| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ace Veteran

|
Posted: 27.02.2015 09:05 Post subject: |
|
|
Boli har fart og det har ikke Søderlund, det alene er nesten verdt 10 mill!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 27.02.2015 17:25 Post subject: |
|
|
Skjelvik til Kina for 20 mill med andre ord  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 04.03.2015 09:48 Post subject: |
|
|
Russiske Jevgenij Kirisov (21) erstatter Timmi Johansen i Stabæk. Defensiv midtbane - venstre ving/back om man skal tro kildene.
Kommer fra klubben FC Domodedovo Moskva - en nystartet klubb som spiller på nivå 3 i det russiske ligasystemet, men spilleren har bakgrunn fra Lokmotiv Moskva og har aldersbestemte landskamper for Russland.
I førstomgang et lån frem til 01/07-2015, men med opsjon på kjøp etter hva jeg forstår.
SKEPTISK |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.03.2015 10:25 Post subject: |
|
|
Hadde vært skeptisk om Hoftun hadde hentet denne fyren, men kjenner jeg Stabæks teft rett så er dette en klassespiller.  |
|
| Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 04.03.2015 13:06 Post subject: |
|
|
hehe,
Blir han en braksukess så får vi vel neppe beholde ham over sommeren...
Jeg er bare SÅ jæ.... lei alle disse korttidskontraktene! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.03.2015 13:05 Post subject: |
|
|
LSK henter den 19 år gamle midtbanespilleren Fredrik Krogstad fra Lørenskog på toårskontrakt, melder Romerikes Blad. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 05.03.2015 14:08 Post subject: |
|
|
Anders Trondsen bekreftet solgt fra Stabæk til Sarpsborg 08. Der får han en 5 års kontrakt...
jeg tror jeg blir uvel! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 05.03.2015 14:36 Post subject: |
|
|
Tor-Kristian Karlsen
| Quote: | | @mortenstokstad ville kostet 10-15 millioner på midten/slutten av 2000-tallet. Røverkjøp av Sarpsborg |
... |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 05.03.2015 14:43 Post subject: |
|
|
| Står det virkelig så dårlig til i Stabæk at Sarpsborg er et steg opp? |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 05.03.2015 14:46 Post subject: |
|
|
| Hovedgrunnen er vel at Stabæk tvinger han til å spille venstreback selv om han er midtbanespiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 07.03.2015 15:31 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Hovedgrunnen er vel at Stabæk tvinger han til å spille venstreback selv om han er midtbanespiller. |
Stemmer!
Men nå er Asante fra start klar på en 3 års avtale.
Hva tror dere om det? |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 07.03.2015 16:05 Post subject: |
|
|
Har stadig fryktet Asante når han har spilt mot oss. Absolutt ingen kunnskap om ham som spiller, men han har virket veldig farlig i noen situasjoner. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.03.2015 16:32 Post subject: |
|
|
| Han er vel en slags dårligere versjon av Trond Olsen, er han ikke det da? Lynkjapp, men ikke akkurat fotballsmart. Har vel vært en viktig spiller for Start så vil sikkert bli det for Stabæk også. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.03.2015 16:56 Post subject: |
|
|
Brukt riktig så kan Asante være gull verdt for et kontringslag som Stabæk. Lynhurtig spiller, virker direkte fotballdum og sliter med basisferdighetene.
Men med riktig coaching, arbeidsoppgaver og spillestil så kan han nok spilles livsfarlig.
En litt raskere Trond Olsen med litt mindre ferdigheter med ball og litt mindre fortballsmartness.  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 07.03.2015 17:46 Post subject: |
|
|
| Kjenner han ikke veldig godt, men tenker på han som en kopi av Boli. Bare litt mer ekstrem. Ekstremt kjapp, ekstremt klønete. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.03.2015 23:47 Post subject: |
|
|
Assante er en vanskelig spiller å forholde seg ti, både for eget og motstanderlag. Ekstremt rask som andre nevner, men det blir verre med ball i beina. Ingen stor avslutter. Hadde et vakkert langskudd i krysset mot oss, men det er ikke representativt. Har sett ham av og til, og han svir enorme sjanser. Det er en grunn til at han bare var innbytter i Start.
Dere får en spiller som er knall for å skape og utnytte ubalanse mot andre lag, og dere vil sannsynligvis møte en del som står høyt, og da vil han kunne bruke bakrom mye. Forvent dog ikke underverker; det er lite som tyder på at han plutselig skal bli god fotballspiller i tillegg til sprinter.
Verdt et forsøk for en kubb i Stabæks posisjon, men jeg ville stusset om han ble hentet til oss. Han er rett og slett ikke god nok, og jeg ser lite uforløst potensiale. Om han ikke tar en Shelton, da. I såfall - grattis! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 08.03.2015 07:28 Post subject: |
|
|
Omtrent likt som jeg vurderer det. En spiller som nok trekker fordeler av å starte på benken og komme inn mot trøtte bein utover i kampene. Men egentlig en begrenset spiller med en ekstremferdighet.
Vi har et par ungutter - Haugstad og Bencik som sannsynligvis er mer komplette spillere i samme posisjon, men som mangler rutinen, håper Bob klarer å matche det fornuftig.
Ellers ryktes det at vi prøver å signere Fitim Azemi fra Follo. Masse mål i 2. div i fjor. Trente med oss i vinter og har visstnok gjort et solid inntrykk på Bob. De gangene jeg har sett ham har han virket tung og treg, men vi får se hvordan det går, om det blir noe av den overgangen. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.03.2015 00:27 Post subject: |
|
|
Ohi Omoijuanfo til Jerv?
Var ikke han et supertalent, som til og med var ønsket her inne?
Zorac, du som bor i området, vet du noe? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 09.03.2015 16:37 Post subject: |
|
|
Den senegalesiske spissen Simon Diedhiou signerte i dag for FK Haugesund. Spissen blir beskrevet som en god avslutter med begge ben.
Den 24 år gamle spissen har vist seg frem på trening med FK haugesund og har vist at han kan bli en tilvekst i FKHs angrepsrekker. Spissen som kommer fra Diambar-systemet kan avslutte med begge ben, er veldig rask og kan overraske de fleste med noen susere "ut av ingenting" ifølge FKH-spiller Martin Bjørnbak, som har opplevd Diedhious avslutteregenskaper på trening.
Spissen har signert en 4-Ã¥rsavtale med FK Haugesund.
fkh.no _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 09.03.2015 16:53 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: | Ohi Omoijuanfo til Jerv?
Var ikke han et supertalent, som til og med var ønsket her inne?
Zorac, du som bor i området, vet du noe? |
Tja, jeg kjenner vel ikke Ohi mer enn gjennom skjermen, som de fleste andre. Men jeg skal innrømme at jeg har fulgt ham med en viss interesse.
Som spiller synes jeg han virket spennende, med god fart og fysikk, og han hadde liksom noe over seg. Han ble også i sin tid tidenes yngste måscorer i Tippeligaen, selv om denne er slått i ettertid.
Dog har han, som så mange norske spisser, problemer med å omsette evnene sine. Det blir liksom "all bark and no bite". Når han sendes bort fra LSK - et lag som har slitt enormt med spisser de siste årene og etter å ha fått bra med sjanser til å vise seg frem og vokse fra ung alder - til Jerv, regner jeg med at glimtene han viste kun var nettopp det. Å bli sendt nedover i divisjonene i Norge som 21 år gammel spiss er ikke veldig lovende.
Men for all del, det kan jo hende at et miljøskifte og mer tillit kan sette igang en (sen) utvikling. Det er som sagt noe der. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 09.03.2015 17:09 Post subject: |
|
|
Har vel som en del andre spillere dratt fordel av fysikken sin i så ung alder. Men når ferdighetene ikke utvikler seg noe særlig så blir de jo tatt igjen av andre spillere og forsvinner ut etter hvert.
Han kan nok ha godt av å spille i 1 div, han vil nok være en bra forsterkning for nyopprykka Jerv. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 09.03.2015 21:08 Post subject: |
|
|
Det har han nok, men husk at han har blitt matchet i og opp mot A-laget fra han var 16, slik at han ikke her hadde noen overlegen fysikk i forhold til de andre voksne kara. Jeg synes også han viste prov på god fysikk i Tippeligakamper.
Men det er klart; om det skorter på det meste annet enn fysikk og fart er det vanskelig å imponere som fotballspiller. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 09.03.2015 21:44 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | | Den senegalesiske spissen Simon Diedhiou signerte i dag for FK Haugesund. |
Dette er kanskje ersatteren til Gytkjær som i så fall kan gå til Molde likevel? |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 13.03.2015 23:01 Post subject: |
|
|
Fløy, Vigør og Start er enige om overgangen til to av de største talentene på Sørlandet.
Erlend Segberg (fra Vigør) og Lasse Sigurdsen (fra Fløy) er klare for Starts toppspillergruppe.
- Dette er spennende. Vi ønsker å satse på unge, lokale spillere og det viser vi med dette. All honnør skal gå til Club 21. De har vært viktige for oss før og er det igjen. Denne gang har de valgt å ta alle økonomiske forpliktelser for de to spillerne. Dermed får også Vigør og Fløy glede av dette, sier Even Øgrey Brandsdal.
ikstart.no _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
|