View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
oskisjunior Rutinert
|
Posted: 02.08.2018 15:13 Post subject: |
|
|
Fyfan, vinduet har vært åpent i to uker. To uker igjen. Så langt: NADA. Og vi har ikke vinger igjen. Må komme inn minst to vinger, og en midtbanemann!
Please, værsåfuckingssnill, fôr oss med noen rykter i det minste  |
|
Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 02.08.2018 15:17 Post subject: |
|
|
Trur nok dette blir ett "imellom år" med tanke på satsingen. Mer fokus på de neste vinduene.
De ser nok at vi har spillere på vei tilbake som er gode nok til å ta oss til eliteserie gull. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 02.08.2018 15:20 Post subject: |
|
|
Konradsen er tilbake om 4 uker. Samuel i oktober. Dølle er sikkert uker unna å være tilbake. Helland er kjeks. Attpåtil må spillerne komme i kampform, og bli venn med ballen igjen. Vente på de som blir friske er idioti! Gjør de det er det bare å gratulere RBK med (Max) sølv 2018 |
|
Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 02.08.2018 15:28 Post subject: |
|
|
doffen wrote: | Konradsen er tilbake om 4 uker. |
For fem dager siden:
Quote: | - Han har et treningsprogram. Han er inne på rett spor, men trenger tid. Han er likevel ikke ute så lenge. Jeg vil ikke snakke om dager, men kanskje heller to uker. Det kan skje litt fortere eller litt senere.
|
|
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 02.08.2018 15:29 Post subject: |
|
|
Bjørnebye skal ha for noen gode signeringer, men det burde vært innlysende for lenge siden at Helland og Dølle ikke kan stoles på. Vi har satt oss selv i en unødvendig vanskelig situasjon. |
|
Back to top |
|
 |
IskaldDahls Junior

|
Posted: 02.08.2018 15:36 Post subject: |
|
|
Må i hvertfall være mulig å låne noen frem til folk er tilbake fra skader da? Sikkert mange som ikke får nok spilletid i utlandet.. Regner med Bjørnebye sin mobil er brennhet for tiden _________________ Oh Ah Sapara |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 02.08.2018 15:46 Post subject: |
|
|
andrezinho wrote: | Bjørnebye skal ha for noen gode signeringer, men det burde vært innlysende for lenge siden at Helland og Dølle ikke kan stoles på. Vi har satt oss selv i en unødvendig vanskelig situasjon. |
Helland og De Lanlay var vel Kåre sine favorittspillere. Med tiden kan det fort bli endringer på hvilken "standing" de har i klubben, mye skader har dessverre ødelagt veldig mye for begge to. Coolen og evnt. en ny trener i framtiden ønsker nok å sette sitt preg på spillerstallen. Er det noe som er sikkert er det at hvis de hadde vært skadefrie og i form, ville de vært soleklare i startoppstillingen. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 02.08.2018 15:56 Post subject: |
|
|
MariusM wrote: | Trur nok dette blir ett "imellom år" med tanke på satsingen. Mer fokus på de neste vinduene.
De ser nok at vi har spillere på vei tilbake som er gode nok til å ta oss til eliteserie gull. |
Eh. Og hva med Europa Leauge? Kun et godt år i Europa kan gi oss masse med rankingpoeng, erfaring og penger. Seriegull og cupgull holder ikke. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 02.08.2018 16:07 Post subject: |
|
|
Europa League er realistisk. Cork skal selvfølgelig slås, og da er det vel kun Play-Off som står i veien. Med et par gode kjøp før den tid og med noen ekstra uker under Coolen på treningsfeltet så bør mulighetene være gode.
En midtbanespiller og en kantspiller slik som i forrige sommervindu, takk. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 02.08.2018 16:23 Post subject: |
|
|
Men i den playoffen vil vi sannsynligvis være useedet, og det kan gi ganske voksen motstand, for å si det sånn. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 02.08.2018 16:31 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | sannsynligvis være useedet |
*garantert, siden det bare er lag som ryker i 3. runde til CL som blir seedet (så vidt jeg skjønner)
Sannsynlig seedede lag:
BATE Borisov (20.500)
Dinamo Zagreb (17.500)
AEK Athens (10.000)
Videoton Fehérvár (4.250)
Shkendija Tetovo (3.500)
Spartak Trnava (3.500)
Last edited by Undergangen er nær on 02.08.2018 16:33; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 02.08.2018 16:31 Post subject: |
|
|
Det jobbes vel langt under radaren nå om dagen! Ble tamt etter Chirivella ryktene! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 02.08.2018 16:45 Post subject: |
|
|
Skeptix wrote: | doffen wrote: | Konradsen er tilbake om 4 uker. |
For fem dager siden:
Quote: | - Han har et treningsprogram. Han er inne på rett spor, men trenger tid. Han er likevel ikke ute så lenge. Jeg vil ikke snakke om dager, men kanskje heller to uker. Det kan skje litt fortere eller litt senere.
|
|
Ok. Da går det heldigvis rett vei. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.08.2018 17:26 Post subject: |
|
|
Captain wrote: | andrezinho wrote: | Bjørnebye skal ha for noen gode signeringer, men det burde vært innlysende for lenge siden at Helland og Dølle ikke kan stoles på. Vi har satt oss selv i en unødvendig vanskelig situasjon. |
Helland og De Lanlay var vel Kåre sine favorittspillere. Med tiden kan det fort bli endringer på hvilken "standing" de har i klubben, mye skader har dessverre ødelagt veldig mye for begge to. Coolen og evnt. en ny trener i framtiden ønsker nok å sette sitt preg på spillerstallen. Er det noe som er sikkert er det at hvis de hadde vært skadefrie og i form, ville de vært soleklare i startoppstillingen. |
Du mener altså at laget beste spiller ikke ville ha startet, hvis alle var skadefrie og i form. Interessant..
Da tenker jeg på én viss Adeniyi Adegbenro.
Generelt fortjener SIB masse skryt for forsøket på Chirivella men også minst ditto mye tyn for å ikke ha sikret oss forsterkninger allerede.
Forsterkningene burde ha vært her dagen etter at overgangsvinduet åpnet! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid.
Last edited by Ballahl on 02.08.2018 17:37; edited 5 times in total |
|
Back to top |
|
 |
arnberg Junior
|
Posted: 02.08.2018 17:28 Post subject: Samir Nasri |
|
|
Hva med Samir Nasri? han er uten kontrakt og kan spille fotball fra november av, er ikke dette en spiller som kan bringe litt mer offensiv suksess?
EDIT: han er 31år gammel, termintert kontrakt fra den tyrkiske klubben antalyaspor. Skriv han ned på en 1-2 års kontrakt!
Last edited by arnberg on 02.08.2018 17:35; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 02.08.2018 17:31 Post subject: |
|
|
Spøkefugl. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.08.2018 17:39 Post subject: |
|
|
Max Mayer er yngre og bosman..
Hva med ham? _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 02.08.2018 17:46 Post subject: |
|
|
Ballahl wrote: | Captain wrote: | andrezinho wrote: | Bjørnebye skal ha for noen gode signeringer, men det burde vært innlysende for lenge siden at Helland og Dølle ikke kan stoles på. Vi har satt oss selv i en unødvendig vanskelig situasjon. |
Helland og De Lanlay var vel Kåre sine favorittspillere. Med tiden kan det fort bli endringer på hvilken "standing" de har i klubben, mye skader har dessverre ødelagt veldig mye for begge to. Coolen og evnt. en ny trener i framtiden ønsker nok å sette sitt preg på spillerstallen. Er det noe som er sikkert er det at hvis de hadde vært skadefrie og i form, ville de vært soleklare i startoppstillingen. |
Du mener altså at laget beste spiller ikke ville ha startet, hvis alle var skadefrie og i form. Interessant..
Da tenker jeg på én viss Adeniyi Adegbenro.
Generelt fortjener SIB masse skryt for forsøket på Chirivella men også minst ditto mye tyn for å ikke ha sikret oss forsterkninger allerede.
Forsterkningene burde ha vært her dagen etter at overgangsvinduet åpnet! |
Nei, det mener jeg på ingen måte. Diskusjonen her handlet om De Lanlay og Helland. Hadde disse to vært i den formen de viste i 2015-2016, ville vi aldri kjøpt Adegbenro. Jeg har aldri skrevet at de hadde startet "hvis alle var skadefrie og i form". Jeg tenkte på situasjonen klubben er i nå, og da er Adegbenro svært langt unna å kunne starte noen kamp! _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 02.08.2018 17:46 Post subject: |
|
|
Vil tro de vet hvem som er Bosman og hvem som er potensielle for oss _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 02.08.2018 17:51 Post subject: |
|
|
Yv89 wrote: | Vil tro de vet hvem som er Bosman og hvem som er potensielle for oss |
Det skulle man virkelig tro. De jobber nok på spreng, og de ønsker nok å få noen inn fort. Plutselig så sitter vi med én om ikke to klassespillere til, det hadde vært fantastisk! _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Buggen Junior
|
Posted: 02.08.2018 17:59 Post subject: |
|
|
Kan det ekstra ordinære styremøtet i går ha handlet om at de har en ny spiller i kikkerten, evt at det må pushes mere penger inn mtp på kvaliteten de ønsker og skadesituasjon? |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.08.2018 18:00 Post subject: |
|
|
Captain wrote: | Er det noe som er sikkert er det at hvis de hadde vært skadefrie og i form, ville de vært soleklare i startoppstillingen |
Captain wrote: | Jeg har aldri skrevet at de hadde startet "hvis alle var skadefrie og i form". |
Hmm _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 02.08.2018 18:02 Post subject: |
|
|
Ballahl wrote: | Captain wrote: | Er det noe som er sikkert er det at hvis de hadde vært skadefrie og i form, ville de vært soleklare i startoppstillingen |
Captain wrote: | Jeg har aldri skrevet at de hadde startet "hvis alle var skadefrie og i form". |
Hmm |
Har jeg skrevet hvis ALLE var skadefrie? _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 02.08.2018 18:04 Post subject: |
|
|
Buggen wrote: | Kan det ekstra ordinære styremøtet i går ha handlet om at de har en ny spiller i kikkerten, evt at det må pushes mere penger inn mtp på kvaliteten de ønsker og skadesituasjon? |
Koteng uttalte vel etter møtet at blant annet nye spillere stod på dagsorden der, men at det samtidig også ble mindre konkret enn han hadde ønsket. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 02.08.2018 18:05 Post subject: |
|
|
Buggen wrote: | Kan det ekstra ordinære styremøtet i går ha handlet om at de har en ny spiller i kikkerten, evt at det må pushes mere penger inn mtp på kvaliteten de ønsker og skadesituasjon? |
Tja, tipper det handlet om en debrief etter at pedro røk. Sikkert for å skaffe sportslig avdeling økonomisk fullmakt/rammer til å forhandle om noen andre. Koteng sa jo at de ikke var konkrete på navn i møtet. |
|
Back to top |
|
 |
|