English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kristiansund - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var banens beste spiller?
André Hansen
40%
 40%  [ 51 ]
Vegar Eggen Hedenstad
0%
 0%  [ 0 ]
Even Hovland
3%
 3%  [ 4 ]
Tore Reginiussen
3%
 3%  [ 4 ]
Birger Meling
4%
 4%  [ 6 ]
Marius Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Mike Jensen
1%
 1%  [ 2 ]
Anders Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Pål André Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Alexander Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Issam Jebali
44%
 44%  [ 57 ]
Anders Konradsen
2%
 2%  [ 3 ]
Total Votes : 127

Author Message
magnusdyret
Junior

PostPosted: 19.08.2018 19:15    Post subject: Reply with quote

Hacken wrote:
Tror nok Denic ble satt ut der for å få noen minutter og la en sliten Jebali få hvile. Tvilsomt om vi får se han på venstre kant igjen.

Hva er Denic' foretrukkede posisjon?
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 19:15    Post subject: Reply with quote

Artig måte å skrive Jebali på Wink

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
BalleK
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 19:17    Post subject: Reply with quote

"Serien er hovedretten det - Europacup er desserten", sa Eggen. Denne kampen måtte bare spilles og vinnes - uten noe pynt og stas. Vi vinner veldig fortjent - KBK har lite å komme med. Men spillet og innsatsen er laber. Synes vi virker veldig slitne.

3 poeng er våre. Vi spiste opp maten og kan se frem til dessert om noen dager.

Forøvrig likte jeg veldig godt at Hovland ga Kastratsangeren en takling han kommer til å kjenne i morgen. Maken til tulling som Kastrati skal du lete lenge etter!

Hansen får BB fra meg. Han var god hele kampen.
Bonzo
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 19:18    Post subject: Reply with quote

magnusdyret wrote:
Hacken wrote:
Tror nok Denic ble satt ut der for å få noen minutter og la en sliten Jebali få hvile. Tvilsomt om vi får se han på venstre kant igjen.

Hva er Denic' foretrukkede posisjon?

Midtbane (sentralt)/evt. indreløper hos oss.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 19:21    Post subject: Reply with quote

BalleK wrote:
"Serien er hovedretten det - Europacup er desserten", sa Eggen.

Denne kampen kan ikke på noen måte relateres til det som menes med sitatet der.
Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 19:23    Post subject: Reply with quote

Dagens beste spiller(e) for meg var uten tvil Hansen og Jebali. Hansen var outstanding gjennom hele kampen - Jebali var svært god i andre omgang og hadde en solid debut, derfor synes jeg han fortjener BB. Synes også Konradsen skal få skryt for innsatsen i dag, fortsetter han slik, blir det fort fast plass igjen.
hello
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 19:25    Post subject: Reply with quote

Hansen 7

Hedenstad 4
Hovland 5
Reginiussen 6
Meling 7

Jensen 3
Trondsen 3
Lundemo 3

Helland 3
Søderlund 3
Jebali 6

Konradsen 5
Back to top
magnusdyret
Junior

PostPosted: 19.08.2018 19:25    Post subject: Reply with quote

Hacken wrote:
Midtbane (sentralt)/evt. indreløper hos oss.

Ok takk! Da går mine teorier om jebali og denic på topp fort ut ruta Razz
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 19:38    Post subject: Reply with quote

Hansen 6 - Gjør én meget god redning midtveis i andreomgang. Ellers trygg. Minus for noen dårlige utspill.

Hedenstad 2 - Taper mange dueller, dårlig i pasningsspillet og roter generelt bort mye ball. Pluss for at han tør å gå fremover.

Hovland 6 BB - Veldig trygg. Pluss i boka for min del for å gi Kastrati en karamell. En av få på vårt lag som fightet i førsteomgang. Stod mellom ham og Hansen som BB for meg. Gav den til Hovland pga karamellen han gav Kastrati.

Reginiussen 6 - mye av det samme som Hovland.

Meling 6 - kamp på det jevne. Prøver å kombinere og komme offensivt, men vanskelig når vi har en "targetspiss" som ikke vinner én duell gjennom hele kampen. Har flere OK innlegg som Søderlund også burde brukt bedre.

Lundemo 2 - møter aldri opp til krigen vi vet det vil bli borte mot Kristiandsund. Er treg, uvenn med ball og må ha hatt bortimot ti enkle pasningsfeil i dag. Ufattelig at han får spille hele kampen. Er nok bare fordi nestemann i børsen hadde en kjenning i ankelen.

Trondsen 3 - mye av det samme som Lundemo, men raskere i presset og mer presis i pasningsspillet.

Jensen 5 - Svak i første, men kriger i det minste. Hever seg betraktelig i andre i takt med at Kristiansund blir slitne og vi får mer rom.

Helland 2 - En svak toer her til Helland. Ett godt løp der han kom alene med keeper, utenom det helt krise. Elendig innsats og elendig med ball. Levi bør satses på fremfor ham fremover.

Søderlund 2 - Kjemper jo, men skaper bare masse frispark imot og vinner ingenting av dueller. En ting er at han ikke er effektiv på de mulighetene han faktisk kommer til, men han er heller aldri det oppspillspunktet vi så sårt trenger. Med sine 187 centimetere og nesten nitti kilo, bør han kunne klare å motta ballen og holde den i laget i hvert fall et par ganger i løpet av kampen.

Jebali 6 - Fra det helt katastrofale som å ikke klare å sende enkle fem-meters-pasninger og å motta ballen, til det himmelske - dra seg vakkert innover og være med å skape 0-1 og å skape 0-2 helt alene. Tydelig ikke vant med fysikken i Tippeligaen og fikk ofte juling av solide Sørmo. Virket som om han grodde hår på kassa utover i kassen og gav etterhvert litt juling tilbake. Absolutt godkjent debut. Blir spennende å følge fremover!

Innbyttere:

Konradsen 6 - Kommer inn og tar kampen. Sikker med ball og scorer også mål. Bør absolutt prioriteres fremfor svake Lundemo fremover.

Levi 5 - Elegante mottak, velvillig offensiv. Friskt innhopp og skaper ubalanse i Kristiansund. Som så ofte før med Levi så blir det mye nesten. Får også trekk fordi heller ikker han hjelper allerede defensivt svake Hedenstad noe særlig mer enn Helland gjør heller.

Denic - for kort til å få inntrykk.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 19:49    Post subject: Reply with quote

Hansen: 6
Hedenstad: 3
Hovland: 6
Reginiussen: 5
Meling: 4
Lundemo: 2
Trondsen: 3
Jensen: 5
Helland: 2
Søderlund: 1
Jebali: 6

Konradsen: 5
Levi: 3

Det er jo ingen god kamp for oss, men man må ta med i betraktningen at KFK gjør det særdeles vanskelig for oss med kriging og veldig til innsats.
Når kreftene tar slutt, så er vi i realiteten aldri truet.
Ufortjent når vi tar ledelsen 0-1, men greit nok med seier til slutt dog kanskje litt flatterende med 0-2.

At folk får seg til å slakte Jebali og Denic etter denne kampen er jo prov på total idioti.
De er helt nye, har 0 (!) sjangs til å kunne alle samhandlingsmønstre eller kjenne måten vi spiller på særlig godt.

Jebali gjorde det dårlig i første, spilte ofte på det veldig trygge og bommet innimellom på det.
Fikk mer tro på ting i 2 omgang, skaper 0-1 målet, og gjør et fint 0-2 mål.
Vi har fått en ving som utfordrer og skaper målsjangser, og folk fortsetter å sutre? Faan jeg er lei av ren og skjær SAUTER!

Denic, hva skulle han ha gjort ellers da?
Kommer inn og får noen stakkarslige minutter, gjør seg ikke bort men heller ikke bemerket.
Viser iallefall at han er lysten på å løpe å krige, og i første omgangen var det kun ene og alene Hovland som ville det for RBK.
I 2 omgangen ble det noen få flere som ville det.

3 poeng er alt som betyr noe, og kampen er historie.
'Fotballekspertene' som satt og slaktet Jebali på Deadline Day har iallefall fått grunn til å holde kjeft frem til neste runde! RBK
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Bonzo
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 19:50    Post subject: Reply with quote

Det fungerer kanskje bedre når Konradsen kommer inn i dag, fordi han spiller mer på et gammelt mønster. Jeg savner i hvert fall at både backer og indreløpere kommer på overlapp og ikke minst gir flere pasningsalternativer til kantspillerne våre. Spissene (gode eller ikke) lider jo voldsomt av dette. Så har det noe med løpsmønsteret på innlegg fra kantene og. Vi scorer sjelden når kun Søder er i boks, og han løper bak to forsvarere.
Back to top
Brooklynlol
Proff

PostPosted: 19.08.2018 19:59    Post subject: Reply with quote

Hansen: 6
Hedenstad: 3
Hovland: 6
Reginiussen: 5
Meling: 4
Lundemo: 2
Trondsen: 3
Jensen: 5
Helland: 2
Søderlund: 2
Jebali: 5

Konradsen: 5
Levi: 3

Rini Coolen: 2
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 19:59    Post subject: Reply with quote

Digger at du kaller dem KFK Thulian Tommel'n opp!

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 20:01    Post subject: Reply with quote

Heter jo kbk selvfølgelig, bør legge meg helt flat der men var litt oppspilt når jeg leste igjennom tråden Embarassed Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
ola.
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 20:07    Post subject: Reply with quote

Driblevækk wrote:
Dennis kan selges til Strindheim. Fy fader, SIB må gå.

Du viser ikke mye prov til fotballforståelse med dette utsagnet.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 20:08    Post subject: Reply with quote

Tror muligens det var litt sarkasme med i bildet... Smile
Zarm93
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 20:08    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Driblevækk wrote:
Dennis kan selges til Strindheim. Fy fader, SIB må gå.

Du viser ikke mye prov til fotballforståelse med dette utsagnet.

Dette var åpenbar ironi basert på hvordan enkelte avfeide Jebali helt etter første omgang.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 20:11    Post subject: Reply with quote

På dette forumet er det ikke så åpenbart. Men hvis det var ironi, så får han ha meg unnskyldt. Jeg så for øvrig på kampen uten å lese RBKweb.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 20:17    Post subject: Reply with quote

Og for å legge til: Jeg synes Denic virket frisk da han kom inn. Jebali slet litt i første. Noe han ikke var alene om å gjøre. I andre var han den viktigste, sammen med Hansen, til at vi vant. Viste at han kan produsere sjanser og mål på egen hånd.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 19.08.2018 20:30    Post subject: Reply with quote

Jebali: – Det var en ok scoring. Jeg forserte forbi forsvarsspilleren og plasserte den i hjørnet. Det er det jeg er god til, og det blir jeg å gjøre mer av.

100 % Sport: Scoret i RBK-debuten. Etterpå tok han selvkritikk.

– Jeg synes jeg ikke spilte opp mot mitt beste, men jeg er veldig fornøyd med å score og hjelpe laget. Samtidig er det et nytt miljø og nye spillere å forholde seg til for meg. Jeg spilte ingen fantastisk kamp, men det var en god start, sier Jebali til Adresseavisen.
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 19.08.2018 20:46    Post subject: Reply with quote

Det er rett og slett for dårlig at vi så enkelt lar oss presse ut av tanken om å være et spillende lag, og det blir veldig tydelig at vi mangler mye på grunnleggende ferdigheter med ball, spesielt hos midtstopperne, men også sentralt på midtbanen. Det er forstemmende at vi er laget som pælmer ballen vekk ved egen keeper konstant, mens KBK spiller seg enkelt ut. Det å assimilere Serbecic i førstelaget kan fort bli tvingende nødvendig for å kontrollere kamper mot høkkertlag.

Det er klart at slitne bein spiller inn her, og det skal bli godt å få spillere i troppen som både er friske og spillesugne til sånne kamper. I tillegg skal det bli godt å forhåpentligvis få et bedre fysisk nivå på hele troppen, for det er litt pinlig å se hvordan vi løpes over til tider.

Vi reagerer for en gangs skyld bra på å ta ledelsen, etter det kontrollerer vi kampen.

Børs :

Hansen 6 - Uvanlig utrygg med ball, og dårlig adresse på panikkballene. Synes heller ikke å registrere at alle lange baller gav balltap. Viktig redning.

Hedenstad 3 - Sliter med det meste. Ukonsentrert. Sliten?

Hovland 4 - DÃ¥rlig teknisk, og urolig med ball. DÃ¥rlig stim? Deilig gult.

Reginiussen 6 - Duellvinner.

Meling 5 - Ikke så ivrig som vi har sett ham tidligere, men rollen er litt annerledes. Veldig puslete pasninger.

Lundemo 3 - Beveger seg som en akvariumstorsk, livsfarlig å ha på banen mot aggressive lag. Mye feil, mye støtte.

Trondsen 3 - Svak omgang, virket umotivert, eventuelt sliten. DÃ¥rlig orientert under press.

Mike 3 - Veldig anonym, lite aggressiv, oppsøker lite ball. Burde vært byttet ut.

Helland 4 - Viser ved et par anledninger at han har både blikk og ferdigheter, men touchen sitter ikke.

Søderlund 2 - Taper nesten alle dueller, og spiller nesten bare feilpasninger når han er først.

Jebali 7 - Litt forvirret første omgang, men viser fram blikket. Spiller seg stadig skarpere, og har blikket konstant på jakt etter spillemuligheter. Skaper begge målene nærmest alene, men det er timingen i samspillet som vi vil nyte best av. Kommer til å skape mye for oss.

Konradsen 6 - Frustrerende dårlig med ball, men går på de offensive løpene vi trenger. Scorer.

Levi 5 - OK innhopp, og noterte 1 godkjent pasning i lengderetning. Ivrig på å utfordre, men har ca 10 meter syn, så det går alltid galt. Sterk med ball i beina.

Denic - Skikkelig juniorinnhopp ute av posisjon. Får en dag i måro.
Back to top
Angriff
Proff

PostPosted: 19.08.2018 21:19    Post subject: Reply with quote

Ser at både Eurosport og Adressa har Meling som banens beste - ikke helt på linje med rbkweb altså.
Back to top
Mestalla
Senior

PostPosted: 19.08.2018 21:25    Post subject: Reply with quote

Helland med 4 må være en joik. Burde være fornøyd med 2, Makan til elendig kantspiller! Terminer kontrakten, TAKK!

Jeballi med 7 også litt høyt. Elendig førsteomgang med unntak av gjennombruddspasningen til Helland. 2 omgangen er det vell nesten bare målene han lykkes med, som selvsagt er det viktigste. 6 passer nok bedre der, zaphod:)
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 19.08.2018 21:53    Post subject: Reply with quote

Den første timen var grusom, fremgangen etter sparkingen av Kåre er minimal spør du meg. Siste 30 har vi god kontroll, Konradsen inn på midten hjalp. Hansen som vanlig klasse. Relativt svak debut av Jebali, men viser litt etter at vi tar over kampen og han får mer plass.

Hansen 7
Hedenstad 3
Hovland 5
Reginiussen 5
Meling 5
Trondsen 4
Lundemo 4
Jensen 4
Helland 3
Søderlund 3
Jebali 4
Konradsen 5
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 19.08.2018 21:56    Post subject: Reply with quote

Mestalla wrote:
Jeballi med 7 også litt høyt. Elendig førsteomgang med unntak av gjennombruddspasningen til Helland.

Han lykkes ikke med den heller da den går via en KBK-spiller og til Helland. Minnet mye om Bendtner i 1. omg, flere ballmist som ga KBK-overganger.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Next
Page 22 of 23

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb