige bronsen.Molde og Glimt er trolig for stabile til at de kan taes igjen.

Har jo borte mot Molde og hjemme mot Glimt igjen, så vi kan om vi er stabile fremover nå og tar 3 eller minst 1 poeng i de to kampene pushe de hardt.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 19:36    Post subject: Reply with quote

enojado wrote:
Dagens to beste er Jensen og Tengstedt.

Men nå må vi brette opp ermene!!! Skjerpings!!

Uenig, Jensen har bare vært middels. Skarsem mye bedre.
Jensen skal få for blokkeringen på slutten. Heldigvis er midbanen til Ham-Kam veldig ordinær uten Eriksen.
Back to top
Pinne69
Proff

PostPosted: 06.08.2022 19:39    Post subject: Reply with quote

Tviler på at vi tar Molde og Glimt. Glimt er jo tilbake i sinnsyk form og kan faktisk gå til CL. Molde er dessverre blitt stabilt gode. Ser det både her hjemme og i kvalikken til Europa. Lillestrøm og Viking er det dog mulig å ta. Vi er allerede foran Viking og jeg tror vi tar Lsk. Synd dette ikke er neste sesong da ES (som den beste liga i Skandinavia) ligger an til å få 2 CL-kval-plasser og El kval samt Confederence. Litt råere å kjempe om EL som nr 3 i Norge, men vi tar det vi får.
ibejnar
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 19:40    Post subject: Reply with quote

Hoven Evland Jr. wrote:
enojado wrote:

Jensen skal få for blokkeringen på slutten. Heldigvis er midbanen til Ham-Kam veldig ordinær uten Eriksen.

Du kan simpelthen ikke seriøst mene at Olaus er meget bedre en Victor Jensen.
Victor spillede som jeg så det en rigtig fin kamp i dag og fordelte spillet rigtig godt.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 19:48    Post subject: Reply with quote

Skarsem var veldig god i dag. God kamp av flere. Hele midtbanen gjorde en bra kamp. Synes Rogers er den som er dårligst om dagen. Reitan har tatt seg opp. Børkeeiet er heller ikke mer enn han må være.
Back to top
tigerbart
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 20:00    Post subject: Reply with quote

Solid kamp, selv om vi slipper HamKam inn igjen etter 2-1. Så synes jeg vi er fryktelig ineffektive, og bør vinne med fire kanskje fem mål. Slik sløsing har vi ikke råd til mot de beste. Tengstedt man of the match. Men flere er gode. Gledelig at Reitan er i framgang, selv om han fortsatt kan forbedre innleggene.
Back to top
katalogen
Senior

PostPosted: 06.08.2022 20:03    Post subject: Reply with quote

Synes Børkeeiet gjør mye riktig når Rosenborg har ball. Den klart mest offensive av de tre stopperne (er vel ikke overraskende). Flere ganger han trekker fram og gjør seg spillbar. Det mangler de to andre, Renzo og Vagic. Enig i at Reitan har tatt seg opp på et nytt nivå. Ser ut som han i større grad har funnet roen i vingbackrollen. Ikke langt fra mål tre. Pereira derimot, nok en svak kamp. Spørs om Dorsin bør signere en utfordrer.

Sæter en latterlig merkelig spiller. Mye bra, mye elendig, men ender opp med et fantastisk mål og plus i margen. Skulle aldri tro at man kunne være så begrenset og likevel levere såpass med målpoeng.
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 20:04    Post subject: Reply with quote

ibejnar wrote:
Hoven Evland Jr. wrote:
enojado wrote:

Victor spillede som jeg så det en rigtig fin kamp i dag og fordelte spillet rigtig godt.

Du kan ikke seriøst mene at Skarsem er dårlig i denne kampen? Han herjer med Ham-Kam. Jensen gjør lite feil i forhold til det han pleir å gjøre, men er langt fra dominerende mot en svak Ham-Kam midtbane.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 06.08.2022 20:09    Post subject: Reply with quote

Dette synes jeg var en veldig bra kamp...helt frem til 2-1, da lar vi plutselig HamKam presse oss bakover, fatter ikke hvorfor vi gjør det. Men ellers synes jeg dette var et steg fremover, det er tendenser til kombinasjoner og plan i spillet. Og Tengstedt ser ut som en kanonsignering. Synes egentlig mange står frem i dag.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 20:10    Post subject: Reply with quote

enojado wrote:

Skarsem og Tengstedt, men Jensen der oppe ja. Dog litt for mange småfarlige balltap denne gangen.

Last edited by Macha on 06.08.2022 20:11; edited 1 time in total
Back to top
ibejnar
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 20:11    Post subject: Reply with quote

Hoven Evland Jr. wrote:
ibejnar wrote:
Hoven Evland Jr. wrote:
enojado wrote:

Du kan ikke seriøst mene at Skarsem er dårlig i denne kampen? Han herjer med Ham-Kam. Jensen gjør lite feil i forhold til det han pleir å gjøre, men er langt fra dominerende mot en svak Ham-Kam midtbane.

Jeg har vist ikke sagt at Olaus var svag i dag. Men ham og Adrian bliver aldrig mine favoritter når jeg ønsker vi skal spille et hurtigt og præcist angrebsspil. Begge sænker spillet og spiller ikke de rigtige bolde. Nuvel det kan gå imod dårlige hold i Eliteserien- men hvis vi skal løfte os og slå de gode hold er vi ganske enkelt nødt til at spille hurtigt - Det tvivler jeg på at nogen af dem evner. De har ikke vist det så langt. Men jo Olaus spiller en ok kamp i dag.
Back to top
håpløs
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 20:13    Post subject: Reply with quote

Islendingen må bare roe nervene. Ser jo at han har noe.

Børkeeiet må spille Skarsem kjappere opp der i mellomrom. Feig.
-og der må vi rykke mer og spille på 1touch. Kan ikke ende så mange ganger med støtte.

Per ute.

Fortsetter å bli bedere på å vri spillet der bak, men har dårlig timing (feige) på å spille foran i fart.

Vi varierer bra fremover, men når Jensen blir spillt opp på midtsirkel fremme, skal en stupe inn i bakrom! Han har følelse og vi må skremme dem litt med dét.

Spennende..
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 20:16    Post subject: Reply with quote

Pereira har langt mindre fotballforståelse og defensive ferdigheter enn Skarsem. Joda, jeg er enig i at Skarsem fortsatt må opp i nivå på avgjørende pasninger, men han viser framgang og har vært langt mer skapende i de senere kampene.
Back to top
ibejnar
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 20:17    Post subject: Reply with quote

ibejnar wrote:
Hoven Evland Jr. wrote:
ibejnar wrote:
Hoven Evland Jr. wrote:
enojado wrote:

Jeg har vist ikke sagt at Olaus var svag i dag. Men ham og Adrian bliver aldrig mine favoritter når jeg ønsker vi skal spille et hurtigt og præcist angrebsspil. Begge sænker spillet og spiller ikke de rigtige bolde. Nuvel det kan gå imod dårlige hold i Eliteserien- men hvis vi skal løfte os og slå de gode hold er vi ganske enkelt nødt til at spille hurtigt - Det tvivler jeg på at nogen af dem evner. De har ikke vist det så langt. Men jo Olaus spiller en ok kamp i dag.

Sæther er jo også en historie for sig. Helt igennem elendigt han ikke scorer i første halvleg jo. Han holder heller ikke fast i noget som helst og ligner en spiller fra 3 division - og ja så laver han det top vigtige mål. Jeg ved snart ikke hvad med skal mene om ham. Til gengæld tør jeg godt spå at vores nye islænding ikke pt. er i nærheden af at kunne forstærke os. Jeg skrev det allerede i sidste uge - en spiller FCK har ladet gå tilbage til Island uden en eneste 1. holdskamp. Tja jeg synes man i dag så hvorfor. Men han er ung og skal bare tilbage på træningsbanen. Kan kun ærge mig over at det nu skubber Broholm ud af vores indskiftninger og samtidig skubbede det Holse ud på en back. Ganske enkelt en helt elendig disposition og ødelæggende for det flov vi trods alt havde i spillet.
Back to top
ibejnar
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 20:19    Post subject: Reply with quote

Hoven Evland Jr. wrote:
Pereira har langt mindre fotballforståelse og defensive ferdigheter enn Skarsem. Joda, jeg er enig i at Skarsem fortsatt må opp i nivå på avgjørende pasninger, men han viser framgang og har vært langt mer skapende i de senere kampene.

Jeg bliver altså nødt til at kommentere på din kommentar om at Adrian har langt mindre fodboldforståelse end Olaus - uha da da Rolling Eyes
Back to top
martibs
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 20:20    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Dette synes jeg var en veldig bra kamp...helt frem til 2-1, da lar vi plutselig HamKam presse oss bakover, fatter ikke hvorfor vi gjør det. Men ellers synes jeg dette var et steg fremover, det er tendenser til kombinasjoner og plan i spillet. Og Tengstedt ser ut som en kanonsignering. Synes egentlig mange står frem i dag.

Helt enig, en meget god kamp mot et lag som legger seg så lavt som man kan og parkerer bussen. Det eneste som som mangler er at vi setter flere av de gigantiske sjansene som produseres.
Men det er fremt til vi faktisk setter en, og tar ledelsen 2-1, da skal vi liksom slutte å spille fotball og gi fra oss alt initiavitet? Det er nå et kjempeparadoks at med eliteseriens etter sigende mest kyniske trener på sidelinjen, er vi et av ligaens minst kyniske lag.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 06.08.2022 20:26    Post subject: Reply with quote

ibejnar wrote:
Sæther var ikke i nærheden af spilletid da alle var klar i starten. Nu spiller han (i min optik kun pga. skader)

Vel han scorer mål. Så da er det jo litt irrelevant hvorfor han fikk sjansen. Hvis noen av de andre spissene våre scorer mål også så er de også hjertelig velkommen til å spille spiss, som Tengstedt. Resten er vel bak Sæther i køa for øyeblikket.
Back to top
Troillongan
Veteran

PostPosted: 06.08.2022 20:34    Post subject: Reply with quote

Rævva siste 20 men den lengste gode perioden i år? Begynner å ligne noe dette. Skinner litt gjennom at vi mangler erfaring når vi klapper sammen sånn, tror ikke det er mer komplisert enn som så. Endelig noe som ligner en toppscorer i klibben igjen. Selv om adressa febrilsk forsøker å fokusere på det negative etter kampen mener jeg dette er enda et steg i riktig retning RBK
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 8 of 10

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb