View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Tangvik |
|
7% |
[ 2 ] |
Sletsjøe |
|
3% |
[ 1 ] |
M. Ceide |
|
7% |
[ 2 ] |
Jenssen |
|
0% |
[ 0 ] |
Mortensen |
|
0% |
[ 0 ] |
Väänänen |
|
15% |
[ 4 ] |
Selnæs |
|
23% |
[ 6 ] |
Fossum |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan-Sunde |
|
0% |
[ 0 ] |
Islamovic |
|
3% |
[ 1 ] |
E. Ceide |
|
34% |
[ 9 ] |
Reitan |
|
3% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 26 |
|
Author |
Message |
Jan Erik Rutinert
|
Posted: 06.07.2025 15:58 Post subject: |
|
|
Holm hadde halve livet sitt på å spille hjem der, men prøver på noe merkelig og ender med å tape ballen. Sett dette hele sesongen. _________________ Det står då før svarte faen ingen mål i skauen! |
|
Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 06.07.2025 15:58 Post subject: |
|
|
Hvor mange touch på holm der? 9 før feilpasning/ballmist? |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 06.07.2025 15:59 Post subject: |
|
|
Noah Holm er altfor dårlig. Fungerer ikke overhodet andre steder enn innenfor 16. Og selv der er det tynt |
|
Back to top |
|
 |
Jan Erik Rutinert
|
|
|
Votten wrote: | Jan Erik wrote: |
Til en funksjonell klubb. |
Det er ikke et svar. Hvilken funksjonell klubb skal være interessert i å kjøpe han ut av kontrakten? |
Han får seg fint en ny klubb, han er ettertraktet, om du liker det eller ei. _________________ Det står då før svarte faen ingen mål i skauen! |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
|
|
Bedreviteren wrote: | Fakta er at eliteseriens beste midtstopper og vår store formspiller er skadet, i tillegg har vi solgt to av de beste spillerne våre de siste 2 årene.
4 mann er borte pdd. Alle lag ville vært svært svekket pga det. Så skal det selvsagt ikke være så dårlig som nå, men det forklarer det dårlige presset og en del annnet.
Hadde uansett forventet mer. |
Enig.
Jeg er forsåvidt enig i kritikken fra Ole, men veldig uenig i tidspunktet den blir formidlet.
Det er åpenbart at vi trenger forsterkninger. I angrepsrekka er det bare Ceide som er god nok, men han er variabel.
Midtbanen mangler kreativitet men kan fungere om de foran har det.
Med Nemcik, Reitan og Pereira ute er forsvaret ikke i nærheten. Mortensen har ikke imponert og Sletsjø er ingen back.
Vi må selvfølgelig forsterke laget, så poenget til Ole er riktig, bare dårlig timet _________________ "- Det finnes en lengsel i øynene hans etter fotball og nesten etter livet også, sier RBK-treneren om sin nye spiller." |
|
Back to top |
|
 |
Jan Erik Rutinert
|
Posted: 06.07.2025 16:01 Post subject: |
|
|
For et lefseskudd fra Holm, er så lei den fyren. _________________ Det står då før svarte faen ingen mål i skauen! |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 06.07.2025 16:02 Post subject: |
|
|
Gult kort på Mikkel, blir vel Volden og Jensen i midtforsvaret neste runde da... Vi bytter oss stadig nedover.... |
|
Back to top |
|
 |
oskisjunior Rutinert
|
Posted: 06.07.2025 16:02 Post subject: |
|
|
Å peke på treneren nå blir helt feil. Alfred er det beste som har skjedd RBK på lang lang tid.
Helt åpenbart at det er spillermaterialet som er problemet om dagen. Altfor tynn, svært ung og mange spillere som ikke holder nivå. Da blir det vanskelig når de to av de beste selges og de andre beste er ute med skade. Vanskelig med null kontinuitet og spiller ute av posisjon i backrekka. Og ikke minst vanskelig med spisser som ikke scorer mål. |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 06.07.2025 16:04 Post subject: |
|
|
Offensivt var vi ganske begredelige før vi solgte broholm og nypan også. Det er defensivt vi har blitt mye værre. Åpenbart hvor viktig Nemcik er. |
|
Back to top |
|
 |
Votten Senior

|
Posted: 06.07.2025 16:04 Post subject: |
|
|
Jan Erik wrote: |
Han får seg fint en ny klubb, han er ettertraktet, om du liker det eller ei. |
Handler ikke om hva jeg liker. Jeg tror rett og slett ikke på det.
Det vil også se forferdelig dårlig ut for fremtidige arbeidsgivere om han forlater sitt første prosjekt ved første tegn på motgang. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 06.07.2025 16:06 Post subject: |
|
|
Den neste store avskjedigelsen bør være Dorsin. Så bør de prøve å hente en sportsdirektør som har noe å vise til. For en gangs skyld. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4025 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 06.07.2025 16:07 Post subject: |
|
|
O-Rex wrote: | Tenk hvor god Ceide kunne vært med de vanlige rundt seg, og kanskje en med Nypans dynamikk på indreløperplass! |
Ceide er vel den eneste som gjør jobben sin... tenk om vi også hadde en back på overlapp og noen i boksen... mye som mangler... _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 06.07.2025 16:08 Post subject: |
|
|
Fy faen i helvette, at vi ikke skårer der da  _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 06.07.2025 16:15 Post subject: |
|
|
Nå gruer jeg meg mest til glorifiseringen av det makkverket her, fra trener, klubb, rotsekk og alle andre som har lagd seg en runke-ring. _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
Back to top |
|
 |
Orkdal1 Rutinert
|
Posted: 06.07.2025 16:17 Post subject: |
|
|
ola. wrote: | Den neste store avskjedigelsen bør være Dorsin. Så bør de prøve å hente en sportsdirektør som har noe å vise til. For en gangs skyld. |
Tenk å fått inn noen med horisont utover gamle ex-rbkere og b-vare fra tidligere arbiedskompiser fra ett bakgårds agentfirma.
Intet mindre enn 5 klare førstevalg er minimum når vinduet åpner.
Tangvik
Pereira-Ny-Nemcik-Ny
Santi-Selnæs-Ny
Ny-Ny-Ceidé |
|
Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 06.07.2025 16:20 Post subject: |
|
|
Maro wrote: | NÃ¥ gruer jeg meg mest til glorifiseringen av det makkverket her, fra trener, klubb, rotsekk og alle andre som har lagd seg en runke-ring. |
Gå og finn deg en ny klubb a. Spyr. Rotsekk har gjort livet mitt mer ålreit i snart 2 år hvertfall. Nydelige folk.
Lov å være negativ når det går dårlig som nå, det er vi alle. Og det gjør så jævlig vondt. Men man trenger ikke spraye ned klubbhuset fordi man ikke klarer styre følelsene sine. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 06.07.2025 16:23 Post subject: |
|
|
Pettergomes wrote: | Maro wrote: | NÃ¥ gruer jeg meg mest til glorifiseringen av det makkverket her, fra trener, klubb, rotsekk og alle andre som har lagd seg en runke-ring. |
Gå og finn deg en ny klubb a. Spyr. Rotsekk har gjort livet mitt mer ålreit i snart 2 år hvertfall. Nydelige folk.
Lov å være negativ når det går dårlig som nå, det er vi alle. Og det gjør så jævlig vondt. Men man trenger ikke spraye ned klubbhuset fordi man ikke klarer styre følelsene sine. |
Spraye ned klubbhuset? Har jeg gjort det? Og jeg hører hver eneste episode av rotsekk, dette handler kun om glorifiseringa av et lag og en klubb som ikke gjør ting riktig for tida. Du virker jo helt ute _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 06.07.2025 16:25 Post subject: |
|
|
RYJ også ute neste kamp pga helt idiotisk gult.
Smart. Virkelig smart. |
|
Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 06.07.2025 16:26 Post subject: |
|
|
Maro wrote: | Pettergomes wrote: | Maro wrote: | NÃ¥ gruer jeg meg mest til glorifiseringen av det makkverket her, fra trener, klubb, rotsekk og alle andre som har lagd seg en runke-ring. |
Spraye ned klubbhuset? Har jeg gjort det? Og jeg hører hver eneste episode av rotsekk, dette handler kun om glorifiseringa av et lag og en klubb som ikke gjør ting riktig for tida. Du virker jo helt ute |
Metafor. Sorry hvis jeg tok i litt hardt. Men synes hvertfall de er kritiske når det trengs jeg ass, men Aune er kanskje noe mer positiv enn mannen i gata, absolutt. Christer er fin.
Spent på å høre intervjuene nå! |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 06.07.2025 16:27 Post subject: |
|
|
ballbingen wrote: | Gult kort på Mikkel, blir vel Volden og Jensen i midtforsvaret neste runde da... Vi bytter oss stadig nedover.... |
Nei, Jensen sørget vel for at det ikke blir det. |
|
Back to top |
|
 |
Jan Erik Rutinert
|
Posted: 06.07.2025 16:28 Post subject: |
|
|
machiavelli wrote: | RYJ også ute neste kamp pga helt idiotisk gult.
Smart. Virkelig smart. |
Så jævla primitivt. Selnæs også. Amatørmentalitet. _________________ Det står då før svarte faen ingen mål i skauen! |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 06.07.2025 16:29 Post subject: |
|
|
Komiklubb...tydelig at disiplin er for dårlig i klubben også. |
|
Back to top |
|
 |
Votten Senior

|
|
|
Helt naturlig at Kent ikke er like åpenlyst kritisk lenger med den rollen han har i og rundt Rosenborg til daglig. Balanseres fint ut med andre i podcasten som er mer frittalende. |
|
Back to top |
|
 |
Frank1 Senior
|
|
|
Pettergomes wrote: | Maro wrote: | NÃ¥ gruer jeg meg mest til glorifiseringen av det makkverket her, fra trener, klubb, rotsekk og alle andre som har lagd seg en runke-ring. |
Det var jo voldsomt til overreaksjon, har du det bra? |
|
Back to top |
|
 |
|