English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tippemester 2015
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Knowrud
Veteran

PostPosted: 01.11.2015 22:21    Post subject: Reply with quote

Vi fire kjemper om europaplass Wink Gratulerer med seieren Konrad, så trygg er jeg på den. 200 greier du nok lett!

Tabellen etter at nest siste runde er ferdigspilt

Juch wrote:
Jeg hadde en skikkelig dårlig runde forrige gang og ble forbigått av både Attaboy og Knowrud Tommel'n ned Håper det endrer seg denne runden, men har mine tvil.

Du greide å gå forbi meg, men skal gi dere to kamp helt til døra neste helg Wink
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende

PostPosted: 02.11.2015 01:20    Post subject: Reply with quote

Jeg får vel begynne å grave i arkivet etter Hoftun-sitater om hvor bra det egentlig er med tredjeplass.

Skjønt han snakket jo om noen som var dominerende og klarte å skusle bort posisjonen.

I vår tippekonkurranse er vi jo mer likemenn i utgangspunktet.

Gratulerer til konrad4ever med seieren.
Føler det er lenge siden jeg har truffet med riktig resultat nå, så det skal holde hardt nok å ta igjen to poeng på AJ bare på sluttresultat, men kampen varer til dommeren blåser, så vi får kjøre på.

Dog snart forberedt på å snakke opp en bronse Wink
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 08.11.2015 20:46    Post subject: Reply with quote

Gratulerer AJ med en fantastisk sluttspurt. Du har ledet nesten hele året og fullt fortjent at du slutter på topp, riktignok delt med meg. 3 riktige resultat i siste runde er imponerende og rundevinner.

Grattis til Gisp også, sterk avslutning..

Kjører på neste år også, eller kanskje vi kan få Attaboy til å lage en konkurranse for forumet. Rbk har til tider vært trege med oppdateringer
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 08.11.2015 21:01    Post subject: Reply with quote

Gratulerer AJ og konrad4ever med delt niendeplass i RBKs Tippemester og delt seier i RBKwebs konkurranse. Tommel'n opp! Tommel'n opp!

Jeg kan ikke love å komme sterkere tilbake neste år, men rent kynisk i akkurat denne konkurransen kunne jeg lett ha hanket inn noen ekstra poeng på å tippe flere seire til Molde.

Imidlertid har det å tippe og håpe dypt og inderlig på Moldetap også en verdi, så selv om det alt for sjelden slo til med Moldetap, smakte det ekstra, ekstra godt for meg som med det også fikk rett tippeteikn i Tippemester. Av og til i alle fall. RBK
AJ
Proff

PostPosted: 08.11.2015 22:18    Post subject: Reply with quote

Takker! Gratulerer til deg også,konrad4ever,hjalp nok å ta en Weissflog,selv om du taklet presset bra Smile
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb