English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 553, 554, 555, 556  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
skien88
Veteran

PostPosted: 24.02.2025 12:40    Post subject: Reply with quote

Jayden med 1 mål og 3 assist i 1-4 seieren mot Portland. Og det fra Høyrekanten Rolling Eyes solgt for tidlig ?
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran

PostPosted: 24.02.2025 13:08    Post subject: Reply with quote

Nei.
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 24.02.2025 13:18    Post subject: Reply with quote

Ja, derav VIDERESALG
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 24.02.2025 13:26    Post subject: Reply with quote

Legg merke til at målene og assistene kun kom i hurtig kontringsspill. Vi skal kunne kontre vi også, men det er ikke grunnspillet det blir lagt opp til hos oss. Det er sikkert også enklere å spille sånn i MLS enn i Eliteserien.
Back to top
pappabrun
Proff

PostPosted: 24.02.2025 14:49    Post subject: Reply with quote

Portland fikk og en spiller utvist i det 14. minutt. Det spiller absolutt inn her.
Back to top
Rånny
Legende

PostPosted: 24.02.2025 16:24    Post subject: Reply with quote

Floppa i Norge, floppa i Bundesliga 2, herjer i MLS.

Sier vel litt om nivået i MLS.

- Torgeir Børven
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 24.02.2025 20:12    Post subject: Reply with quote

MLS på X wrote:
With three assists and a goal in his @WhitecapsFC debut, 22-year-old Jayden Nelson became the third player in MLS history to record four goal contributions in his team debut, joining Brian Ching (four goals) and Dwyane De Rosario (four assists) for the Dynamo on April 2, 2006.

Jeg flyttet noen innlegg hit tidligere i dag siden at det ikke er ønskelig å benytte gamle spillertråder.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pappabrun
Proff

PostPosted: 28.02.2025 10:23    Post subject: Reply with quote

Nelson med nok en flott assist i natt:

https://www.instagram.com...mkyeUOgPT/

Ser ut til at han har virkelig funnet seg selv her i MLS
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 03.03.2025 20:01    Post subject: Reply with quote

– Jeg er åpen. Odd er hjem, og det det kommer det alltid til å være. Det er ingen grunn til å legge skjul på det, men om det blir her eller en annen plass, er umulig å si siden jeg står uten kontrakt og kan velge fritt, svarer Rafik Zekhnini og fortsetter:

– Det må komme opp noe jeg, og familien, og klubben, føler er interessant. Jeg sier som jeg har sagt i alle år; jeg utelukker ingenting, Fotball er så ferskvare at jeg det kan gå fra noe den ene dagen til noe annet den andre dagen. Jeg holder alle dører åpne og utelukker ikke noen ting, så får vi se hva fremtiden bringer.

Les mer: Ser du hvem som var på tribunen? – Odd er hjem, og det kommer det alltid til å være
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 06.03.2025 01:41    Post subject: Reply with quote

Slavia Prague defender Igoh Ogbu has reportedly been handed his first-ever call-up to the Super Eagles for the upcoming 2026 FIFA World Cup qualifiers against Rwanda and Zimbabwe in March.

According to ScoreNigeria, Ogbu is expected to replace West Bromwich Albion’s Semi Ajayi, who is currently side-lined with an injury sustained during training last month. If confirmed, this call-up would reward Ogbu for his impressive form in Europe,...

Read more: Igoh Ogbu set for major Super Eagles opportunity
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 09.03.2025 20:37    Post subject: Reply with quote

1 assist og 0 mål på 22 kamper er i ferd med å gjøre Bryan Fiabema upopulær blant Lech Poznan-fansen
josinho
Veteran

PostPosted: 09.03.2025 21:38    Post subject: Reply with quote

I går hadde Leo Hjelde årets første ligakampstart for Sunderland og Dennis Johnsen scoret to mål for Cremonese i Serie B.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 09.03.2025 23:33    Post subject: Reply with quote

I Oddevold kommer Rasmus Wiedesheim-Paul att bli en nyckelspelare. Adrian Rogulj skrev på samma dag och anfallsparet har redan fått spela mycket tillsammans.

– Jag har en bra dialog med Rikard och Robin (tränarduon Nilsson och Rundström). Vi är väldigt eniga i hur vi vill använda mig och det har flutit på sedan dag ett. Jag har ett bra samspel med Adrian och vi har många bra fotbollsspelare i laget. Jag har fått en roll som jag trivs väldigt mycket med.

(...)

Efter den fina starten i Oddevold höjs förväntningarna inför återkomsten i superettan där företrädaren Assad Al Hamlawi delade skytteligasegern förra året.

– Det finns ingen som kan ha större förväntningar än vad jag har på mig själv. Jag gjorde 19 mål när jag var 20 år och ser inte varför jag skulle göra färre mål nu – för jag är mycket bättre nu. Det är mitt mål men man vet aldrig vad som händer i fotboll. Sedan vill jag vara en stor bidragande faktor till att laget kan sikta högt och då är inte målen allt. Jag vill inte göra färre än 19 men om det blir 16 och vi vinner serien är det bättre. Man kan bidra på olika sätt men det är klart att jag älskar att göra mål och det har alltid varit min främsta egenskap.

Läs mera: Rasmus Wiedesheim-Paul tappade glädjen – hittade den med Oddevold
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.03.2025 17:22    Post subject: Reply with quote

Sivert Solli har signert for Brattvåg.

27-åringen sto uten kontrakt etter fjoråret og har skrevet under på en kontrakt ut 2026.

Solli har de siste sju sesongene spilt for Ranheim, kun avbrutt av et utlån til Stjørdals-Blink i 2019.

– Dette er en klassesignering og den største vi har gjort med tanke på bakgrunnen til Sivert. Han har ei erfaring og kompetanse ikke så mange andre i troppen vår har. Det er viktig om vi skal kjempe i toppen, sier trener Thomas Pedersen til Haramsnytt.

Les mer: Cupmester med RBK – klar for Brattvåg

Knattspyrnufélagið Valur og miðjumaðurinn Marius Lundemo hafa gert með sér samning þess efnis að Norðmaðurinn leiki með félaginu næstu tvö árin.

(...)

„Ég ákvað að velja Val þrátt fyrir að hafa fleiri möguleika í stöðunni,” segir Marius Lundemo.

„Ég kynnti mér félagið vel, átti fundi með forsvarsmönnum og þjálfara og ræddi síðan við leikmenn. Það er greinilega hugur í mönnum að gera vel í ár og ég held að mínir hæfileikar sem leikmaður geti nýst liðinu vel. Það verður gaman að flytja til Íslands og taka þátt í þessu ævintýri bæði í Bestu deildinni en líka í Evrópukeppninni.“

Valur staðfestir komur Marius Lundemo – Hefur margoft unnið norsku deildina

Google-oversetteren wrote:
Valur Football Club and midfielder Marius Lundemo have reached an agreement to sign the Norwegian midfielder for the next two years.

(...)

"I decided to choose Val despite having more options in the position, " says Marius Lundemo.

"I got to know the club well, had meetings with the management and coaches and then spoke to the players. There is clearly a desire to do well this year and I think my skills as a player can be of good use to the team. It will be fun to move to Iceland and take part in this adventure both in the Best League and also in the European competition."
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 14.03.2025 17:10    Post subject: Reply with quote

Samboeren Cecilie Jamtfall er gravid. Ei lita jente har meldt sin ankomst til den store verden i juli.

– Det er klart vi gleder oss, sier en stolt Christoffer Aasbak, som tidligere i vinter fikk den brutale beskjeden om at hans tjenester på Nordmøre stadion ikke var ønsket lenger.

Det var ikke aktuelt for KBK å skrive ny kontrakt med trønderen. I stedet valgte de å hente den ti år yngre dansken Frederik Flex fra Parma for å gi Mikkel Rakneberg konkurranse på venstrebacken.

Siden har Aasbak vært klubbløs. Han har per i dag ingen konkrete tilbud liggende på bordet, men målet er å spille videre i Eliteserien.

Les mer: Fortsatt klubbløs, men snart skjer det store ting på hjemmebane
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 15.03.2025 17:34    Post subject: Reply with quote

Krasnodar har krävt Erik Botheim på 330 miljoner.

Nu har ett nytt steg i Cas-ärendet rörande Malmö FF-stjärnan tagits, kan Fotbollskanalen avslöja.

En andra förhandling har bokats in - men skiljedomstolen vill inte avslöja varför.

Läs mera: Nya turer i Botheim-tvisten - ännu en förhandling inbokad
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.03.2025 11:13    Post subject: Reply with quote

I januar blev Sus Wilkins og Nicklas Bendtner forlovet. Men brylluppet kommer ikke til at finde sted inden for det første år som forlovede.

Læs mere: Sus Wilkins afslører bryllupsdetaljer: Bliver ikke i år

Rykter om Holse til Galatasaray (engelsk).
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 23.03.2025 14:19    Post subject: Reply with quote

Guillermo Molins lade skorna på hyllan efter säsongen 2022.

37-åringen blev sedan U23-coach i norska Sarpsborg 08, och tränar numera P19-laget i Landskrona BoIS.

Läs mera: Guillermo Molins: "När jag ger mig in i något är det helhjärtat"
Back to top
Rånny
Legende

PostPosted: 24.03.2025 19:40    Post subject: Reply with quote

Sønnen til Svenning har signert proffkontrakt med Viking.

https://www.tv2.no/sport/.../17491152/

Akkurat som fattern er han venstrebeint.

- Torgeir Børven
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 27.03.2025 19:36    Post subject: Reply with quote

Djurgårdens guldhjälte Aslak Fonn Witry, 29, sitter på ett avtal till 2026 med bulgariska Ludogorets. Nyligen uppgav Fotbolldirekt att norrmannen önskar att bli såld i sommar och det uppges han ha informerat klubbledningen om.

Än så länge har i alla fall inte Fonn Witry diskuterat ett nytt kontrakt med Ludogorets.

- Till sommaren har jag ett år kvar och än så länge har vi inte pratat förlängning. Vi har viktiga matcher nu och leder ligan med tolv poäng, men det kan ändra sig snabbt. Jag förhåller mig till avtalet jag har, säger ytterbacken till Fotbollskanalen.

Vad har du fått för indikationer av Ludogorets? Om de ska få något för dig är det nog i sommarfönstret.

- Jag har inte pratat med klubben. Men det ligger väl i sin natur att tänka lite så, att om de ska ha pengar så måste jag säljas nu. Men vi har inte pratat om något sådant. Jag har inget fokus på det nu, men man måste tänka på sådant när säsongen närmar sig slutet.

Läs mera: Aslak Fonn Witry öppnar för återkomst i Djurgården: "Vore jättekul"
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 27.03.2025 23:58    Post subject: Reply with quote

Stig Torbjørnsen, med fortid i blant annet RBK, har signert for KIL. Kanskje finner han spilleren KIL kan eksportere for titalls millioner?

Les mer: Superspeider er klar for KIL
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 30.03.2025 22:37    Post subject: Reply with quote

Mer om saken:

– Jeg jobbet for Udinese i Serie A i åtte år samtidig som jeg jobbet både for Norrköping og Göteborg. Å jobbe for to ulike klubber på ulike hyller er det vel ingen som ser noe problem med.

Sammen med KIL-sjef Espen Nystuen og utviklingsansvarlig Kaz Sokolowski ser Torbjørnsen frem i mot et tett samarbeid.

– Jeg kjenner ikke Kaz fra før, men begge oss er jo snart «døde». Vi er rundt samme alder og hvitt hår begge to. Jeg føler at vi tre passer godt sammen. Det har vært god kjemi på de pratene vi har hatt. Jeg var jo på Marbella samtidig som KIL og da kom jeg litt nærmere på Espen og Kaz.

Les mer: Stig (59) ble den eneste signeringen: – Nesten litt Rosenborg stil over denne brakka
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 05.04.2025 14:24    Post subject: Reply with quote

– Nå skal jeg gi karrieren en ny start. Jeg er lei av å reise, lei av terminerte kontrakter og stadig jakt på nye klubber. Jeg er lei av å ikke å ikke vite hva jeg skal gjøre neste år, sier Mikael Tørset Johnsen.

(...)

Han takket nei til det nye kontraktsforslaget han fikk fra Ranheim etter sesongslutt, og dro.

– Jeg var litt over alt, egentlig. Jeg var i Nederland og trente med en klubb som heter FC Emmen. Deretter var jeg i Italia i to måneder og snakket med et par klubber der. Så skulle jeg egentlig videre til Slovenia, hvor jeg hadde pratet mye med klubben FC Koper. Men da Kåre ringte, avlyste jeg det.

Les mer: – Jeg kunne tenkt at jeg har køddet til karrieren min
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 09.04.2025 17:44    Post subject: Reply with quote

– Jeg spilte jo en del i oppveksten, også har jeg klart å holde interessen ved like, sier Erik Botheim til TV 2.

Men sannheten er at han er ganske god. Torsdag forrige uke var ratingen hans 1951 i lynsjakk på Chess.com.

– Det er veldig bra, er ordene TV 2s sjakkekspert, Jon Ludvig Hammer, bruker etter å ha hørt om Botheims rating.

For å sette det i perspektiv: Magnus Carlsen troner øverst i verden med en lynsjakk-rating på 2883.

Ifølge Chess.com er man på øvre halvdel av brukerne dersom man er ratet over 700.

Les mer: Landslagsspillerens ukjente fortid: – Man føler seg dum når man taper
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.04.2025 22:20    Post subject: Reply with quote

Etter flere år i utlandet og spill for ulike klubber i Norge, er Rafik Zekhnini tilbake i klubben der det hele startet. Nå er 27-åringen klar for å bidra med rutine, fart og offensiv kraft i jakten på poeng i OBOS-ligaen.

Les mer: Zekhnini er tilbake i Odd: – Det føles godt
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 553, 554, 555, 556  Next
Page 554 of 556

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb