| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Rocky83 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 11.06.2009 10:06 Post subject: |
|
|
| Som fryktet og forventet; svak kamp av Norge. Wæhler var inne på det samme som Carew og Persie sa at Norge var puljas svakeste lag. Han sa at Norge hadde kun Carew framover på banen og det ble for lite. Viss ikke Drillo vil endre noe på spilleopplegget bør han få sparken. Dessuten; kjør inn en ny stamme i laget med bla Demi, Tettey, Per og Tarik. Nå må vi se framover! Synd at NFF venter med å fjerne Drillo, til høsten er alle trenerne opptatt..... |
|
| Back to top |
|
 |
Snorreth Rutinert
|
Posted: 11.06.2009 10:15 Post subject: |
|
|
Norge har blitt noe hemmet over vårt syputediktatur som er bygget opp de siste årene.
I fjor sommer skrev jeg på VGD at Norge vil ikke bli gode før barn får lov til å satse seriøst og trene seg opp til fotballproff.
Her i landet sees jo det som rene slaveri eller barnemishandling.
Hva som er løsninga til Norge gidder jeg ikke å spekulere i. Den blir umulig å finne før man har prøvd.
Jeg kan si så mye at jeg syntes fotballSFO er spennende prosjekt. Selvsagt må klubbene betale for absolutt alt selv. Storklubber ute i Europa henter unger uten muligheter og tar dem inn på privatskoler. Klubbene hjelper, følger dem opp. De fleste foreldre, om ikke hele slekta og er glade på deres vegne. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 11.06.2009 10:30 Post subject: |
|
|
| Hadde vært interessant å sett hva Drillo hadde gjort med Nederland viss han hadde vært trener for de....., mye dårligere nivå? |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 11.06.2009 14:28 Post subject: |
|
|
Det noen av dere ytrer om Drillo gjør det jo naturlig å trekke inn Tore Tønne-saken. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 11.06.2009 18:34 Post subject: |
|
|
Norge er best uten ball og med ski på beina. Hadde fotball vært vunnet på metere sprunget uten ballen så tipper jeg Norge hadde vunnet lett, men det er desverre ikke sånn. Det messes for mye blandt trenere på lavt nivå om løpstrening og hvordan man skal slå motstanderen på Utholdenhet. Dette kommer også til å ødelegge ballbingegenerasjonen hvis ikke drillo-is tankegangen blir fjerna fra kartet. Vi så jo mot Nederland at det å løpe imellom pasningene blir helt vanvitig. Nei, få inn en Nederlender som kan lære gutta foppall og kan messe fram om tenknikk og send Drillo til Ullensaker så kan han trene på et nivå som passer støvlefotballen godt. Og for guds skyld, gi mannen munnbind! _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
|