English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2019
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 158, 159, 160  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 26.08.2018 21:46    Post subject: Reply with quote

Tokmac har også blitt brukt litt som indreløper på Strømsgodset. Kan også være han er villig til å komme og kjempe om en plass på laget. Jeg mener i hvert fall han har noen egenskaper ingen hos oss akkurat nå har.
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 26.08.2018 22:22    Post subject: Reply with quote

Vil vel koste minst 10 Mill dessverre.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 26.08.2018 22:30    Post subject: Reply with quote

10 mill er snittprisen vi handler spillere for om dagen så det bør ikke være noe skremmeskudd om vi mener han er en forsterkning.

Jeg er mer bekymret for holdningene hans, når en fyr som BP sier at det har vært mange runder med han opp igjennom årene, så er jeg ikke sikker på om det er en mann vi vil ha i en bakcup/stall-rolle.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 26.08.2018 23:45    Post subject: Reply with quote

Tokmac er en litt ekkel spiller å få has på ja, fordi han er så kvikk, men han er også en slags Levi med stor fart, men dårligere teknikk og fot - det blir ikke så veldig mye sluttprodukt, og mindre blir det mot bedre backer.

Tror han hadde falt fullstendig gjennom hos oss.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 06:43    Post subject: Reply with quote

Tokki har vel kontrakt ut juni neste år så han blir trolig en billig spiller. Vet ikke hvem som er agenten hans, det kan bety noe.... Yanni og Helland bør jo bort, og Tokki tar ikke opp plass på utlendingskvota.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 27.08.2018 06:43    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Jeg er mer bekymret for holdningene hans, når en fyr som BP sier at det har vært mange runder med han opp igjennom årene

Hadde ikke fått med meg det, da er det bare å glemme det for min del.
Back to top
Crimp
Senior

PostPosted: 27.08.2018 08:18    Post subject: Reply with quote

Inn med ny HB sier jeg bare. Hedenstad har rett og slett vært piss de siste kampene.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 08:34    Post subject: Reply with quote

Reitan er ca landets mest løfterike HB under 23 år pdd ...., bør få prøvd seg mer!
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 08:38    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
hello wrote:
Jeg er mer bekymret for holdningene hans, når en fyr som BP sier at det har vært mange runder med han opp igjennom årene

Hadde ikke fått med meg det, da er det bare å glemme det for min del.

Gammelt nytt, og folk kan utvikles. Tokki har allerede tatt store steg på modenhet og holdninger de siste par åra. Det sier Godsetfolket selv.
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 08:39    Post subject: Reply with quote

Kan vi ikke bytte med Ranheim, vi får M. Karlsen og de får Søderlund.
Henri
Legende

PostPosted: 27.08.2018 08:41    Post subject: Reply with quote

Nei.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 08:45    Post subject: Reply with quote

Forsøker å sette opp liste av prioriterte posisjoner som trenger forsterkninger.
Høyreback
Høyrekant
Midtstopper

Prosjekt Hedenstad kan vi legge dødt. En ting er at Levi er elendig defensivt, men Hedenstad slipper kanten sin til alt for lett uansett.
Helland og YeDL kan vi ikke stole på mtp. skadesituasjon. Dermed har vi kun en høyrekant, og Levi kan ikke spille alle kampene. Hvis Levi tar steg kan vi for min del ta opp en junior hit for min del.
ToRe begynner å dra på åra selv om han er en herlig kriger. Hovland har vært litt sådär den siste tida. Serbecic kommer, men det kan tenkes at han trenger en ny makker til neste år? Status på Strandberg?
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 09:17    Post subject: Reply with quote

Ny høyrekant som nevnt tidligere, er vel det mest prekære?
Og selv kunne jeg særdeles gjerne tenkt meg en høyreback som også kunne bekledd venstre eller sentralt der bak også.
Bør vel videre kanskje se på å styrke angrepet, og muligens også få inn en særdeles habil midtbanespiller til.

Stallen må forsterkes slik at vi står bedre rustet til å konkurrere i 3 turneringer, for vi ser i år at vi sliter litt med kapasitet rett og slett.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 09:23    Post subject: Reply with quote

Man kan vel også se på det i et annet perspektiv enn reint posisjonelt. Jeg kan gjerne tenke meg at vi henter inn spillere som er gode og trygge med ball, og som er komfortable med å spille ball under press. Helland er vel ute for sesongen uansett hvor alvorlig skaden hans er, og YeDL skal bygge seg opp sakte og sikkert. Da står vi igjen med en og en halv kantspiller for øyeblikket, selv om vi har 5-6 (Med Ceide) i troppen. Det er ganske vilt. Klubben må sette seg ned og se på hva som er årsakene til at vi får så mange skader på kantspillerne våre. Er det noe med spillerne selv eller er det noe klubben gjør feil? Helland skulle aldri starta noen kamper så fort etter at han "kommet tilbake" fra skade, det bør alle ha forstått nå. Levi ser ut til å holde seg frisk, så må en forsøke å finne ut om han er unntaket som bekrefter regelen eller om det rett og slett er Helland og YeDL som er spesielle tilfeller.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 27.08.2018 09:34    Post subject: Reply with quote

Vi trenger ikke et nytt førstevalg på høyrekant, det er da ganske åpenbart at Adegbenro tar den så snart han kan løpe igjen. Hvis vi da beholder Levi som backup så er det skadesituasjonene som avgjør om vi trenger en ny backup/talentspiller på kant. Da ville jeg prioritert fart fryktelig høyt.

Det må tas en skikkelig vurdering på om Reitan kan erstatte Hedenstad, hvis ikke må vi ha et nytt førstevalg på høyre back.

Hvis Denic faktisk er god nok til å gå rett inn som førstevalg i løpet av høsten trenger vi ikke noen nye der på kort sikt, men med tanke på Trondsen kan det være greit å være i forkant.

Serbecic tror jeg vil få mer og mer spilletid i midtforsvaret, og da på bekostning av Hovland, som faller igjennom når han utfordres langs bakken.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 09:40    Post subject: Reply with quote

Hvordan er kontraktsituasjonen til de Lanlay og Helland? Har ikke de Lanlay vært her i 3 år nå? Ingen av de bør få ny kontrakt
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 27.08.2018 09:46    Post subject: Reply with quote

Kontraktlengde står i spilleroversikten. De Lanlay har kontrakt ut neste sesong, Helland ut 2020.
Back to top
MaWaRo
Junior

PostPosted: 27.08.2018 15:57    Post subject: Reply with quote

Jeg forstår ikke hvorfor vi skal ha ny stopper som det skrives. Vi har Tore regista som holder et par sesonger til og da har vi Besim hvis han orker å være backup så lenge. Hovland snakkes ned i dette forumet, ja han har sine svakheter langs bakken men han er en bauta og en kriger som sjelden taper en duell.

Vegar har ikke hatt tidenes sesong, men han er en spiller som er fotballklok, med hurtighet og en god innleggsfot(som brukes for sjelden). Jeg tenker han trenger avlastning og at Coolen må rendyrke sammarbeidet mellom kant og back som vi hadde i Helland/Jonas tiden. Jeg er ganske sikker på at Vegar er den spilleren vi trenger, men han blir ikke brukt rett. At han mister mann ser jeg noen skriver, men hvorfor gjør han det? Jo han har ofte to ledige spillere rundt seg og blir tvunget til å ta et valg, hadde kantene og Helland spesielt gjort jobben hjemover så hadde Hedenstad sett bedre ut og.

Bendtner går nok og da trenger vi sårt en klassespiss, bruk pengene her!!
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 16:53    Post subject: Reply with quote

Jeg regner med at det blir en aldri så liten opprenskning i klubben foran neste sesong. Litt avhengig av hvem som er trener når vi skriver 2019. Det ryktes om mulig Bendtner bud, og før eller siden vil vel han reise. Tipper Matti blir solgt, siden han er litt bak i køen, og tar opp plass på utlendingskvoten. Tipper alle er enige i at Søderlund ikke er god nok til å være førstevalg på spissplass i RBK. Stiller derfor ett lite spørsmål i forumet: Hvem ønsker folk som ny spiss i klubben? ( Dersom Bendtner drar) Personlig ønsker jeg en spiss ( mellom 20 - 25år), som har god fart, og som har prestert på ett høyt nivå før. Ser ingen norske spisser som er av interesse. ( Nevner ikke Haaland, siden han allerede er solgt og ikke aktuell på noe vis)
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 19:40    Post subject: Reply with quote

Mener folk her inne at vi ikke trenger en ny sentral defensiv midtbanespiller?
Etter min mening så er det det og en ny høyreback vi trenger. Begge i hylla høyt internasjonalt nivå.
Om Bendtner drar trenger vi også en ny spiss.
Back to top
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 19:45    Post subject: Reply with quote

Vi har jo nylig fått inn Denic. Så lenge vi ikke mister noen ser jeg ikke poenget med å hente noen nye midtbanespillere. H. back er det som står øverst på listen min.

Første11'ern vår ser jo ganske bra ut, spesielt når Samule er tilbake.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 27.08.2018 20:57    Post subject: Reply with quote

Den største utfordringen ser i grunnen ut til å være utenlandskvota. Serbecic, Jebali og Dennis er alle tipp-topp, - men om Hovland, Hedenstad, Dølle og Helland skal erstattes er det ikke bare å finne neste runde av ålreite utlendinger på SIBs skyggeliste.

Dessverre forsvinner nesten alle "gode nok unge norske" til andre ligaer altfor fort.

I det lyset er jeg plutselig litt positivt stemt overfor Tokmac.
Bonzo
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 21:00    Post subject: Reply with quote

Defensiv midt/sentral handler vel først og fremst om hvordan midtbanen utvikler seg når alle er skadefri for meg.
Back to top
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 21:14    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Dessverre forsvinner nesten alle "gode nok unge norske" til andre ligaer altfor fort.

På tide å satse på noen av våre egne unggutter?
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 27.08.2018 21:43    Post subject: Reply with quote

Satser egentlig på at Coolen med sin akademi-bakgrunn blir sterkere der enn Kåre var.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 158, 159, 160  Next
Page 5 of 160

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb