|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 29.09.2006 22:39 Post subject: |
|
|
| Litt vanskelig å flytte deler av diskusjonen dit. Fortsett heller diskusjonen der fra nå av. Altså ikke mer diskusjon om kommende kamper i denne tråden. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 29.09.2006 23:16 Post subject: |
|
|
Se kampen igjen, snegle!
Tettey er mer en god nok!
Gutta Og trenern strålte dagen derpå!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 01.10.2006 07:29 Post subject: TIL-debatt |
|
|
Herlig mål 4.50 på overtid!
Forøvrig artig å følge debatten om kampen i avisa Nordlys. Her er et eksempel på nivået på debatten:
Sitat 1: "TIL burde ha med seg dette ene poenget uansett, under normale kampforutsetninger. Det betyr at NFF muligens har bestemt seg for at Nord-Norge igjen skal tilbakeføres til status fra 1960/70-årene hvor alt norafor Steinkjær skulle holde seg i daværende 2/3.div.(Eller andre plausible årsaker som reiseutgifter og noe lavere tilskueroppslutning i Nord-Norge som da formodentlig ikke bidro med mynt i kassa på Ullevål! Dette er en klar konklusjon jeg trekker etter alle dommeravgjørelser som har gått i TIL,s disfavør i år og særlig med denne dommeren som formentlig skulle rangere høyst i NFF's dommerliste. Forøvrig bør denne dommeren snarest settes på karantene."
Sitat 2: "For meg ser det mest ut som om at dommerne styrer tabellen helt. [...] For meg er det helt tydelig at dommerne også gjør det. Felles for TIL-kampene hvor TILs mål feilaktig ble annulert og den kampen hvor et lag utlignet på feildømt straffe, var at nettopp de kampene var kamper (som RBK-kampen) hvor TIL hadde kommet så langt at de ville blitt løftet til kvalikplass eller sikker plass. Utrolig rart at dommeren avgjorde akkurat de kampene, eller....? - Hadde TIL beholdt de 7 poengene som de med sikkerhet tapte, hadde de lugge midt på tabellen omtrent, de hadde kanskje fortsatt hatt Nordmark og ingen hadde klaget over en dårlig sesong. Så store konsekvenser kan dommerne alene ha ansvar for, uten at noen synes at det er betenkelig. Hva skal til for at dommerne mistenkes for manipulering? SE neste gang TIL har sjansen til å komme på eller forbi kvalik-plass blir det atter en dommerskandale. - Det var en gang en som sa, "Folk vil bli lurt!". I fotball ser det ut til at han har kraftig rett."  |
|
| Back to top |
|
 |
langtind Junior

|
Posted: 08.10.2006 22:40 Post subject: |
|
|
Sorry at jeg ikke fikk lagt ut kampen før nå, men her har dere en link til kampen:
RBK - TIL.avi (826968 Kb) (altså i overkant av 800mb ) |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 09.10.2006 00:17 Post subject: |
|
|
Takk, fint at du har brukt såpass mye tid.
Setter pris på det.  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 09.10.2006 17:03 Post subject: |
|
|
| Takker for den langtind. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 09.10.2006 17:45 Post subject: |
|
|
Jepp, så kampen på nytt - var på Lerkendal sist. Det blir litt forskjellig å se det på TV enn å faktisk være der. Mine inntrykk fra kampen ble bekreftet; Storflor og Riseth var langt under pari; Braaten, Sapara og Iversen var like imponerende som jeg husket.
Takk, Langtind! _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |